Wil jij de koffers dragen?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
Leuke converstie mijn heer Chuuf en mijn vrouw Fann.
Als nevendienst naast mijn betaalde baan als taxichauffeur voor u mijnheer uiteraard.quote:
Ja je moet vooral serieus doen hier, maar niet altijd toch,,,quote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had een heel verhaal neergeplempt maar weer weggehaald
Nee da's waarquote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je moet vooral serieus doen hier, maar niet altijd toch,,,
Welke de Nederlandse Zero ?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
De nieuwe cocacola reclame is yummy!!!
Te genant?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had een heel verhaal neergeplempt maar weer weggehaald
Niet gezien! Is er een Toepje?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
Arcatraz was inderdaad mwah, twas wel even vermakelijk maargoed na 1 season stoppen ze dan opeens en dat schiet ook niet echt op natuurlijk...quote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
Mooi dan hebben we een kofferdrager, taxist en een gondelaar.. Wanneer gaan we Fannquote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee da's waardaarom had ik het weer weggehaald
Zodra ik mijn UV bestendige hoed hebquote:Op zondag 31 maart 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi dan hebben we een kofferdrager, taxist en een gondelaar.. Wanneer gaan we Fann
Ik wil wel mee als reisleidsterquote:Op zondag 31 maart 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi dan hebben we een kofferdrager, taxist en een gondelaar.. Wanneer gaan we Fann
zoek ik straks even voor je. Zit nu mobielquote:Op zondag 31 maart 2013 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet gezien! Is er een Toepje?
Oh ja natuurlijk.. Maar KT zal vast ook wel een parasol willen dragen ..quote:Op zondag 31 maart 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zodra ik mijn UV bestendige hoed heb
zei ik toch!! Heb je Revolution al geprobeerd?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Arcatraz was inderdaad mwah, twas wel even vermakelijk maargoed na 1 season stoppen ze dan opeens en dat schiet ook niet echt op natuurlijk...
Het verhaal klopte niet helemaal.. Te langdradig ofzo.
deze?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
zoek ik straks even voor je. Zit nu mobiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |