Zal wel een hoge luchtvochtigheid zijnquote:
Om het zogenaamd spannend te houdenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef Stickertje het volgende:
waarom niet 1 item afmaken voordat ze over het andere overgaan.. het is zo'n rommeltje en moeilijk te volgen
Je moet ze niet sloan je mut ze schuppehquote:
Ben je ook beroofd?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:21 schreef MissJ het volgende:
ik ben daar geweest![]()
Die apen zijn inderdaad erg brutaal
die apen luisteren alleen naar de bewakersquote:Op zondag 31 maart 2013 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zelf brood mee nemen voor het geval iets gejat wordt
fruitquote:Op zondag 31 maart 2013 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dan stelen de apen eerst je brood, daarna je spullen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die geeft geen flikker om wie hem eten geeftquote:Op zondag 31 maart 2013 22:22 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
die apen luisteren alleen naar de bewakers
nee gelukkig niet. Een aap besprong wel mijn vader (zo hup op zijn schouders) en mijn vader had gelukkig net op tijd zijn bril van zijn hoofd gehaaldquote:
mis alleen de auto waar hij in gaatquote:
Goed bezigquote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee gelukkig niet. Een aap besprong wel mijn vader (zo hup op zijn schouders) en mijn vader had gelukkig net op tijd zijn bril van zijn hoofd gehaald
Beter dan Peter ja :quote:Op zondag 31 maart 2013 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Zijn Engels is wel echt een verademing zeg
Erg slimquote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee gelukkig niet. Een aap besprong wel mijn vader (zo hup op zijn schouders) en mijn vader had gelukkig net op tijd zijn bril van zijn hoofd gehaald
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Toch had ik nu liever een andere SBS-personality gehad.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
DONT TUTS ME AMIGO!squote:Op zondag 31 maart 2013 22:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Rode punt klopte zeker nietquote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef Karina het volgende:
Haha wat een kutsmoesjes.
Niet onze kaart hoor.
punt bij een plaatsnaamquote:
beter aan dat dan een ladyboyquote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
De kinderen zagen de erfenis aan zich voorbij gaan
Inderdaad goede reclame voor Bali.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:27 schreef Starm het volgende:
Dus, ga nooit naar het oplichtersparadijs Bali
Nog een half uurtje genieten van Studio Sjek.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef HJVanNigtevegtenBisschop het volgende:
Op naar miljoenen jacht.
al het tokkie volk wat nu niet naar bali gaat ging toch al niet, die gaan liever naar bijlmer aan zee in turkijequote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Inderdaad goede reclame voor Bali.
Misschien volgende week Turkije.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
al het tokkie volk wat nu niet naar bali gaat ging toch al niet, die gaan liever naar bijlmer aan zee in turkije
ik ga nu zappenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |