Wil jij de koffers dragen?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
Leuke converstie mijn heer Chuuf en mijn vrouw Fann.
Als nevendienst naast mijn betaalde baan als taxichauffeur voor u mijnheer uiteraard.quote:
Ja je moet vooral serieus doen hier, maar niet altijd toch,,,quote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had een heel verhaal neergeplempt maar weer weggehaald
Nee da's waarquote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je moet vooral serieus doen hier, maar niet altijd toch,,,
Welke de Nederlandse Zero ?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
De nieuwe cocacola reclame is yummy!!!
Te genant?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had een heel verhaal neergeplempt maar weer weggehaald
Niet gezien! Is er een Toepje?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
Arcatraz was inderdaad mwah, twas wel even vermakelijk maargoed na 1 season stoppen ze dan opeens en dat schiet ook niet echt op natuurlijk...quote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
Mooi dan hebben we een kofferdrager, taxist en een gondelaar.. Wanneer gaan we Fannquote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee da's waardaarom had ik het weer weggehaald
Zodra ik mijn UV bestendige hoed hebquote:Op zondag 31 maart 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi dan hebben we een kofferdrager, taxist en een gondelaar.. Wanneer gaan we Fann
Ik wil wel mee als reisleidsterquote:Op zondag 31 maart 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi dan hebben we een kofferdrager, taxist en een gondelaar.. Wanneer gaan we Fann
zoek ik straks even voor je. Zit nu mobielquote:Op zondag 31 maart 2013 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet gezien! Is er een Toepje?
Oh ja natuurlijk.. Maar KT zal vast ook wel een parasol willen dragen ..quote:Op zondag 31 maart 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zodra ik mijn UV bestendige hoed heb
zei ik toch!! Heb je Revolution al geprobeerd?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Arcatraz was inderdaad mwah, twas wel even vermakelijk maargoed na 1 season stoppen ze dan opeens en dat schiet ook niet echt op natuurlijk...
Het verhaal klopte niet helemaal.. Te langdradig ofzo.
deze?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
zoek ik straks even voor je. Zit nu mobiel
Lets download that sonnovvabitch.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
zei ik toch!! Heb je Revolution al geprobeerd?
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
zoek ik straks even voor je. Zit nu mobiel
quote:
te laatquote:
Bee, ik bedoel er een met een yummy vent!!!quote:
Enorm trieste reclame als je het mij vraagt.quote:
Jaaaaaaaaaaaa!!!quote:
Waarom?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Enorm trieste reclame als je het mij vraagt.
Het enige leuke is de gardener, maar die wijven vind ik rete-irritant met hun domme gehinnik.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
.. Tjahhhhquote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom?![]()
De man als lustobjectis weer eens iets anders
Daarom, als jij daar zat dacht je ook van wtf is er met die gast aan de hand?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het enige leuke is de gardener, maar die wijven vind ik rete-irritant met hun domme gehinnik.
Maar ik vraag het jou niet, hè?? Ik vind hem yummy en ik lust niet eens cola. Maar eyecandy is altijd goed!!!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
gewoon een lekkere ventquote:Op zondag 31 maart 2013 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom, als jij daar zat dacht je ook van wtf is er met die gast aan de hand?
psies!!quote:
écht zeldenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
Hij ziet er ook alleen maar lekker uit door die make up enzo
Hoe vaak denken jullie nou van ''wat een mooie man'' als jullie over straat lopen?
4 juniquote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen coke in huis vandaag ladies, sorry.. Volgende keer. Maar wanneer doen we Venetie?
Met die vent is niets aan de hand, maar die wijven irriteren me door eerst dat blikje te laten spuiten en daarna bijna de heuvel af te glijden als die knul zijn shirt uit doet.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom, als jij daar zat dacht je ook van wtf is er met die gast aan de hand?
Terwijl hij er helemaal niet zo bijzonder uitziet. Een persoon die er uitziet als hij kom je echt wel tegen als je door de straat loopt.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die vent is niets aan de hand, maar die wijven irriteren me door eerst dat blikje te laten spuiten en daarna bijna de heuvel af te glijden als die knul zijn shirt uit doet.
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:34 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gooit een fles cola over golfer heen
nee, Top, het is gewoon een lekker vent klaar!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Terwijl hij er helemaal niet zo bijzonder uitziet. Een persoon die er uitziet als hij kom je echt wel tegen als je door de straat loopt.
Beetje make up.. Camera effecten erbij..
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:35 schreef golfer het volgende:
* golfer trekt z'n wollen ondergoed uit over z'n one-pack en likt de cola op.
Komop, zo speciaal ziet hij er ook weer niet uit, deze man loopt 50x langs je als je aan het shoppen bent fann.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, Top, het is gewoon een lekker vent klaar!
quote:
Ja dat zie ik dan nietquote:Op zondag 31 maart 2013 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komop, zo speciaal ziet hij er ook weer niet uit, deze man loopt 50x langs je als je aan het shoppen bent fann.
Nou zo'n hysterische kerel hoef ik niet hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komop, zo speciaal ziet hij er ook weer niet uit, deze man loopt 50x langs je als je aan het shoppen bent fann.
Als hij 50x om je heen gaan lopen is er wel iets mis met die vent jahquote:Op zondag 31 maart 2013 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou zo'n hysterische kerel hoef ik niet hoor
Zo groot was zijn grasmaaier niet, die moet welquote:Op zondag 31 maart 2013 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou zo'n hysterische kerel hoef ik niet hoor
Volgens mij heb ik dan een begravenisquote:Op zondag 31 maart 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann ! Kun je dan? Dan bestel ik de tickets
Wat een dom geintje van mij is natuurlijk even voor de duidelijkheidquote:Op zondag 31 maart 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan een begravenis
Die van jezelf, zodra je Griek hoort dat je met chufi naar Venetie gaat?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een dom geintje van mij is natuurlijk even voor de duidelijkheid
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van jezelf, zodra je Griek hoort dat je met chufi naar Venetie gaat?
tuurlijk niet. Hij is gewoon mooi!!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
Hij ziet er ook alleen maar lekker uit door die make up enzo![]()
Elke keer als er een mooie man langsloopt.quote:Hoe vaak denken jullie nou van ''wat een mooie man'' als jullie over straat lopen?
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is al goed fann, maar inderdaad dom geintje die niet kan eigenlijk - naar mijn mening.
Wat zit jij vanavond te mierenneuken zegquote:Op zondag 31 maart 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is al goed fann, maar inderdaad dom geintje die niet kan eigenlijk - naar mijn mening.
HOe vaak is dat nou dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Hij is gewoon mooi!!
[..]
Elke keer als er een mooie man langsloopt.
whahehuhuhquote:Op zondag 31 maart 2013 22:34 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gooit een fles cola over golfer heen
Hoe vaak zie je nou een mooie man?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Hij is gewoon mooi!!
[..]
Elke keer als er een mooie man langsloopt.
Ik vind begravenis grapjes gewoon niet echt kunnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zit jij vanavond te mierenneuken zeg
Dat is duidelijk en praten over lekkere mannen uit reclames ook niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind begravenis grapjes gewoon niet echt kunnen.
Nee, maar het grapje is natuurlijk dat je dat nooit zolang van te voren weet.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kom jij maar mee als gids ... Die heb ik zeker nodig als FANN niet meegaatquote:Op zondag 31 maart 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van jezelf, zodra je Griek hoort dat je met chufi naar Venetie gaat?![]()
In Ierland? Alleen als Jonathan Rhys Meyers langskomt, of Bressie.quote:
Straks gaat die Viking van Dees uit zijn dak!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom jij maar mee als gids ... Die heb ik zeker nodig als FANN niet meegaat
Jawel, daarom was het juist wel een leuk grapje..... vind ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, maar het grapje is natuurlijk dat je dat nooit zolang van te voren weet.
Hoewel in sommige gevallen![]()
dus was niet zo'n leuk grapje eigenlijk
Ik hoef maar uit de deur te gaan en ik kom minstens 10 vrouwen / meisjes tegen dat ik denk van ''zoo''quote:Op zondag 31 maart 2013 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In Ierland? Alleen als Jonathan Rhys Meyers langskomt, of Bressie.
Of een open kissiequote:Op zondag 31 maart 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen die tijd dan ook een begrafenis hebquote:Op zondag 31 maart 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom jij maar mee als gids ... Die heb ik zeker nodig als FANN niet meegaat
Ik wist wel dat het met een F was...quote:Op zondag 31 maart 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen die tijd dan ook een begrafenis heb
Jij bent blijkbaar niet zo kieskeurigquote:Op zondag 31 maart 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hoef maar uit de deur te gaan en ik kom minstens 10 vrouwen / meisjes tegen dat ik denk van ''zoo''
Staat niet in verhouding dus
Ja maar dat zijn jonge meisjes!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik hoef maar uit de deur te gaan en ik kom minstens 10 vrouwen / meisjes tegen dat ik denk van ''zoo''
Staat niet in verhouding dus
Don Chufi houdt zich dan wel even op de achtergrond in een donkere limo. Maar geen zorgen voor de kinderen Dees ,,,quote:Op zondag 31 maart 2013 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen die tijd dan ook een begrafenis heb
Huhquote:Op zondag 31 maart 2013 22:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het met een F was...
Dit keer was het ook niet MIJN foutquote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef Deisyy het volgende:
O, ik lees meestal over de spelfouten van Fann heen
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden hoor, maar op een of andere manier zijn kale, gespierde negers in Ierland veel dunner gezaaid dan in Nederland. Hier lopen allemaal Ron Weasleys rond. Behalve Jonathan en Bressie sanquote:Op zondag 31 maart 2013 22:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mooie mannen?![]()
Hoe lang geleden is het dat je in Nederland bent geweest?
Wel jammer dat jullie dezelfde dag niet kunnen ... Mag de eerste om 9 uur en dan de 2e zeg om 14:00 of zo?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef Deisyy het volgende:
O, ik lees meestal over de spelfouten van Fann heen
O, sorryquote:Op zondag 31 maart 2013 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit keer was het ook niet MIJN fout
[..]
Jawel...quote:Op zondag 31 maart 2013 22:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar niet zo kieskeurig
Nouja..quote:Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn jonge meisjes!
da;s niet eerlijkwij zijn oud enzo
ow,,, je valt op kale, gespierde negers?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden hoor, maar op een of andere manier zijn kale, gespierde negers in Ierland veel dunner gezaaid dan in Nederland. Hier lopen allemaal Ron Weasleys rond. Behalve Jonathan en Bressie san
Volgens mij deed jij hem ook fout hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 22:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit keer was het ook niet MIJN fout
Voor mij wel. Zou mijn dochter kunnen zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel...
Ben nog nooit verliefd geweest in ieder geval.
Nouja..
Niet eens zozeer jonge meisjes maarja... Genoeg vrouwen van 35 ofzo dat ik denk woaaww
Maar 35 is een jong meisje natuurlijk...?
Tanden?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ow,,, je valt op kale, gespierde negers?![]()
Ik weet eigenlijk niet waar ik op val![]()
Hoeft ook niet mooi te zijn, gewoon hij moet ''iets'' hebben...
kan ik niet zo goed uitlegen![]()
Allebei tegelijk is natuurlijk ook gezelligquote:Op zondag 31 maart 2013 22:53 schreef chufi het volgende:
S
[..]
Wel jammer dat jullie dezelfde dag niet kunnen ... Mag de eerste om 9 uur en dan de 2e zeg om 14:00 of zo?
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Allebei tegelijk is natuurlijk ook gezellig
35 is OK vind ikquote:Op zondag 31 maart 2013 22:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Jawel...
Ben nog nooit verliefd geweest in ieder geval.
Dan mis je iets KT
[..]
Nouja..
Niet eens zozeer jonge meisjes maarja... Genoeg vrouwen van 35 ofzo dat ik denk woaaww
Maar 35 is een jong meisje natuurlijk...?
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou ja, een verrot gebit valt wel meteen af ja
Zeg geen nee Deesquote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook wel. als we dan toch gaan..........quote:Op zondag 31 maart 2013 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zijn koffer draag ik ook welquote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef Deisyy het volgende:
Zo, die gast bij Miljoenenjacht heeft een b0d van ¤ 329.000 voor zijn koffer
Kunnen we toch nog een meet doenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Vind ik eigenlijk ook wel. als we dan toch gaan..........
pirateproxy.net/torrent/7863365/Revolution_(2012)_Season_1_Complete_720pquote:Op zondag 31 maart 2013 22:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden hoor, maar op een of andere manier zijn kale, gespierde negers in Ierland veel dunner gezaaid dan in Nederland. Hier lopen allemaal Ron Weasleys rond. Behalve Jonathan en Bressie san
Het zal je maar gebeuren, weten jullie waar de as moet komenquote:
Hoeveel zat er in koffer 19, want misschien ga ik dan toch mee naar Venetiequote:Op zondag 31 maart 2013 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb koffer 19 maar dat bedrag heb ik nog wel ergens staan
Golddiggerquote:Op zondag 31 maart 2013 23:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel zat er in koffer 19, want misschien ga ik dan toch mee naar Venetie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
veel plezier. Echt spannend hoor!!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
pirateproxy.net/torrent/7863365/Revolution_(2012)_Season_1_Complete_720p
Revolutionnnn
Zijn die ook gestopt na 1 season? Of komt er nog een nieuw season?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
veel plezier. Echt spannend hoor!!
Mijn kwartjes vallen vanavond net ff andersquote:Op zondag 31 maart 2013 23:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, je bent traag vandaag Dees!![]()
Chufmans zei ditte
[..]
toen moest ik hier aan denken![]()
Ben je op je piemel getraptquote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
veel plezier. Echt spannend hoor!!
Ben je wezen rennen ofzo ?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn kwartjes vallen vanavond net ff anders
Oh nee de pizza jongenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef chufi het volgende:
Koffer 19 is mijn vast koffer nummer ... Shit Gerston staat voor de deur ... Had ik dan toch koffer 9
seizoen 1 is nog bezig.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zijn die ook gestopt na 1 season? Of komt er nog een nieuw season?
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:03 schreef kingtoppie het volgende:
De mierenneuker vindt jullie wel leuk vanavondSorry, maar ik hou wel van zwarte humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Nou in dat geval...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sorry, maar ik hou wel van zwarte humor
Ah vandaarquote:
Met zwarte humor bedoelde ik geen discriminerende grapjesquote:Op zondag 31 maart 2013 23:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou in dat geval...
Wat is het verschil tussen een emmer stront en een neger?
Ohquote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zwarte humor bedoelde ik geen discriminerende grapjes
De meeste mensen die grapjes maken over buitenlanders doen dat wel om te discrimineren.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh
Hehe ik hou wel van discriminerende grapjes
Maar daar heb ik wel eens vaker over nagedacht en dat komt omdat ik het compleet ridicuul vind dat er uberhaupt gediscrimineerd wordt zogezegd dus ik vind dat ik dat wel mag doen
Die zit nog in de poep faze, geeft niksquote:Op zondag 31 maart 2013 23:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zwarte humor bedoelde ik geen discriminerende grapjes
Dat is 2 x discrimineren, dus dat heft elkaar opquote:Op zondag 31 maart 2013 23:12 schreef chufi het volgende:
Als we een grap over een Belgische neger maken is dat dan anders of werkt het dan dubbel ?
Toppiequote:Op zondag 31 maart 2013 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is 2 x discrimineren, dus dat heft elkaar op
- * - = +quote:Op zondag 31 maart 2013 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij dan maar wel zelf zijn luier verschoondquote:Op zondag 31 maart 2013 23:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die zit nog in de poep faze, geeft niks
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel, het zou heel veel ellende opheffenquote:
Maarja zo is het ook lijkt me?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind dit wel humor![]()
[ afbeelding ]
Dit kwartje valt wel meteenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik vind dit wel humor![]()
[ afbeelding ]
Ik ben bang dat hij dat zelf niet kan doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als hij dan maar wel zelf zijn luier verschoond
Sammy Davis Jr-grappen mogen wel weer:quote:Op zondag 31 maart 2013 23:12 schreef Deisyy het volgende:
De meeste mensen die grapjes maken over buitenlanders doen dat wel om te discrimineren.
Met zwarte humor doelde ik op grapjes die met de dood te maken hebben
Gewoon één groot bed!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:16 schreef chufi het volgende:
Maar goed wat sprelen we af over Venetie? 3 aparte kamers of een penthouse ?
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben bang dat hij dat zelf niet kan doen.
Eensch!!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel, het zou heel veel ellende opheffen
Volgens mij wel, latent. En nog lelijk ook!! Maar man oh man, wat hield ik van zijn muziek!! "The rythm of life" is en blijft fenomenaal!!!!!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Sammy Davis Jr-grappen mogen wel weer:
een zwarte Joodse neger met een bochel. Jammer dat ie niet ook nog homo was.
Net als de perfecte vrouw trouwens, die bestaat ook nietquote:Op zondag 31 maart 2013 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je een perfecte man zoekt wel jah..![]()
Dan kan je heeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten
Zoeken niet eens... Vooral dat wachten ook.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als je een perfecte man zoekt wel jah..![]()
Dan kan je heeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten
Die grappen zijn inderdaad zo over the top discriminerend dat je niet meer van discriminatie kan spreken.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Sammy Davis Jr-grappen mogen wel weer:
een zwarte Joodse neger met een bochel. Jammer dat ie niet ook nog homo was.
OK ... Zo groot zijn jullie ook niet, dus dat wordt geen probleemquote:Op zondag 31 maart 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon één groot bed!Nou niet moeilijk gaan doen !
Uitzonderingen daar gelatenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Net als de perfecte vrouw trouwens, die bestaat ook niet
Dat wordt passen en meten hoor met mijn 120 kgquote:Op zondag 31 maart 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Gewoon één groot bed!Nou niet moeilijk gaan doen !
Een trol zou ik je noemen, maar je doet het goedquote:Op zondag 31 maart 2013 23:19 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoeken niet eens... Vooral dat wachten ook.
Vind je iemand leuk moet je er maar iets mee doen denk ik.
Wij samen halen dat nog niet eens denk ikquote:Op zondag 31 maart 2013 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt passen en meten hoor met mijn 120 kg
Tegen de tijd dat we naar Venetie gaan is de helft er af OK?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat wordt passen en meten hoor met mijn 120 kg
Jij weegt toch 87 kiloquote:Op zondag 31 maart 2013 23:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wij samen halen dat nog niet eens denk ik
?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Een trol zou ik je noemen, maar je doet het goed
Is bij jou dan ook de helft eraf?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat we naar Venetie gaan is de helft er af OK?
Zeker wetenquote:
Je bent ook een trouwe hond ook hehquote:Op zondag 31 maart 2013 23:27 schreef chufi het volgende:
'Voor een eerste keer hou ik het bij FANN en Dees
Nou in Venetie word ik een stuk natter, ben ik bangquote:
Dat denk ik ook met al die Italiaanse gondeliers met hun mik vol Lambrusco.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou in Venetie word ik een stuk natter, ben ik bang
Je hebt Soury nog!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
Het gaat weer lekker ... Zelfs onze kofferdrager heeft afgehaakt
Ik ben er nogquote:Op zondag 31 maart 2013 23:30 schreef chufi het volgende:
Het gaat weer lekker ... Zelfs onze kofferdrager heeft afgehaakt
Dat is bocht, gaan we de bocht maar omquote:Op zondag 31 maart 2013 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook met al die Italiaanse gondeliers met hun mik vol Lambrusco.
Kennis van me doet het met de vrouwelijke gondelierster hier in A'damquote:Op zondag 31 maart 2013 23:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook met al die Italiaanse gondeliers met hun mik vol Lambrusco.
Geen probleem. Ik roei overal doorheenquote:
Goed .. Als courier weet je goed om te gaan met koffers.. Die van Soury gaan naar een andere kamer OK!?quote:
Koffer 19 blijft in de auto? Okquote:Op zondag 31 maart 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed .. Als courier weet je goed om te gaan met koffers.. Die van Soury gaan naar een andere kamer OK!?
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Goed .. Als courier weet je goed om te gaan met koffers.. Die van Soury gaan naar een andere kamer OK!?
De suite graagquote:Op zondag 31 maart 2013 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij gaat toch wel vaker door roeien en ruiten?quote:
Das best lastig in Venetiequote:Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij gaat toch wel vaker door roeien en ruiten?
juist KTquote:
Ja precies.quote:
Het is net als de bbq van mickeys, dat gaat nooit lukken.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:44 schreef chufi het volgende:
Maar welke datum gaan we dan prikken , nu blijkt dat Fann en Dees beide niet kunnen begin juni.. ?
Ergens in september lijkt me een prima tijd...
een 40+ Meet?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:44 schreef chufi het volgende:
Maar welke datum gaan we dan prikken , nu blijkt dat Fann en Dees beide niet kunnen begin juni.. ?
Ergens in september lijkt me een prima tijd...
Dat gaan we nog wel eens zien ... Ik bestel gewoon tickets en hotel-suite ... De details krijg ik vanzelf wel ...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is net als de bbq van mickeys, dat gaat nooit lukken.
Ben jij nog wel op de bbq van mickeys geweest?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is net als de bbq van mickeys, dat gaat nooit lukken.
Dat is al een mislukkingquote:Op zondag 31 maart 2013 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaan we nog wel eens zien ... Ik bestel gewoon tickets en hotel-suite ... De details krijg ik vanzelf wel ...
Ja was lekker eten, en geroddelquote:Op zondag 31 maart 2013 23:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ben jij nog wel op de bbq van mickeys geweest?
Kom jij Amsterdam weleens uit?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een 40+ Meet?
Moet wel in Amsterdam zijn, anders ga ik niet
Ja, was leuk he? En vooral die worsten van jou waren lekker.quote:
Een borrel met jou en dan neem je je Griek mee .. Volgende week of zoquote:Op zondag 31 maart 2013 23:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
een 40+ Meet?
Moet wel in Amsterdam zijn, anders ga ik niet
Ah joh Fann, geintje moet kunnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kunnen we mickeys er niet gewoon buiten laten, die is hier niet meer in dit subforum
en daar had ze haar redenen voor, laat rusten...
Mee eensquote:Op zondag 31 maart 2013 23:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Kunnen we ccc er niet gewoon buiten laten, die is hier niet meer in dit subforum
en daar had ze haar redenen voor, laat rusten...
Zeg dat wel, Almere is zo gek nog nietquote:
nee al er een 40+ Meet komt moet iedereen komen, die Griek wil helemaal niks metquote:Op zondag 31 maart 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Een borrel met jou en dan neem je je Griek mee .. Volgende week of zo
Maar Schiphol hoort ook bij Amsterdam
Ja, maar is een beetje lullig, ik heb DM gehad en ze heeft nu een ander subforum gevonden.quote:
Dat ook. Mis haar soms nog wel hier, hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ja, maar is een beetje lullig, ik heb DM gehad en ze heeft nu een ander subforum gevonden.
Dan denk ik, laat rusten...
quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]nah.. was een grapje, maar ik kom eigenlijk nooit buiten Amsterdam in mijn eentje,
ik zou niet weten wat ik in mijn eentje in een andere stad moet, ik weet amper de weg in Amsterdam
mja... zo gaan die dingen,,, jammer maar helaas, die kon haar draai niet vinden hier...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ook. Mis haar soms nog wel hier, hoor.
Prima dat ze een ander subforum heeft gevonden. maar volgens mij ging ze op een beetje vreemde manier met een vinger naar anderen wijzend weg, daar hou ik niet zo van, dus vind ik dat een grapje wel mag.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja, maar is een beetje lullig, ik heb DM gehad en ze heeft nu een ander subforum gevonden.
Ja laat het gewoon rusten... Volgens mij gaat het goed met haar , maar meer weet ik ook niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik ook niet en dat hoeft ook nietquote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja laat het gewoon rusten... Volgens mij gaat het goed met haar , maar meer weet ik ook niet.
Ja zo gaan die dingen, maar dan is het niet nodig anderen daar op een vage manier de schuld van te geven.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:58 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
mja... zo gaan die dingen,,, jammer maar helaas, die kon haar draai niet vinden hier...
Nopre.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Jij woont niet in Amsterdam toch Top?
Goeie grapquote:Op maandag 1 april 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Godver, het is 1 april ik moet stoppen met roken...
Ik neem NU de laatste
Shit ik ook... Maar eind van de dag kan toch ook ?quote:Op maandag 1 april 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik neem NU de laatste
eind van deze avond, morgenochtend niet meer...quote:Op maandag 1 april 2013 00:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Shit ik ook... Maar eind van de dag kan toch ook ?
Als je het echt wilt lukt het je ook!quote:Op maandag 1 april 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, had ik afgesproken met mijn zus, ik WIL het écht!
of het lukt is een tweede![]()
Hilarische 1 aprilgrap, nu al.quote:Op maandag 1 april 2013 00:01 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik neem NU de laatste
Als je het als een grap af gaat doen krijg je de volle laagquote:Op maandag 1 april 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eind van deze avond, morgenochtend niet meer...
zo maar doen dan
Ik heb nog een pakje liggen dus ik stop eind van vandaagquote:Op maandag 1 april 2013 00:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eind van deze avond, morgenochtend niet meer...
zo maar doen dan
Lijkt mij geen goed planquote:Op maandag 1 april 2013 00:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als er een 40+ meet zou komen zou je dan dan wel willen komen?
van jou?quote:Op maandag 1 april 2013 00:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je het als een grap af gaat doen krijg je de volle laag
Het is ook moeilijk, ik rookte ook vanaf mijn 16e, maar mij is het ook gelukt om te stoppen.quote:Op maandag 1 april 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nouis moeilijk hoor, ik rook vanaf mijn 16e jaar
Ik bescherm je wel hoor !quote:Op maandag 1 april 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt mij geen goed plan
No offence.
Waarom niet? Weet je gelijk wie je wel of niet als Milf ziet zitten?quote:Op maandag 1 april 2013 00:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt mij geen goed plan
No offence.
In één keer?quote:Op maandag 1 april 2013 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook moeilijk, ik rookte ook vanaf mijn 16e, maar mij is het ook gelukt om te stoppen.
Het is opbouwende kritiek. Verder wil ik niks van je sorryquote:Op maandag 1 april 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
van jou?
daar kijk ik al naar uit
Dat pakje rook je maandag nog op?quote:Op maandag 1 april 2013 00:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb nog een pakje liggen dus ik stop eind van vandaag
Gut wat jammer nouquote:Op maandag 1 april 2013 00:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is opbouwende kritiek. Verder wil ik niks van je sorry
Jezusquote:Op maandag 1 april 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet? Weet je gelijk wie je wel of niet als Milf ziet zitten?
quote:Op maandag 1 april 2013 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Waarom niet? Weet je gelijk wie je wel of niet als Milf ziet zitten?
Ik heb heel even Champix geslikt, maar ben daar heel snel mee gestopt, want het komt vooral aan op wilskracht.quote:Op maandag 1 april 2013 00:07 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
In één keer?
Zonder hulpmiddelen?
KT heeft het ooit wel eens geuit dat ie misschien oudere vrouwen ook we leuk zou vinden .... Volgens mij .quote:
yep dat denk ik ook, meestal gaat het mis met een wijntje ofzo... en dat heb ik dus nuquote:Op maandag 1 april 2013 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb heel even Champix geslikt, maar ben daar heel snel mee gestopt, want het komt vooral aan op wilskracht.
Jah, tot 35 ofzo die leeftijd hebben wij allang achter de rugquote:Op maandag 1 april 2013 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
KT heeft het ooit wel eens geuit dat ie misschien oudere vrouwen ook we leuk zou vinden .... Volgens mij .
Succes alvast voor morgenquote:Op maandag 1 april 2013 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
yep dat denk ik ook, meestal gaat het mis met een wijntje ofzo... en dat heb ik dus nu![]()
maar morgenochtend rook ik niet meer
Kvind wel veel vrouwen van rond de 35 heel mooi..quote:Op maandag 1 april 2013 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
KT heeft het ooit wel eens geuit dat ie misschien oudere vrouwen ook we leuk zou vinden .... Volgens mij .
Ik heb vanaf mijn 12e gerookt. En stevig ook: 2 pakjes per dag en ben gewoon in september 2008 na 42 jaar cold turkey gestopt. Nu nog steeds rookvrij en geen enkele behoefte meer er aan.quote:Op maandag 1 april 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
nouis moeilijk hoor, ik rook vanaf mijn 16e jaar
We zetten er maar geen weddenschap opquote:Op maandag 1 april 2013 00:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
yep dat denk ik ook, meestal gaat het mis met een wijntje ofzo... en dat heb ik dus nu![]()
maar morgenochtend rook ik niet meer
Thanks! en Truste !quote:Op maandag 1 april 2013 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes alvast voor morgen![]()
Ik ga mijn bed in![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 00:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb vanaf mijn 12e gerookt. En stevig ook: 2 pakjes per dag en ben gewoon in september 2008 na 42 jaar cold turkey gestopt. Nu nog steeds rookvrij en geen enkele behoefte meer er aan.
Trusten Deesquote:Op maandag 1 april 2013 00:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Succes alvast voor morgen![]()
Ik ga mijn bed in![]()
oudere mannen willen juist meestal een jong ding volgens mij, sommige dan.quote:Op maandag 1 april 2013 00:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind wel veel vrouwen van rond de 35 heel mooi..
Terwijl de maatschappij een beetje naar de 18 ofzo lijkt te neigen wat dat betreft.
Als je echt wilt, lukt het!quote:
Hoe jonger ze zijn hoe onzekerder...quote:Op maandag 1 april 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oudere mannen willen juist meestal een jong ding volgens mij, sommige dan.
Als ze het nog aankunnen
Mij maakt leeftijd niet zoveel uit. Ik vind dat er een klik moet zijn en als dat goed zit komt de rest vanzelf..quote:Op maandag 1 april 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oudere mannen willen juist meestal een jong ding volgens mij, sommige dan.
Als ze het nog aankunnen
Achja...quote:Op maandag 1 april 2013 00:17 schreef chufi het volgende:
Mij maakt leeftijd niet zoveel uit. Ik vind dat er een klik moet zijn en als dat goed zit komt de rest vanzelf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |