PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kanu is echt baas.quote:Op maandag 1 april 2013 14:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
ik ben een beetje bang dat kanu (van anderlecht) alleen maar voorin loopt.. niet goed voor de balans dus, maar aan de andere kant heeft hij wel veel kracht
prima dan ga ik kanu, kanu en danilinho even aanschaffenquote:Op maandag 1 april 2013 14:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Kanu is echt baas.Verdedigend heel sterk en met zo'n verdediging en zulke CB's hoef je je geen zorgen te maken over de balans. Danilinho heeft ook hele goede workrates.
feestjûhh, oh wacht.. 1 aprilquote:Op maandag 1 april 2013 14:44 schreef Baje het volgende:
Dit is mijn allerlaatste post. Helaas kon ik niet de fipo pakken dus neem ik maar op deze manier afscheid. Ik kom terug als fifa 14 verschiijnt. Gr gr
quote:Op maandag 1 april 2013 14:44 schreef Baje het volgende:
Dit is mijn allerlaatste post. Helaas kon ik niet de fipo pakken dus neem ik maar op deze manier afscheid. Ik kom terug als fifa 14 verschiijnt. Gr gr
Wel hoorquote:
Ik scoorde de 2-0 en daarna had ik ineens lagquote:Op maandag 1 april 2013 14:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
Nou 2-2 met dit schijt team, niet ontevreden. Leek me ook wel een terechte uitslag, GG
De 2-0 was helemaal aant begin 2de helft en mijn goals aant eindquote:Op maandag 1 april 2013 14:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik scoorde de 2-0 en daarna had ik ineens lagGeen grap. Daardoor kon ik ineens niks meer en kon jij 2x scoren.
Ja je wordt hier toch moe van...quote:
Ja, en die 1e was een cutback. Ik raakte in de 1e helft nog de paal en de lat en zelfs na de 2-2 had ik nog de kans op de winnende. En door de lag creëerde ik in de 2e helft zo weinig. Zonder lag had ik makkelijk gewonnen manquote:Op maandag 1 april 2013 14:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
De 2-0 was helemaal aant begin 2de helft en mijn goals aant eindEn dat waren uitgespeelde goals met passing heb ze nog even teruggekeken, daar had je ook 'zonder lag' niks aan kunnen doen.
Dude, wij even randoms?quote:
Kelvin > Leitequote:Op maandag 1 april 2013 14:52 schreef rolls-reus het volgende:
dit gaat m dus wordenhttp://wefut.nl/squad/605
Kanu (CB) > Almebackquote:Op maandag 1 april 2013 14:52 schreef rolls-reus het volgende:
dit gaat m dus wordenhttp://wefut.nl/squad/605
Ik heb je gedm'ed.quote:Op maandag 1 april 2013 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had echt niet gedacht dat er mensen in zouden trappen eigenlijk
Heb ik beide ook gehad met Schweinsteiger en Kuranyi. Cutback? Bedoel je sweat ofzo? Alsof ik die van rand 16 meter had kunnen scoren (de rand horizontaal aan de reservebank dus).quote:Op maandag 1 april 2013 14:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, en die 1e was een cutback. Ik raakte in de 1e helft nog de paal en de lat en zelfs na de 2-2 had ik nog de kans op de winnende.
Als mensen Nederlanders gratis coins/geld zien dan is het bye bye rationeel denken.quote:Op maandag 1 april 2013 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
hahaha het spijt me :$$$$quote:Op maandag 1 april 2013 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |