SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wist ikquote:
Weet ik, maar dat gebeurt niet zo snel meestalquote:
?quote:Op maandag 1 april 2013 14:29 schreef muhahaha het volgende:
Ik krijg nog steeds geen hap door mijn keel.
Glaasje water doet wonderenquote:Op maandag 1 april 2013 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn keel moet even gesmeerd worden.
Boh, spannend! Maar komt vast goedquote:Op maandag 1 april 2013 14:49 schreef muhahaha het volgende:
Spanningen voor morgen denk ik, avb examen. Serieus niet aan zien komen, normaal ben ik niet van de zenuwen.
Ik heb een lesblok voor het examen om alles nog even door te nemen maar ik eet al 3 dagen nauwelijks en dat zit me wel dwars. Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.quote:Op maandag 1 april 2013 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boh, spannend! Maar komt vast goed
Ik mag woensdag voor autotheorie. Het zal mij benieuwen of ik het haal
Bluh, dat is wel klotequote:Op maandag 1 april 2013 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een lesblok voor het examen om alles nog even door te nemen maar ik eet al 3 dagen nauwelijks en dat zit me wel dwars. Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.
Vast wel, heb je proefexamens?
Ja, ik ben blij als het achter de rug is.quote:Op maandag 1 april 2013 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bluh, dat is wel klote
Jawel, zijn er maar 4 helaas. Zo maar even verder zoeken op internet
Snap ikquote:Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij als het achter de rug is.
4, dat is niet zoveel. Ik denk wel dat je de inzichtsvragen vrij makkelijk kunt maken gezien je motorervaring.
Die auto links kwam je tegemoet of reed van je weg?quote:Op maandag 1 april 2013 15:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik
Nee, daarom wil ik nog even op zoek.
Ja, over inzicht gesproken. Dikke naaistreek bij zo'n vraag
Was een situatie waar zo'n bord stond:
[ afbeelding ]
Rechts stond een auto stil met deur open en links reed een auto.
Kon je kiezen uit Remmen, Gas lossen, Niets doen.
Ik voor Niets doen kiezen, want dan kun je er aan de linkerzijde voorbij. Maar dat was fout en je moest er remmen_!!
Reed weg want eenrichtingspijl.quote:Op maandag 1 april 2013 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die auto links kwam je tegemoet of reed van je weg?
Nope.quote:
Weg natuurlijk, anders mag je 'm niet aan beide zijden passeren.quote:Op maandag 1 april 2013 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die auto links kwam je tegemoet of reed van je weg?
Oh ja logisch.quote:
Hmm, goed punt.quote:Op maandag 1 april 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
De reden waarom ik daar zou remmen is om achteropkomend verkeer te waarschuwen dat er iets abnormaals aan de hand is. Als jij met 50 naar links tieft en die knakker achter je let even niet op en gaat met 50 naar rechts dan rijdt hij zo bij die ander naar binnen.
Dat is althans het enige wat ik me zo kan bedenken in die situatie.
Jij liever dan ik.quote:
In realiteit doet niemand dat maar het cbr vindt dat een ieder verantwoordelijk is voor elkaar en elkaar tijdig waarschuwt voor situaties die tijdelijk gewijzigd zijn.quote:
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 1 april 2013 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.
[..]
In realiteit doet niemand dat maar het cbr vindt dat een ieder verantwoordelijk is voor elkaar en elkaar tijdig waarschuwt voor situaties die tijdelijk gewijzigd zijn.
Op de fiets naar de winkel gaan.quote:Op maandag 1 april 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Nog zoiets vaags:
Mag je met een kapotte linker buiten spiegel rijden
a) Ja, alleen om naar de garage te gaan
b) nee
c) ja
Goede antwoord: b.
Hoe krijg je dan een nieuwe spiegel? De sleepdienst bellen?
Ik denk dat je best wel mag rijden als je airco het niet doet of als je raam niet meer open gaat, hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op de fiets naar de winkel gaan.
Je mag NIET rijden als er ook maar iets kapot is aan je auto.
En dan wat? Ben je verplicht om zelf je spiegel te repareren?quote:Op maandag 1 april 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op de fiets naar de winkel gaan.
Je mag NIET rijden als er ook maar iets kapot is aan je auto.
Uitleg van mijn theorie-instructeur toen: tegenwoordig zijn de auto's allemaal voorzien van boordcomputers enzovoorts dus ook al denk je dat het best wel kan omdat het maar je airco is het kan zomaar zo zijn dat er in de computer meer kapot is dan je denkt.quote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef substep het volgende:
[..]
Ik denk dat je best wel mag rijden als je airco het niet doet of als je raam niet meer open gaat, hoor.
Dat of een monteur vragen om naar je huis te komenquote:Op maandag 1 april 2013 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan wat? Ben je verplicht om zelf je spiegel te repareren?
Daarom vind ik het ook zo raarquote:Op maandag 1 april 2013 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat of een monteur vragen om naar je huis te komen![]()
Het is de theorie maar hoor, in de praktijk gaat het heel anders. Dan wordt de helft van alle theorie gewoon uhm "vergeten"
Niet te ver over doordenkenquote:Op maandag 1 april 2013 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo raar
En dan kan het nog wel theorie zijn, maar die moet ik wel halen om praktijkexamen te doen
Wat.quote:Op maandag 1 april 2013 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitleg van mijn theorie-instructeur toen: tegenwoordig zijn de auto's allemaal voorzien van boordcomputers enzovoorts dus ook al denk je dat het best wel kan omdat het maar je airco is het kan zomaar zo zijn dat er in de computer meer kapot is dan je denkt._!
Wel in 1x slagen, he?quote:Op maandag 1 april 2013 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo raar
En dan kan het nog wel theorie zijn, maar die moet ik wel halen om praktijkexamen te doen
Hoe je het fixed is niet de zaak voor het cbr, volgens de wet mag het niet.quote:Op maandag 1 april 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Nog zoiets vaags:
Mag je met een kapotte linker buiten spiegel rijden
a) Ja, alleen om naar de garage te gaan
b) nee
c) ja
Goede antwoord: b.
Hoe krijg je dan een nieuwe spiegel? De sleepdienst bellen?
Klopt. Maar neemt niet weg dat sommige dingen gewoon niet echt praktisch zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe je het fixed is niet de zaak voor het cbr, volgens de wet mag het niet.
Een auto dient nou eenmaal te voldoen aan een aantal punten om je veilig in het verkeer voort te bewegen. Het is niet zozeer het CBR die dat bepaald maar de overheid. Het CBR toetst alleen je kennis daarvan.quote:Op maandag 1 april 2013 15:47 schreef substep het volgende:
[..]
Klopt. Maar neemt niet weg dat sommige dingen gewoon niet echt praktisch zijn.
I know.quote:Op maandag 1 april 2013 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een auto dient nou eenmaal te voldoen aan een aantal punten om je veilig in het verkeer voort te bewegen. Het is niet zozeer het CBR die dat bepaald maar de overheid. Het CBR toetst alleen je kennis daarvan.
Ik heb al 2 jaar mijn motorrijbewijs, dus zou eigenlijk wel moeten jaquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe je het fixed is niet de zaak voor het cbr, volgens de wet mag het niet.
Dit dus.quote:Op maandag 1 april 2013 15:47 schreef substep het volgende:
[..]
Klopt. Maar neemt niet weg dat sommige dingen gewoon niet echt praktisch zijn.
Ik vind het gewoon onzin. Als je er geen verstand van hebt of niemand kent met verstand van auto's, moet je dus je auto af laten slepen naar de garage (want ik denk echt niet dat er een monteur aan huis komt).quote:Op maandag 1 april 2013 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een kameraad bellen die voor je rijdt en je helpt.
Jawel hoorquote:Op maandag 1 april 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onzin. Als je er geen verstand van hebt of niemand kent met verstand van auto's, moet je dus je auto af laten slepen naar de garage (want ik denk echt niet dat er een monteur aan huis komt).
Nouja, geen onzin maar aangezien genoeg mensen dat ding toch nooit gebruiken mag de regeling wel versoepelt worden.quote:Op maandag 1 april 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onzin. Als je er geen verstand van hebt of niemand kent met verstand van auto's, moet je dus je auto af laten slepen naar de garage (want ik denk echt niet dat er een monteur aan huis komt).
Welk ding?quote:Op maandag 1 april 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, geen onzin maar aangezien genoeg mensen dat ding toch nooit gebruiken mag de regeling wel versoepelt worden.
Helaas...quote:Op maandag 1 april 2013 16:01 schreef substep het volgende:
[..]
Ik hoop niet de linkerbuitenspiegel..
Regel zou juist aangescherpt moeten worden!!quote:
Hmm, dat zal dan ook per garage verschillend zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 15:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jawel hoor![]()
Ik heb al een paar keer een monteur naar mn huis laten komen die gewoon op de parkeerplaats mn auto ging fixen
Nja, er zitten natuurlijk wel 2 kanten aan ja. Enerzijds is het onhandig om niet naar de garage te mogen, anderzijds is het wel onveilig.quote:Op maandag 1 april 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, geen onzin maar aangezien genoeg mensen dat ding toch nooit gebruiken mag de regeling wel versoepelt worden.
Ik was niet serieus.quote:Op maandag 1 april 2013 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Regel zou juist aangescherpt moeten worden!!
Handig is het niet nee, dan moet je op de fiets stappen en hopen dat ie in de buurt is of online bestellen.quote:Op maandag 1 april 2013 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
Nja, er zitten natuurlijk wel 2 kanten aan ja. Enerzijds is het onhandig om niet naar de garage te mogen, anderzijds is het wel onveilig.
Nee hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 16:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, dat zal dan ook per garage verschillend zijn.
[..]
Nja, er zitten natuurlijk wel 2 kanten aan ja. Enerzijds is het onhandig om niet naar de garage te mogen, anderzijds is het wel onveilig.
Oke dus ik moet mijn zusje gewoon laten bellen.quote:Op maandag 1 april 2013 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.
Daar is eigenlijk iedere garage hetzelfde in!
*zware stem* Hallo met Vin, mijn auto is kapot, kan er iemand langskomen?
- Nee meneer, als u de auto hierheen kan brengen dan kijken we wel even.
*lieve vrouwenstem* Hallo met hups, mijn auto is kapot, kan er iemand langskomen?
- Maar natuurlijk mevrouw, de monteur is al onderweg!
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 1 april 2013 16:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oke dus ik moet mijn zusje gewoon laten bellen.![]()
Gelukkig keuze genoeg in mijn familie.quote:Op maandag 1 april 2013 16:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja![]()
Na ik heb het 3 keer gehad dat de monteur naar mij toe kwam geen idee hoe ik ze zo gek heb gekregen maar het lukte
Vrouwen.quote:Op maandag 1 april 2013 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.
*lieve vrouwenstem* Hallo met hups, mijn auto is kapot, kan er iemand langskomen?
[ afbeelding ]
Ja precies. Maar dat werkt dus niet als je zelf of je vrienden niks kunnenquote:Op maandag 1 april 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik was niet serieus.
Het is frustrerend hoeveel mensen een baan opschuiven zonder te spiegelen.
[..]
Handig is het niet nee, dan moet je op de fiets stappen en hopen dat ie in de buurt is of online bestellen.
quote:Op maandag 1 april 2013 16:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.
[ afbeelding ]
Ik zie niks in je achteruitkijkspiegel, ik zou gewoon doorvlammen met 46.quote:Op maandag 1 april 2013 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
Hier trouwens die situatie:
[ afbeelding ]
Wordt gezegd dat je af moet remmen tot 20 km/h en dan links moet passeren.
Klopt. Maar vrouwen weten dit en maken er gebruik (lees: misbruik) van.quote:Op maandag 1 april 2013 16:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bedoelt mannen.
Zij gaan hier steeds weer opnieuw in mee.
Ja daarom vond ik 'm ook zo vaagquote:Op maandag 1 april 2013 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik zie niks in je achteruitkijkspiegel, ik zou gewoon doorvlammen met 46.
Dafuq doet die auto daar met zijn neus naar je toe.
Have funquote:
Doen jullie ook!!quote:Op maandag 1 april 2013 16:28 schreef substep het volgende:
[..]
Klopt. Maar vrouwen weten dit en maken er gebruik (lees: misbruik) van.
quote:Op maandag 1 april 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen jullie ook!!
Zodra er een vrouw in de buurt is weten jullie het verschil tussen een strijkijzer en een vergiet opeens niet meer en huub huub huub barbatruc weer een vrouw die het eten kookt en de was strijkt voor jullie!!
Hihi, als je niets doet boor je je precies recht in die 159. Op zijn minst zou je bij het "niets doen" toch nog even willen sturen zodat je minimaal de deur dicht kan rijden.quote:Op maandag 1 april 2013 16:19 schreef Vinniiee het volgende:
Hier trouwens die situatie:
[ afbeelding ]
Wordt gezegd dat je af moet remmen tot 20 km/h en dan links moet passeren.
quote:Op maandag 1 april 2013 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen jullie ook!!
Zodra er een vrouw in de buurt is weten jullie het verschil tussen een strijkijzer en een vergiet opeens niet meer en huub huub huub barbatruc weer een vrouw die het eten kookt en de was strijkt voor jullie!!
Of er gewoon links langs gaanquote:Op maandag 1 april 2013 16:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hihi, als je niets doet boor je je precies recht in die 159. Op zijn minst zou je bij het "niets doen" toch nog even willen sturen zodat je minimaal de deur dicht kan rijden.
Hoi hoi geilerdquote:
Niet? Dan doe je toch iets verkeerd hoorquote:
Vertel eens wat nieuws? Wat heeft ie gedaan?quote:Op maandag 1 april 2013 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoi hoi geilerd![]()
Jouw vriendje is gemeen!!
Nou er succesvol voor gezorgd dat ik vanaf heden elk condoom grondig ga inspecteren alvorens het wordt omgerold ivm kikkercondooms!quote:Op maandag 1 april 2013 16:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vertel eens wat nieuws? Wat heeft ie gedaan?
Condooms met een kwakje erin?quote:Op maandag 1 april 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou er succesvol voor gezorgd dat ik vanaf heden elk condoom grondig ga inspecteren alvorens het wordt omgerold ivm kikkercondooms!
Hij had wel hulp van DW
quote:Op maandag 1 april 2013 16:42 schreef muhahaha het volgende:
Kikkercondooms?
Kwakken ze op het hoogtepunt?
quote:
dit is echt zo'n momentje van: je had er bij moeten zijn?quote:Op maandag 1 april 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou er succesvol voor gezorgd dat ik vanaf heden elk condoom grondig ga inspecteren alvorens het wordt omgerold ivm kikkercondooms!
Hij had wel hulp van DW
Is helemaal na te lezen op mn FB hoorquote:Op maandag 1 april 2013 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dit is echt zo'n momentje van: je had er bij moeten zijn?
Oma is vandaag opgenomen in het ziekenhuis. Werd vanmorgen uit mn bed getrommeld met de melding dat het vandaag wel eens afgelopen kon zijn. Gaat nu wel met haar, maar ik denk dat zodra oma weer in huis is, het een kwestie van dagen isquote:Op maandag 1 april 2013 16:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, dat is kutHoe komt het?
Hier gaat het wel goed
Fijn joh, oude klasgenotenquote:Op maandag 1 april 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Not so happy nu![]()
En mn nieuwste stalker heeft hem ook gezien, krijg meteen leuke berichtjes
Hé, wees blij dat ik het niet ben.quote:Op maandag 1 april 2013 16:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Not so happy nu![]()
En mn nieuwste stalker heeft hem ook gezien, krijg meteen leuke berichtjes
Sterkte.quote:Op maandag 1 april 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oma is vandaag opgenomen in het ziekenhuis. Werd vanmorgen uit mn bed getrommeld met de melding dat het vandaag wel eens afgelopen kon zijn. Gaat nu wel met haar, maar ik denk dat zodra oma weer in huis is, het een kwestie van dagen is
Dat is inderdaad klote nieuws. Sterkte meidquote:Op maandag 1 april 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oma is vandaag opgenomen in het ziekenhuis. Werd vanmorgen uit mn bed getrommeld met de melding dat het vandaag wel eens afgelopen kon zijn. Gaat nu wel met haar, maar ik denk dat zodra oma weer in huis is, het een kwestie van dagen is
Hij is geen oude klasgenootquote:
Gadsie, heel veel sterkte wijffiequote:Op maandag 1 april 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, oude kennis danquote:Op maandag 1 april 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij is geen oude klasgenoot![]()
Hij is oud41 al
Veel sterkte.quote:Op maandag 1 april 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Voor mij geen frituur.quote:Op maandag 1 april 2013 16:49 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja, voorlopig staat er geen paprika chips op het menu
Hoe is het met jou?
Jeetje meis dan komt het toch ineens wel heel snel erg dichtbijquote:Op maandag 1 april 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Sterktequote:Op maandag 1 april 2013 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 16:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is inderdaad klote nieuws. Sterkte meid
Dankjequote:
Als we elkaar zien krijg je een knuffel van me.quote:Op maandag 1 april 2013 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankje
Ik moet wel zeggen, dat het verder verschrikkelijk goed met me gaat. Begin de boel eindelijk allemaal op een rijtje te krijgen én ik ga mijn dromen naleven. Dat maakt me gelukkig. Alleen kan ik nog niet genieten van mijn geluk, gezien omaMaar dat komt wel.
quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 16:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jeetje meis dan komt het toch ineens wel heel snel erg dichtbijSterkte
Inderdaad Lolaquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als we elkaar zien krijg je een knuffel van me.
Dat is dan wel weer fijnquote:Op maandag 1 april 2013 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dankje
Ik moet wel zeggen, dat het verder verschrikkelijk goed met me gaat. Begin de boel eindelijk allemaal op een rijtje te krijgen én ik ga mijn dromen naleven. Dat maakt me gelukkig. Alleen kan ik nog niet genieten van mijn geluk, gezien omaMaar dat komt wel.
Ja he, het is wel erg lekker zo.quote:Op maandag 1 april 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
Het is nog best warm zo achter het raam met volle zon erop.
Je gaat je richten op het rechercheurschap?quote:Op maandag 1 april 2013 16:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dankje
quote:
Zat gister aan de sambucca, vond een halfvolle fles op mijn kamer.quote:Op maandag 1 april 2013 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Pfew, welkom terug in het land der levenden.
quote:
Ik heb de halve dag buiten gelopen, en ik moet zeggen dat ik wel weer een stiekem voorjaarsgevoel heb. Maar nu moeten de temperaturen alleen nog naar voorjaarsstandaarden.quote:Op maandag 1 april 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
Jij zuipt echt hard als je gaat, soms denk ik; gaat ie niet iets 'te' snel.quote:Op maandag 1 april 2013 16:53 schreef Viro het volgende:
Zat gister aan de sambucca, vond een halfvolle fles op mijn kamer.
Als het morgen hetzelfde weer is, durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat je je kapot gaat zweten met die oefeningenquote:
De 12 e toch?quote:Op maandag 1 april 2013 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als we elkaar zien krijg je een knuffel van me.
Yesquote:Op maandag 1 april 2013 16:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je gaat je richten op het rechercheurschap?
In de ochtend zal het nog koud zijn maar bij het examen is het al 5+ ja, ik ben er bang voor.quote:Op maandag 1 april 2013 16:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het morgen hetzelfde weer is, durf ik bijna met zekerheid te zeggen dat je je kapot gaat zweten met die oefeningen
Wat ontzettend leuk! Hoe komt dat?quote:
Alcoholistquote:Op maandag 1 april 2013 16:53 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Zat gister aan de sambucca, vond een halfvolle fles op mijn kamer.
Klopt, het was heerlijk! Ik moest vanmorgen om 9.30 voetballen, maar het was echt heerlijk in het zonnetje. Ik had het zelfs gewoon warmquote:Op maandag 1 april 2013 16:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik heb de halve dag buiten gelopen, en ik moet zeggen dat ik wel weer een stiekem voorjaarsgevoel heb. Maar nu moeten de temperaturen alleen nog naar voorjaarsstandaarden.
Zit je inclusief rode lampen achter de raam?quote:Op maandag 1 april 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan er niet bij zijn. In eerste instantie zouden we wat doen met oma. Het is nu alleen nog afwachten of dat kan. Als oma er dan niet meer is, heb ik denk ik ook even niet zo'n trek in een meetquote:
Beter dan dat je met 30 graden AVB moet doenquote:Op maandag 1 april 2013 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
In de ochtend zal het nog koud zijn maar bij het examen is het al 5+ ja, ik ben er bang voor.
Oh...quote:Op maandag 1 april 2013 16:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan kan ze niet.
Ik denk op faxie's verjaardag.
Ik zat nog te twijfelen of ik erbij moest zetten dat ik daar niet achter zitquote:Op maandag 1 april 2013 16:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Zit je inclusief rode lampen achter de raam?
Oh niet meegekregen maar volkomen begrijpelijkquote:Op maandag 1 april 2013 16:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij zijn. In eerste instantie zouden we wat doen met oma. Het is nu alleen nog afwachten of dat kan. Als oma er dan niet meer is, heb ik denk ik ook even niet zo'n trek in een meet
Door een beetje socializen op een weekend voor medezeggenschap kom ik er ineens achter dat er nog een studie bestaat waarmee je rechercheur kan worden, namelijk Integrale Veiligheidskundequote:Op maandag 1 april 2013 16:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat ontzettend leuk! Hoe komt dat?
Ik heb vanmiddag paaseieren gezocht met mijn nichtje.
Oh, je bent weer aan het voetballen!quote:Op maandag 1 april 2013 16:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alcoholist
[..]
Klopt, het was heerlijk! Ik moest vanmorgen om 9.30 voetballen, maar het was echt heerlijk in het zonnetje. Ik had het zelfs gewoon warm
Jaquote:
Maar een volgende meet, ga ik er echt weer proberen bij te zijnquote:Op maandag 1 april 2013 16:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh niet meegekregen maar volkomen begrijpelijk
Fijn dat je toch een opleiding hebt kunnen vindenquote:Op maandag 1 april 2013 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Door een beetje socializen op een weekend voor medezeggenschap kom ik er ineens achter dat er nog een studie bestaat waarmee je rechercheur kan worden, namelijk Integrale VeiligheidskundeEn daar kan ik sowieso mee beginnen en de vakken die ik krijg zijn ook vakken die ik aankan
En leeeuuk! Ik mis dat paaseieren zoeken stiekem wel![]()
Ja, bevalt zeker goedquote:Oh, je bent weer aan het voetballen!Tof! Bevalt het?
Was de eerste keer dat ik K.O. ging door drankquote:Op maandag 1 april 2013 16:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij zuipt echt hard als je gaat, soms denk ik; gaat ie niet iets 'te' snel.
Hoe duur ben je?quote:Op maandag 1 april 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
Ja, ik heb echt zin om te beginnen in september. Woensdag heb ik een meeloopdag. En de studie zit ook in Enschede, dus ik ga even kijken of ik daar ook in het 2e jaar kan instromen (dit kan namelijk in Utrecht sowiesoquote:Op maandag 1 april 2013 16:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fijn dat je toch een opleiding hebt kunnen vinden
[..]
Ja, bevalt zeker goed
Veel succes dan met de opleiding straks. Eindelijk doen wat je altijd al heb willen doen.quote:Op maandag 1 april 2013 16:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Door een beetje socializen op een weekend voor medezeggenschap kom ik er ineens achter dat er nog een studie bestaat waarmee je rechercheur kan worden, namelijk Integrale VeiligheidskundeEn daar kan ik sowieso mee beginnen en de vakken die ik krijg zijn ook vakken die ik aankan
En leeeuuk! Ik mis dat paaseieren zoeken stiekem wel
quote:Op maandag 1 april 2013 16:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Zit je inclusief rode lampen achter de raam?
Ik kijk Disneyquote:
Hier kan het nietquote:Op maandag 1 april 2013 16:57 schreef Vinniiee het volgende:
Ik wil ook nog iets met m'n verjaardag doen, maar hoe en wat precies weet ik nog niet
Oh, wat leukquote:Op maandag 1 april 2013 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik heb echt zin om te beginnen in september. Woensdag heb ik een meeloopdag. En de studie zit ook in Enschede, dus ik ga even kijken of ik daar ook in het 2e jaar kan instromen (dit kan namelijk in Utrecht sowieso) en dan ga ik ook weer terug naar mijn stad
Was WT ziek? Dat zag ik niet aan hem. Succes met je examensquote:Op maandag 1 april 2013 16:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Voor mij geen frituur.
Gaat wel wat beter, ik denk dat ik WT's griepje heb opgepikt en ik heb morgen examen waardoor ik wat spanning heb. Ik verwacht wel dat het goed gaat, met de oefeningen weinig problemen.
Begrijpelijk. Halve fles is echt veel ja.quote:Op maandag 1 april 2013 17:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Was de eerste keer dat ik K.O. ging door drank
Had niet veel gegeten voordat ik vertrok en joint viel niet goed. De combo weinig eten + joint + goldstrike werd mij ff te veel.
Ik ook niet, hij had het tegen CA gezegd meen ik.quote:Op maandag 1 april 2013 17:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Was WT ziek? Dat zag ik niet aan hem. Succes met je examens
Dankje! Komt goedquote:Op maandag 1 april 2013 17:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Veel succes dan met de opleiding straks. Eindelijk doen wat je altijd al heb willen doen.
En ik wil even melden dat ik er waarschijnlijk achter ben waardoor ik me zo kut voelde de laatste dagen. Hooikoorts. Ik nam een tabletje vanochtend en ik heb zeker 50% minder last van jeuk en irritatie en niezen en snot.
Jaaquote:Op maandag 1 april 2013 17:02 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, wat leuk![]()
Terug naar het land van Tukkers.
Ik heb er ook niet ieder jaar last van, gek genoeg. Ik moest er alleen aan denken doordat het ineens lente leek vanmorgen.quote:Op maandag 1 april 2013 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankje! Komt goed
En hooikoorts, ik ben zooo blij dat ik dat niet hebMn beste vriendin en haar vriend hebben het allebei. Als ik bij hun langskom rond deze tijd, is het een en al genies, gesnotter en dikke rode ogen. Vind het er heel sneu uitzien
Haha, alleen maar beter, als je er niet elk jaar last van hebtquote:Op maandag 1 april 2013 17:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb er ook niet ieder jaar last van, gek genoeg. Ik moest er alleen aan denken doordat het ineens lente leek vanmorgen.
Ben ook verbaasd dat ik de fles goldstrike half op heb kunnen krijgen.quote:Op maandag 1 april 2013 17:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Halve fles is echt veel ja.
[..]
Ik ook niet, hij had het tegen CA gezegd meen ik.
Ik wist niet eens dat je zo hard ging, ik heb die fles maar 1 keer gezien.quote:Op maandag 1 april 2013 17:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben ook verbaasd dat ik de fles goldstrike half op heb kunnen krijgen.
Wat ik nog steeds niet snap is toen ik opstond, ik niet meer wist waar ik was en dat het best lang duurde voor ik het doorhad
Ben je echt K.O. gegaan?quote:Op maandag 1 april 2013 17:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat ik nog steeds niet snap is toen ik opstond, ik niet meer wist waar ik was en dat het best lang duurde voor ik het doorhad
Begrijpelijk. Straks kotst ie over je heenquote:Op maandag 1 april 2013 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft ongeveer een half uur in de stoel 'geslapen'. We durfde hem niet wakker te maken.
Ik kan herinneren dat ik op de bank chips zat te vreten en toen was alles opeens zwart. Ook dat ik mijn mond en neus dichtkneep en wees naar de kom chipsquote:Op maandag 1 april 2013 17:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je zo hard ging, ik heb die fles maar 1 keer gezien.
Het was best wel freaky, ook dat je voor het raam ging staan en echt minutenlang naar buiten keek.
Ja, echt K.O. als in knal voor harses krijgen en weg zijn.quote:
Dat is niet zo slim jochiequote:Op maandag 1 april 2013 17:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik kan herinneren dat ik op de bank chips zat te vreten en toen was alles opeens zwart. Ook dat ik mijn mond en neus dichtkneep en wees naar de kom chipsMeer niet
[..]
Ja, echt K.O. als in knal voor harses krijgen en weg zijn.
Ja dat wil ik weten. Hoe de fuck ben ik in de stoel terecht gekomen? Laatste wat ik herinner was dat ik op de bank zatquote:Op maandag 1 april 2013 17:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij heeft ongeveer een half uur in de stoel 'geslapen'. We durfde hem niet wakker te maken.
Je bent wel zelf in de stoel gaan zitten nadat je klaar was met klieren.quote:Op maandag 1 april 2013 17:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja dat wil ik weten. Hoe de fuck ben ik in de stoel terecht gekomen? Laatste wat ik herinner was dat ik op de bank zat
Een halve fles goldstrike? Respect.quote:Op maandag 1 april 2013 17:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat lijkt me een uitstekend planquote:Op maandag 1 april 2013 17:28 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja ik weet het, volgende keer een beter bodempje leggen
Klieren? Wat heb ik nou wee gedaan?quote:Op maandag 1 april 2013 17:28 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je bent wel zelf in de stoel gaan zitten nadat je klaar was met klieren.
Je wilde eventjes voelen?quote:Op maandag 1 april 2013 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik raakte hem vol met mijn elleboogDus het moet wel pijn hebben gedaan
Toen liet hij los
Waarschijnlijk was ie zo dronken dat ie er niet heel veel van gemerkt heeftquote:Op maandag 1 april 2013 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen liet hij los
Whut?quote:
Myra kan ik herinneren, ca nietquote:Op maandag 1 april 2013 17:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Eerst was je myra aan het vervelen en daarna ca.
Nee ik wilde dat hij me los liet, omdat ik het nogal benauwd kreegquote:
Nou weet ik waarom ik K.O. gingquote:Op maandag 1 april 2013 17:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen liet hij los
Preciesquote:Op maandag 1 april 2013 17:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En een nieuwe meetlokatie is geboren.
een echte op het strandquote:
is niet van mijquote:Op maandag 1 april 2013 17:34 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En een nieuwe meetlokatie is geboren.
Was het nog een beetje te doen op het strand?quote:Op maandag 1 april 2013 17:36 schreef rival het volgende:
[..]
een echte op het strand
[..]
is niet van mij
stond bijna geen wind, was heerlijkquote:Op maandag 1 april 2013 17:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Was het nog een beetje te doen op het strand?
quote:Op maandag 1 april 2013 17:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die actie was natuurlijk al het terugpakken van jouw vervelendheid.
Wat deed ik dan? Kan mij niets daarvan herinnerenquote:Op maandag 1 april 2013 17:36 schreef charmed_angel het volgende:
Je was vanaf dat punt echt negervervelendTotdat je op de stoel ging zitten, dus het duurde maar eventjes
Wie legt zijn pan nou weer in de vriezer.quote:Op maandag 1 april 2013 17:40 schreef Vinniiee het volgende:
Ik ga zo eens even wat shoarma in de pan mikken.
Die nog bevroren is... kut
De shoarma natuurlijkquote:Op maandag 1 april 2013 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie legt zijn pan nou weer in de vriezer.
Hetzelfde als bij Myr, vastpakken en niet meer loslaten. Maar best stevig vast pakken, ik kreeg amper lucht meer.... en toen kreeg ik het benauwdquote:Op maandag 1 april 2013 17:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat deed ik dan? Kan mij niets daarvan herinneren
quote:Op maandag 1 april 2013 17:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie legt zijn pan nou weer in de vriezer.
Kan ook.quote:Op maandag 1 april 2013 17:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is het dan niet "dat nog bevroren is"?
Je had veel meer bereikt door mijn nieuwe telefoon te pakken. Dat ding is bijna heilig voor mijquote:Op maandag 1 april 2013 17:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik deed niks, jij was vervelend, wilde niet los laten, dus moest ik maatregelen nemen
Ik denk dat een klap tegen je ballen anders ook wel aardig pijn doetquote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Je had veel meer bereikt door mijn nieuwe telefoon te pakken. Dat ding is bijna heilig voor mij![]()
Jij was zover heen dat niets je meer deerde, behalve een slag tegen je klokkespel.quote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Je had veel meer bereikt door mijn nieuwe telefoon te pakken. Dat ding is bijna heilig voor mij![]()
Dat gaat gewoon te ver vin.quote:Op maandag 1 april 2013 17:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik denk dat een klap tegen je ballen anders ook wel aardig pijn doet
Wacht wat? Heb ze zitten dreigen wat met mijn telefoon te doen?quote:Op maandag 1 april 2013 17:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij was zover heen dat niets je meer deerde, behalve een slag tegen je klokkespel.
Nou, myra krijstte op een gegeven moment zo hard dat ik dacht; shit gaat los hier. Toen wrikte ik Viro los zodat ze kon ontsnappen (nadat ik myra eerst onder haar voeten had gekieteldquote:Op maandag 1 april 2013 17:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe erg het was, en hoe moeilijk het was om je te laten stoppen
Nee, niemand heeft aan je phone gezeten.quote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Wacht wat? Heb ze zitten dreigen wat met mijn telefoon te doen?
Dat zou de krasje op de achterkant verklaren.
Heldquote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, myra kreistte op een gegeven moment zo hard dat ik dacht; shit gaat los hier. Toen wrikte ik Viro los zodat ze kon ontsnappen (nadat ik myra eerst onder haar voeten had gekieteld).
Ja, dat ging wel iets te ver maar ze riep zo uitdagend dat ze daar niet tegen kon.quote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
HeldGaat ie eerst haar nog kietelen
Ja, dat is natuurlijk niet slim om te zeggenquote:Op maandag 1 april 2013 17:49 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, dat ging wel iets te ver maar ze riep zo uitdagend dat ze daar niet tegen kon.
Ow shit, dan was ik echt ver heen.quote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, myra krijstte op een gegeven moment zo hard dat ik dacht; shit gaat los hier. Toen wrikte ik Viro los zodat ze kon ontsnappen (nadat ik myra eerst onder haar voeten had gekieteld).
Nou, door het kietelen ging ze nog harder en toen had ik zoiets van, shit gaat te ver.quote:Op maandag 1 april 2013 17:50 schreef Viro het volgende:
[..]
Ow shit, dan was ik echt ver heen.
Wel haar eerst kietelen
quote:Op maandag 1 april 2013 17:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, door het kietelen ging ze nog harder en toen had ik zoiets van, shit gaat te ver.
Waar zegt-ie dat?quote:Op maandag 1 april 2013 17:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Wacht wat? Heb ze zitten dreigen wat met mijn telefoon te doen?
Dat zou de krasje op de achterkant verklaren.
Dat vraag ikquote:
Zijn daar zoveel versies van?quote:Op maandag 1 april 2013 18:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Net kleine zeemeermin 2 gekeken en nu door naar 3
Ik zou andermans eigendom nooit met opzet beschadigen.quote:Op maandag 1 april 2013 18:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Dat vraag ik
Maar ben er achter wie krasje op mijn telefoon heeft gemaakt. Stomme broertje en zijn vriendin
3quote:
Wist ik heul niet johquote:Op maandag 1 april 2013 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
3![]()
Ook Disney is op een gegeven moment begonnen met trilogy en pre-quel enz
Laat het haar brengen!quote:Op maandag 1 april 2013 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
Grr moeders heeft een cadeautje voor mij dus nu moet ik wel stoppen met Disney kijken om het op te gaan halen
Neequote:
On my wayquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 april 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
SPAM Oproepje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op maandag 1 april 2013 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
SPAM Oproepje!YeahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga luisteren![]()
Dronken mensen. Kerel broek op de enkels, griet op dr knietjes ervoor.quote:
Geweldigquote:Op maandag 1 april 2013 19:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dronken mensen. Kerel broek op de enkels, griet op dr knietjes ervoor.
Ik wilde nog vragen of het niet te koud was maar toch maar niet gedaanquote:
Zij vonden blijkbaar van nietquote:Op maandag 1 april 2013 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde nog vragen of het niet te koud was maar toch maar niet gedaan
Daaromquote:
Je bedoelt die feesten waarvan jij dacht dat het saai zou zijn?quote:Op maandag 1 april 2013 19:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gaan de zomerfeesten ook bij jullie zo?
Die ja.quote:Op maandag 1 april 2013 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt die feesten waarvan jij dacht dat het saai zou zijn?
Ja, die zijn nog erger
Denken dat feesten hier saai zijnquote:
Ik ken toch dat hele fucking Gorkum met hun feesten nietquote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denken dat feesten hier saai zijn![]()
Zodat je weg kan blijven dan?
Denk je dat ik enthousiast zou doen over een saai feest?quote:Op maandag 1 april 2013 20:03 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ken toch dat hele fucking Gorkum met hun feesten niet
Nee, juist niet
Goed puntquote:Op maandag 1 april 2013 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Denk je dat ik enthousiast zou doen over een saai feest?![]()
Oh![]()
Nou ja, laatste week van augustus een dag of 5 lang party hardy.
Tegen de tijd dat de feesten eraan komen merk je dat heus wel hoorquote:Op maandag 1 april 2013 20:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt![]()
Dat ben ik over een maand (heel optimistisch) allang weer vergeten
Vast welquote:Op maandag 1 april 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de feesten eraan komen merk je dat heus wel hoor
http://www.zomerfeest-gorinchem.nl/2012/
Dit was de line up van vorig jaar. Alles graties
Ja maar dat was vorig jaarquote:Op maandag 1 april 2013 20:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vast wel
Ik ken alleen Go Back To The ZooVato Gonzales en Gers Pardoel
Hoe lang van te voren wordt dat bekend gemaakt?quote:Op maandag 1 april 2013 20:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dat was vorig jaar![]()
Dit jaar wordt vast wel nog beter alleen is er nog niks bekend
quote:Op maandag 1 april 2013 20:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat de feesten eraan komen merk je dat heus wel hoor
http://www.zomerfeest-gorinchem.nl/2012/
Dit was de line up van vorig jaar. Alles graties
Geen idee maar ik hou dat wel in de gaten hoorquote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hoe lang van te voren wordt dat bekend gemaakt?
Tijd zat voorlopigquote:Op maandag 1 april 2013 20:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee maar ik hou dat wel in de gaten hoor![]()
Het is over 5 maanden al dus
Jij gaat ook?quote:
ziet er uit als een leuk feestjequote:Op maandag 1 april 2013 20:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tijd zat voorlopig
[..]
Jij gaat ook?
Dan moet ik natuurlijk ook gaanquote:Op maandag 1 april 2013 20:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ziet er uit als een leuk feestje
Stille hint?quote:Op maandag 1 april 2013 20:20 schreef Huppelmuts het volgende:
http://www.campanile.com/(...)m_campaign=Campanile
Zoiets jaquote:
Heldinquote:
Ik?quote:
Ik welquote:Op maandag 1 april 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoiets ja![]()
Nah jullie zijn welkom, dat weet je
I LIKE THE SUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op maandag 1 april 2013 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
SHE'S LIKE THE WINDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Geen klassiekers verneukenquote:Op maandag 1 april 2013 20:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
I LIKE THE SUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Zomertijdquote:Op maandag 1 april 2013 20:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tsss
Het is nog steeds licht trouwens
Kloptquote:Op maandag 1 april 2013 20:38 schreef Vinniiee het volgende:
Mijn Facebook wordt vol gespamd met YT-linkjes.
Kwaliteitsmuziek jongen!!quote:Op maandag 1 april 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik heb het door
In ieder geval wel beter dan mensen die poepluiers e.d. posten
Ik ben ook oud, daar heb je ook geen problemen mee dus niet jankmuilenquote:
Haha!quote:Op maandag 1 april 2013 20:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook oud, daar heb je ook geen problemen mee dus niet jankmuilen
Grrrrquote:
Dat weet ikquote:
Ik ga heus niet zeggen dat jij ook lief bent hoorquote:
Nee, want ik ben heel stout en gemeen enzoquote:Op maandag 1 april 2013 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga heus niet zeggen dat jij ook lief bent hoor
Juistquote:Op maandag 1 april 2013 20:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want ik ben heel stout en gemeen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |