SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina Dobrevquote:Op maandag 1 april 2013 15:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
Als Eriksen een triootje zou willen Tyron, wie zou je dan erbij dulden? Fischer? De Jong?
Jij verlaagt je keer op keer tot een nog lager niveau.quote:Op maandag 1 april 2013 17:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stijn, hou die kleine smoel van je dicht.
Ik denk dat hij wel voor Liverpool valt te porren.quote:Op maandag 1 april 2013 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet hij zelf ook wel willen en dat lijkt me niet
Keer op keer? Ik ben hier amper, ik heb namelijk wel een leven.quote:Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij verlaagt je keer op keer tot een nog lager niveau.
quote:37' DOELPUNT 0-2 (BIZOLON): Weer zo'n doorsteekpass. Bizolon kan alleen op Kennepohl af. Hij blijft kalm en rondt af onder de keeper. Goede vervanging dus van de Franse coach.
38' Een voorzet van Aninkora gaat rechtstreeks in de handen van Gallou.
39' Nantes wint wat tijd met vervangingen. Jean-Lambert en Contassot komen erin.
40' DOELPUNT 1-2 (OWN GOAL): Een voorzet van Ajax gaat tegen een been van een verdediger en verdwijnt in doel. Te laat voor Ajax?
40' DOELPUNT 2-2 (DANI DE WIT): Ajax krijgt een vrije trap in de laatste minuut. Kennepohl met de wind mee. De bal gaat naar de zijkant. Goede voorzet waarop Gallou zich wat verkijkt. De bal over de keeper en de Wit kopt binnen. Match afgelopen. We moeten strafschoppen nemen!
EINDE: Een ongelooflijk orgelpunt op deze finale. Nantes leek gewonnen spel te hebben. Ajax knokte terug en profiteerde van twee fouten in de verdediging. Strafschoppen moeten bepalen wie het 30ste U15-tornooi van KVO wint.
Strafschoppen:
Eiting: 1-0
Buruck: 1-1
Sierhuis - op de paal: 1-1
Delanoe - redding de Lange: 1-1
Koks: 2-1
Bizolon - Panenka over de lat: 2-1
Flemming: 3-1
Barry - op de paal: 3-1
AJAX WINT HET TOERNOOI!
quote:Op maandag 1 april 2013 18:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tegen NEC maar 1 overtreding gemaakt in 90 minuten
Ajax ruim eerste in Fair Play klassement.quote:Op maandag 1 april 2013 18:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die hebben we nog nooit gewonnen, weer een prijs.quote:Op maandag 1 april 2013 19:01 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ajax ruim eerste in Fair Play klassement.
3 x rood: 2x kakkie's en welke was dat nog meer? Edit: Serero![]()
Ik ben nu al fan.quote:40' DOELPUNT 2-2 (DANI DE WIT)
Owja, dan maak je eigk als NL in top3 eindigt van Fair-play ook kans op de 700e voorronde van de EC of niet? Was toch een keer dat top 4 of 5 van NL toen allemaal al zelf Europese tickets had behaald waardoor een kleine club dit kreegquote:Op maandag 1 april 2013 19:01 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ajax ruim eerste in Fair Play klassement.
3 x rood: 2x kakkie's en welke was dat nog meer? Edit: Serero![]()
Vorig jaar kreeg FCT het ja.quote:Op maandag 1 april 2013 20:18 schreef MrStock het volgende:
[..]
Owja, dan maak je eigk als NL in top3 eindigt van Fair-play ook kans op de 700e voorronde van de EC of niet? Was toch een keer dat top 4 of 5 van NL toen allemaal al zelf Europese tickets had behaald waardoor een kleine club dit kreeg
En die ene was nog in de laatste minuut ook.quote:Op maandag 1 april 2013 18:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Justin Bieber kunnen ze nooit betalen met Merab.quote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef Reemi het volgende:
Van Ginkel op schaduwlijst als vervanger van De Jong. Alsjeblieft niet zeg.
VI
Nee weer zo'n loperquote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef Reemi het volgende:
VI
Eriksen gaat deze zomer weg johquote:Op maandag 1 april 2013 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee weer zo'n loperHaal gewoon Maher als vervanger van de Jong.
Een loper is wel handig...Eriksen loopt 13 a 14 km per wedstrijd en ook de Jong loopt altijd in de discipline...een loper is dan niet zo'n gek idee. Je moet er 1 hebben die de balans (hoe erg dat ook is) in de gaten houd, zeker als je zo aanvallend speelt. Xavi loopt bij Barca ook altijd 13 a 14 km.quote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef Reemi het volgende:
VI
Werkelijk? Ik dacht dat het Ajax van de jaren '90 hem standaard oppikte.quote:Op maandag 1 april 2013 19:05 schreef Olep het volgende:
[..]
Die hebben we nog nooit gewonnen, weer een prijs.
Op welke plek wil je hem neerzetten dan?quote:Op maandag 1 april 2013 21:18 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben wel een fan van Van Ginkel. Zal alleen wel een klap met geld moeten kosten.
Op het middenveld, waar anders?quote:Op maandag 1 april 2013 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op welke plek wil je hem neerzetten dan?
Ten koste van Eriksen?quote:
Heb jij het nieuwsbericht wel gelezen? Ze willen Van Ginkel halen als Siem de Jong vertrekt. Op die positie dus.quote:
Denk dat Ajax na dit seizoen flink willen cashen met een transfer.quote:
Niet gelezen, dus sorry.quote:Op maandag 1 april 2013 23:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb jij het nieuwsbericht wel gelezen? Ze willen Van Ginkel halen als Siem de Jong vertrekt. Op die positie dus.
Ik vind Eriksen trouwens nog lang niet uitgeleerd bij Ajax. Kan en moet nog veel stappen maken wil hij ooit bij de wereldtop gaan horen. Wel balen dat hij maar tot 2014 vast ligt dus hij zal wel verkocht worden ja.quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk dat Ajax na dit seizoen flink willen cashen met een transfer.
Eriksen is uitgeleerd bij Ajax, en is toe aan een nieuwe uitdaging.
Uitgeleerd, daarom schiet hij die 100% kansen er altijd in.quote:Op maandag 1 april 2013 23:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Denk dat Ajax na dit seizoen flink willen cashen met een transfer.
Eriksen is uitgeleerd bij Ajax, en is toe aan een nieuwe uitdaging.
Wat?quote:Op maandag 1 april 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uitgeleerd, daarom schiet hij die 100% kansen er altijd in.
Was cynisch, gezien hij al die grote kansen die hij krijgt nooit maakt.quote:Op maandag 1 april 2013 23:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat wel, maar het begrijpen wil nog niet echt vlotten.
Het viel me ook op dat het tempo zonder Eriksen veel hoger lag, gisteren.quote:Op maandag 1 april 2013 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Uitgeleerd, daarom schiet hij die 100% kansen er altijd in.
Tot zover was ik gekomen. Ik vraag mij enkel af over welke kansen je het hebt.quote:Op maandag 1 april 2013 23:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was cynisch, gezien hij al die grote kansen die hij krijgt nooit maakt.
Zijn genoeg situaties geweest dit seizoen dat hij alleen voor de keeper stond en de bal er niet in schoot.quote:Op maandag 1 april 2013 23:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tot zover was ik gekomen. Ik vraag mij enkel af over welke kansen je het hebt.
Nou, hij staat op de lijst. Er staan zoveel spelers op de lijst.quote:Op maandag 1 april 2013 23:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Heb jij het nieuwsbericht wel gelezen? Ze willen Van Ginkel halen als Siem de Jong vertrekt. Op die positie dus.
Ah nu betrek je er gewoon maar het hele seizoen bij. Hij had dit seizoen inderdaad vaker kunnen en wellicht moeten scoren, maar de afgelopen weken had hij enkel op 100 extra assists moeten staan maar heb ik hem weinig open kansen zien missen.quote:Op maandag 1 april 2013 23:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zijn genoeg situaties geweest dit seizoen dat hij alleen voor de keeper stond en de bal er niet in schoot.
Heb ik dan ergens gezegd dat het ging over de wedstrijd van zondag?quote:Op maandag 1 april 2013 23:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah nu betrek je er gewoon maar het hele seizoen bij. Hij had dit seizoen inderdaad vaker kunnen en wellicht moeten scoren, maar de afgelopen weken had hij enkel op 100 extra assists moeten staan maar heb ik hem weinig open kansen zien missen.
quote:Op maandag 1 april 2013 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb ik dan ergens gezegd dat het ging over de wedstrijd van zondag?
Ik wel dan?quote:Op maandag 1 april 2013 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Heb ik dan ergens gezegd dat het ging over de wedstrijd van zondag?
quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 23:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Sommige mensen denken dat Maher ook gewoon gehaald moet worden als De Jong vertrekt dat het dan dit is
Eriksen - ??? - Maher
Waar de fuck slaat dit op
Omdat Maher eigenlijk gewoon een soort zelfde speler is als Eriksen. Ik snap wel waarom Ajax Van Ginkel zou willen hebben als De Jong vertrekt. Van Ginkel is een iets mindere uitvoering van De jong.quote:
Jij betrekt inderdaad het hele seizoen erbij en oordeelt over zijn groei en status in het huidige Ajax met moment opnames uit een periode waarin hij inderdaad wat te nonchalant met kansen omging. Ik kan nu wel een verband trekken met een willekeurige topspeler, maar dat doe ik niet.quote:Op maandag 1 april 2013 23:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, maar omdat je begint "je betrekt het hele seizoen maar".
En een type de Jong is onmisbaar? Ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 1 april 2013 23:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Maher eigenlijk gewoon een soort zelfde speler is als Eriksen. Ik snap wel waarom Ajax Van Ginkel zou willen hebben als De Jong vertrekt. Van Ginkel is een iets mindere uitvoering van De jong.
Bij denemarken miste hij nog een grote kansquote:Op maandag 1 april 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij betrekt inderdaad het hele seizoen erbij en oordeelt over zijn groei en status in het huidige Ajax met moment opnames uit een periode waarin hij inderdaad wat te nonchalant met kansen omging. Ik kan nu wel een verband trekken met een willekeurige topspeler, maar dat doe ik niet.
Eriksen moet inderdaad nog veel leren wil hij echt doorgroeien naar de top, maar bij Ajax is hij wel klaar.
Heeft wel lengtequote:Op maandag 1 april 2013 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En een type de Jong is onmisbaar? Ik zie het probleem niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |