Dat speel ik eigenlijk niet meerquote:Op maandag 1 april 2013 02:23 schreef jordyqwerty het volgende:
Daar lijkt het op
Wanneer doen we nog eens SongPop
De lol is er een beetje vanaf voor mij. Ik ben ook nooit zo van de spelletjes eigenlijk op FBquote:
Nee ik ook niet. Ik mieter mensen die me invites sturen altijd eraf, zo irritantquote:Op maandag 1 april 2013 02:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
De lol is er een beetje vanaf voor mij. Ik ben ook nooit zo van de spelletjes eigenlijk op FB
Helemaal mee eensquote:Op maandag 1 april 2013 02:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Ik mieter mensen die me invites sturen altijd eraf, zo irritant![]()
Dan zou ik ze waarschuwenquote:Op maandag 1 april 2013 02:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Maar soms zijn het familieleden en dan kan ik dat niet maken![]()
Dat trekt zoveel aandacht thoughquote:
Hahahahaquote:Op maandag 1 april 2013 03:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
We beginnen klein, in de volgende topics veranderen we geleidelijk aan de OP
Het is meestal wel stil rond half 4quote:Op maandag 1 april 2013 03:22 schreef Stuart het volgende:
Het is wel erg stil momenteel. Ik ben ook in de war want het voelt als een zaterdagavond. Zal ook wel komen doordat morgen iedereen nog vrij is
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Ik blijf ook niet zo heel lang meerquote:Op maandag 1 april 2013 03:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het is meestal wel stil rond half 4(half 3 dan voor jou)
Ik ook nietquote:Op maandag 1 april 2013 03:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook wel gelijk in. Ik blijf ook niet zo heel lang meer
Is gewoon niet zoveel aan als het zo rustig isquote:
Kloptquote:Op maandag 1 april 2013 03:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is gewoon niet zoveel aan als het zo rustig is![]()
Topic diarree inderdaad. Nog geen enkele leuke gezien eigenlijkquote:Op maandag 1 april 2013 03:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kloptveel matige 1 april topics trouwens
http://maps.google.nl/quote:Op maandag 1 april 2013 03:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Topic diarree inderdaad. Nog geen enkele leuke gezien eigenlijk![]()
Had ik gelezen inderdaadquote:Op maandag 1 april 2013 03:32 schreef jordyqwerty het volgende:
Een politiemedewerker is zondag de mist ingegaan met een 1 april-grap. De medewerker verspreidde een bericht dat de A2 tussen Utrecht en Amsterdam maandagochtend dicht zou gaan voor opnamen voor het televisieprogramma Top Gear. Het bericht is snel ingetrokken.
"Het was een individuele actie van een collega die niet heeft nagedacht over de mogelijke consequenties'', aldus een woordvoerder van de landelijke eenheid in een reactie. Voor de duidelijkheid: het BBC-programma Top Gear maakt maandag (1 april) géén opnamen op de A2.
Snelheidsrecord
Het bericht stond vanaf 10.53 uur op de site politie.nl, afkomstig van de regio Utrecht. De drie BBC-presentatoren zouden een wereldsnelheidsrecord op de openbare weg (sneller dan 431 kilometer per uur) willen vestigen. Een politiewoordvoerder uit het midden van het land wilde desgevraagd niet zeggen of het om een grap ging of niet.
Net geen uur later was de pagina niet meer beschikbaar. De woordvoerder van de Landelijke Eenheid liet weten in overleg met de woordvoerder van de landelijke politie de pagina te hebben laten verwijderen. "Dit is overduidelijk niet de bedoeling.''
Een woordvoerder van het ministerie van Veiligheid en Justitie stelt vast dat 'vanuit de politieorganisatie snel is opgetreden om verwarring te voorkomen na een ondoordachte actie'
http://www.bnr.nl/nieuws/(...)-april-grap-top-gear.
Vond het ook overtrokken!quote:Op maandag 1 april 2013 03:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Stelletje zuurpruimen daar'ondoordachte actie' lach toch een keer joh
als je hond het als eerst heeft gezien kan die het oplikkenquote:Op maandag 1 april 2013 10:25 schreef supersof het volgende:
Omg mijn kat ging net uit mijn kamer en ik hoorde hem overgeven op de gang. En wij hebben altijd regel dat degene die het als eerste ziet het moet opruimen en ik moet nu eigenlijk naar beneden om hond uit te laten dus ik ben de eerste die het ziet![]()
![]()
![]()
Ja maar die komt niet bovenquote:Op maandag 1 april 2013 10:27 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
als je hond het als eerst heeft gezien kan die het oplikken
keuken/woonkamer is van de hond.quote:
stop ze in een ruimte en de sterkste mag bij jullie blijven en de verliezer moet een ander huis zoekenquote:Op maandag 1 april 2013 10:36 schreef supersof het volgende:
[..]
keuken/woonkamer is van de hond.
De rest van de katten
Ze kunnen niet samen leven enzo
Nehquote:Op maandag 1 april 2013 10:44 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
stop ze in een ruimte en de sterkste mag bij jullie blijven en de verliezer moet een ander huis zoeken
waarom dan uberhaupt een kat en een hond in huis stoppen?quote:
Ze zijn liefquote:Op maandag 1 april 2013 10:48 schreef opgeschoren_geboren het volgende:
[..]
waarom dan uberhaupt een kat en een hond in huis stoppen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |