SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wist ikquote:
Weet ik, maar dat gebeurt niet zo snel meestalquote:
?quote:Op maandag 1 april 2013 14:29 schreef muhahaha het volgende:
Ik krijg nog steeds geen hap door mijn keel.
Glaasje water doet wonderenquote:Op maandag 1 april 2013 14:45 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn keel moet even gesmeerd worden.
Boh, spannend! Maar komt vast goedquote:Op maandag 1 april 2013 14:49 schreef muhahaha het volgende:
Spanningen voor morgen denk ik, avb examen. Serieus niet aan zien komen, normaal ben ik niet van de zenuwen.
Ik heb een lesblok voor het examen om alles nog even door te nemen maar ik eet al 3 dagen nauwelijks en dat zit me wel dwars. Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.quote:Op maandag 1 april 2013 14:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Boh, spannend! Maar komt vast goed
Ik mag woensdag voor autotheorie. Het zal mij benieuwen of ik het haal
Bluh, dat is wel klotequote:Op maandag 1 april 2013 14:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik heb een lesblok voor het examen om alles nog even door te nemen maar ik eet al 3 dagen nauwelijks en dat zit me wel dwars. Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt.
Vast wel, heb je proefexamens?
Ja, ik ben blij als het achter de rug is.quote:Op maandag 1 april 2013 14:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bluh, dat is wel klote
Jawel, zijn er maar 4 helaas. Zo maar even verder zoeken op internet
Snap ikquote:Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, ik ben blij als het achter de rug is.
4, dat is niet zoveel. Ik denk wel dat je de inzichtsvragen vrij makkelijk kunt maken gezien je motorervaring.
Die auto links kwam je tegemoet of reed van je weg?quote:Op maandag 1 april 2013 15:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik
Nee, daarom wil ik nog even op zoek.
Ja, over inzicht gesproken. Dikke naaistreek bij zo'n vraag
Was een situatie waar zo'n bord stond:
[ afbeelding ]
Rechts stond een auto stil met deur open en links reed een auto.
Kon je kiezen uit Remmen, Gas lossen, Niets doen.
Ik voor Niets doen kiezen, want dan kun je er aan de linkerzijde voorbij. Maar dat was fout en je moest er remmen_!!
Reed weg want eenrichtingspijl.quote:Op maandag 1 april 2013 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die auto links kwam je tegemoet of reed van je weg?
Nope.quote:
Weg natuurlijk, anders mag je 'm niet aan beide zijden passeren.quote:Op maandag 1 april 2013 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die auto links kwam je tegemoet of reed van je weg?
Oh ja logisch.quote:
Hmm, goed punt.quote:Op maandag 1 april 2013 15:15 schreef muhahaha het volgende:
De reden waarom ik daar zou remmen is om achteropkomend verkeer te waarschuwen dat er iets abnormaals aan de hand is. Als jij met 50 naar links tieft en die knakker achter je let even niet op en gaat met 50 naar rechts dan rijdt hij zo bij die ander naar binnen.
Dat is althans het enige wat ik me zo kan bedenken in die situatie.
Jij liever dan ik.quote:
In realiteit doet niemand dat maar het cbr vindt dat een ieder verantwoordelijk is voor elkaar en elkaar tijdig waarschuwt voor situaties die tijdelijk gewijzigd zijn.quote:
Heb je gelijk in.quote:Op maandag 1 april 2013 15:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij liever dan ik.
[..]
In realiteit doet niemand dat maar het cbr vindt dat een ieder verantwoordelijk is voor elkaar en elkaar tijdig waarschuwt voor situaties die tijdelijk gewijzigd zijn.
Op de fiets naar de winkel gaan.quote:Op maandag 1 april 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Nog zoiets vaags:
Mag je met een kapotte linker buiten spiegel rijden
a) Ja, alleen om naar de garage te gaan
b) nee
c) ja
Goede antwoord: b.
Hoe krijg je dan een nieuwe spiegel? De sleepdienst bellen?
Ik denk dat je best wel mag rijden als je airco het niet doet of als je raam niet meer open gaat, hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op de fiets naar de winkel gaan.
Je mag NIET rijden als er ook maar iets kapot is aan je auto.
En dan wat? Ben je verplicht om zelf je spiegel te repareren?quote:Op maandag 1 april 2013 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op de fiets naar de winkel gaan.
Je mag NIET rijden als er ook maar iets kapot is aan je auto.
Uitleg van mijn theorie-instructeur toen: tegenwoordig zijn de auto's allemaal voorzien van boordcomputers enzovoorts dus ook al denk je dat het best wel kan omdat het maar je airco is het kan zomaar zo zijn dat er in de computer meer kapot is dan je denkt.quote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef substep het volgende:
[..]
Ik denk dat je best wel mag rijden als je airco het niet doet of als je raam niet meer open gaat, hoor.
Dat of een monteur vragen om naar je huis te komenquote:Op maandag 1 april 2013 15:38 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dan wat? Ben je verplicht om zelf je spiegel te repareren?
Daarom vind ik het ook zo raarquote:Op maandag 1 april 2013 15:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat of een monteur vragen om naar je huis te komen![]()
Het is de theorie maar hoor, in de praktijk gaat het heel anders. Dan wordt de helft van alle theorie gewoon uhm "vergeten"
Niet te ver over doordenkenquote:Op maandag 1 april 2013 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo raar
En dan kan het nog wel theorie zijn, maar die moet ik wel halen om praktijkexamen te doen
Wat.quote:Op maandag 1 april 2013 15:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uitleg van mijn theorie-instructeur toen: tegenwoordig zijn de auto's allemaal voorzien van boordcomputers enzovoorts dus ook al denk je dat het best wel kan omdat het maar je airco is het kan zomaar zo zijn dat er in de computer meer kapot is dan je denkt._!
Wel in 1x slagen, he?quote:Op maandag 1 april 2013 15:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Daarom vind ik het ook zo raar
En dan kan het nog wel theorie zijn, maar die moet ik wel halen om praktijkexamen te doen
Hoe je het fixed is niet de zaak voor het cbr, volgens de wet mag het niet.quote:Op maandag 1 april 2013 15:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je gelijk in.
Nog zoiets vaags:
Mag je met een kapotte linker buiten spiegel rijden
a) Ja, alleen om naar de garage te gaan
b) nee
c) ja
Goede antwoord: b.
Hoe krijg je dan een nieuwe spiegel? De sleepdienst bellen?
Klopt. Maar neemt niet weg dat sommige dingen gewoon niet echt praktisch zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe je het fixed is niet de zaak voor het cbr, volgens de wet mag het niet.
Een auto dient nou eenmaal te voldoen aan een aantal punten om je veilig in het verkeer voort te bewegen. Het is niet zozeer het CBR die dat bepaald maar de overheid. Het CBR toetst alleen je kennis daarvan.quote:Op maandag 1 april 2013 15:47 schreef substep het volgende:
[..]
Klopt. Maar neemt niet weg dat sommige dingen gewoon niet echt praktisch zijn.
I know.quote:Op maandag 1 april 2013 15:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een auto dient nou eenmaal te voldoen aan een aantal punten om je veilig in het verkeer voort te bewegen. Het is niet zozeer het CBR die dat bepaald maar de overheid. Het CBR toetst alleen je kennis daarvan.
Ik heb al 2 jaar mijn motorrijbewijs, dus zou eigenlijk wel moeten jaquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe je het fixed is niet de zaak voor het cbr, volgens de wet mag het niet.
Dit dus.quote:Op maandag 1 april 2013 15:47 schreef substep het volgende:
[..]
Klopt. Maar neemt niet weg dat sommige dingen gewoon niet echt praktisch zijn.
Ik vind het gewoon onzin. Als je er geen verstand van hebt of niemand kent met verstand van auto's, moet je dus je auto af laten slepen naar de garage (want ik denk echt niet dat er een monteur aan huis komt).quote:Op maandag 1 april 2013 15:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een kameraad bellen die voor je rijdt en je helpt.
Jawel hoorquote:Op maandag 1 april 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onzin. Als je er geen verstand van hebt of niemand kent met verstand van auto's, moet je dus je auto af laten slepen naar de garage (want ik denk echt niet dat er een monteur aan huis komt).
Nouja, geen onzin maar aangezien genoeg mensen dat ding toch nooit gebruiken mag de regeling wel versoepelt worden.quote:Op maandag 1 april 2013 15:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon onzin. Als je er geen verstand van hebt of niemand kent met verstand van auto's, moet je dus je auto af laten slepen naar de garage (want ik denk echt niet dat er een monteur aan huis komt).
Welk ding?quote:Op maandag 1 april 2013 15:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nouja, geen onzin maar aangezien genoeg mensen dat ding toch nooit gebruiken mag de regeling wel versoepelt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |