SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nina Dobrevquote:Op maandag 1 april 2013 15:50 schreef Artillerieschaap het volgende:
Als Eriksen een triootje zou willen Tyron, wie zou je dan erbij dulden? Fischer? De Jong?
Jij verlaagt je keer op keer tot een nog lager niveau.quote:Op maandag 1 april 2013 17:11 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stijn, hou die kleine smoel van je dicht.
Ik denk dat hij wel voor Liverpool valt te porren.quote:Op maandag 1 april 2013 17:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet hij zelf ook wel willen en dat lijkt me niet
Keer op keer? Ik ben hier amper, ik heb namelijk wel een leven.quote:Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij verlaagt je keer op keer tot een nog lager niveau.
quote:37' DOELPUNT 0-2 (BIZOLON): Weer zo'n doorsteekpass. Bizolon kan alleen op Kennepohl af. Hij blijft kalm en rondt af onder de keeper. Goede vervanging dus van de Franse coach.
38' Een voorzet van Aninkora gaat rechtstreeks in de handen van Gallou.
39' Nantes wint wat tijd met vervangingen. Jean-Lambert en Contassot komen erin.
40' DOELPUNT 1-2 (OWN GOAL): Een voorzet van Ajax gaat tegen een been van een verdediger en verdwijnt in doel. Te laat voor Ajax?
40' DOELPUNT 2-2 (DANI DE WIT): Ajax krijgt een vrije trap in de laatste minuut. Kennepohl met de wind mee. De bal gaat naar de zijkant. Goede voorzet waarop Gallou zich wat verkijkt. De bal over de keeper en de Wit kopt binnen. Match afgelopen. We moeten strafschoppen nemen!
EINDE: Een ongelooflijk orgelpunt op deze finale. Nantes leek gewonnen spel te hebben. Ajax knokte terug en profiteerde van twee fouten in de verdediging. Strafschoppen moeten bepalen wie het 30ste U15-tornooi van KVO wint.
Strafschoppen:
Eiting: 1-0
Buruck: 1-1
Sierhuis - op de paal: 1-1
Delanoe - redding de Lange: 1-1
Koks: 2-1
Bizolon - Panenka over de lat: 2-1
Flemming: 3-1
Barry - op de paal: 3-1
AJAX WINT HET TOERNOOI!
quote:Op maandag 1 april 2013 18:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Tegen NEC maar 1 overtreding gemaakt in 90 minuten
Ajax ruim eerste in Fair Play klassement.quote:Op maandag 1 april 2013 18:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die hebben we nog nooit gewonnen, weer een prijs.quote:Op maandag 1 april 2013 19:01 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ajax ruim eerste in Fair Play klassement.
3 x rood: 2x kakkie's en welke was dat nog meer? Edit: Serero![]()
Ik ben nu al fan.quote:40' DOELPUNT 2-2 (DANI DE WIT)
Owja, dan maak je eigk als NL in top3 eindigt van Fair-play ook kans op de 700e voorronde van de EC of niet? Was toch een keer dat top 4 of 5 van NL toen allemaal al zelf Europese tickets had behaald waardoor een kleine club dit kreegquote:Op maandag 1 april 2013 19:01 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ajax ruim eerste in Fair Play klassement.
3 x rood: 2x kakkie's en welke was dat nog meer? Edit: Serero![]()
Vorig jaar kreeg FCT het ja.quote:Op maandag 1 april 2013 20:18 schreef MrStock het volgende:
[..]
Owja, dan maak je eigk als NL in top3 eindigt van Fair-play ook kans op de 700e voorronde van de EC of niet? Was toch een keer dat top 4 of 5 van NL toen allemaal al zelf Europese tickets had behaald waardoor een kleine club dit kreeg
En die ene was nog in de laatste minuut ook.quote:Op maandag 1 april 2013 18:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Justin Bieber kunnen ze nooit betalen met Merab.quote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef Reemi het volgende:
Van Ginkel op schaduwlijst als vervanger van De Jong. Alsjeblieft niet zeg.
VI
Nee weer zo'n loperquote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef Reemi het volgende:
VI
Eriksen gaat deze zomer weg johquote:Op maandag 1 april 2013 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee weer zo'n loperHaal gewoon Maher als vervanger van de Jong.
Een loper is wel handig...Eriksen loopt 13 a 14 km per wedstrijd en ook de Jong loopt altijd in de discipline...een loper is dan niet zo'n gek idee. Je moet er 1 hebben die de balans (hoe erg dat ook is) in de gaten houd, zeker als je zo aanvallend speelt. Xavi loopt bij Barca ook altijd 13 a 14 km.quote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef Reemi het volgende:
VI
Werkelijk? Ik dacht dat het Ajax van de jaren '90 hem standaard oppikte.quote:Op maandag 1 april 2013 19:05 schreef Olep het volgende:
[..]
Die hebben we nog nooit gewonnen, weer een prijs.
Op welke plek wil je hem neerzetten dan?quote:Op maandag 1 april 2013 21:18 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben wel een fan van Van Ginkel. Zal alleen wel een klap met geld moeten kosten.
Op het middenveld, waar anders?quote:Op maandag 1 april 2013 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Op welke plek wil je hem neerzetten dan?
Ten koste van Eriksen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |