abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 maart 2013 @ 20:20:02 #1
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124730244

Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
*O* Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: Ten commandments for the runner

[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 01-04-2013 20:25:30 ]
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_124730277
Bijna half negen en ik hoor buiten gewoon nog vogeltjes fluiten.
  zondag 31 maart 2013 @ 20:20:57 #3
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124730282
Laatste 2 posts

quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
ontbjitje op..schoenen aan en de wind door onze haren...slecht geslapen, dit keer door akelige ervaring gister met de brandweer,raakt me eigenlijk nooit maar nu dus wel....dus zo maar even het hoofd leeg lopen
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:19 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Kop op!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_124730290
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Ja zomertijd! Nu kan ik na het werk ook mooi het bos in :9 :Y)
Dit inderdaad, heerlijk om gewoon weer lekker het bos en de hei in/op te kunnen na het werk. Maakt het trainen ook meteen weer een stuk leuker! :D
pi_124730310
:* rd! En geniet van je loopje O+
Ja doei.
  zondag 31 maart 2013 @ 20:23:22 #6
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124730402
dank je MoBlo...gaat lukken hoor! maar er was een jong kind bij betrokken, meisje van 4 van een paard afgevallen en 1 kilometer over de gravelroad mee gesleurd.... not pretty
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_124730444
Kijkt naar Obese.... jongen van 28 weegt 224 kg en wil graag de Ironman doen.
pi_124730455
He bah! Doe jij dat als werk of als vrijwilliger? Sterkte er mee!
pi_124730471
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:24 schreef linebear het volgende:
Kijkt naar Obese.... jongen van 28 weegt 224 kg en wil graag de Ironman doen.
_O_ als hij 't redt. Ik zou 't ooit ook wel eens willen doen :@ maar eerst een keer de Coast to Coast in Schotland!
Ja doei.
pi_124730550
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]
maar eerst een keer de Coast to Coast in Schotland!
Oeh, dat is een hele mooie! Wil ik ook ooit nog wel doen
  zondag 31 maart 2013 @ 20:28:26 #11
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124730624
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
dank je MoBlo...gaat lukken hoor! maar er was een jong kind bij betrokken, meisje van 4 van een paard afgevallen en 1 kilometer over de gravelroad mee gesleurd.... not pretty
-O- :{
pi_124730672
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:23 schreef rechtsedirecte het volgende:
Hmm, nee, kan ik me voorstellen :{
pi_124730684
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:24 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

_O_ als hij 't redt. Ik zou 't ooit ook wel eens willen doen :@ maar eerst een keer de Coast to Coast in Schotland!
Ziet er tof uit! Wel veel fietsen.
pi_124730746
Rd, dat klinkt niet fijn inderdaad. Mooi dat je het in ieder geval wat kan verwerken met het lopen. Rustig aan in ieder geval en er zijn hier veel luisterende oren mocht je het nodig hebben.. :)

Ben weer veel te laat met typen.. Lees nu pas wat er gebeurd is, wat erg! :( Sterkte voor iedereen!
  zondag 31 maart 2013 @ 20:32:29 #15
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124730818
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:28 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

-O- :{
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:29 schreef Arquero het volgende:

[..]

Hmm, nee, kan ik me voorstellen :{
een voordeel, de kerosine-taxi was in de lucht voor een oefenvlucht dus die was binnen 20 minuten ter plaatse...dus relatief snel in het ziekenhuis
pi_124730897
Was ze in de beugel blijven hangen met haar voet?
  zondag 31 maart 2013 @ 20:37:03 #17
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124731020
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Was ze in de beugel blijven hangen met haar voet?
:Y
pi_124731075
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

[..]

een voordeel, de kerosine-taxi was in de lucht voor een oefenvlucht dus die was binnen 20 minuten ter plaatse...dus relatief snel in het ziekenhuis
Das dan wel weer mazzel inderdaad. Sterkte in ieder geval, zijn dingen die je niet teveel moet zien.
pi_124731380
RD, dat klinkt echt niet fijn. Zo jong ook nog.
Fijn dat je even kon rennen.

Van 224 naar een normaal gewicht en dan de iron man.. Hoeveel jaren plan is zoiets?

Ik bedacht me vanavond dat ik nu ook weer 's avonds kan lopen. Even wat meer mogelijkheden qua tijd als man na het avondeten op de kleintjes kan letten. Nog even stug door oefenen voor de 1e 5 km run over 22 daagjes
  zondag 31 maart 2013 @ 20:46:50 #20
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_124731467
Pff ik moet nog lopen straks. Helemaal geen zin meer.. Maar ik ga toch 7.2km lopen. Voor een mooi rond maandtotaal.
  zondag 31 maart 2013 @ 20:55:28 #21
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_124731910
meteen de maand maar goed beginnen...eindtotaal van maart 220km
pi_124732285
Hoi, ik kom ook maar eens posten!

Heb begin maart schoenen gekocht omdat de vriend wilde dat ik mee ging lopen. Zo gezegd zo gedaan, ben met 1 minuut begonnen want mijn conditie was ronduit slecht :) en had nog nooit gelopen.

Afgelopen maandag 7-3-7 gedaan en donderdag zou ik 15m gaan lopen. Toen was ik zo fanatiek dat ik ben doorgegaan en uiteindelijk in 30.21m de 5km heb gehaald! Rondje brug, voor de Venlonaren :D
pi_124732507
Wat heb je dat snel opgebouwd! Dan heb je Evy (bij wijze van) in 3 weken voltooid. Ik deed daar destijds 12 weken over....
pi_124732684
LOL een samenvatting Evy
pi_124732723
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:03 schreef Linnie20v het volgende:
Hoi, ik kom ook maar eens posten!

Heb begin maart schoenen gekocht omdat de vriend wilde dat ik mee ging lopen. Zo gezegd zo gedaan, ben met 1 minuut begonnen want mijn conditie was ronduit slecht :) en had nog nooit gelopen.

Afgelopen maandag 7-3-7 gedaan en donderdag zou ik 15m gaan lopen. Toen was ik zo fanatiek dat ik ben doorgegaan en uiteindelijk in 30.21m de 5km heb gehaald! Rondje brug, voor de Venlonaren :D
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:07 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat heb je dat snel opgebouwd! Dan heb je Evy (bij wijze van) in 3 weken voltooid. Ik deed daar destijds 12 weken over....
Zeker snel! Ik zou dan ook wel meteen weer een stukje rustiger aan doen, niet dat je nu de rest van Evy laat zitten en 3x in de week 5k gaat rennen. Dat vinden je benen waarschijnlijk niet zo tof.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')