Dat speel ik eigenlijk niet meerquote:Op maandag 1 april 2013 02:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Daar lijkt het op
Wanneer doen we nog eens SongPop
De lol is er een beetje vanaf voor mij. Ik ben ook nooit zo van de spelletjes eigenlijk op FBquote:
Nee ik ook niet. Ik mieter mensen die me invites sturen altijd eraf, zo irritantquote:Op maandag 1 april 2013 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
De lol is er een beetje vanaf voor mij. Ik ben ook nooit zo van de spelletjes eigenlijk op FB
Helemaal mee eensquote:Op maandag 1 april 2013 02:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik mieter mensen die me invites sturen altijd eraf, zo irritant![]()
Dan zou ik ze waarschuwenquote:Op maandag 1 april 2013 02:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar soms zijn het familieleden en dan kan ik dat niet maken![]()
Dat trekt zoveel aandacht thoughquote:
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2013 03:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
We beginnen klein, in de volgende topics veranderen we geleidelijk aan de OP
Het is meestal wel stil rond half 4quote:Op maandag 1 april 2013 03:22 schreef Stuart het volgende:
Het is wel erg stil momenteel. Ik ben ook in de war want het voelt als een zaterdagavond. Zal ook wel komen doordat morgen iedereen nog vrij is
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Ik blijf ook niet zo heel lang meerquote:Op maandag 1 april 2013 03:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is meestal wel stil rond half 4(half 3 dan voor jou)
Ik ook nietquote:Op maandag 1 april 2013 03:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Ik blijf ook niet zo heel lang meer
Is gewoon niet zoveel aan als het zo rustig isquote:
Kloptquote:Op maandag 1 april 2013 03:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is gewoon niet zoveel aan als het zo rustig is![]()
Topic diarree inderdaad. Nog geen enkele leuke gezien eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 03:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kloptveel matige 1 april topics trouwens
http://maps.google.nl/quote:Op maandag 1 april 2013 03:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Topic diarree inderdaad. Nog geen enkele leuke gezien eigenlijk![]()
Had ik gelezen inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 03:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Een politiemedewerker is zondag de mist ingegaan met een 1 april-grap. De medewerker verspreidde een bericht dat de A2 tussen Utrecht en Amsterdam maandagochtend dicht zou gaan voor opnamen voor het televisieprogramma Top Gear. Het bericht is snel ingetrokken.
"Het was een individuele actie van een collega die niet heeft nagedacht over de mogelijke consequenties'', aldus een woordvoerder van de landelijke eenheid in een reactie. Voor de duidelijkheid: het BBC-programma Top Gear maakt maandag (1 april) géén opnamen op de A2.
Snelheidsrecord
Het bericht stond vanaf 10.53 uur op de site politie.nl, afkomstig van de regio Utrecht. De drie BBC-presentatoren zouden een wereldsnelheidsrecord op de openbare weg (sneller dan 431 kilometer per uur) willen vestigen. Een politiewoordvoerder uit het midden van het land wilde desgevraagd niet zeggen of het om een grap ging of niet.
Net geen uur later was de pagina niet meer beschikbaar. De woordvoerder van de Landelijke Eenheid liet weten in overleg met de woordvoerder van de landelijke politie de pagina te hebben laten verwijderen. "Dit is overduidelijk niet de bedoeling.''
Een woordvoerder van het ministerie van Veiligheid en Justitie stelt vast dat 'vanuit de politieorganisatie snel is opgetreden om verwarring te voorkomen na een ondoordachte actie'
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)-april-grap-top-gear.
Vond het ook overtrokken!quote:Op maandag 1 april 2013 03:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Stelletje zuurpruimen daar'ondoordachte actie' lach toch een keer joh
als je hond het als eerst heeft gezien kan die het oplikkenquote:Op maandag 1 april 2013 10:25 schreef supersof het volgende:
Omg mijn kat ging net uit mijn kamer en ik hoorde hem overgeven op de gang. En wij hebben altijd regel dat degene die het als eerste ziet het moet opruimen en ik moet nu eigenlijk naar beneden om hond uit te laten dus ik ben de eerste die het ziet![]()
![]()
![]()
Ja maar die komt niet bovenquote:Op maandag 1 april 2013 10:27 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
als je hond het als eerst heeft gezien kan die het oplikken
keuken/woonkamer is van de hond.quote:
stop ze in een ruimte en de sterkste mag bij jullie blijven en de verliezer moet een ander huis zoekenquote:Op maandag 1 april 2013 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]
keuken/woonkamer is van de hond.
De rest van de katten
Ze kunnen niet samen leven enzo
Nehquote:Op maandag 1 april 2013 10:44 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
stop ze in een ruimte en de sterkste mag bij jullie blijven en de verliezer moet een ander huis zoeken
waarom dan uberhaupt een kat en een hond in huis stoppen?quote:
Ze zijn liefquote:Op maandag 1 april 2013 10:48 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
waarom dan uberhaupt een kat en een hond in huis stoppen?
hoezo datquote:Op maandag 1 april 2013 10:51 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]logica ontbreekt in huize sofje
die kunnen overwegquote:Op maandag 1 april 2013 10:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo dat
prom heeft ook katten en een hond.
Ja sommige wezens kunnen nou eenmaal niet overweg he.quote:Op maandag 1 april 2013 10:59 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
die kunnen overweg
sws honden hebben
honden uitlaten
natte hond
honden
zoals mijn buurvrouw ik vermoed dat zij een reptillian isquote:Op maandag 1 april 2013 11:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja sommige wezens kunnen nou eenmaal niet overweg he.
Ja dat heb je wel eens hequote:Op maandag 1 april 2013 11:03 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
zoals mijn buurvrouw ik vermoed dat zij een reptillian is
Wat jij wil meidquote:Op maandag 1 april 2013 11:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Grapje, 1 april
Daarbij ben je zelf een huilie idioot
En ik mocht het nietquote:
jaquote:Op maandag 1 april 2013 10:53 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo dat
prom heeft ook katten en een hond.
die kotsquote:Op maandag 1 april 2013 11:24 schreef supersof het volgende:
Mijn vader zag die kots en dacht dat het een 1 april grap was. Dus ik moest hem overtuigen dat het niet zo was. Hopelijk gaat ie het opruimen
dat kots. dit kots. deze kots.quote:
ga er iets mee doen danquote:Op maandag 1 april 2013 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En ik mocht het niet
Tevens had ik het al een keer aangemaakt, maar niks mee gedaan
Ik zou niet weten wat ik dan moet volgenquote:
mij natuurlijk.quote:Op maandag 1 april 2013 12:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik dan moet volgen
quote:
Bij jou is het een uur vroegerquote:
Goed bezigquote:Op maandag 1 april 2013 12:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Tax maakt nu ontbijtontbijt op bed like a boss
quote:Op maandag 1 april 2013 12:52 schreef Trollscience het volgende:
niets beter dan even lekker masturberen om wakker te worden
quote:Op maandag 1 april 2013 12:52 schreef Trollscience het volgende:
Herkenbaarquote:Op maandag 1 april 2013 12:52 schreef Trollscience het volgende:
Nee WOKNOKquote:Op maandag 1 april 2013 13:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ODOC? (ongelooflijk dikke ochtend clit)
quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 13:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ODOC? (ongelooflijk dikke ochtend clit)
Wat fijnquote:Op maandag 1 april 2013 13:06 schreef Bitterlemon het volgende:
EXA is open, voor het geval iemand hier er een neuk om geeft.
Dat zou je wel willen viezerikquote:Op maandag 1 april 2013 13:07 schreef nodig het volgende:
Iedereen zijn veter zit vandaag los.
Je gulp staat open hihaho
VA is een puber hihahoquote:Op maandag 1 april 2013 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik iets moet doen kan je dat best in een zin zeggen, mam. En heel erg bevelend ''NU'' erachteraan plakken zorgt er inderdaad voor dat ik pissig word, zoek maar een hond die je af kan blaffen.
Dat klinkt inderdaad niet erg vriendelijkquote:Op maandag 1 april 2013 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als ik iets moet doen kan je dat best in een zin zeggen, mam. En heel erg bevelend ''NU'' erachteraan plakken zorgt er inderdaad voor dat ik pissig word, zoek maar een hond die je af kan blaffen.
Alsof ik altijd binnen de seconde op kan springen, soms zit ik in een gesprek jaquote:Op maandag 1 april 2013 13:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad niet erg vriendelijk![]()
Mijn moeder net ook alquote:Op maandag 1 april 2013 13:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Doen!quote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga vandaag een meisje uitvragen en als ze me afwijst ''HAHA 1 APRIL'' en dan ga ik naar huis en ga ik in mijn kamertje huilen
Dat doen moeders om zichzelf ook even belangrijk te voelenquote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder net ook al![]()
Ik was aan het stofzuigen (
) en dan gaat ze zeggen terwijl ik bezig ben waar ik nog wat moet doen. "Hier ligt nog wat, daar ligt nog wat blabakabkabakabkabakb." ROT OOOOOP
Nee dat is al 4 jaar geledenquote:Op maandag 1 april 2013 13:06 schreef Bitterlemon het volgende:
EXA is open, voor het geval iemand hier er een neuk om geeft.
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga vandaag een meisje uitvragen en als ze me afwijst ''HAHA 1 APRIL'' en dan ga ik naar huis en ga ik in mijn kamertje huilen
Hoezo wilt ze zich belangrijk voelenquote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat doen moeders om zichzelf ook even belangrijk te voelen
Promi meisjequote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee dat is al 4 jaar geleden
''Ga je je kamer opruimen? Vieze afwas, kleren, daar ligt nog wat papier dat best weg kan en daar staat een flesje en ik zou je bureau ook maar eens opruimen.'' YEAH WE FUCKING KNOW.quote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder net ook al![]()
Ik was aan het stofzuigen (
) en dan gaat ze zeggen terwijl ik bezig ben waar ik nog wat moet doen. "Hier ligt nog wat, daar ligt nog wat blabakabkabakabkabakb." ROT OOOOOP
Ze zal zich ondankbaar voelen voor al haar jaren werk als moederquote:Op maandag 1 april 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Hoezo wilt ze zich belangrijk voelen![]()
Wijd Openstaande Klets Natte Ochtend Kutquote:
Bitchquote:Op maandag 1 april 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
En ik ging de hond aanvallen met de stofzuiger en hij is daar doodsbang voor
best zielig nog
oh jaquote:Op maandag 1 april 2013 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wijd Openstaande Klets Natte Ochtend Kut
Alleen als ze me afwijst natuurlijk, failsafe ditdatquote:
Preciesquote:Op maandag 1 april 2013 13:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen als ze me afwijst natuurlijk, failsafe ditdat
Arme plutoquote:Op maandag 1 april 2013 13:16 schreef supersof het volgende:
En ik ging de hond aanvallen met de stofzuiger en hij is daar doodsbang voor
best zielig nog
dus t/m mei is het een teringzooi?quote:Op maandag 1 april 2013 13:17 schreef nodig het volgende:
Zodra ik geslaagd ben ga ik mijn kamer uitmesten.
Alle losse bladen en schriften van de afgelopen 3 jaar school ofzo
Dat gaat nog wel een paar jaar duren dusquote:Op maandag 1 april 2013 13:17 schreef nodig het volgende:
Zodra ik geslaagd ben ga ik mijn kamer uitmesten.
Alle losse bladen en schriften van de afgelopen 3 jaar school ofzo
Zo herkenbaarquote:Op maandag 1 april 2013 13:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Ga je je kamer opruimen? Vieze afwas, kleren, daar ligt nog wat papier dat best weg kan en daar staat een flesje en ik zou je bureau ook maar eens opruimen.'' YEAH WE FUCKING KNOW.
We krijgen d'er nog wel met een grote spin in haar kamerquote:
Echt he, het is een klotezooi, dat zie ik zelf ook welquote:Op maandag 1 april 2013 13:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Zo herkenbaarMijn moeder gaat dan alles opnoemen wat op de grond ligt enzo. Wat doet dat hier, en dit en dat en deze stapel, waar moet dat heen.
Mam, rot op
Ja was best zieligquote:
Of mij in haar Albert Heijnquote:Op maandag 1 april 2013 13:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
We krijgen d'er nog wel met een grote spin in haar kamer
Ja, dat is toch gemeen als je het weetquote:
We gaan naar haar AH toe jaquote:Op maandag 1 april 2013 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of mij in haar Albert Heijn
NEEquote:Op maandag 1 april 2013 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ging hem daarna toch ook troostenquote:Op maandag 1 april 2013 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat is toch gemeen als je het weet
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2013 13:21 schreef supersof het volgende:
Mijn vader: "godver heb ik dit gisteren geschilderd, is er al iemand met iets langs gegaan, hele streep op de muur. Zal vast sophia hebben gedaan met de stofzuiger."
JA GEEF MIJ MAAR DE SCHULD![]()
Ja, eerst iemand verkrachten en dan sorry zeggenquote:Op maandag 1 april 2013 13:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ging hem daarna toch ook troosten
quote:Op maandag 1 april 2013 13:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen de kast en laden zijn volgepropt met allerlei spul. Opruimen is bij mij het afgelopen jaar vooral alles in de kast of laden gooienquote:Op maandag 1 april 2013 13:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dus t/m mei is het een teringzooi?
Ik hoop een dagquote:Op maandag 1 april 2013 13:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel een paar jaar duren dus
herkenbaarquote:Op maandag 1 april 2013 13:23 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen de kast en laden zijn volgepropt met allerlei spul. Opruimen is bij mij het afgelopen jaar vooral alles in de kast of laden gooien
[..]
Ik hoop een dag
geilquote:Op maandag 1 april 2013 13:23 schreef Angel-Joy het volgende:
KLB / Vrouwen/meisjes met van die gele hoek tanden___!
Ik heb nooit zin om die ellende op te ruimenquote:Op maandag 1 april 2013 13:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
herkenbaardoordeweeks heb ik nooit zin en in het weekend heb ik het te druk
ach relax en let it goquote:Op maandag 1 april 2013 13:25 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik heb nooit zin om die ellende op te ruimen
Opzich heb ik best wel tijd over maar ik weet van mezelf dat het binnen een week toch weer 1 en al ellende is.
Doe ik ook opruimen bij mij is 5 minuten de rotzooi weggooien en de rest in de kast of laden gooienquote:Op maandag 1 april 2013 13:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach relax en let it go
Hakuna matata ditdat
#strugglesquote:Op maandag 1 april 2013 13:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik hemel mezelf op omdat ik zei "nergens last van".
Nu durf ik niks meer te posten in KLB
sorry ik lig zo lekkerquote:Op maandag 1 april 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
Wie maakt voor mij een lekkere lunch en brengt deze even naar mijn huis?
Sorry al voor prom gemaaktquote:Op maandag 1 april 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
Ikke, ben er over 6 uurtjesquote:Op maandag 1 april 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
Voor de juiste prijs wil ik het wel doen heur.quote:Op maandag 1 april 2013 13:27 schreef Stuart het volgende:
Ben je een lekker wijfquote:Op maandag 1 april 2013 13:28 schreef nodig het volgende:
[..]
Voor de juiste prijs wil ik het wel doen heur.
Tax moet gewoon met zijn bitch ass naar de keuken en eten voor mij makenquote:
Ja jij ligt niet naast me in bedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt haar weggejaagd manquote:
doe het zelfquote:Op maandag 1 april 2013 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tax moet gewoon met zijn bitch ass naar de keuken en eten voor mij maken
quote:Op maandag 1 april 2013 13:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja jij ligt niet naast me in bedPffff, iedereen wil naast mij in bed liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Bewijs jezelf eerst maar eens. Elke lamlul kan zichzelf kok noemen. Ik wil eerst een proefsessie alvorens ik in overweging neem om je stage te laten lopen bij mequote:Op maandag 1 april 2013 13:30 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee kok
Voor een eurotje of 10000 zorg ik voor je ontbijt.
Welnee joh, ze moet gewoon haar zooi in haar kamer opruimenquote:Op maandag 1 april 2013 13:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt haar weggejaagd man
CAUSING A COMMOTION CUZ THEY ARE SO AWESOMEquote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef supersof het volgende:
NARWHALS NARWHALS. SWIMMING IN THE OCEAN
Ik zie een band tussen julliequote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
CAUSING A COMMOTION CUZ THEY ARE SO AWESOME
Kom maar naar NL dan!quote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bewijs jezelf eerst maar eens. Elke lamlul kan zichzelf kok noemen. Ik wil eerst een proefsessie alvorens ik in overweging neem om je stage te laten lopen bij me
eh watquote:
Vrouwen, keuken, de standaard grapjesquote:
In juli ben ik weer in Nederlandquote:
ja doei hequote:Op maandag 1 april 2013 13:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Vrouwen, keuken, de standaard grapjes
1 april
Zal wel iets met SM te maken hebben joh, ik zou me er niet druk om makenquote:
Welnee, ze is gek op jequote:Op maandag 1 april 2013 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
I'm pretty sure I justed fucked it up
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op maandag 1 april 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga naar mijn werkTot later DJSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op maandag 1 april 2013 13:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga naar mijn werkdoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
https://www.google.nl/#hl(...)e+paastdag&gs_l=hp.3..0i13l4.2204.5182.0.5993.12.12.0.0.0.0.176.1180.7j5.12.0...0.0...1c.1.7.psy-ab.J9enTEcqjvg&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.44442042,d.d2k&fp=79af2079f88bdf13&biw=1280&bih=602quote:
Mooiquote:Op maandag 1 april 2013 13:53 schreef supersof het volgende:
[..]
https://www.google.nl/#hl(...)e+paastdag&gs_l=hp.3..0i13l4.2204.5182.0.5993.12.12.0.0.0.0.176.1180.7j5.12.0...0.0...1c.1.7.psy-ab.J9enTEcqjvg&pbx=1&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.44442042,d.d2k&fp=79af2079f88bdf13&biw=1280&bih=602
klik op de link dan dufkopquote:
Jij bent een virusquote:
ja jezelf hihahoquote:
hahahahaquote:
Ik hou nog wel van jou ondanks je misdaad (Pluto)quote:
okequote:Op maandag 1 april 2013 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou nog wel van jou ondanks je misdaad (Pluto)
Waar komt dat vandaanquote:Op maandag 1 april 2013 14:01 schreef supersof het volgende:
Mijn broertje zegt constant: look at my horse, my horse is amazing![]()
![]()
![]()
Maar het zal maanden duren voordat Pluto je weer vertrouwtquote:
quote:
Nee hoor, he loves mequote:Op maandag 1 april 2013 14:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar het zal maanden duren voordat Pluto je weer vertrouwt
Ondanks dat jij hem bewust bang maaktquote:
fuck jeugdzorgquote:Op maandag 1 april 2013 14:02 schreef Trollscience het volgende:
domme formulieren van jeugdzorg invullen
nou er is niet zoveel ik lees altijd op internet JEUGDZORG STEELT MIJN KINDERENquote:
iets met twee kanten van een verhaalquote:Op maandag 1 april 2013 14:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nou er is niet zoveel ik lees altijd op internet JEUGDZORG STEELT MIJN KINDEREN
daarom haat ik ze
IK VROEG NIET JE MENING JANKBALquote:Op maandag 1 april 2013 14:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
iets met twee kanten van een verhaal
er is een verschil tussen iemand die iets zegt en iemand die discussïeert ranskopquote:Op maandag 1 april 2013 14:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
IK VROEG NIET JE MENING JANKBAL
kom danquote:Op maandag 1 april 2013 14:20 schreef Trollscience het volgende:
[..]
er is een verschil tussen iemand die iets zegt en iemand die discussïeert ranskop
Ach, de eerste vraag die ik mijzelf dan stel is: 'waarom gingen zij zich met dat gezin bezighouden?'quote:Op maandag 1 april 2013 14:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nou er is niet zoveel ik lees altijd op internet JEUGDZORG STEELT MIJN KINDEREN
daarom haat ik ze
ja dat is wel zo jeugdzorg is bij mij nog nooit geweestquote:Op maandag 1 april 2013 14:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, de eerste vraag die ik mijzelf dan stel is: 'waarom gingen zij zich met dat gezin bezighouden?'
twitter:RobHotmail twitterde op zaterdag 30-03-2013 om 10:23:27anastacia jij bent supper geil zijn er fotos van je kut reageer retweet
ik voel jequote:Op maandag 1 april 2013 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik haat het zo als mn speeksel in het verkeerde keelgat komt
Geen last vanquote:Op maandag 1 april 2013 14:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
ik haat het zo als mn speeksel in het verkeerde keelgat komt
mag nietquote:Op maandag 1 april 2013 14:26 schreef Trollscience het volgende:
twitter:RobHotmail twitterde op zaterdag 30-03-2013 om 10:23:27anastacia jij bent supper geil zijn er fotos van je kut reageer retweet
would bangquote:Op maandag 1 april 2013 14:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
omg
[ afbeelding ]
liam en harry die de worm doen
en dan niall
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wacht nog altijd op de sekstapes
quote:Op maandag 1 april 2013 14:36 schreef Trollscience het volgende:
asdfghjgkeduhwelk.dSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wacht nog altijd op de sekstapes
Toon eens wat respect jijquote:Op maandag 1 april 2013 14:40 schreef supersof het volgende:
"als je nog een keer zo doet tegen je moeder laadt ik al je spullen op een karretje en zoek je het maar uit."
Gast, kom op
Mijn moeder bemoeit zich echt met alles. Zelfs als mijn broertjes en ik een gesprek hebben en om iets lachen oid wilt ze weten wat er aan de hand is en moeten we de grap uitleggen.quote:
Je klinkt best onvriendelijk over je moedertje thoughquote:Op maandag 1 april 2013 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder bemoeit zich echt met alles. Zelfs als mijn broertjes en ik een gesprek hebben en om iets lachen oid wilt ze weten wat er aan de hand is en moeten we de grap uitleggen.
Rot gewoon op man.
En dan mij uitschelden en uithuilen bij mijn vader en vervolgens komt hij me een preek geven
Hoezo? zij is gewoon kut.quote:Op maandag 1 april 2013 14:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je klinkt best onvriendelijk over je moedertje though
Ik snap wel dat je het niet altijd eens kunt zijn met elkaar maar het blijft toch je moeder.quote:
Herkenbaar, soms lach ik om een berichtje wat iemand had gestuurd, wil ze meteen wat hoe en wanneerquote:Op maandag 1 april 2013 14:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Mijn moeder bemoeit zich echt met alles. Zelfs als mijn broertjes en ik een gesprek hebben en om iets lachen oid wilt ze weten wat er aan de hand is en moeten we de grap uitleggen.
Rot gewoon op man.
En dan mij uitschelden en uithuilen bij mijn vader en vervolgens komt hij me een preek geven
Trek het je niet zo aan johquote:Op maandag 1 april 2013 14:51 schreef supersof het volgende:
En dan zeuren ze waarom ik altijd boven zit enzo. Nou omdat die ene vijf minuten DAT ik beneden zit gelijk mijn moeder weer begint te zeuren. Daarom dus.
lol waarom gaat je moeder nu dan niet scheiden?quote:Op maandag 1 april 2013 14:51 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Herkenbaar, soms lach ik om een berichtje wat iemand had gestuurd, wil ze meteen wat hoe en wanneer
En ze verwacht dat ik over paar jaar weer samen met haar woon na het studeren zodat zij kan scheiden van mijn stiefvader en ze vraagt of ze dan bij mij kan logeren als ik 't huis uit ben. Of bij jij blijven wonen als ik getrouw ben zodat zij voor mijn kinderen kan zorgen ditdat.
Omg![]()
Tuurlijk wel. Mijn vader wil me het huis uit sturen als ik nog een keer zo doe. maar mijn moeder lokt het gewoon uit.quote:
Dat zijn gewoon bangmakerijen joh. Gewoon even relaxenquote:Op maandag 1 april 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mijn vader wil me het huis uit sturen als ik nog een keer zo doe. maar mijn moeder lokt het gewoon uit.
Geen flauw idee, ze is echt heel ongelukkig, maar durft niet te scheidenquote:Op maandag 1 april 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
lol waarom gaat je moeder nu dan niet scheiden?
Maar echt zo vervelend. Rot gewoon op. Je snapt de grap toch niet.
Awhquote:Op maandag 1 april 2013 14:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ze is echt heel ongelukkig, maar durft niet te scheiden
Je moet je mammie niet zo boos makenquote:Op maandag 1 april 2013 14:54 schreef supersof het volgende:
whehehe en dan kei hard mijn deur dicht doen terwijl je zelf altijd zeurt dat wij dat niet mogen. Pleaaaase
Ze lokt het zelf uit.quote:
Zij zal hetzelfde over jou zeggen. Je komt best opgefokt over eigenlijkquote:
kom by my wonenn danquote:Op maandag 1 april 2013 14:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Mijn vader wil me het huis uit sturen als ik nog een keer zo doe. maar mijn moeder lokt het gewoon uit.
Zie het als acteren. Maak er iets leuks van. Ondertussen kun je in je hoofd van alles denken natuurlijkquote:Op maandag 1 april 2013 14:56 schreef supersof het volgende:
En nu zijn mijn opa en oma er ook nog en moet ik aardig doen tegen mn ouders![]()
Gewoon in jouw kamer blijvenquote:Op maandag 1 april 2013 14:56 schreef supersof het volgende:
En nu zijn mijn opa en oma er ook nog en moet ik aardig doen tegen mn ouders![]()
Ja maar dat kan ik nu echt niet hoorquote:Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zie het als acteren. Maak er iets leuks van. Ondertussen kun je in je hoofd van alles denken natuurlijk
Juist overdreven aardig doen is nu leuk
Tuurlijk wel. Je moeder, waar iedereen bij is om haar nek vliegen. Dan weet ze het helemaal niet meerquote:Op maandag 1 april 2013 14:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar dat kan ik nu echt niet hoor
Ja dat mag dus niet van zequote:
Crimineel jijquote:Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik mag alles, zelfs een wiet plant in me kamer. no problem.
quote:Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Je moeder, waar iedereen bij is om haar nek vliegen. Dan weet ze het helemaal niet meer
Dan ben jij dus de slappeling! Laat zien wie de sterkste is juistquote:
ze weten me toch alquote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Crimineel jij
Ik ga je gegevens meteen doorspelen aan de politie
oke stoerquote:Op maandag 1 april 2013 14:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik mag alles, zelfs een wiet plant in me kamer. no problem.
Ik wil ook taartquote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat mag dus niet van ze![]()
en er is taart dusja
quote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan ben jij dus de slappeling! Laat zien wie de sterkste is juist
1x gezeten waarvan 2x onterechtquote:Op maandag 1 april 2013 14:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ze weten me toch al
1x verhoord en 1x in de cel gezeten, 2x onterecht godverdomme
mijn plek mag je komenquote:Op maandag 1 april 2013 15:01 schreef supersof het volgende:
Als ik nou een plaats had om naar toe te gaanDan was ik sowieso nu weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |