abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124762139
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:47 schreef Dr.Nikita het volgende:

Ik hoop dat die inteeltgek met grootheidswaanzin op tijd bij zinnen komt anders kon het weleens tot miljoenen doden komen.
:D _O- Dat denk ik ook.
pi_124762187
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:57 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ze hebben gezegd dat ze zullen reageren op eventuele aanvallen. Niet veel dreigender dan de VS. Of dat ze een pre-emptive strike tegen de VS gaan uitvoeren, wat ze niet eens kunnen.

Dus nogmaals, wat hebben ze precies gedaan dat ze juist nu over de lijn zijn gegaan? Als het hebben van Nucleaire wapens echt een probleem is hadden ze veel eerder ingegrepen.
Dreigen met een atoomoorlog noem je niet echt dreigender dan een militaire oefening?

Leuk dat laatste, zo'n zelf verzonnen conclusie terwijl het nu onduidelijk is of ze die atoomwapens kunnen afschieten.

Je verzint teveel conclusies, de situatie is als volgt: Noord korea DREIGT MET EEN ATOOMOORLOG 8)7 Logisch dat er geoefend wordt! Je haalt oorzaak en gevolg weer door elkaar, zoals je wel vaker doet.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124762240
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 17:47 schreef firefly3 het volgende:
Staan de atoomwapens van rusland nog gericht op Amsterdam, Den haag, Utrecht, Rotterdam etc?
Die van Israel in ieder geval wel;
http://www.voltairenet.org/article164432.html
pi_124762307
Putin en Kim lachen zich kapot om die paniekerende Yanks. Je roept iets en de VS verplaatst massaal zn troepen. Hoe zet je een land voor lul in 2 zinnen. Priceless.
pi_124762327
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dreigen met een atoomoorlog noem je niet echt dreigender dan een militaire oefening?

Leuk dat laatste, zo'n zelf verzonnen conclusie terwijl het nu onduidelijk is of ze die atoomwapens kunnen afschieten.

Je verzint teveel conclusies, de situatie is als volgt: Noord korea DREIGT MET EEN ATOOMOORLOG 8)7 Logisch dat er geoefend wordt! Je haalt oorzaak en gevolg weer door elkaar, zoals je wel vaker doet.
Het is geen zelfverzonnen conclusie. Het is algemeen bekend dat Noord-Korea de VS niet kan raken. :')

Misschien haal jij alles wel door elkaar. Ze dreigen omdat ze eerder hebben gezien wat er met landen van 'het as van het kwaad' is gebeurd en hoe dat allemaal begon. Behalve de VS heeft niemand meer nucleaire wapens gebruikt, en zelfs gekke kim weet dat het dan gedaan is met Noord-Korea.
pi_124762339
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:02 schreef Peunage het volgende:

[..]

Die dubieze .org pro islam sites van je lees ik niet. Een verzameling van pro chavez anti joods pro assad pro zwitserland pro turkije op 1 pagina. Ik krijg bijna pijn aan mijn ogen daarvan.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_124762395
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:05 schreef Peunage het volgende:

[..]

Het is geen zelfverzonnen conclusie. Het is algemeen bekend dat Noord-Korea de VS niet kan raken. :')

Misschien haal jij alles wel door elkaar. Ze dreigen omdat ze eerder hebben gezien wat er met landen van 'het as van het kwaad' is gebeurd en hoe dat allemaal begon. Behalve de VS heeft niemand meer nucleaire wapens gebruikt, en zelfs gekke kim weet dat het dan gedaan is met Noord-Korea.
Waarom haal je weer de tweede wereld oorlog erbij en israel + de vs? Ik had het over rusland omdat ik het me gewoon af vroeg. Niet vanwege Rusland haat of wat dan ook. Terug naar Noord korea:

Stelletje gekken daar aan de macht.
pi_124762461
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:04 schreef PierreBetfair het volgende:
Putin en Kim lachen zich kapot om die paniekerende Yanks. Je roept iets en de VS verplaatst massaal zn troepen. Hoe zet je een land voor lul in 2 zinnen. Priceless.
Maar als die gekke Kim besluit om een atoombom op Nederland te gooien ben jij de eerste die om hulp van de 'Yanks' schreeuwt.
pi_124762562
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:05 schreef Peunage het volgende:

[..]

Maar Z-korea, bondgenoot van... wel. Als het aan China en Rusland lag was ZKorea al lang kapot gemaakt en gebruikt als bufferstaat, zoals ze dat ook probeerde met NKorea - die geheel zijn eigen pad bewandeld.
pi_124762574
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:02 schreef Peunage het volgende:

[..]

joden :')
nee echt niet !
  Donald Duck held maandag 1 april 2013 @ 18:12:43 #111
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_124762606
quote:
De VS was altijd al flink aanwezig in Zuid-Korea. Nu zijn er alleen wat stealth jagers en bommenwerpers extra gestuurd. Het is echt geen massale troepenverplaating. Als dit escaleert, zal het een luchtoorlog worden. Een terrein waarop de VS oppermachtig is.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_124762708
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 18:12 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De VS was altijd al flink aanwezig in Zuid-Korea. Nu zijn er alleen wat stealth jagers en bommenwerpers extra gestuurd. Het is echt geen massale troepenverplaating. Als dit escaleert, zal het een luchtoorlog worden. Een terrein waarop de VS oppermachtig is.
Waarom een lucht oorlog? Noord korea heeft heel veel tunnels gegraven en kan vrij snel met zijn troepen in Seoul zijn.

Je beschiet eerst met artillery de hoofdstad, en je kicknapped daarna de miljoenen inwoners.
pi_124762737
quote:
Schamen ze zich niet dat ze geen reet in te brengen hebben in hun eigen achtertuin :') ? De laatste x dat Rusland zoiets probeerde (Cuba) dropen ze als laffe hondjes af lol.

En ook nu. Rusland vroeg om terughoudendheid en Amerika stuurt een dag later een zooitje F22's _O-

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2013 18:23:10 ]
pi_124762840
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom een lucht oorlog? Noord korea heeft heel veel tunnels gegraven en kan vrij snel met zijn troepen in Seoul zijn.

Je beschiet eerst met artillery de hoofdstad, en je kicknapped daarna de miljoenen inwoners.
Tunnels in Zkorea zeker ? :') Die noord-koreaanse soldaten komen de grens niet over. Hoe zie je dat voor je ? Een miljoen soldaten die ze over een weide laten rennen ?
pi_124762978
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 18:18 schreef AbsurdHero het volgende:

[..]

Tunnels in Zkorea zeker ? :') Die noord-koreaanse soldaten komen de grens niet over. Hoe zie je dat voor je ? Een miljoen soldaten die ze over een weide laten rennen ?
Ze hebben al meerdere tunnels gevonden. Het zou goed kunnen dat ze er nog veel meer hebben gemaakt die richting de hoofdstad gaan.

Vergeet niet dat er zelfs verhalen zijn van mensen over het algemeen die uit de gevangenis zijn gevlucht en het "onmogelijke mogelijk" hebben gemaakt en een kilometer lange tunnel hebben gegraven. Misschien hebben ze wel tunnels gemaakt van vele kilometers.
pi_124763081
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:14 schreef firefly3 het volgende:
Kicknappen :')
pi_124763096
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:26 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Kicknappen :')
:D
pi_124763099
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:23 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ze hebben al meerdere tunnels gevonden. Het zou goed kunnen dat ze er nog veel meer hebben gemaakt die richting de hoofdstad gaan.

Vergeet niet dat er zelfs verhalen zijn van mensen over het algemeen die uit de gevangenis zijn gevlucht en het "onmogelijke mogelijk" hebben gemaakt en een kilometer lange tunnel hebben gegraven. Misschien hebben ze wel tunnels gemaakt van vele kilometers.
En daar willen ze een enorme hoeveelheid aan soldaten door heen krijgen ? In elk geval: voetsoldaten zijn in vrijwel opzicht nutteloos behalve voor in stedelijke gebieden die onder controle genomen moeten worden (zonder deze te verpulveren). Dus dan zouden ze -willen ze enige gevaar vormen- heel dichtbij de stad tevoorschijn moeten komen.
pi_124763124
Ik wil die kop van Barack wel eens zien als straks heel Seoul volstaat met eliten van Noord Koreaanse Special Force.
pi_124763133
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:27 schreef AbsurdHero het volgende:

[..]

En daar willen ze een enorme hoeveelheid aan soldaten door heen krijgen ? In elk geval: voetsoldaten zijn in vrijwel opzicht nutteloos behalve voor in stedelijke gebieden die onder controle genomen moeten worden (zonder deze te verpulveren). Dus dan zouden ze -willen ze enige gevaar vormen- heel dichtbij de stad tevoorschijn moeten komen.
Ja idd. Misschien wel leuk voor een hollywood film :) Maar je weet het nooit ;)
pi_124763166
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:28 schreef PierreBetfair het volgende:
Ik wil die kop van Barack wel eens zien als straks heel Seoul volstaat met eliten van Noord Koreaanse Special Force.
Ik zou die kop van Kim wel eens willen zien wanneer zijn landje binnen een dag in as is gelegd _O-
pi_124763185
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:28 schreef PierreBetfair het volgende:
pi_124763195
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:28 schreef firefly3 het volgende:
Ja idd. Misschien wel leuk voor een hollywood film Maar je weet het nooit
Ik zag eerlijk gezegd eerder zo'n gratis ''Shoot the bunny'' spelletje voor me _O_
Hey, daar steekt er weer een met zn kop uit de grond!
  Moderator maandag 1 april 2013 @ 18:30:58 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_124763211
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:27 schreef AbsurdHero het volgende:

[..] In elk geval: voetsoldaten zijn in vrijwel opzicht nutteloos behalve voor in stedelijke gebieden die onder controle genomen moeten worden (zonder deze te verpulveren).
lolwhut *)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_124763218
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 18:29 schreef AbsurdHero het volgende:

[..]

Ik zou die kop van Kim wel eens willen zien wanneer zijn landje binnen een dag in as is gelegd _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')