Ik had het nagevraagd bij de vk. Kon geen kwaad zei de mijne. Maar de meningen verschillen geloof ik.quote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij mag je geen tijgerbalsem gebruiken tijdens de zwangerschapMaar ik heb spiroflor! Dat kan ik
wel vragen om op m'n rug te smeren 's avonds
.
Ja, al zijn jouw klachten een stuk heftiger. Maar het is wel erg toevallig he?quote:Op maandag 1 april 2013 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben echt min of meer dezelfde zwangerschap idd Spark!
Jij ook al! Of heb je zo hard in de kleine man zn kamertje gewerkt? Hopelijk blijft het weg bij voldoende rust...quote:Op maandag 1 april 2013 17:50 schreef twentemeisje het volgende:
Hier ook heel veel harde buiken de laatste paar weken. Sommige dagen bijna bij alles wat ik doe, als is het maar opstaan van een stoel. Ik zal het woensdag nog eens aankaarten bij de gynaecoloog.
Ik zie dat ik op de drempel naar de top 10 sta.
quote:Op maandag 1 april 2013 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
LB, doe's kindpoepen? Ik sta 13e en ik wil geen ongeluksgetal nu!
Oh dan is een kamer voor jezelf wel echt fijn ja! Maar je krijgt de medicatie dus voor de bloeddruk?quote:Op maandag 1 april 2013 19:28 schreef L-E het volgende:
Vanavond gestart met medicatie ivm onderdruk die rond de 100-110 schommelt. Bloed wel nog goed! 24 uur hier blijven iig, dan naar huis als bloeddruk goed reageert op de medicatie
Gelukkig lig ik alleen, zo heerlijk rustig
Cwen, heb je al fysio oid ivm je bekken?
Ja, het is een bloeddrukverlagend middel.quote:Op maandag 1 april 2013 19:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dan is een kamer voor jezelf wel echt fijn ja! Maar je krijgt de medicatie dus voor de bloeddruk?
Ik ben even gaan googlen wat het deel zwangerschapsvergiftiging dan precies inhoudt, maar dat is blijkbaar een beetje een achterhaalde term?
Hopelijk blijft je onderdruk mooi laag met de medicatie!
Lief!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |