Wil jij de koffers dragen?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:14 schreef kingtoppie het volgende:
Leuke converstie mijn heer Chuuf en mijn vrouw Fann.
Als nevendienst naast mijn betaalde baan als taxichauffeur voor u mijnheer uiteraard.quote:
Ja je moet vooral serieus doen hier, maar niet altijd toch,,,quote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had een heel verhaal neergeplempt maar weer weggehaald
Nee da's waarquote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je moet vooral serieus doen hier, maar niet altijd toch,,,
Welke de Nederlandse Zero ?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
De nieuwe cocacola reclame is yummy!!!
Te genant?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik had een heel verhaal neergeplempt maar weer weggehaald
Niet gezien! Is er een Toepje?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
Arcatraz was inderdaad mwah, twas wel even vermakelijk maargoed na 1 season stoppen ze dan opeens en dat schiet ook niet echt op natuurlijk...quote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef ElizabethR het volgende:
Mooi dan hebben we een kofferdrager, taxist en een gondelaar.. Wanneer gaan we Fannquote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee da's waardaarom had ik het weer weggehaald
Zodra ik mijn UV bestendige hoed hebquote:Op zondag 31 maart 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi dan hebben we een kofferdrager, taxist en een gondelaar.. Wanneer gaan we Fann
Ik wil wel mee als reisleidsterquote:Op zondag 31 maart 2013 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mooi dan hebben we een kofferdrager, taxist en een gondelaar.. Wanneer gaan we Fann
zoek ik straks even voor je. Zit nu mobielquote:Op zondag 31 maart 2013 22:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Niet gezien! Is er een Toepje?
Oh ja natuurlijk.. Maar KT zal vast ook wel een parasol willen dragen ..quote:Op zondag 31 maart 2013 22:21 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zodra ik mijn UV bestendige hoed heb
zei ik toch!! Heb je Revolution al geprobeerd?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:20 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Arcatraz was inderdaad mwah, twas wel even vermakelijk maargoed na 1 season stoppen ze dan opeens en dat schiet ook niet echt op natuurlijk...
Het verhaal klopte niet helemaal.. Te langdradig ofzo.
deze?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
zoek ik straks even voor je. Zit nu mobiel
Lets download that sonnovvabitch.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:24 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
zei ik toch!! Heb je Revolution al geprobeerd?
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
zoek ik straks even voor je. Zit nu mobiel
quote:
te laatquote:
Bee, ik bedoel er een met een yummy vent!!!quote:
Enorm trieste reclame als je het mij vraagt.quote:
Jaaaaaaaaaaaa!!!quote:
Waarom?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Enorm trieste reclame als je het mij vraagt.
Het enige leuke is de gardener, maar die wijven vind ik rete-irritant met hun domme gehinnik.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
.. Tjahhhhquote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waarom?![]()
De man als lustobjectis weer eens iets anders
Daarom, als jij daar zat dacht je ook van wtf is er met die gast aan de hand?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het enige leuke is de gardener, maar die wijven vind ik rete-irritant met hun domme gehinnik.
Maar ik vraag het jou niet, hè?? Ik vind hem yummy en ik lust niet eens cola. Maar eyecandy is altijd goed!!!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
gewoon een lekkere ventquote:Op zondag 31 maart 2013 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom, als jij daar zat dacht je ook van wtf is er met die gast aan de hand?
psies!!quote:
écht zeldenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
Hij ziet er ook alleen maar lekker uit door die make up enzo
Hoe vaak denken jullie nou van ''wat een mooie man'' als jullie over straat lopen?
4 juniquote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
Ik heb geen coke in huis vandaag ladies, sorry.. Volgende keer. Maar wanneer doen we Venetie?
Met die vent is niets aan de hand, maar die wijven irriteren me door eerst dat blikje te laten spuiten en daarna bijna de heuvel af te glijden als die knul zijn shirt uit doet.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom, als jij daar zat dacht je ook van wtf is er met die gast aan de hand?
Terwijl hij er helemaal niet zo bijzonder uitziet. Een persoon die er uitziet als hij kom je echt wel tegen als je door de straat loopt.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met die vent is niets aan de hand, maar die wijven irriteren me door eerst dat blikje te laten spuiten en daarna bijna de heuvel af te glijden als die knul zijn shirt uit doet.
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:34 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gooit een fles cola over golfer heen
nee, Top, het is gewoon een lekker vent klaar!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Terwijl hij er helemaal niet zo bijzonder uitziet. Een persoon die er uitziet als hij kom je echt wel tegen als je door de straat loopt.
Beetje make up.. Camera effecten erbij..
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:35 schreef golfer het volgende:
* golfer trekt z'n wollen ondergoed uit over z'n one-pack en likt de cola op.
Komop, zo speciaal ziet hij er ook weer niet uit, deze man loopt 50x langs je als je aan het shoppen bent fann.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, Top, het is gewoon een lekker vent klaar!
quote:
Ja dat zie ik dan nietquote:Op zondag 31 maart 2013 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komop, zo speciaal ziet hij er ook weer niet uit, deze man loopt 50x langs je als je aan het shoppen bent fann.
Nou zo'n hysterische kerel hoef ik niet hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 22:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Komop, zo speciaal ziet hij er ook weer niet uit, deze man loopt 50x langs je als je aan het shoppen bent fann.
Als hij 50x om je heen gaan lopen is er wel iets mis met die vent jahquote:Op zondag 31 maart 2013 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou zo'n hysterische kerel hoef ik niet hoor
Zo groot was zijn grasmaaier niet, die moet welquote:Op zondag 31 maart 2013 22:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou zo'n hysterische kerel hoef ik niet hoor
Volgens mij heb ik dan een begravenisquote:Op zondag 31 maart 2013 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann ! Kun je dan? Dan bestel ik de tickets
Wat een dom geintje van mij is natuurlijk even voor de duidelijkheidquote:Op zondag 31 maart 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan een begravenis
Die van jezelf, zodra je Griek hoort dat je met chufi naar Venetie gaat?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een dom geintje van mij is natuurlijk even voor de duidelijkheid
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van jezelf, zodra je Griek hoort dat je met chufi naar Venetie gaat?
tuurlijk niet. Hij is gewoon mooi!!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:31 schreef kingtoppie het volgende:
Hij ziet er ook alleen maar lekker uit door die make up enzo![]()
Elke keer als er een mooie man langsloopt.quote:Hoe vaak denken jullie nou van ''wat een mooie man'' als jullie over straat lopen?
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is al goed fann, maar inderdaad dom geintje die niet kan eigenlijk - naar mijn mening.
Wat zit jij vanavond te mierenneuken zegquote:Op zondag 31 maart 2013 22:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Is al goed fann, maar inderdaad dom geintje die niet kan eigenlijk - naar mijn mening.
HOe vaak is dat nou dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Hij is gewoon mooi!!
[..]
Elke keer als er een mooie man langsloopt.
whahehuhuhquote:Op zondag 31 maart 2013 22:34 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gooit een fles cola over golfer heen
Hoe vaak zie je nou een mooie man?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
tuurlijk niet. Hij is gewoon mooi!!
[..]
Elke keer als er een mooie man langsloopt.
Ik vind begravenis grapjes gewoon niet echt kunnen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat zit jij vanavond te mierenneuken zeg
Dat is duidelijk en praten over lekkere mannen uit reclames ook niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind begravenis grapjes gewoon niet echt kunnen.
Nee, maar het grapje is natuurlijk dat je dat nooit zolang van te voren weet.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik vind begravenis grapjes gewoon niet echt kunnen.
Kom jij maar mee als gids ... Die heb ik zeker nodig als FANN niet meegaatquote:Op zondag 31 maart 2013 22:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van jezelf, zodra je Griek hoort dat je met chufi naar Venetie gaat?![]()
In Ierland? Alleen als Jonathan Rhys Meyers langskomt, of Bressie.quote:
Straks gaat die Viking van Dees uit zijn dak!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom jij maar mee als gids ... Die heb ik zeker nodig als FANN niet meegaat
Jawel, daarom was het juist wel een leuk grapje..... vind ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, maar het grapje is natuurlijk dat je dat nooit zolang van te voren weet.
Hoewel in sommige gevallen![]()
dus was niet zo'n leuk grapje eigenlijk
Ik hoef maar uit de deur te gaan en ik kom minstens 10 vrouwen / meisjes tegen dat ik denk van ''zoo''quote:Op zondag 31 maart 2013 22:45 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
In Ierland? Alleen als Jonathan Rhys Meyers langskomt, of Bressie.
Of een open kissiequote:Op zondag 31 maart 2013 22:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik denk dat ik tegen die tijd dan ook een begrafenis hebquote:Op zondag 31 maart 2013 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom jij maar mee als gids ... Die heb ik zeker nodig als FANN niet meegaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |