PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kanu is echt baas.quote:Op maandag 1 april 2013 14:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
ik ben een beetje bang dat kanu (van anderlecht) alleen maar voorin loopt.. niet goed voor de balans dus, maar aan de andere kant heeft hij wel veel kracht
prima dan ga ik kanu, kanu en danilinho even aanschaffenquote:Op maandag 1 april 2013 14:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kanu is echt baas.Verdedigend heel sterk en met zo'n verdediging en zulke CB's hoef je je geen zorgen te maken over de balans. Danilinho heeft ook hele goede workrates.
feestjûhh, oh wacht.. 1 aprilquote:Op maandag 1 april 2013 14:44 schreef Baje het volgende:
Dit is mijn allerlaatste post. Helaas kon ik niet de fipo pakken dus neem ik maar op deze manier afscheid. Ik kom terug als fifa 14 verschiijnt. Gr gr
quote:Op maandag 1 april 2013 14:44 schreef Baje het volgende:
Dit is mijn allerlaatste post. Helaas kon ik niet de fipo pakken dus neem ik maar op deze manier afscheid. Ik kom terug als fifa 14 verschiijnt. Gr gr
Wel hoorquote:
Ik scoorde de 2-0 en daarna had ik ineens lagquote:Op maandag 1 april 2013 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou 2-2 met dit schijt team, niet ontevreden. Leek me ook wel een terechte uitslag, GG
De 2-0 was helemaal aant begin 2de helft en mijn goals aant eindquote:Op maandag 1 april 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik scoorde de 2-0 en daarna had ik ineens lagGeen grap. Daardoor kon ik ineens niks meer en kon jij 2x scoren.
Ja je wordt hier toch moe van...quote:
Ja, en die 1e was een cutback. Ik raakte in de 1e helft nog de paal en de lat en zelfs na de 2-2 had ik nog de kans op de winnende. En door de lag creëerde ik in de 2e helft zo weinig. Zonder lag had ik makkelijk gewonnen manquote:Op maandag 1 april 2013 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De 2-0 was helemaal aant begin 2de helft en mijn goals aant eindEn dat waren uitgespeelde goals met passing heb ze nog even teruggekeken, daar had je ook 'zonder lag' niks aan kunnen doen.
Dude, wij even randoms?quote:
Kelvin > Leitequote:Op maandag 1 april 2013 14:52 schreef rolls-reus het volgende:
dit gaat m dus wordenhttp://wefut.nl/squad/605
Kanu (CB) > Almebackquote:Op maandag 1 april 2013 14:52 schreef rolls-reus het volgende:
dit gaat m dus wordenhttp://wefut.nl/squad/605
Ik heb je gedm'ed.quote:Op maandag 1 april 2013 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had echt niet gedacht dat er mensen in zouden trappen eigenlijk
Heb ik beide ook gehad met Schweinsteiger en Kuranyi. Cutback? Bedoel je sweat ofzo? Alsof ik die van rand 16 meter had kunnen scoren (de rand horizontaal aan de reservebank dus).quote:Op maandag 1 april 2013 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en die 1e was een cutback. Ik raakte in de 1e helft nog de paal en de lat en zelfs na de 2-2 had ik nog de kans op de winnende.
Als mensen Nederlanders gratis coins/geld zien dan is het bye bye rationeel denken.quote:Op maandag 1 april 2013 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahaha het spijt me :$$$$quote:Op maandag 1 april 2013 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee, wel ongelukkig getimed daarvoor iddquote:Op maandag 1 april 2013 14:54 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ja. En nog een paar anderenIs die unibet actie niet een 1 april grap trouwens?
ik ga die twee sowieso door elkaar halen, volgens mij hebben ze in-game ook nog alletwee een afroquote:Op maandag 1 april 2013 14:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kanu (CB) > Almeback
Of vind je het irritant om er 2 te hebben?
Een 1 april grap waarbij die 500K per persoon uitdeelde.quote:
kan niet, toch? dan heeft almeback 7 chem, en als je dan kanu cb zet, heeft donk 7 chem..quote:Op maandag 1 april 2013 14:56 schreef vandermar het volgende:
In plaats van Kanu zou ik Richarlyson doen
Ziet er heel echt uit ook hoe die vent het zit te vertellenquote:Op maandag 1 april 2013 14:56 schreef Tim86 het volgende:
http://uk.ign.com/videos/(...)g-iplay-game-console
Hier in het topic gewoon gezet?quote:Op maandag 1 april 2013 14:56 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Een 1 april grap waarbij die 500K per persoon uitdeelde.
Deze:quote:Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ziet er heel echt uit ook hoe die vent het zit te vertellen
[..]
Hier in het topic gewoon gezet?Voorbij gescrollt dan
quote:Op maandag 1 april 2013 14:39 schreef Toefjes het volgende:
Okee, 3 wedstrijden verloren, zeikers in de mail over coins, ik ga met FUT stoppen, en me meer focussen op daten
Eerste 6 dm mensen krijgen 500K van me. Dan ben ik maar gelijk klaar
Kanu op CB en Richarlyson CMquote:Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
kan niet, toch? dan heeft almeback 7 chem, en als je dan kanu cb zet, heeft donk 7 chem..
quote:
Nou, het kwam op mij over alsof je boos was na die 2-0 en daarom zette je je lagswitch aan en je ging sweaty spelen om nog een resultaat te halen. Ik kon door de lag gewoon niet veel meer en daardoor werd het 2-2. En nu heb ik natuurlijk net de verkeerde goal upgeloadquote:Op maandag 1 april 2013 14:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik beide ook gehad met Schweinsteiger en Kuranyi. Cutback? Bedoel je sweat ofzo? Alsof ik die van rand 16 meter had kunnen scoren (de rand horizontaal aan de reservebank dus).
quote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, het kwam op mij over alsof je boos was na die 2-0 en daarom zette je je lagswitch aan en je ging sweaty spelen om nog een resultaat te halen. Ik kon door de lag gewoon niet veel meer en daardoor werd het 2-2. En nu heb ik natuurlijk net de verkeerde goal upgeload
jucilei wel een geprobeerd? doet het prima in m'n andere silver team, al kan daar ook niemand anders door de chem.quote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef Tim86 het volgende:
Van de Brazilianen die ik op CDM/verdedigende CM heb getest vond ik dit de beste
[ afbeelding ]
En ik maar denken dat het vriendschappelijk wasquote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nou, het kwam op mij over alsof je boos was na die 2-0 en daarom zette je je lagswitch aan en je ging sweaty spelen om nog een resultaat te halen. Ik kon door de lag gewoon niet veel meer en daardoor werd het 2-2. En nu heb ik natuurlijk net de verkeerde goal upgeload
Rot zelf op man.quote:
Ja hier Thad, zie je nou wat er komt als je meegaat met die onzinquote:Op maandag 1 april 2013 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het vriendschappelijk was![]()
Sorry ik heb heel lang niet op je post gereageerd, maar zoveel onzin in een zin ...
quote:Op maandag 1 april 2013 10:44 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tot zover staat het in elk geval
quote:Op maandag 1 april 2013 14:39 schreef Toefjes het volgende:
Okee, 3 wedstrijden verloren, zeikers in de mail over coins, ik ga met FUT stoppen, en me meer focussen op daten
Eerste 6 dm mensen krijgen 500K van me. Dan ben ik maar gelijk klaar
[..]
Nou, het kwam op mij over alsof je boos was na die 2-0 en daarom zette je je lagswitch aan en je ging sweaty spelen om nog een resultaat te halen.
Kijk hoe sweaty die goal isquote:Op maandag 1 april 2013 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rot zelf op man.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/154747953 Dit is de 2-2, die 2-1 was bijna hetzelfde alleen er was geen verdediger in de buurt en hij schoot in 1x.
quote:Op maandag 1 april 2013 15:01 schreef Rijst het volgende:
DS2 je hebt gelijk. Ik heb ook altijd lag met die Brabander
Hij zou sweaty geweest zijn als je hem na die eerste pass nog een keer afgespeeld hadquote:Op maandag 1 april 2013 15:01 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Kijk hoe sweaty die goal is![]()
![]()
![]()
En mij beschuldigen van een lagswitch![]()
![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Maar jullie zijn allemaal in mijn troll getrapt. 1 APRIL HAHAHA
quote:Op maandag 1 april 2013 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rot zelf op man.
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/154747953 Dit is de 2-2, die 2-1 was bijna hetzelfde alleen er was geen verdediger in de buurt en hij schoot in 1x.
Ik sterf hier van het lachen.quote:Op maandag 1 april 2013 15:02 schreef DarkSonic2 het volgende:
Als dat sweaten is ben jij echt heel zielig bezig gast!quote:Op maandag 1 april 2013 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rot zelf op man.
Kijk hoe sweaty dat is !!!quote:Op maandag 1 april 2013 15:04 schreef leoon. het volgende:
[..]
Als dat sweaten is ben jij echt heel zielig bezig gast!
Ja, maar ik vind Souza completer.quote:Op maandag 1 april 2013 15:00 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
jucilei wel een geprobeerd? doet het prima in m'n andere silver team, al kan daar ook niemand anders door de chem.
http://www.imagebam.com/gallery/aky0id367zxbuj7li2nwv4fpi00d25yc/quote:Op maandag 1 april 2013 15:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha dat is Doutzen vast niet en ga je zeggen: 1 april
Oh ja, dat is ze welquote:Op maandag 1 april 2013 15:05 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://www.imagebam.com/gallery/aky0id367zxbuj7li2nwv4fpi00d25yc/
Timmie vieze sweaterquote:Op maandag 1 april 2013 15:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rot zelf op man.
Dáág vandermarquote:Op maandag 1 april 2013 15:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
http://www.imagebam.com/gallery/aky0id367zxbuj7li2nwv4fpi00d25yb/
[..]
je bent gewoon slechtquote:Op maandag 1 april 2013 15:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Jullie trappen er wel allemaal in, geslaagde grap dus.
Hij is al wegquote:
Op een internetforum.quote:
Hoezo ga je nu nog op de troll in?quote:Op maandag 1 april 2013 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
Btw, als je achter staat ga je toch geen lagswitch aanzettenDan weet je zeker dat je niet vele meer kan creeren, zeker als jij de pace hebt tov van mij
![]()
eigenlijk moet ik even mijn lagswitch klaarzettenquote:Op maandag 1 april 2013 15:06 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eerst spelen, daarna het zweet eraf douchen.
Omdat het geen troll wasquote:Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hoezo ga je nu nog op de troll in?
Die van mij staat ook al klaarquote:Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik even mijn lagswitch klaarzetten
Heet jij Mathijs?quote:Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
was toch maar een grap.. onee wacht hij was net zo slecht als die van jouw
Jawel, dit heb ik allemaal al van te voren geplandquote:
Ga jij eerst maar leren spellen.quote:Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
was toch maar een grap.. onee wacht hij was net zo slecht als die van jouw
Wat een leventje heb jij zeg.quote:Op maandag 1 april 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jawel, dit heb ik allemaal al van te voren gepland
Reageer nou gewoon niet meer. Iedereen weet dat het geen troll was, en jij hebt je vergist in de reactie hier en wil je er nu makkelijk uit lullen. Dit soort tuig haat ik zo, een schande voor de echte goede trolls op het internet zoals ondergetekende.quote:Op maandag 1 april 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Ga jij eerst maar leren spellen.
het is 1 april, was maar een grapquote:Op maandag 1 april 2013 15:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
[..]
Ga jij eerst maar leren spellen.
Ik wilde het nog doen, maar dacht nee dat is echt te slechtquote:
Reageer jij maar gewoon niet meer. Het was wel een troll en het was een verdiende 2-2 eindstand. Gr gr DS2quote:Op maandag 1 april 2013 15:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Reageer nou gewoon niet meer. Iedereen weet dat het geen troll was, en jij hebt je vergist in de reactie hier en wil je er nu makkelijk uit lullen. Dit soort tuig haat ik zo, een schande voor de echte goede trolls op het internet zoals ondergetekende.
Gr gr Kamikazie
quote:Op maandag 1 april 2013 15:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wilde het nog doen, maar dacht nee dat is echt te slecht
quote:
quote:
Nou, wat deed ie?quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 15:12 schreef Lindgren. het volgende:
DS2, ik vind je best een goede knul, maar hou alsjeblieft op.![]()
Je acteert een beetje als een fazant die vastzit in een berenklem.
Maakt niets uit.quote:
Goede troll.quote:Op maandag 1 april 2013 15:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Waar kopen jullie die lag switches? Ik heb nu al 63 potjes verloren met FUT en volgens mij hadden ze allemaal zo'n lag switch. Het is gewoon niet meer leuk.
Bij de hemaquote:Op maandag 1 april 2013 15:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Waar kopen jullie die lag switches? Ik heb nu al 63 potjes verloren met FUT en volgens mij hadden ze allemaal zo'n lag switch. Het is gewoon niet meer leuk.
lolquote:Op maandag 1 april 2013 15:17 schreef Tobi-wan het volgende:
Gewoon een clubsvolley, kan gebeuren.quote:Op maandag 1 april 2013 15:18 schreef Rijst het volgende:
[..]
In de 16 een volley het stadion uitschieten.
Ja herkenbaar!! Dat heb ik altijd als ik een sweaty wil scoren.quote:
Ik weet niet hoe het met uitdoelpunten zitquote:
Ja verlenging, uitdoelpunten telt niet. Tis gewoon een finale nu dit.quote:
Ja ik wel.quote:
Weet je het serieus of ?quote:Op maandag 1 april 2013 15:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja ik wel.
Ook van beignets en taart trouwens. Wat voor appelfraps wil je maken?
Sorry, maar dan ben je gewoon slecht.quote:Op maandag 1 april 2013 15:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja herkenbaar!! Dat heb ik altijd als ik een sweaty wil scoren.Dan vliegt 'ie met clubs het stadion uit.
Beter nu als in de finalequote:Op maandag 1 april 2013 15:25 schreef ThadCastle het volgende:
Jammer dat ze nu tegen City moeten. Wordt weer een lastige wedstrijd
Dat klopt.quote:
Ja, geniaal.quote:
keeper kan de bal niet zien vertrekken en is dus later met reagerenquote:Op maandag 1 april 2013 15:33 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Wat was de gedachte dan om zo voor de bal te gaan zitten
Dat die bedrijven hier toch elk jaar weer mee komenquote:Op maandag 1 april 2013 15:34 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga van puush switchen naar imgur denk ik. Nieuwe concept klinkt wel goed.
http://imgur.com/blog/2013/04/01/upload-via-snail-mail/
Nee want ze hebben 1 chick in hun team zitten en chicks snappen niks van computersquote:Op maandag 1 april 2013 15:34 schreef Tim86 het volgende:
Ik ga van puush switchen naar imgur denk ik. Nieuwe concept klinkt wel goed.
http://imgur.com/blog/2013/04/01/upload-via-snail-mail/
Vrouwen moeten geïmporteerd worden en thuis voor de kinderen zorgen tochquote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Nee want ze hebben 1 chick in hun team zitten en chicks snappen niks van computers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op maandag 1 april 2013 15:41 schreef BDIL het volgende:
Middag heren
Me teennagel ziet er nu zo uit![]()
Ik ga niet kijken, maar altijd kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een konkolelijke vesten zeg
dat shirt heb ik in FUTquote:Op maandag 1 april 2013 15:23 schreef Tobi-wan het volgende:
Mag ik een keer shirtjes kiezen bij clubs? Kom er net achter dat 1860 München gesponsord wordt door Aston Martin
hodiiee zieke winst vertel je geheim mattiequote:Op maandag 1 april 2013 15:32 schreef strakkeman het volgende:
Lekker Chelsea. 5 euro ingezet 10tje gewonnen
Zit ff in een online game. 10 minutenquote:
Er is iemand die altijd in aparte shirtjes wil spelen, weet niet meer wie het is maar nu spelen we in Real Madrid shirtjes.... Zometeen gaan we nog in Ajax shirtjes spelen...quote:
Anita lijkt net op een kind die met zijn idolen op de foto wiltquote:Op maandag 1 april 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
okquote:Op maandag 1 april 2013 15:47 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zit ff in een online game. 10 minuten
quote:Op maandag 1 april 2013 15:50 schreef Rijst het volgende:
hehe impact engine
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/154749782
Er hat ein statement gemacht!quote:Op maandag 1 april 2013 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Laat maar, deze kut Sshher gun ik het niet meer
Ik invite je Dude
ik zal hem even aanzettenquote:Op maandag 1 april 2013 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
Laat maar, deze kut Sshher gun ik het niet meer
Ik invite je Dude
Zo is het. 90 + aanvallers plus lagswitchquote:
Faggot side betekent dat toch?quote:Op maandag 1 april 2013 15:42 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil een 4231 MLS team. Zijn er goede bronze cams?quote:Op maandag 1 april 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb een 5 atb user laten ragequitten door Songo'o die een rainbow flick over de keeper deed en daarna scoorde
quote:Op maandag 1 april 2013 15:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb een 5 atb user laten ragequitten met mijn lagswitch
Jupquote:
Martinez of Marcelo Sarvas (origineel CM) Martinez gebruik ik niet in mijn team maar hij heeft 4*quote:Op maandag 1 april 2013 15:56 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik wil een 4231 MLS team. Zijn er goede bronze cams?
Kut trollquote:
Waarom lees je deze mislukte vorm van proza?quote:Op maandag 1 april 2013 15:54 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk haar misvormde botoxhoofd dan
Ja, ga hier neer zetten hoe je een lag switch moet maken, lekker slim.quote:Op maandag 1 april 2013 15:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Je kan een lagswitch best makkelijk zelf maken!
Haha, dit is de 1e hit als je erop zoekt en heeft al meer dan 2 miljoen views. Denk je dat dit iets uit maakt?quote:Op maandag 1 april 2013 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, ga hier neer zetten hoe je een lag switch moet maken, lekker slim.
Bedankt, ik ga aan de slag!quote:Op maandag 1 april 2013 15:58 schreef Tobi-wan het volgende:
Je kan een lagswitch best makkelijk zelf maken!
Potje fifa??quote:Op maandag 1 april 2013 16:03 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja, ga hier neer zetten hoe je een lag switch moet maken, lekker slim.
Gaat om het principequote:Op maandag 1 april 2013 16:03 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha, dit is de 1e hit als je erop zoekt en heeft al meer dan 2 miljoen views. Denk je dat dit iets uit maakt?
Ik denk dat als mensen een lag switch willen bouwen dat ze dat al lang hadden gedaan. Als dit de druppel is waardoor ze er een geen maken zijn het sowieso retards en zou je alsnog van ze moeten kunnen winnen.quote:Op maandag 1 april 2013 16:06 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gaat om het principeEn die lag switch video wordt niet alleen bekeken door mensen die Fifa 13 spelen op een console, waarschijnlijk maar een klein deel.
Mensen worden er wel door op de gedachte gebracht.quote:Op maandag 1 april 2013 16:08 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik denk dat als mensen een lag switch willen bouwen dat ze dat al lang hadden gedaan. Als dit de druppel is waardoor ze er een geen maken zijn het sowieso retards en zou je alsnog van ze moeten kunnen winnen.
Ik hoor het wel !quote:Op maandag 1 april 2013 16:07 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Zit nu bij huisgenoot op de kamer, misschien straks
en je kan er echt niks tegen doen, helemaal niksquote:Op maandag 1 april 2013 16:12 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Idd liever dat iemand een keer sweat dan de hele wedstrijd draait haha
Ja dacht je dat ik dat ging vertellenquote:
Gewoon neerhalen die hap.quote:
quote:
Tuig is het ! En dan zet hij zijn tering lag switch aan, heeft ie 90 + pace. Dan leave ik gewoon hoor. Ja dat doe ik gewoon. Zo ben ik dan ook wel weer.quote:Op maandag 1 april 2013 16:14 schreef Reemi het volgende:
Timmy is net zo'n speler als al die andere irritante pisjochies volgens mij
quote:Op maandag 1 april 2013 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tuig is het ! En dan zet hij zijn tering lag switch aan, heeft ie 90 + pace. Dan leave ik gewoon hoor. Ja dat doe ik gewoon. Zo ben ik dan ook wel weer.
Hou toch eens op met dat getroll man, kut vent.quote:Op maandag 1 april 2013 16:15 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tuig is het ! En dan zet hij zijn tering lag switch aan, heeft ie 90 + pace. Dan leave ik gewoon hoor. Ja dat doe ik gewoon. Zo ben ik dan ook wel weer.
quote:
Het zal niet meer gebeuren. Maar schelden is nergens voor nodig.quote:Op maandag 1 april 2013 16:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik trap ook altijd in dat gedraai.
[..]
Hou toch eens op met dat getroll man, kut vent.
Hoe weet je dat danquote:Op maandag 1 april 2013 16:20 schreef Reemi het volgende:
FHF / Gratis PME Legend zonnebril!
Gratis zonnebril voor iedereen.
En het is niet eens een grap.
Aightquote:Op maandag 1 april 2013 16:20 schreef Reemi het volgende:
Wat?quote:Op maandag 1 april 2013 16:22 schreef Dudeweiser het volgende:
tsja als we dan toch irritant gaan spelen...
Ik ookquote:Op maandag 1 april 2013 16:24 schreef Lindgren. het volgende:
Ik heb 'm ook besteld. Gratis bril twv 30 euro.
quote:Op maandag 1 april 2013 16:20 schreef Reemi het volgende:
Ik denk dat we er redelijk vroeg bij zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 16:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]![]()
Zal wel weer een big ass cancellation worden omdat hij het op fok heeft gepost though..zo gaat het iedere keer
Er staat ook bij dat er een bestelling hoger dan zoveel euro voor nodig isquote:Op maandag 1 april 2013 16:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik denk dat we er redelijk vroeg bij zijn.Zolang de voorraad strekt staat erbij.
dat ja. Zo is er de afgelopen maanden ook al een mega dure laptop voor duizend euro te weinig besteld, Max Payne 3 vlak na release voor 5 euro ofzo op bol.com etc etc. Ging allemaal niet door. Just-eat codes wel thoughquote:Op maandag 1 april 2013 16:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er staat ook bij dat er een bestelling hoger dan zoveel euro voor nodig is
karmaquote:
Tuurlijkquote:Op maandag 1 april 2013 16:33 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Heb je wel een eigen code aangevraagd dan?
Ok, potje?quote:Op maandag 1 april 2013 16:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
Thad en VDM, ga ook eens randoms spelen
quote:
ja vind je het gekquote:Op maandag 1 april 2013 16:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
GG Kevin, jij ligt me wel als tegenstander
Ik heb Kuranyi ook, dus dat is aan beide kanten. Mijn team is ook echt slechtquote:Op maandag 1 april 2013 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja vind je het gek
ten eerste is dit een zwaar konkoteam, Kuranyi is zo'n dikke baggeraids, niet te geloven.
En al mijn spelers gedragen zich als een mongolische eekhoorn
en jij speelt gewoon irritant
Ik ookquote:
Nu tegen mij een potje dan?quote:Op maandag 1 april 2013 16:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja vind je het gek
ten eerste is dit een zwaar konkoteam, Kuranyi is zo'n dikke baggeraids, niet te geloven.
En al mijn spelers gedragen zich als een mongolische eekhoorn
en jij speelt gewoon irritant
3-1 en 5-1 voor mijquote:
jaquote:Op maandag 1 april 2013 16:39 schreef Tim86 het volgende:
Gebruiken jullie Google Analytics op de site van wefut?
Nu al eten? De brunch is net voorbij manquote:Op maandag 1 april 2013 16:40 schreef BDIL het volgende:
Penissen ik ga nu eten en dan jullie afmaken met mijn team
We eten iets eerder vandaagquote:Op maandag 1 april 2013 16:40 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nu al eten? De brunch is net voorbij man
Meh ik ga half 10 slapen morgen een lange dagquote:Op maandag 1 april 2013 16:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zodat je straks nog een keer kan avondeten, slim !
HAHAHAquote:Op maandag 1 april 2013 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Mijn lagswitcht staat iets te hard zo te zien vdm
Nee, ik zat er nog gewoon in, stond dat de tegenstander gequit wasquote:Op maandag 1 april 2013 16:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
Oh lol ik ben niet eens van UT afgetrapt, dus de lag kwam van jou?
Ik ben er nu afgeflikkerd.quote:Op maandag 1 april 2013 16:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
HAHAHA
kolere, 10 seconden stilstaand beelddan weer 3 seconden lol
24 minuten gespeeld, nu dan tot 70 ok?quote:Op maandag 1 april 2013 16:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben er nu afgeflikkerd.
Maar we beginnen wel even opnieuw met 1-0 voor jou. Raar man, helemaal nergens last van tot die goal.
Och heden, wat is er morgen aan de handquote:Op maandag 1 april 2013 16:43 schreef BDIL het volgende:
[..]
Meh ik ga half 10 slapen morgen een lange dag
Oke. Goal wel maken of niet?quote:Op maandag 1 april 2013 16:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
24 minuten gespeeld, nu dan tot 70 ok?
Nee, niet nodigquote:
Welke site zat ze ook alweer? CamFriesland?quote:Op maandag 1 april 2013 16:49 schreef vandermar het volgende:
Ik denk dat mijn zusje iets ziet te streamen
quote:Op maandag 1 april 2013 16:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke site zat ze ook alweer? CamFriesland?
www.myfreecams.comquote:Op maandag 1 april 2013 16:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Welke site zat ze ook alweer? CamFriesland?
Handmatig de code invoeren, dan werkt ie welquote:
Meteen maar de rematch doen dan?quote:Op maandag 1 april 2013 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
wat een ongelooflijk belachelijk griepteam is dit toch godverdomme
2 practica's ochtend en 1 laat op de middag en avond midtermquote:Op maandag 1 april 2013 16:47 schreef Thorb het volgende:
[..]
Och heden, wat is er morgen aan de hand?
Moet je even tokens geven. Heeel veelquote:Op maandag 1 april 2013 16:55 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
okee ik zit nu op die site. Wanneer gaat ze haar kleren uittrekken?
Qua editting enzo wel leuk gedaan, maar gast gaat way over the top op het einde. Spiderman op doel.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |