Zondagavond om 21:30 uur op RTL 4.quote:In het spectaculaire spelprogramma 'Postcode Loterij Miljoenenjacht', gepresenteerd door Linda de Mol, is elke vraag een etappe in een onverbiddelijke afvalrace. Totdat uiteindelijk één finalist op het podium staat en kans heeft om 5 miljoen euro te winnen!
Vijfhonderd personen in het publiek zijn potentiële kandidaten om in de finale met een heel groot geldbedrag naar huis te gaan. Na een paar spannende rondes blijft er uiteindelijk één finalist over. Hij of zij mag het Gouden Koffer finalespel spelen. De hoofdprijs: 5 miljoen euro!
Welk koffertje kiest de finalist straks dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef Hazzard het volgende:
Hèhè die kale is m'n pa. Was zelf doodziek van dat Etna ook ja :p omdat hij normaal dat soort fouten niet maakt.
Hij dacht 9, maar weet het niet zeker. Hij weet wel nog wat erin zat, maar weet niet of dat op prijs gesteld wordtquote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Welk koffertje kiest de finalist straks dan?
Doe spoiler danquote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Hij dacht 9, maar weet het niet zeker. Hij weet wel nog wat erin zat, maar weet niet of dat op prijs gesteld wordt
De man gaat dus door?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Hij dacht 9, maar weet het niet zeker. Hij weet wel nog wat erin zat, maar weet niet of dat op prijs gesteld wordt
Nee doe maar niet. Spanning moet er in blijven.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ow zo, mwah de kans is vrij groot dat het wordt gelekt met zoveel publiek.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:21 schreef Hazzard het volgende:
Bedoel meer door de programmaleiding. Weet niet in hoeverre die meelezen en hoe dat een probleem is.
Huh ik weet niet hoe je dat uit mijn verhaal haaltquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Door de "Hij"quote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Huh ik weet niet hoe je dat uit mijn verhaal haalt
Goede info heb jij zeg.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Het is al opgenomen, en volgens mijn info drukt ze niet
faal info.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Oké, die bron is dus niet goed.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft het kennelijk geheim moeten houden, want ze had alleen gezegd dat ze met Linda gesproken hadquote:
Backstage zekerquote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft het kennelijk geheim moeten houden, want ze had alleen gezegd dat ze met Linda gesproken had
Ja, backstage gesproken met Linda zeker?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, ik heb het over die kandidaat die drukte
Ook net op het podium, of kijk je niet?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, backstage gesproken met Linda zeker?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yolo swagquote:
waarschijnlijk welquote:Op zondag 31 maart 2013 22:39 schreef iBenny het volgende:
Hoef je iig geen belasting erover te betalen
als linda hem aanspoort dat zijn systeem werkt zal hij misschien doorgaan tot hij weinig heeftquote:Op zondag 31 maart 2013 22:41 schreef Prolapsje het volgende:
Hij moet wel een grote rasmongool zijn als hij doorgaat tot er niets meer over is. Dan heeft ie niks aan z'n systeem
Nee ik bedoel totdat hij z'n koffer nummer 9 opent.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als linda hem aanspoort dat zijn systeem werkt zal hij misschien doorgaan tot hij weinig heeft
dat ie het uitgeschreven heeft maakt het mooiquote:Op zondag 31 maart 2013 22:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Ik hoop altijd van harte dat het fout gaat bij mensen die menen een "systeem" te hebben.
quote:
Verstopt in z'n bril.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef MilaNL het volgende:
Ooit komt er iemand met een mini-x-ray die even kijkt was er in de koffers zit.
goh. Die bank weet waar alles in zit. En zegt gewoon :'push hem push hem'quote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef Stickertje het volgende:
[..]
krijgt ze waarschijnlijk via oortje door
Want je kijkt wel door de koffer, maar niet door het papiertje waar het bedrag op staat?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef MilaNL het volgende:
Je moet het in verhouding zienquote:Op zondag 31 maart 2013 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]jij hebt 255k ergens rondslingeren natuurlijk
Ik had een hoger bod verwacht. Meer richting 350.000.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:52 schreef Stickertje het volgende:
[..]jij hebt 255k ergens rondslingeren natuurlijk
En door de jurkjes van de damesquote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef MilaNL het volgende:
Dan kijk je ook door de dames heen, sorry.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:53 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En door de jurkjes van de dames
De 5M is wel veel meer waard dan de 'lage' miljoenenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Ik zou doorgaan. De drie hoge in 1x eruit pikken lijkt me stug.
Jij hebt nog nooit gestopt :pquote:Op zondag 31 maart 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
en dat is 1.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:53 schreef Karina het volgende:
Ja ook dat.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De 5M is wel veel meer waard dan de 'lage' miljoenen
Noooquote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef snellejelle het volgende:
De koffer van vijf miljoen is heel veel waard, aldus Linda
De koffer zal niet zo veel zijn hoor..quote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef snellejelle het volgende:
5 miljoen en de waarde van de koffer toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef snellejelle het volgende:
Als het vorige bod 255.000 euro was, en de koffer van 2.000.000 is er nu uit (dus gemiddeld 700.000 over de drie koffers), dan kan je nooit zeggen dat de verwachte waarde van die koffer nu hoger is.quote:
ik ben voorquote:Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef Kola het volgende:
hopelijk gaat hij door en verliest hij alles, dan stopt hij eindelijk met die kutlach.
1 cent eruit helpt veel.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als het vorige bod 255.000 euro was, en de koffer van 2.000.000 is er nu uit (dus gemiddeld 700.000 over de drie koffers), dan kan je nooit zeggen dat de verwachte waarde van die koffer nu hoger is.
berekening is bepaald door hem. De bank probeert hem te stoppen, zal wel een hoge inzittenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als het vorige bod 255.000 euro was, en de koffer van 2.000.000 is er nu uit (dus gemiddeld 700.000 over de drie koffers), dan kan je nooit zeggen dat de verwachte waarde van die koffer nu hoger is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |