Ik had het nagevraagd bij de vk. Kon geen kwaad zei de mijne. Maar de meningen verschillen geloof ik.quote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Volgens mij mag je geen tijgerbalsem gebruiken tijdens de zwangerschapMaar ik heb spiroflor! Dat kan ik
wel vragen om op m'n rug te smeren 's avonds
.
Ja, al zijn jouw klachten een stuk heftiger. Maar het is wel erg toevallig he?quote:Op maandag 1 april 2013 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
We hebben echt min of meer dezelfde zwangerschap idd Spark!
Jij ook al! Of heb je zo hard in de kleine man zn kamertje gewerkt? Hopelijk blijft het weg bij voldoende rust...quote:Op maandag 1 april 2013 17:50 schreef twentemeisje het volgende:
Hier ook heel veel harde buiken de laatste paar weken. Sommige dagen bijna bij alles wat ik doe, als is het maar opstaan van een stoel. Ik zal het woensdag nog eens aankaarten bij de gynaecoloog.
Ik zie dat ik op de drempel naar de top 10 sta.
quote:Op maandag 1 april 2013 19:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
LB, doe's kindpoepen? Ik sta 13e en ik wil geen ongeluksgetal nu!
Oh dan is een kamer voor jezelf wel echt fijn ja! Maar je krijgt de medicatie dus voor de bloeddruk?quote:Op maandag 1 april 2013 19:28 schreef L-E het volgende:
Vanavond gestart met medicatie ivm onderdruk die rond de 100-110 schommelt. Bloed wel nog goed! 24 uur hier blijven iig, dan naar huis als bloeddruk goed reageert op de medicatie
Gelukkig lig ik alleen, zo heerlijk rustig
Cwen, heb je al fysio oid ivm je bekken?
Ja, het is een bloeddrukverlagend middel.quote:Op maandag 1 april 2013 19:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh dan is een kamer voor jezelf wel echt fijn ja! Maar je krijgt de medicatie dus voor de bloeddruk?
Ik ben even gaan googlen wat het deel zwangerschapsvergiftiging dan precies inhoudt, maar dat is blijkbaar een beetje een achterhaalde term?
Hopelijk blijft je onderdruk mooi laag met de medicatie!
Lief!quote:
Kun je dit niet met je directe leidinggevende bespreken? Het in vertrouwen vertellen en overleggen hoe je het het beste aan kunt pakken? Ik snap dat het eng is te vertellen, maar volgens mij zitten er alleen voordelen aan (tenzij tijdelijk contract).quote:Op maandag 1 april 2013 20:46 schreef martine1984 het volgende:
Danic wat fijn dat het goed gaat met jullie. Geniet er maar lekker van!
XM en LE sterkte voor jullie hopelijk kunnen jullie de beebs nog een tijdje binnen houden.
Cwen ik zou toch voor de ziekte wet kiezen je moet nog een hele tijd voor dat je mag gaan bevallen. En zeker omdat je werk toch ophoudt ben je niks verplicht naar je werkgever
Ik zit zelf met een dilemma, over 3 weken is er een diner met alle belangrijke mensen uit de handel voor mn werk. Dit word in rotterdam gehouden (woon zelf een half uur boven amsterdam) dit gaat erg laat worden, daarna nog naar huis rijden en niet zelf kunnen bepalen wat ik eet. Ben erg moe de laatste dagen en ik ben bang dat ik niet trek. De dag erna moet ik vroeg op mn werk zijn omdat ik mn collega moet vervangen. Als ik dat diner ga afzeggen dan moet ik dat wel snel doen maar dan moet ik wel vertellen dat ik zwanger ben en eigenlijk wil ik dat nog niet vertellen. Of toch naar t diner met t risico dat ik me de dagen daarna helemaal belabberd voel. Wat zouden jullie doen?
Fitness, en dan wel gericht op mijn rug vanwege eerdere klachten...quote:Op maandag 1 april 2013 22:05 schreef Cwen het volgende:
Ik weet niet wat voor sport je doet? Bij mij is sporten nog wel prettig, als ik het een beetje doseer.
ze heeft een mooi gewichtje voor die termijn hoor, maar meestal zit er dan nog echt geen spek op.. bij lex ook, wasbij psies 37wk 3230, lijkt veel, maar t was 1 en al scharminkelquote:Op maandag 1 april 2013 20:25 schreef danic het volgende:
[..]
Lief!
Die wolk is onwijs aanwezig. Ze is zo mooi en perfect![]()
Ze was wel behoorlijk afgevallen, bijna de max van 10%, maar ze krijgt nu flesvoeding (eerst bij de bv maar daar ben ik helaas mee gestopt, lang verhaal komt wellicht nog maar hoort niet hier), en ze was vandaag weer 20 gram aangekomen.
Maar dan merk je dat het een kleintje is. Ze heeft weinig pit want slaapt alleen en voeden kost moeite. Ze kan haar temp ook nog niet vasthouden dus ze ligt nu warm ingepakt bij mij onder de dekens in bed en das eigenlijk ook wel een heerlijk moment.
We hebben vanmiddag kleertjes bijgekocht in mt 44/48 dus wellicht een tip om wel naar te kijken als ze bij jou (en XM) een vroeggeboorte verwachten.
Zo extreem is het bij Rosalie niet (37w5d en 3275 gram) en toch is mt 50 veel te groot.
Goeiemorgen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:28 schreef LadyBlack het volgende:
Tevens goeiemorgen! Betekent de rust hier dat iedereen goed heeft geslapen?
Gek genoeg helemaal niet moe en geen harde buiken meer, nog wel pijnlijke spieren na 20 km fietsen, hoezo 35 weken zwanger? Vandaag maar verder met m'n borduurlapje voor mini en rustig aan doen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:44 schreef Suikertante het volgende:
Martine, zo fijn als t geen enorme verrassing is op je werk! De heads-up zorgt er vaak voor dat iedereen het heel leuk voor je vindt en er al helemaal op is ingesteld
Verder hier vannacht wel even gekeken maar er was niemand! Heel veel wakker gelegen in ons mooie pension op Schier helaas.. Ik lag wel heel lekker maar ik voel me nu alsof ik een kater heb.. Hopelijk gaat het ontbijtbuffet daar verandering in brengen!
Piekie geniet van je lekkere dag!
Mandy hoe voel jij je nu?
TM Oeh denk aan die hapwangen!![]()
Goed idee Martine!quote:Op maandag 1 april 2013 22:37 schreef martine1984 het volgende:
Ik heb een vast contract en voor dat ik hem kreeg was er al bekend op t werk dat wij een tweede kindje willen. Dus dat is geen probleem. Ik wilde het t liefst nog even binnen de familie en goede vrienden houden. Heb in overleg met mn lief besloten open kaart te spelen met mn leidinggevende en t diner dit jaar te skippen wellicht kan ik overdag mee met t dagprogramma.
Have fun!quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga met mn andere zwangere vriendin de geboorte vieren met een kop koffie en misschien wel wat lekkers erbij![]()
Leuk, eerste echo!quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:47 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
nou ik moet juist blijven eten om de misselijheid weg te houden, dus ik geloof dat het misselijk zijn er niet in alle gevallen voor gaat zorgen dat je niet teveel aankomt
verder niet veel bijgelezen, jullie gaan veeeel te snel. ik kom wel actief mee posten als ik met zwangerschasverlof ga
Maar morgen wel mijn eerste echo
Moeilijk is dat he? Minder eigenwijs zijn... Succes!quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:55 schreef .Sparkling. het volgende:
,,, Maar veel rust nemen helpt dus echt, nu nog wat minder eigenwijs zijn en dat accepteren.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:56 schreef bellelena het volgende:
38 weken voor L0t! En April! De geboortemaand voor onze babytjes
![]()
Misschien toch wat voorwerk al? Ik vind het ook zo spannend bij jou en LBquote:Hier vannacht wat buikpijn gehad, maar wel lekker geslapen en pas om kwart over 11 vanmorgen wakker gewordenZou het met het klok-verzetten te maken hebben? Normaal ben ik daar nooit in de war van, maar dit keer opeens heel erg! Ik snap al 2 dagen niets meer van de tijd
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |