lol, k ga zo tellenquote:Op woensdag 24 april 2013 11:56 schreef Troel het volgende:
Sjeen zit straks met 400 witte en 400 van die andere kleur
"ja ik stond in de IKEA en wist niet meer welke je nodig had, dus ik heb van alle kleuren vaar 45 meegenomen" maal 15
ow, damn... Maar even kortsluiten wat de voorkeur is dan vanmiddagquote:Op woensdag 24 april 2013 12:02 schreef Leandra het volgende:
Die andere kleur (geel) is er dan ook nog in 2 varianten.... zachtgeel en felgeel
k stuur je anders wel even een fotoquote:Op woensdag 24 april 2013 12:08 schreef Sjeen het volgende:
[..]
ow, damn... Maar even kortsluiten wat de voorkeur is dan vanmiddagIk gok op de derde van links op dat plaatje.
Mijn tafel is binnen het jaar vervangen omdat aan de zijkant de fineer losliet. Van krassen had ik geen last!quote:Op woensdag 24 april 2013 18:28 schreef ArtemisQ het volgende:
Sinds een maand hebben we deze bjursta-tafel (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/50116809/) in het bruinzwart. Superfijne tafel, maar nu zitten er al allerlei krasjes op. Ik had gehoopt dat de tafel iets krasvaster zou zijn, maar blijkbaar niet. Hoort dit zo of zijn deze tafels normaal gesproken redelijk krasvast?
Hoeveel moet zoiets kosten? Vind het er mooi uit zien!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef THeeF het volgende:
Na vele variaties eindelijk mijn Ikea keuken samengesteld. Het bouwbedrijf heeft mij een muur gegeven van 1.97. Jawel, 3 hele cm's te kort dus veel concessie's moeten doen helaas.
[ afbeelding ]
Kan iemand me uitleggen waarom er geen bovenkasten zijn waar een combimagnetron in kan? Alleen een normale kan ik kwijt. (35 cm). Waarom bestaat er geen waar er 1 van 45 cm in kan?
En heeft er iemand ervaring met de UTDRAG afzuigkap? Jammer dat er zo weinig over te vinden is, maar goed 5 jaar garantie..
¤ 2,516.81.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:41 schreef opruimertje het volgende:
Hoeveel moet zoiets kosten? Vind het er mooi uit zien!
Hmmm... oké! Ik heb totaal geen notie van prijzen, maar het is en blijft een hoop geld vind ikquote:Op woensdag 24 april 2013 22:45 schreef THeeF het volgende:
[..]
¤ 2,516.81.
Natuurlijk geen geld voor een keuken. Zit alleen al een vaatwasser van 399 in.
Daar kom je snel genoeg achter als je bij andere winkels gaat kijken. Ik gok dat een beetje keuken van een `echte` keukenzaak minimaal over de 4000,= EUR gaat.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:47 schreef opruimertje het volgende:
Hmmm... oké! Ik heb totaal geen notie van prijzen, maar het is en blijft een hoop geld vind ik
Dan is de keuze snel gemaakt denk ik.. Bij Ikea krijg je goede garantie.. Dat is sowieso 1 ding wat zeker isquote:Op woensdag 24 april 2013 22:48 schreef THeeF het volgende:
[..]
Daar kom je snel genoeg achter als je bij andere winkels gaat kijken. Ik gok dat een beetje keuken van een `echte` keukenzaak minimaal over de 4000,= EUR gaat.
Jôh, dat is echt een SCHIJNTJE qua geld voor zo'n toffe keuken. Ikea levert wat je noemt "value-for-money".quote:Op woensdag 24 april 2013 22:47 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Hmmm... oké! Ik heb totaal geen notie van prijzen, maar het is en blijft een hoop geld vind ik
Oké, zo zie je maar dat ik er niets van afweet.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Jôh, dat is echt een SCHIJNTJE qua geld voor zo'n toffe keuken. Ikea levert wat je noemt "value-for-money".![]()
Het probleem is vaak dat als je geen twee rechterhanden en/of tijd hebt, je toch nog een heleboel extra geld kwijt bent voor de installatie - en dan maar hopen dat niet alle electriek, waterleiding, afvoer, enzovoorts ook nog eens moeten worden verplaatst/verlegd, want dat zit je toch echt rapido aan de 10K voor een beetje keuken, hoor... ook bij Ikea.
Jij hebt het over mijn oproep neem ik aan?! Ja, het klopt. De linker ruimte is voor een wasmachine.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef JohnB52 het volgende:
Die is maar met 2 lades he.
Moet n wasmachine in.
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:11 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Oké, zo zie je maar dat ik er niets van afweet.
Ooit kom ik er wel achter denk ik... Ach.. ben nu 19, dus zal nog een hele tijd duren voordat ik een huis kan kopen.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]- je gaat er vanzelf achter komen zodra je óók op 'keukenjacht' gaat.
Mijn vriend heeft 1 jaar geleden zijn keuken bij Ikea gekocht en hij is er zeer tevreden over. Het werd helaas toch nog een dure aangelegenheid omdat hij ècht totaal geen sjoege heeft van klussen, en mijn activiteiten beperkt moesten blijven tot het er finaal uitslopen van zijn oude keuken (dat was tof, trouwens) - toen bleek dat werkelijk àlles in de keukenruimte (afvoer, electriek, riool, enzovoorts) volledig verrot was en er dus een grote verbouwing noodzakelijk was om alles weer in orde te brengen. Lees: de kosten van de aannemer kwamen uiteindelijk neer op ongeveer drie keer die van de keuken.
Eén van de grote voordelen van Ikea is dat je niet bent overgeleverd aan het zogenaamde 'onderhandelingscircus', zoals dat normaal schijnt te zijn bij zowat alle andere keukenboeren. De prijzen staan vast, what-you-see-is-what-you-get, voor een prijs/kwaliteitsverhouding die zeker prima te noemen is.
Het schijnt dat al 1 op de 4 van alle in NL verkochte keukens bij Ikea afkomstig is, en niet zonder reden denk ik zo.
Dat is vrij goedkoop ja.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:45 schreef THeeF het volgende:
[..]
¤ 2,516.81.
Natuurlijk geen geld voor een keuken. Zit alleen al een vaatwasser van 399 in.
Haha... ach weet je, "time is on your side".quote:Op woensdag 24 april 2013 23:28 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Ooit kom ik er wel achter denk ik... Ach.. ben nu 19, dus zal nog een hele tijd duren voordat ik een huis kan kopen.
Oké! Wel lief dat je meedenkt. Het hoeft niet gekocht te worden, wil alleen graag weten of het op voorraad is, want dan ga ik er maandag naartoe.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:41 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Haha... ach weet je, "time is on your side".
Ik hoop dat er nog iemand aan je verzoek om langs Delft te gaan kan voldoen.. helaas ik niet, zit wel vlakbij Ikea Utrecht, maar ik heb geen auto dus ik kan niks groots vervoeren en bovendien moet ik morgen werken.
Graag gedaan!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:44 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Oké! Wel lief dat je meedenkt. Het hoeft niet gekocht te worden, wil alleen graag weten of het op voorraad is, want dan ga ik er maandag naartoe.
Ik kon deze artikelen in ieder geval niet vinden.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Of iets op voorraad is, dat kun je online checken, toch?
Of geldt dat niet voor aanbiedingen? (weet ik niet precies...)
Ja, wist niet of jij dat ook wist, wij hebben de gewone, van 120cm breed, met 4 lades (waarvan 3,75 in gebruik door mijn vrouwquote:Op woensdag 24 april 2013 23:13 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Jij hebt het over mijn oproep neem ik aan?! Ja, het klopt. De linker ruimte is voor een wasmachine.
Dat onderhandelen is slechts bij een gedeelte van de keukenboeren zo. Mandemakers groep.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Mijn vriend heeft 1 jaar geleden zijn keuken bij Ikea gekocht en hij is er zeer tevreden over. Het werd helaas toch nog een dure aangelegenheid omdat hij ècht totaal geen sjoege heeft van klussen, en mijn activiteiten beperkt moesten blijven tot het er finaal uitslopen van zijn oude keuken (dat was tof, trouwens) - toen bleek dat werkelijk àlles in de keukenruimte (afvoer, electriek, riool, enzovoorts) volledig verrot was en er dus een grote verbouwing noodzakelijk was om alles weer in orde te brengen. Lees: de kosten van de aannemer kwamen uiteindelijk neer op ongeveer drie keer die van de keuken.
Eén van de grote voordelen van Ikea is dat je niet bent overgeleverd aan het zogenaamde 'onderhandelingscircus', zoals dat normaal schijnt te zijn bij zowat alle andere keukenboeren. De prijzen staan vast, what-you-see-is-what-you-get, voor een prijs/kwaliteitsverhouding die zeker prima te noemen is.
Het schijnt dat al 1 op de 4 van alle in NL verkochte keukens bij Ikea afkomstig is, en niet zonder reden denk ik zo.
Oké haha ja ik las dat al bij de advertentie. Bevalt de kast jullie?quote:Op donderdag 25 april 2013 11:38 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Ja, wist niet of jij dat ook wist, wij hebben de gewone, van 120cm breed, met 4 lades (waarvan 3,75 in gebruik door mijn vrouw)
Klopt, alleen het betreft een nieuwbouwhuis, cementedekvloer laten vallen + handige oom. Dat alles zorgt ervoor dat de kosten niet veel duurder zullen uitvallen.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:34 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dat is vrij goedkoop ja.
Maar idd. nog bezien wat de extra kosten worden.
waarom kan dat niet????quote:Op donderdag 25 april 2013 12:37 schreef THeeF het volgende:
Nu nog iets proberen te vinden om een combimagnetron in een hoge kast weg te werken. Echt raar dat dat niet kan!
Omdat er maar 1 type bovenkast is; http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S69852554/quote:
Een combimagnetron is dieper dan de bovenkast diep is.quote:Op woensdag 24 april 2013 22:38 schreef THeeF het volgende:
Na vele variaties eindelijk mijn Ikea keuken samengesteld. Het bouwbedrijf heeft mij een muur gegeven van 1.97. Jawel, 3 hele cm's te kort dus veel concessie's moeten doen helaas.
[ afbeelding ]
Kan iemand me uitleggen waarom er geen bovenkasten zijn waar een combimagnetron in kan? Alleen een normale kan ik kwijt. (35 cm). Waarom bestaat er geen waar er 1 van 45 cm in kan?
En heeft er iemand ervaring met de UTDRAG afzuigkap? Jammer dat er zo weinig over te vinden is, maar goed 5 jaar garantie..
Mag ik daar wel even bij opmerken dat een montage door IKEA inclusief het installeren is en dat je vaak (let op, ik zeg VAAK!) bij andere keukenzaken alleen de montage hebt.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:52 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Of iets op voorraad is, dat kun je online checken, toch?
Of geldt dat niet voor aanbiedingen? (weet ik niet precies...)
Deze artikelen gaan uit het assortiment en staan daarom waarschijnlijk niet meer "normaal" op de site. Als je IKEA zou bellen zouden ze het wel voor je na kunnen kijken. Volgens mij zelfs via de chat.quote:Op donderdag 25 april 2013 09:07 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Ik kon deze artikelen in ieder geval niet vinden.
Yep.quote:Op donderdag 25 april 2013 17:11 schreef Bartjebart het volgende:
Mag ik daar wel even bij opmerken dat een montage door IKEA inclusief het installeren is en dat je vaak (let op, ik zeg VAAK!) bij andere keukenzaken alleen de montage hebt.
Maar natuurlijk, dat was ook mijn punt niet. Wellicht was ik onduidelijk.quote:Daarnaast is het niet helemaal een goed voorbeeld want je geeft aan dat het leidingwerk verrot was. Daar was je bij een andere keuken van een ander bedrijf ook tegenaan gelopen en die hadden het ook niet gratis gedaan natuurlijk.
Gezien de actievoorwaarden wel. Maar vind het niet zo'n geweldige aanbieding eigenlijk. Ze zijn er wel eens beter geweest.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef Zonne het volgende:
Ik zie net dat er wel een aanbieding voor keukens is bij de filiaal in Duiven !
keuken van 2500 - 3500 = 150 euro korting
3500 - 4500 = 300 euro korting
> 4500 = 500 euro korting.
Komt zo'n aanbieding ook in Barendrecht of Breda ?
Nou als de actie inderdaad landelijk is start deze overal op 1 mei. Dus zul je neem ik aan de komende dagen daar meer over horen. Er zijn een paar dingen die je kunt doen:quote:Op donderdag 25 april 2013 21:28 schreef Zonne het volgende:
BartjeBart, hoe is daar achter te komen ? We wilden namelijk zaterdag een keuken gaan bestellen in Barendrecht, maar als die aanbieding er nu binnen een maand ofzo komt, kunnen we best nog even wachten ! Scheelt toch weer een paar honderd euro ....
Zouden de vervoerskosten vanuit Duiven veel meer zijn, dan vanuit Barendrecht ? Hoe worden die berekend ?
Was een voorwaarde van VAPS niet dat ze juist aan dit soort acties moeten deelnemen, maar dat ze de mogelijkheid hebben om meer acties op te zetten?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:41 schreef Adelante het volgende:
Bel morgen even met de klantenservice of gebruik de online chat en vraag of de keukenactie ook in Barendrecht geldt. Ik vermoed het wel, maar omdat Barendrecht franchise filiaal is, kunnen ze ook niet meedoen met landelijke campagnes.
Ik heb even een oud-collega gevraagd die nog wel bij IKEA werkt en volgens haar komt er een actie aan. Ze wist niet precies wanneer die begint en welke voorwaarden (ze zijn in Hengelo nu druk met de verbouwing namelijk). Maar IKEA Duiven zal nooit 2 acties op 1 productgroep gelijktijdig laten lopen. Dus ga er maar vanuit dat het een landelijke actie is.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef Zonne het volgende:
Ik ga morgen bellen, bedankt voor het advies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |