Het eea in termen van geschikte spelers is natuurlijk ook afhankelijk van de speelwijze. Wanneer je in een typische 4-4-2 gaat spelen, hebben veel spelers het al snel een stuk makkelijker. Zou zomaar kunnen dat een Zanka het dan beter zou doen. Kwa aanval en synerchie tussen middenveld en aanval sowieso. Ik denk persoonlijk dat je dat vanaf nu ook gewoon moet doen. Ik snap eigenlijk niet waarom dat nooit is overwogen.
Op maandag 1 april 2013 07:02 schreef Lemming22 het volgende: Ik las dat PSV dit seizoen nog maar één keer de nul wist te houden in een uitwedstrijd. Dat zegt genoeg toch, Marcel?
Geen idee hoe Ajax het doet, maar ik stel voor om nu eens een keer niet naar anderen te kijken. Eén keer de nul in uitwedstrijden is gewoon kampioensonwaardig. En logisch dat er zoveel punten verbrast worden. Daar móet iets aan gebeuren. Anders zitten we volgend jaar rond deze tijd weer te balen dat we achter raken in de titelstrijd en dat Marcelo toch wel echt eens kneus is.
Weer geen kampioenschap voor PSV en miljoenen moeten volgens de EU worden terugbetaald. De supporters moeten er rekening mee houden dat PSV in de komende jaren in het rechter rijtje terecht komt waarbij degradatie niet tot de onmogelijkheden behoort.
Op maandag 1 april 2013 07:43 schreef Oldie57 het volgende: Weer geen kampioenschap voor PSV en miljoenen moeten volgens de EU worden terugbetaald. De supporters moeten er rekening mee houden dat PSV in de komende jaren in het rechter rijtje terecht komt waarbij degradatie niet tot de onmogelijkheden behoort.
Op maandag 1 april 2013 07:43 schreef Oldie57 het volgende: Weer geen kampioenschap voor PSV en miljoenen moeten volgens de EU worden terugbetaald. De supporters moeten er rekening mee houden dat PSV in de komende jaren in het rechter rijtje terecht komt waarbij degradatie niet tot de onmogelijkheden behoort.
oke.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
Het verschil tussen ons en jullie team is dat er bij ons een gedachte achter zit. Dat mis ik bij dit PSV. Het is niet mijn favoriete club, dat zeg ik eerlijk. Maar jullie hadden voorheen altijd jullie eigen speelwijze en typische "PSV-Spelers". Nu is die speelwijze en de daarbijbehorende basis verdwenen en de typische PSV'er is tegenwoordig irritant en opgewonden, in plaats van een personality die angst inboezemt en respect afdwingt(ik noem alleen al een Alex, nog steeds nachtmerries van die man en zijn kracht ).
Er zijn grote parallelen tussen jullie situatie en die wij hadden tot Frank en het Technisch Hart in dienst kwamen van Ajax. Het is op alle vlakken en bende en dat kan er alleen uit door vanaf nul te beginnen. Brands eruit, Dickie eruit, 3 kwart van de selectie lozen en beginnen op 0.
En hopelijk doen jullie eens wat met de jeugd. Want Depay en Locadia laten zien dat dat bij PSV ook zeker mogelijk is. En hoe meer clubs er zijn met een goede jeugd, hoe beter het is voor het voetbal in NL
Oh, en zou iemand me willen uitleggen hoe het nu precies zit met Europa? Moet PSV nou bergen geld terug betalen of?
Remember to let her into your heart Then you can start to make it better Was ooit triptamine, account is verneukt :(
Het verschil tussen ons en jullie team is dat er bij ons een gedachte achter zit. Dat mis ik bij dit PSV. Het is niet mijn favoriete club, dat zeg ik eerlijk. Maar jullie hadden voorheen altijd jullie eigen speelwijze en typische "PSV-Spelers". Nu is die speelwijze en de daarbijbehorende basis verdwenen en de typische PSV'er is tegenwoordig irritant en opgewonden, in plaats van een personality die angst inboezemt en respect afdwingt(ik noem alleen al een Alex, nog steeds nachtmerries van die man en zijn kracht ).
Er zijn grote parallelen tussen jullie situatie en die wij hadden tot Frank en het Technisch Hart in dienst kwamen van Ajax. Het is op alle vlakken en bende en dat kan er alleen uit door vanaf nul te beginnen. Brands eruit, Dickie eruit, 3 kwart van de selectie lozen en beginnen op 0.
En hopelijk doen jullie eens wat met de jeugd. Want Depay en Locadia laten zien dat dat bij PSV ook zeker mogelijk is. En hoe meer clubs er zijn met een goede jeugd, hoe beter het is voor het voetbal in NL
Oh, en zou iemand me willen uitleggen hoe het nu precies zit met Europa? Moet PSV nou bergen geld terug betalen of?
Nee, kost waarschijnlijk niets. Of maximaal ene paar ton per jaar.
En het probleem bij PSv vind ik niet dat er een idee of identiteit is ofzo. Het probleem is dat er 4 klunsen in de achterste linie staan. Als je daar een paar fatsoenlijke mensen voor had aangekocht, had je denk ik wel bovenaan gestaan.
Ik had bv Janmaat transfervrij opgehaald. En van dijk gekocht. Dan ben je al een heel eind. Als je dan geluk had gehad dat Pieters niet geblesseerd was geraakt had je het seizoen gewoon met 3 normale verdedigers gespeeld.
En het probleem bij PSv vind ik niet dat er een idee of identiteit is ofzo. Het probleem is dat er 4 klunsen in de achterste linie staan. Als je daar een paar fatsoenlijke mensen voor had aangekocht, had je denk ik wel bovenaan gestaan.
Ik had bv Janmaat transfervrij opgehaald. En van dijk gekocht. Dan ben je al een heel eind. Als je dan geluk had gehad dat Pieters niet geblesseerd was geraakt had je het seizoen gewoon met 3 normale verdedigers gespeeld.
Oh ok, hoorde namelijk dat het zware problemen ging geven. Maar dat zal wel bullshit zijn dan.
Nou ja, er zit geen persoonlijkheid in het team. Tja, Strootman, maar die is gewoon gestoord. Van Bommel probeert het nog, maar dat word een beetje sneu. De rest zijn allemaal van die ideale schoonzonen(Matavz, Wijnaldum) of types die het verkeerd oplossen(Lens, Pietertje). Ik snap niet hoe je zoveel geld kunt investeren in zulke troep. Maar ja, dat probleem hadden wij onder van Basten ook. Je knippert twee keer met je ogen en er is meer dan 30 miljoen in rook opgegaan.
Natuurlijk heb je wel gewoon gelijk, die verdediging is abominabel. Maar dat hoeft nog niet altijd te betekenen dat je iedere week zo door het ijs zakt, als je maar met een gedachte speelt. Daarbij heb ik het idee dat Dickie er al sinds het begin van het seizoen eigenlijk niet zo veel meer om geeft, of het iig al snel heeft opgegeven.
En ik lees nu dat ze weer vrij hebben? Hahaha, ze doen het er ook gewoon om he
Edit: Al vind ik het wel heel lief dat jullie ons nu een reeks gunnen van 3/4 kampioenschappen. Waarschijnlijk geheel tegen jullie wil en onbewust. Maar het maakt het voor ons wel makkelijker.
Remember to let her into your heart Then you can start to make it better Was ooit triptamine, account is verneukt :(
Oh ok, hoorde namelijk dat het zware problemen ging geven. Maar dat zal wel bullshit zijn dan.
Nou ja, er zit geen persoonlijkheid in het team. Tja, Strootman, maar die is gewoon gestoord. Van Bommel probeert het nog, maar dat word een beetje sneu. De rest zijn allemaal van die ideale schoonzonen(Matavz, Wijnaldum) of types die het verkeerd oplossen(Lens, Pietertje). Ik snap niet hoe je zoveel geld kunt investeren in zulke troep. Maar ja, dat probleem hadden wij onder van Basten ook. Je knippert twee keer met je ogen en er is meer dan 30 miljoen in rook opgegaan.
Natuurlijk heb je wel gewoon gelijk, die verdediging is abominabel. Maar dat hoeft nog niet altijd te betekenen dat je iedere week zo door het ijs zakt, als je maar met een gedachte speelt. Daarbij heb ik het idee dat Dickie er al sinds het begin van het seizoen eigenlijk niet zo veel meer om geeft, of het iig al snel heeft opgegeven.
En ik lees nu dat ze weer vrij hebben? Hahaha, ze doen het er ook gewoon om he
Ik vind niet dat ze troep hebben gekocht. Mertens, Matavz narsingh, lens, wijnaldum, toivonen, strootman, v Bommel. Dan heb je gewoon een sterk elftal.
Ik vind niet dat ze troep hebben gekocht. Mertens, Matavz narsingh, lens, wijnaldum, toivonen, strootman, v Bommel. Dan heb je gewoon een sterk elftal.
Op papier is dat een prachtig elftal. Maar het zijn wel bijna allemaal mooi-weer-voetballers, gasten met een steekje los en een oude man.
Nee, dan heb je goede spelers, geen sterk elftal.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Als dat echt fout gaat die deal dan ben je echt niet met een paar ton per jaar klaar hoor, voorlopig is dat nog niet aan de orde.
Verder over die klunzen, als je weet dat je met ze moet spelen, moet je je team erop aanpassen, op papier doet Dick dat ook wel maar in de praktijk klopt er weinig van, het hele team doet maar wat, niet alleen de verdedigers.
Jeremain Lens ontkent zondagmiddag na de uitwedstrijd tegen Roda JC (2-2) zijn middelvinger te hebben opgestoken richting de eigen aanhang. Volgens de PSV'er ging het om een wegwerpgebaar. Dat meldt een woordvoerder van de club aan het Eindhovens Dagblad.
Lens en de andere PSV'ers moesten het ontgelden toen ze na afloop het meegereisde uitpubliek gingen bedanken. Een deel van de supporters floot de spelers uit om hun ongenoegen te laten blijken over het puntverlies in de titelstrijd.
De selectie van PSV werd bij thuiskomst op de Herdgang opgewacht door een groepje supporters. Lens gaf daar te kennen spijt te hebben van het wegwerpgebaar.
Het is niet de eerste keer dat Lens dit seizoen in opspraak raakt. De international is net terug van een schorsing na een opstootje met Joris Mathijsen na afloop van de wedstrijd tegen Feyenoord. Algemeen directeur Tiny Sanders sprak onlangs zijn onvrede uit over het gedrag van enkele spelers.
Update 07:42:
PSV ontkent via een woordvoerder tegenover het Eindhovens Dagblad dat Lens zijn middelvinger heeft opgestoken richting de fans. De zegsman verklaart dat de aanvaller wel een gebaar heeft gemaakt. Daarvoor bood Lens zijn excuses aan bij terugkomst op De Herdgang. Zo'n veertig supporters waren naar het trainingscomplex gegaan om hun ongenoegen te uiten.
Als dat echt fout gaat die deal dan ben je echt niet met een paar ton per jaar klaar hoor, voorlopig is dat nog niet aan de orde.
Verder over die klunzen, als je weet dat je met ze moet spelen, moet je je team erop aanpassen, op papier doet Dick dat ook wel maar in de praktijk klopt er weinig van, het hele team doet maar wat, niet alleen de verdedigers.
Dat dus, er zit totaal geen lijn in. Zo ken ik PSV totaal niet. Dat gaf mij ook zo'n enorme afkeer tegen PSV toen het bij hun zo goed ging en bij ons zo slecht. Ze hadden het altijd goed geregeld met rust in de tent. Dat is ineens omgeslagen
Toch wel. Als je de Europese wetgeving en rechtszaken op deze onderwerpen volgt, dan is de verwachting terecht dat PSV het deel van de inkomsten dat het teveel heeft ontvangen van de gemeente moet terugbetalen. Laat dat in het ergste geval (zoals Sanders al aangaf) de helft zijn. Dan moet PSV 24 miljoen Euro via een andere constructie lenen dan ze nu doen. Betekent dat het renteverschil tussen de huidige constructie en de nieuwe het daadwerkelijke verlies is. Een paar ton is dan volstrekt realistisch.
Overigens ben ik nog steeds van mening dat het bedrag wel degelijk marktfconform is, maar we zullen zien wat Europa vindt.
quote:
Vlak voor de blessure van Toivonen lukte dat wel. Toen heeft PSV een aantal wedstrijden dwingend gespeeld, met een controlerende/verdedigend blok voor de verdediging. Dat werkte toen goed, maar dan moet iedereen wel top zijn en zich aan de opdrachten houden. Kennelijk is dat te veel gevraagd voor een aantal aanvallend ingestelde spelers die weigeren mee te verdedigen.
Feit blijft dat het noodoplossingen zijn. PSV moet gewoon betere verdedigers.
Toch wel. Als je de Europese wetgeving en rechtszaken op deze onderwerpen volgt, dan is de verwachting terecht dat PSV het deel van de inkomsten dat het teveel heeft ontvangen van de gemeente moet terugbetalen. Laat dat in het ergste geval (zoals Sanders al aangaf) de helft zijn. Dan moet PSV 24 miljoen Euro via een andere constructie lenen dan ze nu doen. Betekent dat het renteverschil tussen de huidige constructie en de nieuwe het daadwerkelijke verlies is. Een paar ton is dan volstrekt realistisch.
Overigens ben ik nog steeds van mening dat het bedrag wel degelijk marktfconform is, maar we zullen zien wat Europa vindt.
[..]
Vlak voor de blessure van Toivonen lukte dat wel. Toen heeft PSV een aantal wedstrijden dwingend gespeeld, met een controlerende/verdedigend blok voor de verdediging. Dat werkte toen goed, maar dan moet iedereen wel top zijn en zich aan de opdrachten houden. Kennelijk is dat te veel gevraagd voor een aantal aanvallend ingestelde spelers die weigeren mee te verdedigen.
Dat werkte een paar wedstrijden tegen de wat zwakkere broeders idd vrij aardig. Alleen vreet het energie als het hele elftal constant mee terug moet naar de eigen achterlijn om rugdekking te verzorgen voor de verdediging...
Het gebrek aan kwaliteit achterin is gewoonweg niet met tactiek op te lossen, daar is het probleem simpelweg te groot voor, helaas....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Dat werkte een paar wedstrijden tegen de wat zwakkere broeders idd vrij aardig. Alleen vreet het energie als het hele elftal constant mee terug moet naar de eigen achterlijn om rugdekking te verzorgen voor de verdediging...
Het gebrek aan kwaliteit achterin is gewoonweg niet met tactiek op te lossen, daar is het probleem simpelweg te groot voor, helaas....
Maar we hebben er toch 8! Dat het kneusjes zijn, geeft niet. Brands
Brands is één van de grootste lange termijn-gevaren voor onze club. Verantwoordelijk voor de selectie, maar weigert in te zien dat de verdediging op álle vlakken tekort komt.
[..]
24 miljoen lenen voor een bedrijf dat hoog staat in de risico sfeer en dat zonder onderpand lukt echt niet voor een paar ton per jaar, als het zo makkelijk was geweest had PSV die grond gewoon zelf verhypothekeerd.
Ja, maar jij snapt ook dat Sanders(die gelukkig niet zo dom is als ie eruit ziet ), niet gaat zeggen dat het grote problemen kan opleveren. Maar het lijkt me niet dat het zo makkelijk ligt als iedereen denkt. Ik zou in ieder geval niet gerust zitten.
Voor supporters van een andere club is het wel een soort "overwinning" omdat wij altijd al wisten dat het niet eerlijk was. Het is zuur voor PSV, maar dit is gewoon slechte karma die jullie nu hebben, en dat zal nog wel effe aanhouden.
24 miljoen lenen voor een bedrijf dat hoog staat in de risico sfeer en dat zonder onderpand lukt echt niet voor een paar ton per jaar, als het zo makkelijk was geweest had PSV die grond gewoon zelf verhypothekeerd.
Maar nogmaals het is op de zaken vooruitlopen.
PSV heeft de grond niet zelf verhypothekeerd omdat ze dan het volledige bedrag tegen een hoger tarief hadden moeten lenen, met als gevolg dat de enkele tonnen dik verdubbeld zouden worden. Dan heb je het over heel wat meer geld.
En die 24 miljoen lenen hoeft ook niet voor een paar ton, dat is wat je niet begrijpt kennelijk. Het moet voor een paar ton MEER dan de huidige deal. Dan heb je een heel ander verhaal.
Ja, maar jij snapt ook dat Sanders(die gelukkig niet zo dom is als ie eruit ziet ), niet gaat zeggen dat het grote problemen kan opleveren. Maar het lijkt me niet dat het zo makkelijk ligt als iedereen denkt. Ik zou in ieder geval niet gerust zitten.
Nee en daarom heb ik zelf hersens gekregen en werk ik zelf regelmatig met inkoop en aanbesteding bij de overheid. Ik weet dus wel het één en het ander van het Europese recht op dit gebied en de mogelijke risico's. Zelfs als de gemeente had geweten dat ze dit risico hadden gelopen, dan was de deal nog doorgegaan. Simpelweg omdat de gevolgen mee vallen. Voor de gemeente zijn er nauwelijks gevolgen (boetes worden zelden opgelegd voor dit soort kleine vergrijpen door niet commerciële partijen) en voor PSV zijn de gevolgen beperkt omdat zij feitelijk niets fout hebben gedaan.
quote:
Voor supporters van een andere club is het wel een soort "overwinning" omdat wij altijd al wisten dat het niet eerlijk was. Het is zuur voor PSV, maar dit is gewoon slechte karma die jullie nu hebben, en dat zal nog wel effe aanhouden.
Dat 'wisten' is voorlopig alleen op jouw onderbuik gebaseerd. Vooralsnog heeft de EC alleen aangegeven dat ze de boel onderzoeken. Niets aan het handje dus. Zelfs als de definitieve beslissing nadelig uitvalt, dan nog zal de rechter een uitspraak moeten doen voor er iets definitief is.
En vooralsnog zou ik me als supporter van een andere club maar rustig houden. Het hoofdargument van de EC vooralsnog is dat een gemeente zich als commerciële partij moet gedragen en dat Eindhoven dat niet doet. Als dat het argument is (waarvoor overigens geen enkele juridische grond is), dan kan er ook een balletje opgegooid worden over de niet commerciële huurprijs die A'dam rekent voor Ajax. Of de bemoeienis van het havenbedrijf (grotendeels gemeente Rotterdam) bij Feyenoord. Andere constructies, maar hetzelfde resultaat.
Voor degene die te dom zijn om te zien wat er hier gebeurt: De EC is heel nadrukkelijk op oorlogspad om de bemoeienis van overheden bij de topsport aan banden te leggen. Als zij hierin slagen, dan heeft dat misschien op de lange termijn goede gevolgen voor het voetbal, maar op korte termijn gaan er dan harde klappen vallen. Niet alleen bij PSV.
Walgelijke deal inderdaad van PSV en de gemeente. PSV krijgt miljoenen gemeenschapsgeld terwijl dat geld ook besteed had kunnen worden aan het genezen van doodzieke kindertjes. Als PSV nou kampioen zou worden maar zelfs dat zit er met hun geschonken miljoenen niet in.
Je snapt toch hopelijk het verschil wel tussen de grondverkoop en de huur van de Arena? Maar deze discussie is al tot in den treuren gevoerd.
Oh, en ja, dat is wel een beetje onderbuik, maar wel een rechtvaardig onderbuik gevoel. Het klopt gewoon niet, die deal. Het maakt me nu geen fuck meer uit hoor, maar eerlijk is anders.
Op maandag 1 april 2013 12:58 schreef Triptamine2 het volgende: Je snapt toch hopelijk het verschil wel tussen de grondverkoop en de huur van de Arena? Maar deze discussie is al tot in den treuren gevoerd.
In het ene geval steunt de gemeente de club door geen geld te verdienen aan de verhuur, in het andere geval door geen geld te verdienen aan een koop. Wat is het verschil precies? Beide gevallen steunt de gemeente de club door zich niet als commerciële partij op te stellen (wat exact het argument is van de EC tegen Eindhoven). En die discussie is tot in den treure gevoerd, maar nog niet met enige juridische kennis in het achterhoofd gerelateerd aan deze 'voorlopige' brainfart van de EC.
quote:
Oh, en ja, dat is wel een beetje onderbuik, maar wel een rechtvaardig onderbuik gevoel. Het klopt gewoon niet, die deal. Het maakt me nu geen fuck meer uit hoor, maar eerlijk is anders.
Het klopt wel die deal, als de EC tenminste oordeelt dat er een goede prijs voor de grond is betaald. Zo simpel is het. De gemeente wil deze strategische grond hebben en betaald daar een prijs voor. Als je het raadsvoorstel leest, dan kun je ook zien dat het om veel meer gaat dan alleen PSV overeind houden.
PSV heeft de grond niet zelf verhypothekeerd omdat ze dan het volledige bedrag tegen een hoger tarief hadden moeten lenen, met als gevolg dat de enkele tonnen dik verdubbeld zouden worden. Dan heb je het over heel wat meer geld.
En die 24 miljoen lenen hoeft ook niet voor een paar ton, dat is wat je niet begrijpt kennelijk. Het moet voor een paar ton MEER dan de huidige deal. Dan heb je een heel ander verhaal.
Het is op de zaken vooruit lopen. Dat klopt.
[..]
Nee en daarom heb ik zelf hersens gekregen en werk ik zelf regelmatig met inkoop en aanbesteding bij de overheid. Ik weet dus wel het één en het ander van het Europese recht op dit gebied en de mogelijke risico's. Zelfs als de gemeente had geweten dat ze dit risico hadden gelopen, dan was de deal nog doorgegaan. Simpelweg omdat de gevolgen mee vallen. Voor de gemeente zijn er nauwelijks gevolgen (boetes worden zelden opgelegd voor dit soort kleine vergrijpen door niet commerciële partijen) en voor PSV zijn de gevolgen beperkt omdat zij feitelijk niets fout hebben gedaan.
[..]
Dat 'wisten' is voorlopig alleen op jouw onderbuik gebaseerd. Vooralsnog heeft de EC alleen aangegeven dat ze de boel onderzoeken. Niets aan het handje dus. Zelfs als de definitieve beslissing nadelig uitvalt, dan nog zal de rechter een uitspraak moeten doen voor er iets definitief is.
En vooralsnog zou ik me als supporter van een andere club maar rustig houden. Het hoofdargument van de EC vooralsnog is dat een gemeente zich als commerciële partij moet gedragen en dat Eindhoven dat niet doet. Als dat het argument is (waarvoor overigens geen enkele juridische grond is), dan kan er ook een balletje opgegooid worden over de niet commerciële huurprijs die A'dam rekent voor Ajax. Of de bemoeienis van het havenbedrijf (grotendeels gemeente Rotterdam) bij Feyenoord. Andere constructies, maar hetzelfde resultaat.
Voor degene die te dom zijn om te zien wat er hier gebeurt: De EC is heel nadrukkelijk op oorlogspad om de bemoeienis van overheden bij de topsport aan banden te leggen. Als zij hierin slagen, dan heeft dat misschien op de lange termijn goede gevolgen voor het voetbal, maar op korte termijn gaan er dan harde klappen vallen. Niet alleen bij PSV.
De reden voor het niet zelf hypothekeren zijn natuurlijk niet alleen de rentelasten geweest maar ook de waarde.
Maar mocht de uitkomst zijn dat PSV dus 24 miljoen zou moeten lenen dan ben je echt veel meer dan een paar ton meer kwijt tov de huidige deal.
Walgelijke deal inderdaad van PSV en de gemeente. PSV krijgt miljoenen gemeenschapsgeld terwijl dat geld ook besteed had kunnen worden aan het genezen van doodzieke kindertjes. Als PSV nou kampioen zou worden maar zelfs dat zit er met hun geschonken miljoenen niet in.
Ach, de spelers gaan regelmatig in het ziekenhuis langs om handtekeningen uit te delen. Dat is best een paar miljoen waard.
Natuurlijk, in juridische termen is er ook helemaal geen verschil, daar heb je ook een punt. Maar je ziet toch wel het verschil tussen de twee situaties, of niet? Technisch gesproken is het misschien enigszins hetzelfde. Maar in het echt zijn het twee zulke verschillende zaken.
Op maandag 1 april 2013 13:04 schreef Triptamine2 het volgende: Natuurlijk, in juridische termen is er ook helemaal geen verschil, daar heb je ook een punt. Maar je ziet toch wel het verschil tussen de twee situaties, of niet? Technisch gesproken is het misschien enigszins hetzelfde. Maar in het echt zijn het twee zulke verschillende zaken.
Leg eens uit waarom het verschillend is dan? Omdat je zo'n gevoel hebt in je buik dat het anders is? Succes bij de rechter!
Het rare is ook dat je zoveel verschillende dingen hoort. Ad_Inf.: Een kennis van me doet ook iets met Europees recht of iets dergelijks, en mensen die hij hoog had zitten hadden weer het idee dat PSV flink in de shit zat. Volgens mij is er (nog) niet veel over te zeggen.
Maar ik heb dan ook totaal geen verstand van recht, en hoor 15 mensen 15 verschillende dingen roepen
Leg eens uit waarom het verschillend is dan? Omdat je zo'n gevoel hebt in je buik dat het anders is? Succes bij de rechter!
Dat bedoel ik inderdaad. Ik zei toch al, rechtsgeldig zijn mijn argumenten niks waard, en je lult me er op dit vlak zo uit want in ben een enorme rechtsn00b. Maar puur gevoelsmatig, zijn het twee heel verschillende kwesties, en dat snap je zelf toch ook? Een stadion goedkoper verhuren of 48 miljoen betalen voor een stuk grond wat dat waarschijnlijk bij lange na niet waard is, dat is een aannemelijk verschil.
Zelfs voor iemand zoals mij, die er weinig van snapt, is dat verschil te zien.
Op maandag 1 april 2013 13:05 schreef Triptamine2 het volgende: Het rare is ook dat je zoveel verschillende dingen hoort. Ad_Inf.: Een kennis van me doet ook iets met Europees recht of iets dergelijks, en mensen die hij hoog had zitten hadden weer het idee dat PSV flink in de shit zat. Volgens mij is er (nog) niet veel over te zeggen.
Er is heel veel over te zeggen. Flink in de shit is gewoon heel relatief. Een paar miljoen elders moeten lenen is natuurlijk een duur geintje, maar te dragen. Daarbij geloof ik niet dat het zover komt en als het zover komt dan heeft dat hele grote gevolgen voor de voetbalwereld. Overigens zou ik daar niet eens zo heel rouwig over zijn dan, als tenminste de Europese topclubs dan ook aangepakt worden.
quote:
Maar ik heb dan ook totaal geen verstand van recht, en hoor 15 mensen 15 verschillende dingen roepen
Dat bedoel ik inderdaad. Ik zei toch al, rechtsgeldig zijn mijn argumenten niks waard, en je lult me er op dit vlak zo uit want in ben een enorme rechtsn00b. Maar puur gevoelsmatig, zijn het twee heel verschillende kwesties, en dat snap je zelf toch ook? Een stadion goedkoper verhuren of 48 miljoen betalen voor een stuk grond wat dat waarschijnlijk bij lange na niet waard is, dat is een aannemelijk verschil.
Die grond is een eenmalige transactie waarmee, eventueel, de club bevoordeeld wordt. Die huurpijs is structureel en op de lange termijn misschien wel een veel hoger bedrag aan bevoordeling. Dus je clubvoorkeur speelt hier een hele grote rol.
Die grond is een eenmalige transactie waarmee, eventueel, de club bevooroordeeld wordt. Die huurpijs is structureel en op de lange termijn misschien wel een veel hoger bedrag aan bevoordeling. Dus je clubvoorkeur speelt hier een hele grote rol.
Oh maar dat laatste geef ik meteen toe. Het is, behalve een niet zo'n fris zaakje, gewoon een stukje competitievervalsing. Nu blijken jullie er uiteindelijk weinig mee op te schieten, en lijkt het of de karma helemaal doorschiet naar de andere kant van het spectrum.
Wie zegt dat? 48 miljoen is sowieso niet ver af van een marktconforme prijs voor de grond die het betreft.
De ervaring leert dat de rente die voetbal bedrijven moeten betalen op leningen zo'n 8-10% zijn (en dat was nog in de goeie tijd), als PSV dus in zo'n situatie geld moet lenen (voorzover ze het al kunnen lenen) zal de rente dus minimaal in die orde van grootte liggen en dan kom je dus aanzienlijk hoger uit dan op de huidige deal.
Verder heb ik geen kritiek op de originele deal hoor, nooit gehad ook, vond het wel slim gevonden, maar wel kritiek op mensen van PSV zijde die dit de normaalste zaak van de wereld vonden en het niet als overheidssteun zien want dat is het wel, het gaat er nu om of het legaal of illegaal is.
maar wel kritiek op mensen van PSV zijde die dit de normaalste zaak van de wereld vonden en het niet als overheidssteun zien want dat is het wel, het gaat er nu om of het legaal of illegaal is.
Dit. Goed gezegd.
Oh maar dat laatste geef ik meteen toe. Het is, behalve een niet zo'n fris zaakje, gewoon een stukje competitievervalsing. Nu blijken jullie er uiteindelijk weinig mee op te schieten, en lijkt het of de karma helemaal doorschiet naar de andere kant van het spectrum.
Ach, die deal is hetgeen bij PSV waar ik me nog het minst zorgen over maak.
De ervaring leert dat de rente die voetbal bedrijven moeten betalen op leningen zo'n 8-10% zijn (en dat was nog in de goeie tijd), als PSV dus in zo'n situatie geld moet lenen (voorzover ze het al kunnen lenen) zal de rente dus minimaal in die orde van grootte liggen en dan kom je dus aanzienlijk hoger uit dan op de huidige deal.
Verder heb ik geen kritiek op de originele deal hoor, nooit gehad ook, vond het wel slim gevonden, maar wel kritiek op mensen van PSV zijde die dit de normaalste zaak van de wereld vonden en het niet als overheidssteun zien want dat is het wel, het gaat er nu om of het legaal of illegaal is.
Staatssteun is altijd illegaal, tenzij goed gemotiveerd. Volgens mij is het nu eerst nog de vraag of het wel of geen staatssteun is of dat het een marktconforme deal betreft.
Als het staatssteun is, gaat het nog om de motivatie. Dan wordt gekeken naar de raadsstukken. Voor zover die openbaar zijn, wordt wel gemotiveerd waarom de deal doorgang moet vinden. Ook los van het omhoog houden van PSV. Wel gemotiveerd, maar in mijn ogen (en ik schrijf al jaren dergelijke voorstellen) niet erg sterk gemotiveerd. Ik had daar een beter stukje van gemaakt.
Precies. Het imago is naar de klote door verkeerde beslissingen. Dan kan die paar ton me geen ruk schelen. Imago is onbetaalbaar, net als leuk en fris voetbal.
Precies. Het imago is naar de klote door verkeerde beslissingen. Dan kan die paar ton me geen ruk schelen. Imago is onbetaalbaar, net als leuk en fris voetbal.
Tja, zoals ik eerder dit topic al zei: Jullie hebben nu exact dezelfde crisis die wij hadden in de periode voor Frank. Dan kun je niets anders dan schoon schip maken en je verlies nemen. BIj ons is toen ook 35 miljoen in rook opgegaan, het zij zo.
Tja, zoals ik eerder dit topic al zei: Jullie hebben nu exact dezelfde crisis die wij hadden in de periode voor Frank. Dan kun je niets anders dan schoon schip maken en je verlies nemen. BIj ons is toen ook 35 miljoen in rook opgegaan, het zij zo.
Veel meer dan 35 miljoen, maar bij PSV ook veel meer
Ja. Veel slechte investeringen. De hoop is dat in ieder geval een deel terugverdiend kan worden met de verkoop van wat spelers. Maar ja, de enige die serieuze waarde vertegenwoordigd is Strootman en die is door zijn uitstraling eigenlijk typerend voor het slechte imago van PSV. Denk niet dat hij de grote klapper gaat worden die sommige supporters verwachten. Ik denk dat we met 12/13 miljoen in onze handjes mogen klappen. Als hij dat al opbrengt.
Verder hebben we niemand die meer dan 5 miljoen waard is na dit seizoen. We hebben alleen veel spelers die in een goed team kunnen excelleren. Zet een willekeurige PSV-er in een draaiende elftal (bijvoorbeeld Ajax) en hij speelt de sterren van de hemel of kan in ieder geval meekomen met het niveau. Inclusief Derijck, Bouma en Marcello. 1 zwakke schakel in een goed team is op te vangen, maar 4 zwakke schakels in 1 linie is nooit op te vangen.
Ja. Veel slechte investeringen. De hoop is dat in ieder geval een deel terugverdiend kan worden met de verkoop van wat spelers. Maar ja, de enige die serieuze waarde vertegenwoordigd is Strootman en die is door zijn uitstraling eigenlijk typerend voor het slechte imago van PSV. Denk niet dat hij de grote klapper gaat worden die sommige supporters verwachten. Ik denk dat we met 12/13 miljoen in onze handjes mogen klappen. Als hij dat al opbrengt.
Verder hebben we niemand die meer dan 5 miljoen waard is na dit seizoen. We hebben alleen veel spelers die in een goed team kunnen excelleren. Zet een willekeurige PSV-er in een draaiende elftal (bijvoorbeeld Ajax) en hij speelt de sterren van de hemel of kan in ieder geval meekomen met het niveau. Inclusief Derijck, Bouma en Marcello. 1 zwakke schakel in een goed team is op te vangen, maar 4 zwakke schakels in 1 linie is nooit op te vangen.
Ik weet niet hoe lang Lens nog heeft maar die is ook wel geld waard mede door zijn spel in NL elftal.
Verder klopt het wel over die verdedigers maar ook Alex zou het moeilijk hebben in een 2 tegen 1 situatie en dat was gisteren wel het geval bij die gelijkmaker
Verschil is dat bij PSV er nog geld terug gaat komen van die investeringen. Of verwacht je dat Strootman, Mertens, Narsingh, Wijnaldum, Matavz, Willems, Tyton niets op gaan leveren?
Dus je moet waarschijnlijk wel verlies nemen, maar niet zo desastreus als Ajax destijds.
Ik weet niet hoe lang Lens nog heeft maar die is ook wel geld waard mede door zijn spel in NL elftal.
Verder klopt het wel over die verdedigers maar ook Alex zou het moeilijk hebben in een 2 tegen 1 situatie en dat was gisteren wel het geval bij die gelijkmaker
Lens mogelijk. Maar is wel veel in opspraak geweest de laatste weken. Dat doet geen goed, zeker niet voor een transfer naar Engeland. Hij staat er gelukkig wel goed op in Italië, mogelijk dat daar een club 5 of 6 miljoen wil betalen. Maar meer zie ik ook niet voor hem komen. Als PSV kampioen wordt en Lens een goed slot speelt, kan dat zomaar verdubbelen. Maar dat zie ik allebei niet gebeuren.
heeft niks met juridische shit te maken.
In weze wordt ajax natuurlijk ook gewoon gesteund door de gemeente middels een lage stadion huur. Echter bij PSV is het gewoon wat minder subtiel gegaan. Een zak met miljoenen krijgen en de volgende dag meteen nieuwe spelers halen. Geen wonder dat elke niet PSV fan pissed is.
Verschil is dat bij PSV er nog geld terug gaat komen van die investeringen. Of verwacht je dat Strootman, Mertens, Narsingh, Wijnaldum, Matavz, Willems, Tyton niets op gaan leveren?
Dus je moet waarschijnlijk wel verlies nemen, maar niet zo desastreus als Ajax destijds.
Mertens en Stroot zijn samen nu nauwelijks meer waard als waar ze voor gekomen zijn. Tyton zelfde verhaal, net als Wijnaldum. Matavz is minder waard dan zijn aankoopsom. Alleen Willems en Strootman zijn nu meer waard. Maar per saldo waren het slechte investeringen, al wordt dat ook veroorzaakt door een collectief slecht seizoen en al het gezeik rondom de club in de media.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Mertens en Stroot zijn samen nu nauwelijks meer waard als waar ze voor gekomen zijn. Tyton zelfde verhaal, net als Wijnaldum. Matavz is minder waard dan zijn aankoopsom. Alleen Willems en Strootman zijn nu meer waard. Maar per saldo waren het slechte investeringen, al wordt dat ook veroorzaakt door een collectief slecht seizoen en al het gezeik rondom de club in de media.
Dus je maakt verlies, maar niet 16,25 miljoen zoals Ajax deed op Sulejmani.
Bovendien zijn Mertens en Strootman samen echt wel meer waard dan 13 miljoen. En dan niet 14 oid, maar wel behoorlijk wat meer.
In weze wordt ajax natuurlijk ook gewoon gesteund door de gemeente middels een lage stadion huur. Echter bij PSV is het gewoon wat minder subtiel gegaan. Een zak met miljoenen krijgen en de volgende dag meteen nieuwe spelers halen. Geen wonder dat elke niet PSV fan pissed is.
Dat klopt niet de Arena is een bedrijf met Ajax als mede aandeelhouder net als de gemeente en wat andere partijen (ik meen zelfs Philips ), het bedrijf maakt gewoon winst.
Ik verwacht dat Tyton en Matavz niet veel zullen opbrengen. Vooral Matavz is echt een natte krant, en het lijkt me niet dat iemand daarop zit te wachten. Totaal geen mentaliteit. Strootman zal wel winst opleveren, als ie zich leert gedragen komt daar best een goede club voor. Mertens, tja, zo geweldig is die ook niet he.
Narsingh is een goede speler, die heeft veel pech, maar komt er wel
1 april
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Maar dan heb je wel het grootste talent van de Eredivisie te pakken!
Dat bedrag was natuurlijk belachelijk maar wel gedaan in een andere economische realiteit dan momenteel, verder is de balans van in-verkoop ondanks Sulejmani zeer goed in orde.
Als je nu naar PSV lijkt heb je een Toivonen die gewoon de de deur uitloopt, Strootman schat ik toch wel op 10 miljoen of meer, Lens misschien 6-7, de rest is onverkoopbaar (tenminste voor een aardig bedrag), op termijn wel Depay en Locadia maar dan houdt het ook wel op.
Hij zal vast nog weten hoe te voetballen. Maar bij Ajax is het game over ja.
Nee met hem is het denk ik 100% voorbij. Hij zal er niet wakker van liggen, heeft toch lekker zo'n kleine 2 mil per jaar bijgeschreven de afgelopen jaren. Blijft voor eeuwig zonde, want hij was ooit zo goed.
Dat bedrag was natuurlijk belachelijk maar wel gedaan in een andere economische realiteit dan momenteel, verder is de balans van in-verkoop ondanks Sulejmani zeer goed in orde.
Als je nu naar PSV lijkt heb je een Toivonen die gewoon de de deur uitloopt, Strootman schat ik toch wel op 10 miljoen of meer, Lens misschien 6-7, de rest is onverkoopbaar (tenminste voor een aardig bedrag), op termijn wel Depay en Locadia maar dan houdt het ook wel op.
Depay is een goede voetballer, maar daar zie je nu al aan dat de mentaliteit niet goed zit. Die is met 100 dingen bezig en op 101 komt voetbal. Locadia kan een grote worden inderdaad. Depay ook, maar dan moet ie focussen. Anders krijg je een Ebecillio'tje(ok, dat is wat overdreven )
Depay is een goede voetballer, maar daar zie je nu al aan dat de mentaliteit niet goed zit. Die is met 100 dingen bezig en op 101 komt voetbal. Locadia kan een grote worden inderdaad. Depay ook, maar dan moet ie focussen. Anders krijg je een Ebecillio'tje(ok, dat is wat overdreven )
Die balans is denk ik vooral te danken aan Sneijder en Huntelaar. Natuurlijk waren andere investeringen niet gedaan wanneer die 2 niet voor zo'n idioot bedrag waren vertrokken, dat is ook zo.
Ik blijf er bij dat Mertens ook voor een goed bedrag verkocht kan worden. Matavz is ook nog best 5/6 miljoen voor te krijgen (Het is wel lager dan aankoop, maar damage control). Zelfde geldt voor Wijnaldum.
Die balans is denk ik vooral te danken aan Sneijder en Huntelaar. Natuurlijk waren andere investeringen niet gedaan wanneer die 2 niet voor zo'n idioot bedrag waren vertrokken, dat is ook zo.
Ik blijf er bij dat Mertens ook voor een goed bedrag verkocht kan worden. Matavz is ook nog best 5/6 miljoen voor te krijgen (Het is wel lager dan aankoop, maar damage control). Zelfde geldt voor Wijnaldum.
Ik denk dat niemand Matavz wil. Wat moet je nou met een speler zonder mentaliteit?
Ik denk dat niemand Matavz wil. Wat moet je nou met een speler zonder mentaliteit?
Dat zei iedereen vorig seizoen ook, einde van de rit: Bod van 8 miljoen van Benfica. Dit jaar heeft hij zich ook laten zien tegen Napoli bijvoorbeeld, 8 miljoen krijg je niet meer, maar 5/6 moet zeker lukken.
Dat zei iedereen vorig seizoen ook, einde van de rit: Bod van 8 miljoen van Benfica. Dit jaar heeft hij zich ook laten zien tegen Napoli bijvoorbeeld, 8 miljoen krijg je niet meer, maar 5/6 moet zeker lukken.
En dan laat Brands hem niet gaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
We moeten nu ook niet doen of de rest waardeloos is. Als PSV een degelijk seizoen had gedraaid, dan waren Toivonen, Willems, Mertens, Wijnaldum ook goud waard geworden. Geldt ook voor Pieters en Narsingh als die gewoon een heel seizoen hadden gedraaid.
Het probleem zit hem niet in de kwaliteit. In dat opzicht ben ik het niet met Advocaat eens. Het zit in de disbalans in de selectie, een enkele rotte appel (kwalitatief gezien) en een verkeerd strijdplan. Maar qua individuele kwaliteiten en waarde van spelers is de selectie van PSV gewoon de grootste in de eredivisie. Je hebt er zo alleen geen flikker aan.
We moeten nu ook niet doen of de rest waardeloos is. Als PSV een degelijk seizoen had gedraaid, dan waren Toivonen, Willems, Mertens, Wijnaldum ook goud waard geworden. Geldt ook voor Pieters en Narsingh als die gewoon een heel seizoen hadden gedraaid.
Het probleem zit hem niet in de kwaliteit. In dat opzicht ben ik het niet met Advocaat eens. Het zit in de disbalans in de selectie, een enkele rotte appel (kwalitatief gezien) en een verkeerd strijdplan. Maar qua individuele kwaliteiten en waarde van spelers is de selectie van PSV gewoon de grootste in de eredivisie. Je hebt er zo alleen geen flikker aan.
Denk je niet(geen trollvraag maar een echte, oprechte vraag) dat heel Nederland, supporters van PSV, supporters van alle anderen, analytici enzovoorts zich verkeken hebben op de kwaliteit van de spelers? In feite waren het allen spelers die uitblonken bij kleinere clubjes, maar op Strootman na heeft geen een van allen zich echt bewezen. Natuurlijk helpt de achterhoede niet mee, maar Wijnaldum en Matavz hebben zich bijvoorbeeld toch nooit echt laten zien.
Ik bedoel meer in de zin dat ze waarschijnlijk minder opleveren dan gekost al zal dat voor Willems niet gelden denk ik (die zal niets of weinig gekost hebben neem ik aan).
Denk je niet(geen trollvraag maar een echte, oprechte vraag) dat heel Nederland, supporters van PSV, supporters van alle anderen, analytici enzovoorts zich verkeken hebben op de kwaliteit van de spelers? In feite waren het allen spelers die uitblonken bij kleinere clubjes, maar op Strootman na heeft geen een van allen zich echt bewezen. Natuurlijk helpt de achterhoede niet mee, maar Wijnaldum en Matavz hebben zich bijvoorbeeld toch nooit echt laten zien.
Nee. Dat denk ik niet. Als je bij Groningen bijna topscorer van de ED kunt worden, dan kun je dat elders ook. Wijnaldum heeft ook veel talent. Geen Europese subtop, maar hij moet in de Eredivisie het verschil kunnen maken.
Nee. Dat denk ik niet. Als je bij Groningen bijna topscorer van de ED kunt worden, dan kun je dat elders ook. Wijnaldum heeft ook veel talent. Geen Europese subtop, maar hij moet in de Eredivisie het verschil kunnen maken.
Ok, daar heb je een punt. Maar dan noem ik een Markus Berg, wat dan? Veel scoren bij Grunn of Fean(Sulejmani ) zegt simpelweg niet zo heel veel meer.
Kijk ook naar Malki, die belg van NEC, Afonso Alves, enzovoorts. Edit: Of zelfs in mindere mate Huntelaar.
Over Wijnaldum heb je gelijk
Ok, daar heb je een punt. Maar dan noem ik een Markus Berg, wat dan? Veel scoren bij Grunn of Fean(Sulejmani ) zegt simpelweg niet zo heel veel meer.
Kijk ook naar Malki, die belg van NEC, Afonso Alves, enzovoorts.
Over Wijnaldum heb je gelijk
Bij Berg en die belg zat dat hem vooral in mentaliteit. Alves was een typische eredivisiespits. Heel anders dan Matavz. Eerlijk gezegd doet Bony me aan hem denken, ook een echte eredivisispits waarvan ik me afvraag of hij het elders gaat redden.
Bij Berg en die belg zat dat hem vooral in mentaliteit. Alves was een typische eredivisiespits. Heel anders dan Matavz. Eerlijk gezegd doet Bony me aan hem denken, ook een echte eredivisispits waarvan ik me afvraag of hij het elders gaat redden.
Geldt eigenlijk voor iedere eredivisie spits momenteel
Geldt eigenlijk voor iedere eredivisie spits momenteel
Klopt. Al had ik Matavz hoger ingeschat. Ajax heeft niet eens een spits en Pelle is helemaal niet geschikt voor het grotere werk.
Alleen die Finbogasson van Heerenveen is wel het juiste type. Scoort minder dan Bony, maar doet het wel meer op eigen kracht, techniek en slimheid. Denk dat hij de beste spits in de eredivisie is op het moment.
Klopt. Al had ik Matavz hoger ingeschat. Ajax heeft niet eens een spits en Pelle is helemaal niet geschikt voor het grotere werk.
Alleen die Finbogasson van Heerenveen is wel het juiste type. Scoort minder dan Bony, maar doet het wel meer op eigen kracht, techniek en slimheid. Denk dat hij de beste spits in de eredivisie is op het moment.
Matavz is gewoon een goeie afmaker, geen voetballende spits, zonder minimaal 1 klassieke buitenspeler is het moeilijk voor hem.
Ze hebben Sigthorsson. Opzich geen slechte, ware het niet dat hij nog vaker geblesseerd is dan Robben.
Matavz is gewoon een goeie afmaker, geen voetballende spits, zonder minimaal 1 klassieke buitenspeler is het moeilijk voor hem.
Er is wel een parallel tussen Matavz en Huntelaar wat dat betreft. Huntelaar werd bij PSV weggestuurd verkocht omdat hij niet in het PSV-systeem paste. Daar hadden ze aan moeten denken toen ze Matavz kochten.
Siggy vind ik eerlijk gezegd Ajax-onwaardig. Waardeloze spits en veel te zwak voor de top.
Hij heeft 2 jaar ofzo niet constant gespeeld. Hij heeft nog wel z'n tijd nodig denk ik
Maar over PSV: Stel dat PSV verliest van Ajax denken jullie dat PSV Advocaat voor het einde van het seizoen ontslaat? Misschien zodra het kampioenschap niet meer mogelijk is?
Siggy vind ik eerlijk gezegd Ajax-onwaardig. Waardeloze spits en veel te zwak voor de top.
Prima spits, alleen past hij niet zo goed bij Ajax. De Jong zie ik veel liever daar en Hoesen ook als hij net nog eens net zo groeit als afgelopen half jaar.
Maar over PSV: Stel dat PSV verliest van Ajax denken jullie dat PSV Advocaat voor het einde van het seizoen ontslaat? Misschien zodra het kampioenschap niet meer mogelijk is?
Nee. Ik denk dat hij zelf opstapt voor het einde. Ik verwacht eerlijk gezegd tegen Willem II weer puntverlies en denk dat hij dan al gaat.
Bony is veel moeilijker uit een wedstrijd te halen
Nee. Ik denk dat hij zelf opstapt voor het einde. Ik verwacht eerlijk gezegd tegen Willem II weer puntverlies en denk dat hij dan al gaat.
Willem II is echt heel erg slecht, ook al zouden ze hun best willen doen tegen PSV gaat ze dat écht niet lukken. Het zal echt om de wedstrijd PSV - Ajax gaan. Vanaf dat punt kan PSV gaan afhaken. Degene die die pot wint is sowieso 1 van de titelkandidaten. Degene die verliest is
Willem II is echt heel erg slecht, ook al zouden ze hun best willen doen tegen PSV gaat ze dat écht niet lukken. Het zal echt om de wedstrijd PSV - Ajax gaan. Vanaf dat punt kan PSV gaan afhaken. Degene die die pot wint is sowieso 1 van de titelkandidaten. Degene die verliest is
Als Ajax die pot verliest staan ze in punten gelijk met PSV. PSV speelt nog tegen AZ en Twente. Ajax blijft ook bij verlies tegen PSV kandidaat nummer 1.
Ach als PSV die wedstrijd wint dan falen ze waarschijnlijk de volgende weer hopeloos.
"Het voetbal van PSV is momenteel niet om aan te zien"
quote:
Aad de Mos verwacht niet dat PSV dit seizoen nog kampioen zal worden. De voormalig trainer van onder andere de Eindhovenaren denkt namelijk dat PSV geen punt meer mag morsen om de landstitel nog binnen te kunnen halen en ziet dat niet gebeuren.
De thuiswedstrijd wist PSV het in 82e minuut pas veilig te stellen waardoor het 3-2 werd. In 2011 scoorde Zeefuik in de 90e minuut de 2-1. Dus Willem II is zeker niet kansloos tegen PSV. Hopelijk zien ze dat bij PSV ook in....
Een trainer ontslaan die over een paar maanden toch vertrekt, dat gaat niet gebeuren. Eerder dat ze in goed overleg uit elkaar gaan. Dick is hier gekomen om kampioen te worden en die ziet ook wel dat dat niet op eigen kracht gaat gebeuren. Volgens mij is hij er wel klaar mee en kan elk volgend puntverlies reden zijn om op te stappen.
Als Ajax die pot verliest staan ze in punten gelijk met PSV. PSV speelt nog tegen AZ en Twente. Ajax blijft ook bij verlies tegen PSV kandidaat nummer 1.
Dit ja. Een 18-jarig ventje met nog niet eens een vol Eredivieseizoen aan ervaring is jullie beste verdediger. En ook hij maakt wekelijks fouten, wat verder wel logisch is gezien zijn leeftijd.
Dit ja. Een 18-jarig ventje met nog niet eens een vol Eredivieseizoen aan ervaring is jullie beste verdediger. En ook hij maakt wekelijks fouten, wat verder wel logisch is gezien zijn leeftijd.
Op maandag 1 april 2013 22:50 schreef Doublepain het volgende: Ik had dus gelijk dat we niks maar dan ook niks aan Lens hebben, het liefst vandaag nog transfervrij laten gaan.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen bij PSV. Kneusje.
Op maandag 1 april 2013 22:50 schreef Doublepain het volgende: Ik had dus gelijk dat we niks maar dan ook niks aan Lens hebben, het liefst vandaag nog transfervrij laten gaan.
Dan kom ik hem wel halen, vind dat echt een goede speler nog steeds.
Bony is vele malen meer completer dan Alves. Alves kon zeer goed afmaken, had een goede trap en kon koppen. Bony heeft veel meer fysieke kracht, kan eveneens zeer goed afmaken met beide benen en zijn hoofd en hij heeft iets heel belangrijks voor t.o.v. Vleminkx, Machlas, Kezman, Alves. Malki en Bulykin namelijk inzicht.
Niet dat je perse inzicht nodig hebt om het te redden natuurlijk. Er zijn tal van andere omstandigheden waardoor een speler het op de ene plek wel kan en elders niet. Kijk alleen maar daar Sulejmani. Niveau heeft er dus niet zoveel mee te maken. Wesley Sonck was bij PSV gewoon een topper gebleven. Bij Feyenoord had je een par jaar geleden die Koreanse rechtsback, Song. Begon spectaculair goed, maar zakte af naar een zeer bedenkelijk niveau.
Gelukkig heb jij het niet voor het zeggen bij PSV. Kneusje.
Hey jongeman, doe jij eens ff snel normaal tegen DoublePain. Ik vind jouw woordkeuze hierin niet door de beugel kunnen. Ik hoop dat je hier van leert en wanneer je volgende keer een comment plaatst , 2x nadenkt voordat je op invoeren klinkt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
PSV moet echt snel een hele grote schoonmaak houden!
Echt belachelijk..een gedragsexpert. Zie je clubs al gedragsexperts inhuren voor Balotelli ? Of voor Cassano ? .. zo kan ik nog heel veel namen noemen. Belachelijk voor woorden wat er al jaren aan de gang is bij PSV. Dit PSV is al jaren ziek.. en maar verlengen met Marcelo,Manolev (destijds) etc Je had ze allang verkocht moeten hebben..hetzelfde geld voor Toivonen die destijds naar Liverpool kon volgens mij? Pieters die naar Newcastle United kon.
Echt belachelijk..een gedragsexpert. Zie je clubs al gedragsexperts inhuren voor Balotelli ? Of voor Cassano ? .. zo kan ik nog heel veel namen noemen. Belachelijk voor woorden wat er al jaren aan de gang is bij PSV. Dit PSV is al jaren ziek.. en maar verlengen met Marcelo,Manolev (destijds) etc Je had ze allang verkocht moeten hebben..hetzelfde geld voor Toivonen die destijds naar Liverpool kon volgens mij? Pieters die naar Newcastle United kon.
Wanneer iemand als Sanders zich over voetbalzaken gaat bemoeien, dan weet je dat er iets aan de hand is. Je kon eerst misschien zeggen dat media dingen creëerde dat er niet is/was (om nieuws te maken), maar dat geloof ik niet meer. Er moet gewoon een grote schoonmaak gaan plaatsvinden. Ik denk echt niet dat ze voor de lol een gedragsexpert aannemen. Sanders is blijkbaar zo hopeloos, dat hij dat maar als oplossing ziet.
80% van de selectie verkopen, Lens en Marcelo zo goedkoop mogelijk dumpen. Godver die tyfus marcelo ook nog even uitleggen aan anderen wat ze fout deden
Vieze k mongool denkt dat hij alles is, met je noppen de bal op schouderhooghte uitverdedigen echt hoe kom je erop zelfs mano doet zoiets niet.. Locadia of matavz mogen gelijk op de bank zitten na een mindere pot, maar die lul krijgt blijkbaar een bonus als hij het weer verneukt
Wanneer iemand als Sanders zich over voetbalzaken gaat bemoeien, dan weet je dat er iets aan de hand is. Je kon eerst misschien zeggen dat media dingen creëerde dat er niet is/was (om nieuws te maken), maar dat geloof ik niet meer. Er moet gewoon een grote schoonmaak gaan plaatsvinden. Ik denk echt niet dat ze voor de lol een gedragsexpert aannemen. Sanders is blijkbaar zo hopeloos, dat hij dat maar als oplossing ziet.
Ja maar een gedragsexpert gaat echt niet een Marcelo,Derijck,Hutch, beter laten spelen. Het heeft gewoon met kwaliteit te maken. De verdediging is al jaren kut! En blijkbaar ziet iedereen het, behalve de mensen bij PSV zelf. Diegene die de contracten van Marcelo,Manolev destijds hebben verlengd, die moeten eens in de spiegel gaan kijken. Diegene die Toivonen,Pieters en waarschijnlijk nu dus ook Matavz niet hebben verkocht..terwijl het wel kon.. die hebben zo hard gefaald.
Op dinsdag 2 april 2013 02:50 schreef Doublepain het volgende: Met manolev was niks mis, goeie back maar moest alleen niet teveel vrijheid krijgen van de coach. Verdedigend was hij gewoon prima..
Als je de feiten nagaat kwamen de minste tegengoals bij Mano hoor, die man sloopte juist de rechtsbuiten aangezien Hij speelt alsof hij 3 longen heeft, het was aanvallend wat vaak in de media lachwekkend overkwam.
Als je de feiten nagaat kwamen de minste tegengoals bij Mano hoor, die man sloopte juist de rechtsbuiten aangezien Hij speelt alsof hij 3 longen heeft, het was aanvallend wat vaak in de media lachwekkend overkwam.
Dat vind ik echt een waardeloze feit. Misschien dat Sparta hem nog tegenkomt in de computer tussen de statistieken als meest gepasseerde back maar met de minste tegengoals aan zijn kant
Manolev was tactisch, net zoals heel de verdediging van PSV zo zwak.. niet weten dat je aan de binnenkant moet verdedigen als back, veels te laat bij de bal zijn, waardoor die dus echt vaak kinderachtig eruit werd gelopen.
Manolev is net als Hutch eigenlijk gewoon een middenvelder.
Dat vind ik echt een waardeloze feit. Misschien dat Sparta hem nog tegenkomt in de computer tussen de statistieken als meest gepasseerde back maar met de minste tegengoals aan zijn kant
Manolev was tactisch, net zoals heel de verdediging van PSV zo zwak.. niet weten dat je aan de binnenkant moet verdedigen als back, veels te laat bij de bal zijn, waardoor die dus echt vaak kinderachtig eruit werd gelopen.
Ik zeg ook niet dat hij de ultieme rb is voor PSV. Maar vaak wel onderschat. Verdedigend igg hé, aanvallend heb ik hem vaak genoeg uitgescholden Hutchinson is bij PSV zwak op beide flakken, op het middenveld idd beter. Toch raar dat we al 2 jaar met een middenvelder op RB spelen, wanbeleid gevoerd door Brands.. Belachelijk als we nu nog een jaar met mano op rechts zitten..
Dat dus, waarom Manolev beoordelen als back terwijl hij dat duidelijk niet is ? Bij Bulgarije speelt hij altijd als middenvelder, dat heeft toch een reden ?
Dit is te simpel. Manolev was verdedigend misschien niet sterk, maar zo'n groot verschil met Hutch was het niet. Hutch lijkt het ook tegen iedereen moeilijk te hebben, en laat altijd hetzelfde gespartel zien. Manolev liep misschien wel te veel naar voren, maar door die druk had de linkerkant van de tegenstander het wel altijd druk met hem. En de druk op de verdediging was daarmee sowieso minder.
Daarbij stelde het opstellen van Manolev de trainer ook in staat om Hutch op het middenveld te zetten; in de basis of in te brengen als controlerende versterking. Ik denk at Advocaat zich serieus teveel heeft laten beïnvloeden door de media en als gevolg daarvan het publiek. Jammer dat hij niet echt een ruggengraat heeft in dit opzicht.
Het had kunnen werken in een complete bedrijfsaudit, die gedrachtsexperts. Nu het belachelijk is gemaakt in VI zal het alleen nog maar averechts werken vrees ik.
Op dinsdag 2 april 2013 14:58 schreef DonRaja het volgende: Het had kunnen werken in een complete bedrijfsaudit, die gedrachtsexperts. Nu het belachelijk is gemaakt in VI zal het alleen nog maar averechts werken vrees ik.
Al zet je de paus erneer, die Marcelo is en blijft dramatisch
Op dinsdag 2 april 2013 14:58 schreef DonRaja het volgende: Het had kunnen werken in een complete bedrijfsaudit, die gedrachtsexperts. Nu het belachelijk is gemaakt in VI zal het alleen nog maar averechts werken vrees ik.
Ze hadden er al 2 seizoenen geleden mee kunnen moeten beginnen. T is sowieso al te laat nu.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Al zet je de paus erneer, die Marcelo is en blijft dramatisch
HIj wordt steeds slechter zelfs. Ik denk dat hij het vertrouwen ook niet meer heeft en bezig is met een hopeloze missie. Het was in het begin best een aardige mandekker, die misschien wat te veel van de gaten van Bouma moest dichtlopen, Dereijck was feitelijk nog slechter.
Was een nagenoeg compleet andere selectie destijds, ze hadden lering moeten trekken uit het 100-jarig bestaan van Feyenoord.
Feyenoord was destijds een heel ander verhaal. PSV had gewoon een verdediger moeten hebben, misschien twee, en die zijn niet gehaald. Er is alleen gekeken naar talentvolle spelers uit voornamelijk de Nederlandse competitie die met winst doorverkocht zouden kunnen worden.
Het zijn allemaal jonge spelers, vBommel is zowat de enige die kampioenservaring heeft.
Eigen jeugd bedoel ik, die zien nu dat zij op de bank terecht komen ten faveure van niet presterende, zich misdragende, gekochte spelers. Zal ook wel wat met hun gedrag/mentaliteit doen.
Eigen jeugd bedoel ik, die zien nu dat zij op de bank terecht komen ten faveure van niet presterende, zich misdragende, gekochte spelers. Zal ook wel wat met hun gedrag/mentaliteit doen.
Niet realistisch. Is kapitaalvernietiging. Daarbij zijn er maar een paar spelers die ooit in het eerste terecht zouden kunnen komen. Derest wordt gewoon verhuurd en moet daarna oprotten.
Hopelijk zien we 80% volgend seizoen ook niet meer, dit PSV doet me meer aan een amateurclubje denken. Elke keer misdragen als het niet loopt, het zal me niet verbazen dat bijvoorbeeld Lens de scheids een klap gaat verkopen.
Hopelijk zien we 80% volgend seizoen ook niet meer, dit PSV doet me meer aan een amateurclubje denken. Elke keer misdragen als het niet loopt, het zal me niet verbazen dat bijvoorbeeld Lens de scheids een klap gaat verkopen.
Doe normaal man, dramaqueen. Dat gedoe rondom Lens is zo overtrokken. Hij heeft een middelvinger of een wegwerpgebaar gemaakt. Is dat werkelijk zo vreselijk? Echte aggressie hebben we alleen van Pieters gezien, en dat was niet tegen een persoon.
Het verbaast me écht van hem, had niet zo'n tokkie achter hem gezocht.
Doe normaal man, dramaqueen. Dat gedoe rondom Lens is zo overtrokken. Hij heeft een middelvinger of een wegwerpgebaar gemaakt. Is dat werkelijk zo vreselijk? Echte aggressie hebben we alleen van Pieters gezien, en dat was niet tegen een persoon.
Dat is weer erg makkelijk. Gevalletje Mathijsen vergeten?
Elke keer als ze een tegenslag krijgen gedragen ze zich als debielen, heel NL heeft al hekel aan de selectie. Je kan er niet meer omheen draaien, lopen gewoon een stel debielen in de selectie. Lens vooral met zijn overschatting, die man kan niet eens goed ballen.
Op dinsdag 2 april 2013 15:08 schreef Buitendam het volgende: Ik zou nu gewoon gaan experimenteren. Van Bommel op de plek van Marcelo, Hiljemark basis op het middenveld en kijken hoe het uitpakt.
Laat Hiljemark nog maar een tijdje meetrainen en zich optrekken aan de groep, is mijn mening. Van Bommel CV? Niet eerder Pieters? Bommel laat wel eens een mannetje lopen en is op het middenveld ook erg nuttig, bijv. bij de 2-1 van afgelopen weekend.
Correctie; middelvinger en een wegwerpgebaar. Lul niet als je er niet bij was, stemmingmaker. Overtrokken is de reactie op Lens allesbehalve, vooral omdat hij het keihard blijft ontkennen. Ontzettende mongool dat het is. Speelt hij paar keer in Oranje en meneer denkt dat hij groter is dan het team. Ik weet niet of je de wedstrijd überhaupt gezien hebt, maar die lutser liep er de kantjes vanaf in de tweede helft. Wat had hij verwacht, een applaus toen hij naar het uitvak strompelde ? Weg met die idioot. Liever nog Locadia of Matavz voorin.
Volgend jaar zomer wil Lens een transfer maken. "Dan ben ik 25 jaar en moet de transfer er van komen. Het liefst neem ik bij PSV afscheid met de titel, maar als dat niet gebeurt, is dat voor mij geen reden nog langer te blijven", zegt Lens in gesprek met ELF Voetbal.
Correctie; middelvinger en een wegwerpgebaar. Lul niet als je er niet bij was, stemmingmaker. Overtrokken is de reactie op Lens allesbehalve, vooral omdat hij het keihard blijft ontkennen. Ontzettende mongool dat het is. Speelt hij paar keer in Oranje en meneer denkt dat hij groter is dan het team.
Die middelvinger was niet te zien, of inmiddels wel?
Laat Hiljemark nog maar een tijdje meetrainen en zich optrekken aan de groep, is mijn mening. Van Bommel CV? Niet eerder Pieters? Bommel laat wel eens een mannetje lopen en is op het middenveld ook erg nuttig, bijv. bij de 2-1 van afgelopen weekend.
Laat Pieters maar eens CV staan ja, kijken wat dat is. Slechter dan die Braziliaan kan toch niet.
Correctie; middelvinger en een wegwerpgebaar. Lul niet als je er niet bij was, stemmingmaker. Overtrokken is de reactie op Lens allesbehalve, vooral omdat hij het keihard blijft ontkennen. Ontzettende mongool dat het is. Speelt hij paar keer in Oranje en meneer denkt dat hij groter is dan het team.
Ik weet niet precies wat er gezegd is, maar voetbalsupporters zijn ook geen lieverdjes. Mochten er dingen geroepen zijn (Wat natuurlijk evident is) kan ik de reacties van voetballers wel begrijpen. Dat zijn ook gewoon mensen, die moet je ook normaal behandelen, of je nou 30 euro voor een kaartje betaald of niet.
Die middelvinger was niet te zien, of inmiddels wel?
Niet in de media nee. Het wegwerpgebaar kwam na de middelvinger. EL was net een fractie te laat. Jammer, want iedereen die in het uitvak stond en iedereen die op de RODA tribune aan de zijde van het uitvak zat heeft het gezien. Jammer genoeg ontbreken de foto's / filmpjes, anders had Lens op z'n nummer gezet kunnen worden. Dat is zijn geluk in deze. Dom is hij wel.
Niet in de media nee. Het wegwerpgebaar kwam na de middelvinger. EL was net een fractie te laat. Jammer, want iedereen die in het uitvak ziet en iedereen die op de RODA tribune aan de zijde van het uitvak heeft het gezien.
Oh, dus toch wel?
Wat maakt het ook uit, afgezien van die incident is het ook een kwal van een vent.
Niet in de media nee. Het wegwerpgebaar kwam na de middelvinger. EL was net een fractie te laat. Jammer, want iedereen die in het uitvak ziet en iedereen die op de RODA tribune aan de zijde van het uitvak heeft het gezien.
Toch vreemd dat in deze tijd van mobieltjes met camera's het niet vastligt
Wat ik gezien heb vond ik het ook wel meevallen maar het hoort natuurlijk niet, die jongen begrijpt niet dat die gasten zijn Gucci petje betalen
Die gasten op de tribune snappen niet dat je ook normaal kan reageren tegen een speler. Niet dat de reactie van Lens goed te praten is oid, maar die supporters doen nu huilie huilie terwijl zij net zo goed iets hebben geroepen wat niet door de beugel kan. Hij zal niet out of the blue ineens een middelvinger opsteken.
Die gasten op de tribune snappen niet dat je ook normaal kan reageren tegen een speler. Niet dat de reactie van Lens goed te praten is oid, maar die supporters doen nu huilie huilie terwijl zij net zo goed iets hebben geroepen wat niet door de beugel kan. Hij zal niet out of the blue ineens een middelvinger opsteken.
Lens heeft jarenlang al ervaring met supporters die weet toch wel wat emoties is neem ik aan?
Wat men roept over Marcelo kan soms ook niet door de beugel (doe ik zelf aan mee) maar hij verdient wel miljoenen en als je daar niet tegen kan, dan hoor je ook niet op het voetbalveld thuis. Althans zo denk ik er iig over.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 15:17:16 ]
Dat is waar, maar als iedere speler ging reageren op het publiek dan was dit van Lens geen incident meer geweest
Lens heeft jarenlang al ervaring met supporters die weet toch wel wat emoties is neem ik aan?
Wat men roept over Marcelo kan soms ook niet door de beugel (doe ik zelf aan mee) maar hij verdient wel miljoenen en als je daar niet tegen kan, dan hoor je ook niet op het voetbalveld thuis. Althans zo denk ik er iig over.
Ja en? Dan is het normaal om spelers uit te schelden ofzo? Omdat hij jarenlange ervaring ermee heeft. Ik zou er op een gegeven moment, als je er al de p in hebt na zo'n wedstrijd, ook klaar mee zijn.
Inderdaad, Marcelo hetzelfde. Moet je niet raar opkijken als er ook een keer een vingertje van hem komt. Zou ik ook heel goed begrijpen, in ieder geval niet zo achterlijk reageren door er boos op te zijn Als je uitdeelt moet je ook kunnen incasseren.
Dat is weer erg makkelijk. Gevalletje Mathijsen vergeten?
Vond ik ook ergstig overdreven. Pakt hem bij zijn shirt, so what? Ik zou willen dat er wat meer mensen waren die er om gaven dat er verloren is en daar een frustratie uit voelen.
Elke keer als ze een tegenslag krijgen gedragen ze zich als debielen, heel NL heeft al hekel aan de selectie. Je kan er niet meer omheen draaien, lopen gewoon een stel debielen in de selectie. Lens vooral met zijn overschatting, die man kan niet eens goed ballen.
Je overdrijft. Wel een PSV Supporterding dit: In het rijtje vooraan staan om je verontwaardiging uit te spreken wanneer er wat afwijkend gedrag getoond wordt, maar ondertussen wel verwachten dat ze altijd winnen, alsof je daar recht op hebt.
Correctie; middelvinger en een wegwerpgebaar. Lul niet als je er niet bij was, stemmingmaker.
Dat bedoel ik te zeggen. Beiden maakt mij geen flikker uit. Ik stond er ook. Zeer typisch dat niemand dat heeft weten vast te leggen. Wellicht omdat een flink deel ook met twee middelvingers omhoog stond?
quote:
Overtrokken is de reactie op Lens allesbehalve, vooral omdat hij het keihard blijft ontkennen. Ontzettende mongool dat het is. Speelt hij paar keer in Oranje en meneer denkt dat hij groter is dan het team.
Waar je dit vandaan haalt????
quote:
Ik weet niet of je de wedstrijd überhaupt gezien hebt, maar die lutser liep er de kantjes vanaf in de tweede helft. Wat had hij verwacht, een applaus toen hij naar het uitvak strompelde ? Weg met die idioot. Liever nog Locadia of Matavz voorin.
Hij was super slecht, zeker weten. Matavz had er echter ook twee kunnen maken. Feit is gewoon dat Lens de beste spits is die we hebben en hij echt niet de enige is die de kantjes ervan af loopt. Het is ook zo typisch dat je altijd dezelfde namen terug hoort in het gezeik, terwijl bijv. een Strootman wat feitelijk een van de beste spelers is en waar je dus wat meer van kan verwachten structureel mee gaat in de mesère.
Dat is waar, maar als iedere speler ging reageren op het publiek dan was dit van Lens geen incident meer geweest
Prima toch. Zoals ik al zei: uitdelen maar ook incasseren. Die spelers krijgen elke week shit over zich heen, supporters moeten maar eens bij zichzelf ten rade gaan als ze dit soort reacties van spelers willen voorkomen.
Vond ik ook ergstig overdreven. Pakt hem bij zijn shirt, so what? Ik zou willen dat er wat meer mensen waren die er om gaven dat er verloren is en daar een frustratie uit voelen.
[..]
Hij staat als professional een collega op te wachten. Stuurt zijn trainer en de scheids weg met de woorden 'bemoei je er niet mee'. Gaat terug de kleedkamer in, zegt tegen een medespeler, ik pak hem straks wel en komt na 15 minuten alsnog als een agressieve baviaan naar Mathijsen toe. Dit is geen frustratie over verlies, dit is volledig bewust en tot rust gekomen toch debiel gedrag vertonen.
Lens en Marcelo gedragen zich ook als een grote speler, met name Marcelo. Als je de verhalen van Thijs mag geloven dat die mannetje ruzie gaat maken met vBommel, dan ben je redelijk van het patje af. Wekelijks verneuken en dan de schuld bij anderen leggen, ik denk dat die spelers niet zomaar wat over zich heen krijgen omdat ze even slecht spelen. Anders lag Willems nu ook wel huilend op het veld
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 15:24:17 ]
Hij staat als professional een collega op te wachten. Stuurt zijn trainer en de scheids weg met de woorden 'bemoei je er niet mee'. Gaat terug de kleedkamer in, zegt tegen een medespeler, ik pak hem straks wel en komt na 15 minuten alsnog als een agressieve baviaan naar Mathijsen toe. Dit is geen frustratie over verlies, dit is volledig bewust en tot rust gekomen toch debiel gedrag vertonen.
Hij zei tegen de trainer dat hij alleen wat wilde zeggen. En de Scheids moet zich er inderdaad niet mee bemoeien. Sheidsrechters in Nederland laten zich sowieso te makkelijk beïnvloeden, zeker in de Kuip, dus dat Lens geen behoefte had aan de man, kan ik me goed voorstellen.
Prima toch. Zoals ik al zei: uitdelen maar ook incasseren. Die spelers krijgen elke week shit over zich heen, supporters moeten maar eens bij zichzelf ten rade gaan als ze dit soort reacties van spelers willen voorkomen.
Dit dus. Er waren honderden middelvingers naar Lens gericht. Er komt er eentje terug, en je krijgt de jankende zelfverontwaardiging.
quote:
Op dinsdag 2 april 2013 15:24 schreef Doublepain het volgende: Lens en Marcelo gedragen zich ook als een grote speler, met name Marcelo. Als je de verhalen van Thijs mag geloven dat die mannetje ruzie gaat maken met vBommel, dan ben je redelijk van het patje af. Wekelijks verneuken en dan de schuld bij anderen leggen, ik denk dat die spelers niet zomaar wat over zich heen krijgen omdat ze even slecht spelen. Anders lag Willems nu ook wel huilend op het veld
Dit is maanden geleden, en daar heb je het nu nog steeds over. Van Bommel heeft er sowieso een handje van om agressie op te roepen. Meermaals is hij verre van collegiaal geweest naar medespelers. Dus dat Marcelo een keer boos op hem was, wat zou het?
Ik weet niet precies wat er gezegd is, maar voetbalsupporters zijn ook geen lieverdjes. Mochten er dingen geroepen zijn (Wat natuurlijk evident is) kan ik de reacties van voetballers wel begrijpen. Dat zijn ook gewoon mensen, die moet je ook normaal behandelen, of je nou 30 euro voor een kaartje betaald of niet.
Lens kwam onder druk van zijn teamgenoten als laatste naar het uitvak om de supporters te bedanken. Vervolgens krijgt hij een striemend fluitconcert, wat vingers en een scheldkanonnade omdat hij er de kantjes vanaf heeft gelopen in de tweede helft. De gehele tweede helft was het gros van de aanwezigen in het uitvak zich aan het ergeren op zijn maniertjes. Vervolgens verwacht meneer ook nog een applaus, wat de rest overigens wel kreeg. Dat hij daar niet mee om kan gaan en vervolgens een middelvinger terug geeft geeft de instelling van die mafketel goed weer. Wie betaald zijn dikke Mercedes, dikke appartement en merkkleding. Dat zijn die mensen die in het vak zaten daar en die tweewekelijks in het Philips stadion zitten. Kan er nog steeds niet over uit, wat een randmongool.
Lens kwam onder druk van zijn teamgenoten als laatste naar het uitvak om de supporters te bedanken. Vervolgens krijgt hij een striemend fluitconcert, wat vingers en een scheldkanonnade omdat hij er de kantjes vanaf heeft gelopen in de tweede helft. De gehele tweede helft was het gros van de aanwezigen in het uitvak zich aan het ergeren op zijn maniertjes. Vervolgens verwacht meneer ook nog een applaus, wat de rest overigens wel kreeg. Dat hij daar niet mee om kan gaan en vervolgens een middelvinger terug geeft geeft de instelling van die mafketel goed weer. Wie betaald zijn dikke Mercedes, dikke appartement en merkkleding. Dat zijn die mensen die in het vak zaten daar en die tweewekelijks in het Philips stadion zitten. Kan er nog steeds niet over uit, wat een randmongool.
Ga huilen. Man man man, je krijgt een middelvinger te zien, poe hee. Ik zou je seizoenskaart opzeggen, je wil zo iemand toch niet steunen in het hebben van een Mercedes?
Je moet 6 wedstrijden winnen en er zijn twee spelers die echt structureel zorgen voor puntverlies: Marcelo en Derijck. Wat je ook doet, die twee moeten sowieso niet in het spel voorkomen.
Ik denk dat die passjes die van Bommel geeft ook gegeven kunnen worden door bijvoorbeeld Hutchinson. Een middenveld met Hutchinson, Toivonen en Strootman en achterin Bouma en van Bommel. Die zijn dan te oud en te traag wat wederom puntverlies op gaat leveren of ervaren en slim genoeg om puntverlies te voorkomen. Hiljemark 6 wedstrijden rechtsback laten spelen is in mijn ogen niet echt kapitaalsvernietiging.
Ga huilen. Man man man, je krijgt een middelvinger te zien, poe hee. Ik zou je seizoenskaart opzeggen, je wil zo iemand toch niet steunen in het hebben van een Mercedes?
Lens moet gewoon normaal doen en accepteren dat die supporters hun onvrede tonen wanneer hij belabberd speelt.
Toch vreemd dat in deze tijd van mobieltjes met camera's het niet vastligt
Als ik voor mezelf spreek; ik heb daar geen behoefte aan. Maar schijnbaar is alleen een foto bewijs dat het gebeurd is. Die 550 onnozelaars die in het vak zaten lullen maar wat uit hun nek (volgens Lens zelf).
Voor mij heeft hij afgedaan. Als je jaarlijks honderden/duizenden euro's in de club steekt en vervolgens een middelvinger krijgt van een idioot die 800.000 - 1.000.000 per jaar verdient dan heb je als speler voor mij afgedaan. Kan hij er over twee weken 10 inschieten, voor mij mag hij weg deze zomer. Het liefst vandaag nog, maar dat gaat een beetje lastig
BAHAHAHAHA, hier zit je echt fout. Als je dit werkelijk denkt, snap je totaal niet hoe het werkt. Supporters zijn klapvee. Ze betalen om hun club te mogen zien spelen. Een club als PSV genereert amper inkomsten van betekenis uit de supporters. Dat bedoel ik met het zichzelf toeschrijven van bepaalde rechten door supporters. Alsof de spelers voor hun staan te spelen.
Lens moet gewoon normaal doen en accepteren dat die supporters hun onvrede tonen wanneer hij belabberd speelt.
Hij hoeft niet te accepteren dat hij middelvingers krijgt en scheldkannonade's over zich heen krijgt. Achterlijk gedoe vind ik dat, en hij was er nu blijkbaar ook klaar mee. Prima reactie, fans moeten niet zo huilen.
BAHAHAHAHA, hier zit je echt fout. Als je dit werkelijk denkt, snap je totaal niet hoe het werkt. Supporters zijn klapvee. Ze betalen om hun club te mogen zien spelen. Een club als PSV genereert amper inkomsten van betekenis uit de supporters. Dat bedoel ik met het zichzelf toeschrijven van bepaalde rechten door supporters. Alsof de spelers voor hun staan te spelen.
Maar indirect ook weer wel, al het geld van de seizoenskaarten gaat naar de gemeente, om die 2.4 miljoen (?) te betalen, dus als die er niet meer zijn dan was PSV er eigenlijk ook niet meer.
Ik denk dat je je hier vergist, de recettes dienen veelal voor het betalen van stadionkosten e.d. Spelers worden zelden nog uit recettes e.d. betaald.
Oh, dus als er niemand kwam kijken dan was PSV ook nog steeds een topclub. Jij zit hier fout. Ik snap best dat supporters niet DE inkomstenbron zijn, maar zonder supporters is een club nergens. Al met al betalen de mensen die in het stadion zitten dus zeker wel zijn salaris.
Waarom Pieters? Dat heeft hij een tijdje gedaan in de jeugd bij Utrecht. Ik snap niet waar mensen vandaan halen dat hij dan nu zomaar als CV kan fungeren. Mensen zijn ook vergeten dat hij als linksback zijn plek al kwijt was geraakt aan Willems. Dat was voor zijn blessure al zo.
Maar Advocaat gaat de opstelling moet aanpassen. 4-4-2-spelen, verdediging versterken door een vijf mans verdediging, etc. Hij blijft vasthouden aan een simpele 4-mansverdediging die moet kunnen inschuiven. Of de spelers er voor aanwezig zijn of niet.
Oh, dus als er niemand kwam kijken dan was PSV ook nog steeds een topclub. Jij zit hier fout. Ik snap best dat supporters niet DE inkomstenbron zijn, maar zonder supporters is een club nergens. Al met al betalen de mensen die in het stadion zitten dus zeker wel zijn salaris.
Supporters zeggen niet of je een topclub bent hoor, anders was HSV een topclub.
Waarom Pieters? Dat heeft hij een tijdje gedaan in de jeugd bij Utrecht. Ik snap niet waar mensen vandaan halen dat hij dan nu zomaar als CV kan fungeren. Mensen zijn ook vergeten dat hij als linksback zijn plek al kwijt was geraakt aan Willems. Dat was voor zijn blessure al zo.
Maar Advocaat gaat de opstelling moet aanpassen. 4-4-2-spelen, verdediging versterken door een vijf mans verdediging, etc. Hij blijft vasthouden aan een simpele 4-mansverdediging die moet kunnen inschuiven. Of de spelers er voor aanwezig zijn of niet.
Hij hoeft niet te accepteren dat hij middelvingers krijgt en scheldkannonade's over zich heen krijgt. Achterlijk gedoe vind ik dat, en hij was er nu blijkbaar ook klaar mee. Prima reactie, fans moeten niet zo huilen.
Tuurlijk We moeten alleen klappen voor hem, juichen, applaudisseren. Kritiek is jou vreemd niet ?
Gaat het zich niet om. Indirect betalen de supporters toch de spelers. Zonder supporters geen voetbal, geen media aandacht etc.
Ik vind het als argument beter dat je zegt indien je als speler steun verwacht van het thuispubliek op moeilijke momenten, je ditzelfde publiek ook met respect dient te behandelen. Financieel zou PSV waarschijnlijk gunstiger uitzijn als ze zonder publiek zouden spelen.
Tuurlijk We moeten alleen klappen voor hem, juichen, applaudisseren. Kritiek is jou vreemd niet ?
Uiteraard, er is geen tussenweg tussen juichen en uitschelden. Volgens mij ben jij de weg kwijt, denken dat iemand alles over zichzelf heen moet laten komen omdat jij 30 euro voor een kaartje betaald.
Maar indirect ook weer wel, al het geld van de seizoenskaarten gaat naar de gemeente, om die 2.4 miljoen (?) te betalen, dus als die er niet meer zijn dan was PSV er eigenlijk ook niet meer.
Indirect heeft op deze manier iedereen een bijdrage. Feit is dat er niet meer of minder spelers betaald kunnen worden doordat de opkomst van supporters beter of slechter is.
Oh, dus als er niemand kwam kijken dan was PSV ook nog steeds een topclub. Jij zit hier fout. Ik snap best dat supporters niet DE inkomstenbron zijn, maar zonder supporters is een club nergens.
Dit zeg ik niet. Jij zegt concreet dat de supporters de spelers betalen, dat is gewoon onzin. En de supporters zijn er ook doordat de prestaties er zijn, en daar zorgen de spelers voor. Spelers zijn veel belangrijker voor de club dan supporters.
Nee dat kan niet, "wees jij nou de verstandigste" is het in geval van de profvoetballer toch echt wel
Uiteraard, er is geen tussenweg tussen juichen en uitschelden. Volgens mij ben jij de weg kwijt, denken dat iemand alles over zichzelf heen moet laten komen omdat jij 30 euro voor een kaartje betaald.
Dit zeg ik niet. Jij zegt concreet dat de supporters de spelers betalen, dat is gewoon onzin. En de supporters zijn er ook doordat de prestaties er zijn, en daar zorgen de spelers voor. Spelers zijn veel belangrijker voor de club dan supporters.
Indirect doen ze dat toch ook? Als niemand naar voetbal kwam kijken waren de salarissen ook niet zo idioot hoog, was de media aandacht er niet etc. Neem als bijvoorbeeld korfbal. Als daar wekelijks 30.000 man kwamen kijken dan kregen ze ook niet die schamele onkostenvergoeding die ze nu verdienen.
Zo'n speler mag blij zijn met wat hij verdient en alle voorrechten die hij heeft. Maar vervolgens is hij wel boos als hij commentaar krijgt op zijn manier van spelen. Wat die knakker wekelijks verdient daar moeten veel mensen twee jaar voor werken. Een beetje incasseringsvermogen mag je dan toch wel hebben lijkt me ? Er zijn goede tijden, maar ook slechte. Daar moet hij mee om leren gaan, moet hij zich wel voor de volle 100% inzetten. En dat doet hij niet.
Dit dus. Lens kan zich maar op 1 manier revancheren en dat is door belangrijk te zijn voor het team.
En dit kan niet altijd. Laat een speler maar liever mens zijn dan zich als een robot op te stellen en alles op te kroppen. Valt ook erg tegen van supporters dat ze liever een interne strijd willen beginnen ipv het team dat het duidelijk moeilijk heeft, te steunen. Supporters denken dat ze de baas zijn, en de spelers voor hun de prestaties leveren en dat ze daar recht op hebben, alleen maar omdat ze een kaartje kopen, wat natuurlijk onzin is. Tuurlijk moeten spelers waardering hebben voor supporters die meereizen. Maar er is natuurlijk een verschil tussen het recht hebben op waardering en hetgeen dat ik ervoor benoemde. Maar zoals gezegd, valt het me dus vooral tegen dat PSV Supporters voorop staan wanneer ze zich als verongelijkt kunnen tonen naar de eigen spelers toe met vaak zelfs persoonlijke verwijten, ipv zich daadwerkelijk als supporters op te stellen. Die middelvinger van een Lens kan ik dan heel goed begrijpen.
Indirect doen ze dat toch ook? Als niemand naar voetbal kwam kijken waren de salarissen ook niet zo idioot hoog, was de media aandacht er niet etc. Neem als bijvoorbeeld korfbal. Als daar wekelijks 30.000 man kwamen kijken dan kregen ze ook niet die schamele onkostenvergoeding die ze nu verdienen.
Maar jij vergeet voor het gemak dat die supporters komen kijken juist doordat de club veel kosten gemaakt heeft voor spelers en een goede accomodatie plus de overige kosten. Laten we eerlijk wezen, het zijn niet de supporters geweest die PSV tot een topclub hebben gemaakt.
quote:
Zo'n speler mag blij zijn met wat hij verdient en alle voorrechten die hij heeft. Maar vervolgens is hij wel boos als hij commentaar krijgt op zijn manier van spelen.
Commentaar mag best, maar wel vanuit de correcte rol die een supporter zou moeten innemen, zeker naar zijn eigen club toe.
quote:
Een beetje incasseringsvermogen mag je dan toch wel hebben lijkt me ? Er zijn goede tijden, maar ook slechte. Daar moet hij mee om leren gaan, moet hij zich wel voor de volle 100% inzetten. En dat doet hij niet.
Is andersom niet precies hetzelfde het geval? En vergeet niet dat hij er niet in zijn eentje staat. Het is meer dan een beetje incasseringsvermogen dat hij moet tonen. Lens is juist degene die altijd voorop gaat, zelfs tegen de trainer in af en toe. Wanneer het dan even op is, wordt je door supporters aangepakt. Begrijpelijke frustratie is dan het gevolg. Zeker wanneer je staat te voetballen niet voor, maar tegen je eigen supporters. Er zijn twee andere clubs waar ik met enige regelmaat kom, en kom incidenteel ook wel eens bij andere clubs. Zo'n jankmentaliteit bij de eigen supporters als bij een flink deel bij PSV zie je nergens. Gaat erg ver, structurele tegengeluiden naar eigen spelers die niet eens boven het doen van racistische uitlatingen staan.
[ Bericht 45% gewijzigd door Kenju op 02-04-2013 16:02:13 ]
Ik kan me niet herinneren dat Willems al basis stond toen er nog niets met Pieters aan de hand was, maar wellicht heb je gelijk als je het zo aanstipt. Pieters is geen briljante verdediger, maar had meestal wel zijn zaakjes op orde als LB. Hij heeft de lengte om ook centraal te kunnen staan, dat heeft niet iedere back, en hij kan daarnaast ook redelijk voetballen, iets wat bij Marcelo toch behoorlijk triest gesteld is. Ik weet niet of het beter of slechter zal uitpakken, ik heb ook geen glazen bol, maar het is misschien het proberen waard. Niet direct in het diepe gooien, maar gewoon rustig eens laten proberen, trainen, invallen op de CV positie, kijken hoe dat loopt.
Ik kan me niet herinneren dat Willems al basis stond toen er nog niets met Pieters aan de hand was, maar wellicht heb je gelijk als je het zo aanstipt. Pieters is geen briljante verdediger, maar had meestal wel zijn zaakjes op orde als LB. Hij heeft de lengte om ook centraal te kunnen staan, dat heeft niet iedere back, en hij kan daarnaast ook redelijk voetballen, iets wat bij Marcelo toch behoorlijk triest gesteld is. Ik weet niet of het beter of slechter zal uitpakken, ik heb ook geen glazen bol, maar het is misschien het proberen waard. Niet direct in het diepe gooien, maar gewoon rustig eens laten proberen, trainen, invallen op de CV positie, kijken hoe dat loopt.
Volgens mij was Willems derde keus na de blessures van Pieters en Tamata inderdaad.
Ik ga niet alles twee keer tikken omdat jij jezelf zo belangrijk vind. Zie mijn vorige reactie.
Jij wil respect van Lens voor de meegereisde fans, in ieder geval dat maak ik op uit jouw posts. Misschien is het dan een idee om hem ook met enig respect te behandelen? Voor je weer begint: Dat is dus niet juichen/applaudiseren. Maar ook zeker niet middelvingers tonen of uitschelden. Fluiten oid is wat anders. Maar mijns inziens moet je niet zeuren als je een middelvinger terugkrijgt wanneer een x aantal man in dat vak hetzelfde doen.
Maar goed, heb niet het idee dat we het hier over eens gaan worden.
Maar toen Pieters terug kwam bleef Willems wel degelijk staan toch?
Willems is al die tijd blijven staan volgens mij ja. Pieters is eigenlijk al heel lang geblesseerd of gewond Heeft dit seizoen pas 1 wedstrijd gespeeld en die kunnen we ons allemaal herinneren. Vorig seizoen 16 zie ik en toen raakte hij zwaar geblesseerd. Toen kwam Tamata maar die viel uit tegen Twente in December zwaar geblesseerd uit. Vanaf die tijd is Willems vaste back. Al met al zijn ze weinig samen fit geweest.
Willems is al die tijd blijven staan volgens mij ja. Pieters is eigenlijk al heel lang geblesseerd of gewond Heeft dit seizoen pas 1 wedstrijd gespeeld en die kunnen we ons allemaal herinneren. Vorig seizoen 16 zie ik en toen raakte hij zwaar geblesseerd. Al met al zijn ze weinig samen fit geweest.
Pietertje is er al ruim een jaar uit volgens mij ja. Lees net dat we daar nog een bod op af hadden gewezen van 7,5 miljoen.
Not bad 7,5 miljoen voor Pieters en 8 voor Matavz weggegooid
Ik heb het idee dat het een geval zoals bij Toivonen en nu ook Narsingh, waar deze spelers bij afwezigheid steeds beter worden. Pieters heeft het op de linksback al niet altijd even makkelijk, en er is totaal geen reden om aan te nemen dat hij in de centrale verdediging opeens wel goed zou rouleren. Het is het proberen waard natuurlijk. Al had dit in een eerdere fase al geprobeerd moeten worden. Ik denk dat Ruttten toch wel over meer voetbalverstand beschikt dan ons, net als Advocaat, en die zouden toch ook wel op dat idee kunnen komen en hebben het wellicht niet gedaan met een bepaalde reden?
Lengte zegt overigens niet alles, zeker op dit niveau. Bouma was in zijn goede tijd ook een zeer verdienstelijke verdediger, en dat is maar een ventje van nog geen 1,80m. Frank de Boer was ook geen beer van een vent en Marcellis (ongeveer net zo groot als Bouma), hoewel nooit een topper, was indrukwekkend in de jeugd terwijl de meesten toen ook al veel groter waren dan hij. Je hoeft echt geen lichaam als Stam of Bogarde te hebben om gewoon een degelijke verdediger te zijn. Eigenlijk is dat het laatste waar je naar moet kijken op dit niveau. Degenen bij ons met de beste body zijn Marcelo en Engelaar. Ik bedoel maar Eerst verdedigende kwaliteiten, en tussen die gasten pak je degene met de beste body. Eigenlijk geldt dat ook voor spelers in andere linies.
Jij wil respect van Lens voor de meegereisde fans, in ieder geval dat maak ik op uit jouw posts. Misschien is het dan een idee om hem ook met enig respect te behandelen? Voor je weer begint: Dat is dus niet juichen/applaudiseren. Maar ook zeker niet middelvingers tonen of uitschelden. Fluiten oid is wat anders. Maar mijns inziens moet je niet zeuren als je een middelvinger terugkrijgt wanneer een x aantal man in dat vak hetzelfde doen.
Maar goed, heb niet het idee dat we het hier over eens gaan worden.
Lens krijgt wekelijks respect van zijn eigen supporters, dan moet hij niet zo reageren (en vervolgens ontkennen) als de 550 meegereisde supporters je inzet die middag niet hebben weten te waarderen. Maar schijnbaar vind hij zichzelf belangrijker als het resultaat. Supporters en spelers willen maar 1 ding; PSV zien presteren. Wanneer een type als Lens dan de kantjes ervan af loopt maar dit zelf niet inziet.... tsja.... dat is gewoon onacceptabel. Zoals ik eerder al probeerde te zeggen; voor het geld dat hij verdient mag hij best een olifantenhuid kopen en eens naar zichzelf kijken. Lens vind zichzelf gewoon zo goed he.... het rendement is echter beroerd.
Lens krijgt wekelijks respect van zijn eigen supporters, dan moet hij niet zo reageren (en vervolgens ontkennen) als de 550 meegereisde supporters je inzet die middag niet hebben weten te waarderen. Maar schijnbaar vind hij zichzelf belangrijker als het resultaat. Supporters en spelers willen maar 1 ding; PSV zien presteren. Wanneer een type als Lens dan de kantjes ervan af loopt maar dit zelf niet inziet.... tsja.... dat is gewoon onacceptabel. Zoals ik eerder al probeerde te zeggen; voor het geld dat hij verdient mag hij best een olifantenhuid kopen en eens naar zichzelf kijken. Lens vind zichzelf gewoon zo goed he.... het rendement is echter beroerd.
Ik roep al maanden dat Lens een brok ongeluk is, langzaam zien meer mensen het. Hij speelt al tijden zo.
Ik heb het idee dat het een geval zoals bij Toivonen en nu ook Narsingh, waar deze spelers bij afwezigheid steeds beter worden. Pieters heeft het op de linksback al niet altijd even makkelijk, en er is totaal geen reden om aan te nemen dat hij in de centrale verdediging opeens wel goed zou rouleren. Het is het proberen waard natuurlijk. Al had dit in een eerdere fase al geprobeerd moeten worden. Ik denk dat Ruttten toch wel over meer voetbalverstand beschikt dan ons, net als Advocaat, en die zouden toch ook wel op dat idee kunnen komen en hebben het wellicht niet gedaan met een bepaalde reden?
Lengte zegt overigens niet alles, zeker op dit niveau. Bouma was in zijn goede tijd ook een zeer verdienstelijke verdediger, en dat is maar een ventje van nog geen 1,80m. Frank de Boer was ook geen beer van een vent en Marcellis (ongeveer net zo groot als Bouma), hoewel nooit een topper, was indrukwekkend in de jeugd terwijl de meesten toen ook al veel groter waren dan hij. Je hoeft echt geen lichaam als Stam of Bogarde te hebben om gewoon een degelijke verdediger te zijn. Eigenlijk is dat het laatste waar je naar moet kijken op dit niveau. Degenen bij ons met de beste body zijn Marcelo en Engelaar. Ik bedoel maar Eerst verdedigende kwaliteiten, en tussen die gasten pak je degene met de beste body. Eigenlijk geldt dat ook voor spelers in andere linies.
Ik snap je punt, en ik ben er ook zeker niet van overtuigd, maar het alternatief met Marcelo Derijck loopt ook niet echt lekker. Die bepaalde reden zou kunnen zijn dat we nooit 2 fitte fatsoenlijke LB's hebben gehad, wat straks misschien wel het geval is.
Het was maar een bijkomende factor Pieters is ook geen reus. Ik bedoel maar dat een back als Jetro van nog geen 1m70 niets kan betekenen centraal.
Ik roep al maanden dat Lens een brok ongeluk is, langzaam zien meer mensen het. Hij speelt al tijden zo.
Klopt ook. Vandaar dat ik ook zo boos ben om die reactie van hem, die hij vervolgens ontkent. Kijk als hij nou wekelijks uitblinker is en het team op sleeptouw neemt dan was die middelvinger prima geweest. Oog om oog, tand om tand, prima. Echter heeft hij drie wedstrijden niet mogen spelen, speelt de weken ervoor slecht tot matig en vervolgens denkt hij zich alles te kunnen accepteren richting de supporters die het team wekelijks proberen te steunen.
27.5 miljoen bod op Strootman weigeren van Tottenham in seizoen 2012/2013. Op dat moment voelde ik me even Marcel Brands. Die krijgt ook zoiets idioots klaar.
Klopt ook. Vandaar dat ik ook zo boos ben om die reactie van hem, die hij vervolgens ontkent. Kijk als hij nou wekelijks uitblinker is en het team op sleeptouw neemt dan was die middelvinger prima geweest. Oog om oog, tand om tand, prima. Echter heeft hij drie wedstrijden niet mogen spelen, speelt de weken ervoor slecht tot matig en vervolgens denkt hij zich alles te kunnen accepteren richting de supporters die het team wekelijks proberen te steunen.
Tegen Utrecht bijvoorbeeld speelde hij wel voor het team, extra meters maken, positie overnemen. Maar dat doet hij steeds minder en minder. Ik denk dat hij met zijn kop in de zomer zit, zsm weg uit Eindhoven.
27.5 miljoen bod op Strootman weigeren van Tottenham in seizoen 2012/2013. Op dat moment voelde ik me even Marcel Brands. Die krijgt ook zoiets idioots klaar.
Tegen Utrecht bijvoorbeeld speelde hij wel voor het team, extra meters maken, positie overnemen. Maar dat doet hij steeds minder en minder. Ik denk dat hij met zijn kop in de zomer zit, zsm weg uit Eindhoven.
Sinds hij bij het NL elftal zit en vertrouwen krijgt van Louis vind ik hem echt matig. Lijkt naast zijn schoenen te lopen. Hopelijk kan hij in de zomer voor een mooi bedrag naar Wigan, Reading, Sunderland of Barnet.
Willem 2 uit komend weekend. Spannend. Ongetwijfeld een zaadpot met anti-voetbal van Willem 2. Hopen op een vroeg doelpunt van PSV om de moraal een beetje te breken en professioneel uitvoetballen. Klinkt zo easy...
Lens is geen spits. Lens hoort aan de buitenkant te spelen.
Lens is juist wel een spits. Dat hij leuke wedstrijden speelt aan de buitenkant is leuk, maar zegt niet dat hij geen spits is. Hij heeft meermaals degene die als eerste spits moest fungeren eruit gespeeld. Hij is vanaf het begin al de beste spits die we hebben. Beter dan Berg, Nijland, Zeefuik, Matavz, Locadia.
Lens zou het beste op rechtsback kunnen spelen. Juiste type voor, soort Dani Alvesje
Ontzettend opportunistisch. Hij heeft er een paar minuten gespeeld en dat verdienstelijk gedaan, en nu moet hij zich daar maar op richten omdat hij effe niet rendeert in de spits. Op die manier moest iedereen denken dat Hutch opeens een rechtsback was en werd Manolev een opkomende rechtsback ipv gewoon de harde verdediger, waarvoor hij gehaald was destijds. Kreeg rood in zijn eerste wedstrijd en opeens moest hij 'Nederlands' gaan spelen, en is hij nooit meer gecorrigeerd.
quote:
Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef StijnDa het volgende: Willem 2 uit komend weekend. Spannend. Ongetwijfeld een zaadpot met anti-voetbal van Willem 2. Hopen op een vroeg doelpunt van PSV om de moraal een beetje te breken en professioneel uitvoetballen. Klinkt zo easy...
Zo indrukwekkend zijn de recente statistieken niet tegen Willem II, dus het is zeker oppassen. Ik weet alleen niet of de selectie dat ook inziet.
Op dinsdag 2 april 2013 16:50 schreef j0rdiiii het volgende: Het idee om de EL gelijk te laten lopen was wel briljant bedacht moet ik zeggen, dat werpt nu echt zijn vruchten af.
Lens is juist wel een spits. Dat hij leuke wedstrijden speelt aan de buitenkant is leuk, maar zegt niet dat hij geen spits is. Hij heeft meermaals degene die als eerste spits moest fungeren eruit gespeeld. Hij is vanaf het begin al de beste spits die we hebben. Beter dan Berg, Nijland, Zeefuik, Matavz, Locadia.
[..]
Lens is echt geen spits, hij is geen koele afmaker, hij staat veels te vaak buitenspel waardoor hij al het snelheid uit de aanval haalt.
Matavz heeft dit seizoen 0,0 vertrouwen gekregen van Advocaat..al vanaf het begin. Niet zo raar dat je dan geen bal raakt.
Hetzelfde geld btw voor Depay, mensen die hem egoïstisch noemen..is dat niet gek als je haast nooit speelminuten krijgt ? Die jongen wil zich dan té graag bewijzen.
[..]
Ontzettend opportunistisch. Hij heeft er een paar minuten gespeeld en dat verdienstelijk gedaan, en nu moet hij zich daar maar op richten omdat hij effe niet rendeert in de spits. Op die manier moest iedereen denken dat Hutch opeens een rechtsback was en werd Manolev een opkomende rechtsback ipv gewoon de harde verdediger, waarvoor hij gehaald was destijds. Kreeg rood in zijn eerste wedstrijd en opeens moest hij 'Nederlands' gaan spelen, en is hij nooit meer gecorrigeerd.
[..]
Zo indrukwekkend zijn de recente statistieken niet tegen Willem II, dus het is zeker oppassen. Ik weet alleen niet of de selectie dat ook inziet.
Vorig jaar riep ik al dat hij best zou kunnen spelen op rb, hij heeft gewoon de body en de snelheid van een rechtsback
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 17:12:02 ]
Op dinsdag 2 april 2013 16:50 schreef j0rdiiii het volgende: Het idee om de EL gelijk te laten lopen was wel briljant bedacht moet ik zeggen, dat werpt nu echt zijn vruchten af.
PSV liet het niet lopen. We waren gewoon niet goed genoeg.
Lens is echt geen spits, hij is geen koele afmaker, hij staat veels te vaak buitenspel waardoor hij al het snelheid uit de aanval haalt.
Matavz heeft dit seizoen 0,0 vertrouwen gekregen van Advocaat..al vanaf het begin. Niet zo raar dat je dan geen bal raakt.
Hetzelfde geld btw voor Depay, mensen die hem egoïstisch noemen..is dat niet gek als je haast nooit speelminuten krijgt ? Die jongen wil zich dan té graag bewijzen.
Lens is ook geen spits voor een 4-3-3 formatie, maar meer voor een 4-4-2 formatie. Al zou hij ook in een Toivonen rol kunnen spelen.
Ja dat zegt eigenlijk al genoeg. Ook in de jeugd is het niks, en als er dan talent rond loopt stappen ze liever over naar de concurrent. Ook wel logisch, waarom zou je willen blijven als een afgekeurde Braziliaan uit de Poolse competitie, een bejaarde Helmonder, een aanvoerder van FC Den Haag en een "toptalent" uit Denemarken die op basis van een wedstrijd tegen Barcelona gescout is de voorkeur krijgen boven jeugd.
De tijden dat PSV een solide achterhoede had en wedstrijden zakelijk 1-0 uit konden spelen zijn gewoon definitief voorbij. Zolang ze niet met minimaal twee goals verschil voor staan is het elke wedstrijd weer hetzelfde. En dit gaat de komende jaren ook niet veranderen.
Maakt niet dat het geen spits is. En dat hij vaak buitenspel staat vind ik een non-argument. Hij maakt gebruik van zijn snelheid, en dit is het gevolg daarvan. Het is net zoiets als zeuren over een type van Bommel die te veel overtredingen maakt.
quote:
Matavz heeft dit seizoen 0,0 vertrouwen gekregen van Advocaat..al vanaf het begin.
Onzin. Matavz heeft zowel onder Rutten als Advocaat gewoon concreet een kans gehad, maar Lens bleek uiteindelijk de betere. Onder Advocaat geniet hij inderdaad minder krediet. Maar dan moet hij de kans pakken in de minuten die hij krijgt. Heeft hij simpelweg niet gedaan. Er is zelfs een concrete aankoop voor hem gedaan.
Matavz dwingt nooit wat af in de 16, Lens wel. Wanneer het niet loopt, ben je met Matavz helemaal kansloos omdat hij afhankelijk is van de aanvoer. Buiten balbezit is het helemaal niets.
quote:
Depay krijgt inderdaad amper minuten en die kun je inderdaad niet eerlijk beoordelen. Zou je feitelijk ook kunnen zeggen van Engelaar. Heeft twee jaar niet gespeeld. Met alle nieuwe aankopen heeft hij feitelijk nooit meer een kans gekregen van Rutten. Eigenlijk wel raar.