quote:Op maandag 1 april 2013 17:47 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik hoop dat die inteeltgek met grootheidswaanzin op tijd bij zinnen komt anders kon het weleens tot miljoenen doden komen.
Dreigen met een atoomoorlog noem je niet echt dreigender dan een militaire oefening?quote:Op maandag 1 april 2013 17:57 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ze hebben gezegd dat ze zullen reageren op eventuele aanvallen. Niet veel dreigender dan de VS. Of dat ze een pre-emptive strike tegen de VS gaan uitvoeren, wat ze niet eens kunnen.
Dus nogmaals, wat hebben ze precies gedaan dat ze juist nu over de lijn zijn gegaan? Als het hebben van Nucleaire wapens echt een probleem is hadden ze veel eerder ingegrepen.
Die van Israel in ieder geval wel;quote:Op maandag 1 april 2013 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Staan de atoomwapens van rusland nog gericht op Amsterdam, Den haag, Utrecht, Rotterdam etc?
Het is geen zelfverzonnen conclusie. Het is algemeen bekend dat Noord-Korea de VS niet kan raken.quote:Op maandag 1 april 2013 18:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dreigen met een atoomoorlog noem je niet echt dreigender dan een militaire oefening?
Leuk dat laatste, zo'n zelf verzonnen conclusie terwijl het nu onduidelijk is of ze die atoomwapens kunnen afschieten.
Je verzint teveel conclusies, de situatie is als volgt: Noord korea DREIGT MET EEN ATOOMOORLOGLogisch dat er geoefend wordt! Je haalt oorzaak en gevolg weer door elkaar, zoals je wel vaker doet.
Die dubieze .org pro islam sites van je lees ik niet. Een verzameling van pro chavez anti joods pro assad pro zwitserland pro turkije op 1 pagina. Ik krijg bijna pijn aan mijn ogen daarvan.quote:Op maandag 1 april 2013 18:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die van Israel in ieder geval wel;
http://www.voltairenet.org/article164432.html
Waarom haal je weer de tweede wereld oorlog erbij en israel + de vs? Ik had het over rusland omdat ik het me gewoon af vroeg. Niet vanwege Rusland haat of wat dan ook. Terug naar Noord korea:quote:Op maandag 1 april 2013 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is geen zelfverzonnen conclusie. Het is algemeen bekend dat Noord-Korea de VS niet kan raken.
Misschien haal jij alles wel door elkaar. Ze dreigen omdat ze eerder hebben gezien wat er met landen van 'het as van het kwaad' is gebeurd en hoe dat allemaal begon. Behalve de VS heeft niemand meer nucleaire wapens gebruikt, en zelfs gekke kim weet dat het dan gedaan is met Noord-Korea.
Maar als die gekke Kim besluit om een atoombom op Nederland te gooien ben jij de eerste die om hulp van de 'Yanks' schreeuwt.quote:Op maandag 1 april 2013 18:04 schreef PierreBetfair het volgende:
Putin en Kim lachen zich kapot om die paniekerende Yanks. Je roept iets en de VS verplaatst massaal zn troepen. Hoe zet je een land voor lul in 2 zinnen. Priceless.
Maar Z-korea, bondgenoot van... wel. Als het aan China en Rusland lag was ZKorea al lang kapot gemaakt en gebruikt als bufferstaat, zoals ze dat ook probeerde met NKorea - die geheel zijn eigen pad bewandeld.quote:Op maandag 1 april 2013 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het is geen zelfverzonnen conclusie. Het is algemeen bekend dat Noord-Korea de VS niet kan raken.
Misschien haal jij alles wel door elkaar. Ze dreigen omdat ze eerder hebben gezien wat er met landen van 'het as van het kwaad' is gebeurd en hoe dat allemaal begon. Behalve de VS heeft niemand meer nucleaire wapens gebruikt, en zelfs gekke kim weet dat het dan gedaan is met Noord-Korea.
jodenquote:Op maandag 1 april 2013 18:02 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die van Israel in ieder geval wel;
http://www.voltairenet.org/article164432.html
De VS was altijd al flink aanwezig in Zuid-Korea. Nu zijn er alleen wat stealth jagers en bommenwerpers extra gestuurd. Het is echt geen massale troepenverplaating. Als dit escaleert, zal het een luchtoorlog worden. Een terrein waarop de VS oppermachtig is.quote:Op maandag 1 april 2013 18:04 schreef PierreBetfair het volgende:
Putin en Kim lachen zich kapot om die paniekerende Yanks. Je roept iets en de VS verplaatst massaal zn troepen. Hoe zet je een land voor lul in 2 zinnen. Priceless.
Waarom een lucht oorlog? Noord korea heeft heel veel tunnels gegraven en kan vrij snel met zijn troepen in Seoul zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
De VS was altijd al flink aanwezig in Zuid-Korea. Nu zijn er alleen wat stealth jagers en bommenwerpers extra gestuurd. Het is echt geen massale troepenverplaating. Als dit escaleert, zal het een luchtoorlog worden. Een terrein waarop de VS oppermachtig is.
Schamen ze zich niet dat ze geen reet in te brengen hebben in hun eigen achtertuinquote:Op maandag 1 april 2013 18:04 schreef PierreBetfair het volgende:
Tunnels in Zkorea zeker ?quote:Op maandag 1 april 2013 18:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom een lucht oorlog? Noord korea heeft heel veel tunnels gegraven en kan vrij snel met zijn troepen in Seoul zijn.
Je beschiet eerst met artillery de hoofdstad, en je kicknapped daarna de miljoenen inwoners.
Ze hebben al meerdere tunnels gevonden. Het zou goed kunnen dat ze er nog veel meer hebben gemaakt die richting de hoofdstad gaan.quote:Op maandag 1 april 2013 18:18 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Tunnels in Zkorea zeker ?Die noord-koreaanse soldaten komen de grens niet over. Hoe zie je dat voor je ? Een miljoen soldaten die ze over een weide laten rennen ?
Kicknappenquote:Op maandag 1 april 2013 18:14 schreef firefly3 het volgende:
Je beschiet eerst met artillery de hoofdstad, en je kicknapped daarna de miljoenen inwoners.
quote:
En daar willen ze een enorme hoeveelheid aan soldaten door heen krijgen ? In elk geval: voetsoldaten zijn in vrijwel opzicht nutteloos behalve voor in stedelijke gebieden die onder controle genomen moeten worden (zonder deze te verpulveren). Dus dan zouden ze -willen ze enige gevaar vormen- heel dichtbij de stad tevoorschijn moeten komen.quote:Op maandag 1 april 2013 18:23 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze hebben al meerdere tunnels gevonden. Het zou goed kunnen dat ze er nog veel meer hebben gemaakt die richting de hoofdstad gaan.
Vergeet niet dat er zelfs verhalen zijn van mensen over het algemeen die uit de gevangenis zijn gevlucht en het "onmogelijke mogelijk" hebben gemaakt en een kilometer lange tunnel hebben gegraven. Misschien hebben ze wel tunnels gemaakt van vele kilometers.
Ja idd. Misschien wel leuk voor een hollywood filmquote:Op maandag 1 april 2013 18:27 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
En daar willen ze een enorme hoeveelheid aan soldaten door heen krijgen ? In elk geval: voetsoldaten zijn in vrijwel opzicht nutteloos behalve voor in stedelijke gebieden die onder controle genomen moeten worden (zonder deze te verpulveren). Dus dan zouden ze -willen ze enige gevaar vormen- heel dichtbij de stad tevoorschijn moeten komen.
Ik zou die kop van Kim wel eens willen zien wanneer zijn landje binnen een dag in as is gelegdquote:Op maandag 1 april 2013 18:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik wil die kop van Barack wel eens zien als straks heel Seoul volstaat met eliten van Noord Koreaanse Special Force.
quote:Op maandag 1 april 2013 18:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik wil die kop van Barack wel eens zien als straks heel Seoul volstaat met eliten van Noord Koreaanse Special Force.
Ik zag eerlijk gezegd eerder zo'n gratis ''Shoot the bunny'' spelletje voor mequote:Op maandag 1 april 2013 18:28 schreef firefly3 het volgende:
Ja idd. Misschien wel leuk voor een hollywood film Maar je weet het nooit
lolwhutquote:Op maandag 1 april 2013 18:27 schreef AbsurdHero het volgende:
[..] In elk geval: voetsoldaten zijn in vrijwel opzicht nutteloos behalve voor in stedelijke gebieden die onder controle genomen moeten worden (zonder deze te verpulveren).
quote:Op maandag 1 april 2013 18:29 schreef AbsurdHero het volgende:
[..]
Ik zou die kop van Kim wel eens willen zien wanneer zijn landje binnen een dag in as is gelegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |