quote:Voorgaande topics:
Klik hier voor alle IKEA topics in K&W.
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.
Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.
Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.
Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag:
Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.
IKEA Haarlem is elke zondag geopend van 12 - 18 uur.
Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, kijk voor het gehele overzicht op:
Openingstijden IKEA
De nieuwe Stockholmcollectiequote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!
oke goed om dat nu alvast te weten. Thxquote:Op maandag 1 april 2013 09:33 schreef computergirl het volgende:
ik had ook laatst gekeken naar zo'n poang stoel, maar dat is best een flinke doos. Ook eentje kan je niet zo makkelijk meenemen in openbaar vervoer
op de site kan je de maten en gewicht van het pakket bekijken: voor het onderstel is dat 64*78 cm en 9.2 kg. Dat neem ik zelf niet zo even onder de arm de metro in, maar ik neem aan dat het wel in een auto pastquote:Op maandag 1 april 2013 09:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oke goed om dat nu alvast te weten. Thx
Ze passen wel in de kofferbak van de auto neem ik aan?
Een opvouwbare wasmand, en een grote blauwe ikeatas vol met stof en kussentjesquote:Op maandag 1 april 2013 11:25 schreef Viking84 het volgende:
Neh, ik heb geen zin in dat gekloot en in blikken in de bus en treingaan gewoon rustig aan doen vandaag en dan wachten die stoelen maar twee weken
heb een bank om op te zitten en verder ben ik overdag toch niet thuis . Vanavond m'n zus even mailen iig!
Wel knap in je eentje! Wat had je nog meer mee behalve die bank? Moest je meerdere keren trein in en uit?
quote:Op maandag 1 april 2013 09:44 schreef Troel het volgende:
Ik zou het gewoon doenMaar ben dan ook wel een beetje gek in mijn hoofd. Heb ooit met de trein vanuit Groningen een hele lading troep van de IKEA meegenomen, in mijn eentje, inclusief een compleet opblaasbare bank. Dat was ook een heel gesleep, maar da's maar een keertje.
Oepsiequote:Op maandag 1 april 2013 12:50 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA Stockholm, de collectie
Die achteraf helemaal nog niet achter het linkje staat
Even aan de OP toegevoegd.quote:Op maandag 1 april 2013 12:50 schreef Bartjebart het volgende:
IKEA Stockholm, de collectie
Die achteraf helemaal nog niet achter het linkje staat
Ja die ja! En ik had er ook een stoel van en een poefquote:Op maandag 1 april 2013 12:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]de opblaasbare bank! Die je met een fohn moest opblazen!
Dat is lang geleden!
Maar ik kan hem niet vinden?quote:Design tot in het kleinste detail en alleen de beste materialen voor het ultieme comfort. Je geniet er er elke dag van voor je ze aan de volgende generatie doorgeeft.
Meer producten uit de STOCKHOLM collectie bekijken
Dan zet je m alvast in elkaar, kan je nog zitten ook!quote:Op maandag 1 april 2013 09:33 schreef computergirl het volgende:
ik had ook laatst gekeken naar zo'n poang stoel, maar dat is best een flinke doos. Ook eentje kan je niet zo makkelijk meenemen in openbaar vervoer
Er staat een aankondiging van de STOCKHOLM collectie, maar die verschijnt pas morgen op internet gok ikquote:Op maandag 1 april 2013 14:48 schreef Miniem het volgende:
Op de homepage staat een gele vitrinekast met zwarte poten.
Dit staat boven:
[..]
Maar ik kan hem niet vinden?
Zo heel moeilijk was dat niet te vinden:quote:Op maandag 1 april 2013 15:31 schreef saaw het volgende:
Ik wil een losse hoes voor de Karlstad 3zits bank halen en vraag me af wat dat kost maar kan het online niet vinden. Iemand hier enig idee?
Misschien heb ik er langsgekeken ofzoquote:Op maandag 1 april 2013 15:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Zo heel moeilijk was dat niet te vinden:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20229068/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |