abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124981440
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 02:14 schreef Beathoven het volgende:
[ afbeelding ]
:D

Zou deze 99.gif ook te linken zijn aan Illuminatie-symboliek?
  zondag 7 april 2013 @ 13:05:26 #77
311910 MetalIsAwesome
Hey, kijk niet zo man
pi_124983661
quote:

[..]

het zijn richtlijnen en ze zijn geschreven voor 1871. Voor die tijd waren sommige passages wat moderner dan dat ze nu zijn. Sommige woorden zijn steeds meer in onbruik geraakt.

And, finally, the Mason should be humble and modest toward the Grand Architect of the Universe, and not impugn His Wisdom, nor set up his own imperfect sense of Right against His Providence and dispensations, nor attempt too rashly to explore the Mysteries of God's Infinite Essence and inscrutable plans, and of that Great Nature which we are not made capable to understand.

Wat ik intepreteer als dat men niet zelf voor God mag spelen.

Nog even wat symboliek ertegenaan gooien.. ;)

[ afbeelding ]

Dit topic claimt vooral Vrijmetselaars symboliek voor iets dat niet bestaat als in het fantasie concept van een moderne Illuminati, dat met de Bavarian Illuminati al in 1785 ter ziele ging na een kort bestaan.
Ja, interessant. Maar hoe verklaar je die post van onder andere Lambiekje van die baphomet in dat kamertje van Rutte? Ik kan dat eerlijk gezegd niet goed begrijpen waarom je zoiets aan iemand cadeau zou doen.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
pi_124985746
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 13:05 schreef MetalIsAwesome het volgende:

[..]

Ja, interessant. Maar hoe verklaar je die post van onder andere Lambiekje van die baphomet in dat kamertje van Rutte? Ik kan dat eerlijk gezegd niet goed begrijpen waarom je zoiets aan iemand cadeau zou doen.
Geen idee, ik kan wel iets gokken net als die bron maar alleen Balkenende weet waar hij het voor deed,

Laat ik maar iets gokken. Ik vermoed een gereformeerde streek / grap.. een soort stille hint voor de atheïst Rutte. Een soort van laatste 'signature' van het CDA in het torentje als in een tag 'balkenende was here'. Een stil protest naar de opvolgende partij. Waar een SP'er misschien stiekem ergens een tomaat verbergt. Iets wat 10 jaar later nog aan de regerende MP herinnert. Waarschijnlijk afgekeken van de Clinton-regering die bij de overdracht van 't witte huis aan G.W. Bush bij wijze van grap alle W's van de toetsenborden liet halen en meer. Ouwe jongens krentenbrood traditie. Een soort studentengrap / voetballersgrap (deurkrukken met vaseline insmeren, potjes zout losschroeven) maar dan wat minder banaal. Niet echt iets van een wereld-niveau.

klik

quote:
The Truth:
The final, official report from the Government Accounting Office was released on June 11, 2002. The 220 page document says there was damage, although not as much as some of the early reports had suggested. The GAO says the damage included 62 missing computer keyboards, 26 cell phones, two cameras, ten antique doorknobs and several presidential medallions and office signs. The damage estimate was about $20,000. Clinton critics say the report proves that the departing Clinton staff members acted recklessly and disrespectfully. Clinton supporters say the report shows that the allegations of vandalism were exaggerated and that there were similar incidents when Clinton took over the White House from the staff of George Bush.
En ik ken Christenen en hun humor, dit lijkt me meer een Donner actie. Die gniffelen misschien zelf wat in de achterkamertjes om iets wat zij zogenaamd alleen snappen met verloren symboliek wat Rutte misschien niet snapt, maar ik weet zeker dat Donner er om kan lachen. Ik ken de Baphomet niet in Christelijke context maar Wikipedia weet het gelukkig.

quote:
Baphomet (/bæfmt/; from medieval Latin Baphometh, baffometi, Occitan Bafometz) is a supposed pagan deity (i.e., a product of Christian folklore concerning pagans),
...
Since 1855, the name Baphomet has been associated with a "Sabbatic Goat" image drawn by Eliphas Lévi. It represents the duality of male and female, as well as Heaven and Hell or night and day signified by the raising of one arm and the downward gesture of the other.
quote:
14s.gif Op zondag 7 april 2013 11:42 schreef Gray het volgende:

[..]

:D

Zou deze [ afbeelding ] ook te linken zijn aan Illuminatie-symboliek?
hehe, als de diamant symbool staat voor iets anders dan kracht en hardheid.. dan zou 't zo kunnen zijn.

[ Bericht 5% gewijzigd door Beathoven op 07-04-2013 15:42:47 ]
  zondag 7 april 2013 @ 17:29:01 #79
397738 LostInYourEyes
Superhuman thirst fo knowledge
pi_124994359
quote:

[..]

het zijn richtlijnen en ze zijn geschreven voor 1871. Voor die tijd waren sommige passages wat moderner dan dat ze nu zijn. Sommige woorden zijn steeds meer in onbruik geraakt.

And, finally, the Mason should be humble and modest toward the Grand Architect of the Universe, and not impugn His Wisdom, nor set up his own imperfect sense of Right against His Providence and dispensations, nor attempt too rashly to explore the Mysteries of God's Infinite Essence and inscrutable plans, and of that Great Nature which we are not made capable to understand.

Wat ik intepreteer als dat men niet zelf voor God mag spelen.

Nog even wat symboliek ertegenaan gooien.. ;)

[ afbeelding ]

Dit topic claimt vooral Vrijmetselaars symboliek voor iets dat niet bestaat als in het fantasie concept van een moderne Illuminati, dat met de Bavarian Illuminati al in 1785 ter ziele ging na een kort bestaan.
Uit welk hoofdstuk komt dat stuk tekst?

Ik kon dit achteraan in het boek vinden:
"And, finally, of that Equilibrium, possible in ourselves, and which Masonry incessantly labors to accomplish in its Initiates, and demands of its Adepts and Princes (else unworthy of their titles), between the Spiritual and Divine and the Material and Human in man; between the Intellect, Reason, and Moral Sense on one side, and the Appetites and Passions on the other, from which result the Harmony and Beauty of a well-regulated life."

Dit staat op de voorlaatste bladzijde van het boek.
9/11 is geen inside job omdat er na al die jaren nog steeds geen inside job narratief is dat ook maar in de basis enige coherentie vertoont. Het is een amalgaam van losse theorietjes die stuk voor stuk door de realiteit overklast worden.-Terecht
  zondag 7 april 2013 @ 20:34:39 #80
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125003090
als je goed kijkt zie je in een aantal van deze video's heel illuminati rituelen. en in de overig video's worden de illuminati sybolen erg veel gebruikt.

\

[ Bericht 6% gewijzigd door tribalwars op 07-04-2013 20:44:24 ]
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
pi_125003604
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 17:29 schreef LostInYourEyes het volgende:

[..]

Uit welk hoofdstuk komt dat stuk tekst?

Ik kon dit achteraan in het boek vinden:
"And, finally, of that Equilibrium, possible in ourselves, and which Masonry incessantly labors to accomplish in its Initiates, and demands of its Adepts and Princes (else unworthy of their titles), between the Spiritual and Divine and the Material and Human in man; between the Intellect, Reason, and Moral Sense on one side, and the Appetites and Passions on the other, from which result the Harmony and Beauty of a well-regulated life."

Dit staat op de voorlaatste bladzijde van het boek.
Dat klinkt eigenlijk heel gezond, zo'n pragmatische levensovertuiging. Harmonie tussen rede en verlangen.
pi_125004023
Symboliek wordt voornamelijk gebruikt om dansen en videoclips wat meer ballen te geven. Alles gaat in de marketing om opvallen. Dat jij dit nu post en het in een mystieke context / er is meer context plaatst zegt al dat het werkt. Paaseieren zoeken is het. Als t ying/yang symbool een illuminati saus had op internet dan zat deze er ook prominent in.

Ik geloof dat sommige mensen gerecyclede symbolen schokkender vinden dan de dagelijkse toestanden in Afrika. Wat op MTV gebeurd is immers veel belangrijker.

[ Bericht 9% gewijzigd door Beathoven op 07-04-2013 20:59:08 ]
  zondag 7 april 2013 @ 20:59:04 #83
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125004545
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 20:50 schreef Beathoven het volgende:
Symboliek wordt voornamelijk gebruikt om dansen en videoclips wat meer ballen te geven. Alles gaat in de marketing om opvallen. Dat jij dit nu post en het in een mystieke context / er is meer context plaatst zegt al dat het werkt. Paaseieren zoeken is het.

Ik geloof dat sommige mensen gerecyclede symbolen schokkender vinden dan de dagelijkse toestanden in Afrika. Wat op MTV gebeurd is immers veel belangrijker.
kijk die filmpjes maar ik vind het toch duidelijk geen marketing stukt.
filmpje 1
taylor swift wordt in geluid in de illuminati. kijk goed naar dat kasteel gebouw daarboven. daar kun je satan in zien.
filmpje 2
lady gaga vertelt in de inleiding over de illuminati
over de new age. new wereld orde. luister maar goed.
filmpje 3
veel illuminati syboliek
filmpje 4
lil wayne zingt duidelijk niet over zijn verdien gaat over satan.
filmpje 5
britney spears wordt in geleid in de illuminati en dat andere meisje wordt gepromoot. zeer duidelijk een ritueel in te zien.
fimpje 6
rihanna zingt niet over haar liefde ze zingt over dat ze van satan houdt en hem aanbindt. duidelijk te zien door de zwart wit geblokte vloer. dat is duidelijk een illuminati symool.
kijk die filmpjes maar
ben een 17 jarig jongen die woont in nederland. mijn woonplaats hou ik graag prive.
  zondag 7 april 2013 @ 21:01:46 #84
122155 arucard
Amplifier Worship
pi_125004699
Illuminati is gewoon hip, denk niet dat er een verdere bedoeling achter zit. En ik moet zeggen dat die symbolen qua grafisch design ook gewoon vet eruit zien
O)))
  zondag 7 april 2013 @ 21:03:54 #85
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125004811
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:01 schreef arucard het volgende:
Illuminati is gewoon hip, denk niet dat er een verdere bedoeling achter zit. En ik moet zeggen dat die symbolen qua grafisch design ook gewoon vet eruit zien
kijk dit filmpje maar. legt duidelijk uit dat het niet allen om marketing is.
pi_125005013
Nee, sorry ik ga t niet kijken :) ik heb veel al voorbij zien komen op tv. ik geloof je beschrijving wel. Maar wij kunnen ook wat op internet grasduinen, paar boeken lezen en zo'n concept inelkaar sleutelen.

Filmpjes als deze is het kindersurprise ei voor de goedgelovers.
  zondag 7 april 2013 @ 21:08:12 #87
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125005051
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:07 schreef Beathoven het volgende:
Nee, sorry ik ga t niet kijken :) ik heb veel al voorbij zien komen op tv. ik geloof je beschrijving wel. Maar wij kunnen ook wat op internet grasduinen, paar boeken lezen en zo'n concept inelkaar sleutelen.

Filmpjes als deze is het kindersurprise ei voor de goedgelovers.
wat wil je dan weten?
  zondag 7 april 2013 @ 21:10:47 #88
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125005171
de meeste pop muzikanten.verkopen hun ziel aan de duivel. daarom zijn ze zo beroemt. omdat de media bedrijven vooral die liedjes uitzenden.
pi_125005259
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:08 schreef tribalwars het volgende:

[..]

wat wil je dan weten?
Ja dat weet ik eigenlijk niet :p

Er wordt een concept gemaakt dat geinspireerd is op een cult, die cult bestaat en als de cult werkt dan levert t geld op.
  zondag 7 april 2013 @ 21:15:22 #90
397420 tribalwars
jongen 17 jarig
pi_125005442
quote:
1s.gif Op zondag 7 april 2013 21:12 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Ja dat weet ik eigenlijk niet :p

Er wordt een concept gemaakt dat geinspireerd is op een cult, die cult bestaat en als de cult werkt dan levert t geld op.
de muziek wereld wordt eigenlijk voor meerder dingen gebruikt.
1. mensen dom te houden.
2. hun geloof in de liedjes . ze denken dat die symbolen hun kracht geven.
3. mensen aansporen te leven zoals hun
4. satan ritueel uitvoeren ook wel nieuwe mensen in de illuminati inwijden.
pi_125006389
quote:
0s.gif Op zondag 7 april 2013 21:15 schreef tribalwars het volgende:

[..]

de muziek wereld wordt eigenlijk voor meerder dingen gebruikt.
1. mensen dom te houden.
2. hun geloof in de liedjes . ze denken dat die symbolen hun kracht geven.
3. mensen aansporen te leven zoals hun
4. satan ritueel uitvoeren ook wel nieuwe mensen in de illuminati inwijden.
1. Kort door de bocht
2. Symbolen en logo's zijn sowieso krachtig als ze goed ontworpen zijn en we zijn visueel ingesteld dus ja ze zetten kracht bij.
3. Popcultuur, het is zo ontstaan. Ik denk dat je snel wegzapt als bedekte vrouwen met hoofddoekjes op tv verschijnen.
4. Zie 3. Schokkende dingen scoren beter dan normale dingen. Het is allemaal een verlengde van theater, het is niet echt he :)

De folkmuziek komt weer op trouwens.
pi_125817519
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 13:43 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Ik heb twee screenshots gemaakt van symbolen die me opvielen bij de laatste aflevering van Flikken Maastricht, UitzendingGemist doet het erg slecht dus betere screenshots krijg ik niet:

Hand met ogen erin, maar dit zijn zulke willekeurige en simpele symbolen en vormen, kan ook toeval zijn:

[ afbeelding ]

Deze vind ik echter minder toevallig,

Baphomet?

[ afbeelding ]
Dit is de aflevering die Victor Reinier geschreven en geregisseerd heeft dus ik zou zeggen twitter hem eens en vraag hem het hemd van z'n lijf ;)
pi_125835706
De reden van symboliek in de vrijmetselarij, of eerder in de traditie van de mysteriescholen, is volgens de encyclopedie van vrijmetselarij de volgende (vertaling eronder):

"As regards to Masonry, Babel of course represented a Masonic enterprise and early expositors reaped full benefit from the facts. They remembered that the people, who were of 'one language and one speech' journeyed from the East to the West, like those who have been tried and proved as Master Masons. When they reached an abiding place in the land Shinar, it is affirmed that they dwelt therein as Noachide, being the first characteristic name of Masons. It was here that they built their high tower of confusion. Out of evil comes good, however, and the confusion of tongues gave rise to 'the ancient practice of Masons conversing without the use of speech.'" -Arthur Edward Waite, A New Encyclopedia of Freemasonry and of Cognate Instituted Mysteries: Their Rites, Literature and History, Volume I, Page 61, 62

Wat betreft Vrijmetselarij, Babel was natuurlijk een Maconieke onderneming en vroege uitleggers oogsten volledig voordeel van de feiten. Zij herinnerden zich dat de mensen, welke van 1 taal en 1 spraak waren, reisden van het Oosten naar het Westen, zoals zij die zijn getest en bewezen als Master Masons. Toen zij een verblijfplaats in het land Shinar bereikten, wordt het bevestigd dat zij daarin als Noachiden verbleven, welke de eerste karakteristieke naam van Metselaars was. Het was hier dat zij hun hoge toren van verwarring bouwden (de toren van Babel). Uit kwaad komt echter goed, en uit de verwarring van de talen ontsproot het antieke gebruik van de Metselaars van het spreken zonder het gebruik van spraak (i.e. de symbolentaal). Arthur Edward Waite, een nieuwe encyclopedie van vrijmetselarij en Cognate Instituted Mysteries, hun riten, literatuur en geschiedenis, volume 1 pagina 61, 62.

Wat karakteristiek is aan de mysteriescholen is dat wat er onderwezen wordt, geheim dient te blijven. Symbolen hebben dus verschillende lagen van betekenissen en alleen geinitieerden kunnen daardoor de ware boodschap erin lezen.

De speculatieve vrijmetselarij (de esoterische kant) kent invloeden uit de Tempeliers die kabbalistisch waren, evenals de Jezuieten, welke een groot deel van de graden geschreven hebben.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ali_Kannibali op 28-04-2013 19:29:02 ]
pi_125858904
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_125859104
quote:
Een pentagram moet altijd symmetrisch zijn. Het is een leuk plaatje wat er getekend is, maar het is geen pentagram.

http://en.wikipedia.org/wiki/Pentagram
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_125859200
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:31 schreef Gray het volgende:

[..]

Het peace-teken met de binnenkant van je hand naar jezelf toegekeerd is in het Verenigd Koninkrijk een belediging of bedreiging. Het staat symbool voor de houding van de hand die een boogschutter maakt richting zijn doelwit.
Het was een provocatie van Engelse langboogschutters naar de Fransen, daar (ik meen) de Franse koning een beloning had uitgeloofd voor hen die hem de wijs- en middelvinger bracht van Engelse (lang)boogschutters.

Daarom maakten de Engelsen een gebaar met die vingers, zeggend: kom ze maar halen.
pi_125867682
quote:
1s.gif Op maandag 29 april 2013 11:38 schreef NomanIW het volgende:

[..]

Het was een provocatie van Engelse langboogschutters naar de Fransen, daar (ik meen) de Franse koning een beloning had uitgeloofd voor hen die hem de wijs- en middelvinger bracht van Engelse (lang)boogschutters.

Daarom maakten de Engelsen een gebaar met die vingers, zeggend: kom ze maar halen.
Thanks! :Y
pi_125914846
Ik dacht dat de vrijmetselarij van oorsprong goed was, maar dat het geinfiltreerd is door de 'illuminati'. De mensen die zich aansluiten bij de vrijmetselarij hebben dus geen idee wat voor plannen de top heeft. Die hele vrijmetselarij is dus gewoon een dekmantel.

Zelfde met al die goede doelen in Nederland. Van oorsprong hebben ze goede bedoelingen, maar de top/directie zijn gewoon grote graaiers.
  Moderator dinsdag 30 april 2013 @ 21:26:44 #99
249559 crew  Lavenderr
pi_125921090
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 april 2013 19:52 schreef SchoneZoon het volgende:
Ik dacht dat de vrijmetselarij van oorsprong goed was, maar dat het geinfiltreerd is door de 'illuminati'. De mensen die zich aansluiten bij de vrijmetselarij hebben dus geen idee wat voor plannen de top heeft. Die hele vrijmetselarij is dus gewoon een dekmantel.

Zelfde met al die goede doelen in Nederland. Van oorsprong hebben ze goede bedoelingen, maar de top/directie zijn gewoon grote graaiers.
En hoe denk je over de Rotary en de Lyon's?
  woensdag 1 mei 2013 @ 11:45:33 #100
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_125936756
quote:
er zijn vast veel meer dingen gebeurt als op die kaart word aangegeven.
en Haiti :?
mexico :?

ja zo kan ik ook wel een symbool maken.
Er staat nog een vraag voor u open!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')