Is goed.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:18 schreef Grifte het volgende:
Heb je nog wat statistiekjes van de laatste jaren voor ons?
Ik hoop PSV, maar denk eerder een gelijkspel of winst Ajax.
Hij geeft ze milkshakequote:Op zondag 31 maart 2013 20:58 schreef Devv het volgende:
Fischer gaat de verdedigers van PSV helemaal doldraaien.
Smeriger dan die je nu hebt kan niet.quote:Op zondag 7 april 2013 02:39 schreef Doublepain het volgende:
PSV moet wel winnen anders krijg ik een smerige UI
statistiek ; PSV verliest thuis zelden van Ajaxquote:Op zondag 31 maart 2013 20:18 schreef Grifte het volgende:
Heb je nog wat statistiekjes van de laatste jaren voor ons?
Ik hoop PSV, maar denk eerder een gelijkspel of winst Ajax.
Ajax wint easy dit jaar. 1-5 ofzoquote:Op zondag 7 april 2013 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik heb genoeg ervaringen met uitwedstrijden in Eindhoven
quote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meteen praatjes omdat ze al weken eerste staan en 3x op rij kampioen worden
Cillessen is ook een goede keepert.quote:Op zondag 7 april 2013 18:54 schreef GGMM het volgende:
Boeit niet zo dat Vermeer niet mee doet. Keeper zal weinig te doen krijgen.
Jullie ook omdat jullie wonnen van Willem IIquote:Op zondag 7 april 2013 18:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
Meteen praatjes omdat ze van fucking Heracles winnen.
En een goedkope pingel voor psv die Cillessen houdtquote:Op zondag 7 april 2013 18:56 schreef Tjacka het volgende:
Mijn voorspelling 0-2 Strootman en Ola rood.
Waar?quote:Op zondag 7 april 2013 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jullie ook omdat jullie wonnen van Willem II
Kans heb je altijdquote:Op zondag 7 april 2013 18:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom op zeg, je snapt toch wel dat PSV geen schijn van kans heeft?
Alleen met 7 of meer verdedigers heeft psv kans dat Ajax minder dan 5x scoortquote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
Ik stel voor dat PSV zo gaat spelen:
Waterman
Hutchinson-Marcelo-Derijck-Willems
Van Bommel-Toivonen-Strootman
Depay-Lens-Mertens
Dat is heel fijn voor je zegquote:Op zondag 7 april 2013 19:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Alleen met 7 of meer verdedigers heeft psv kans dat Ajax minder dan 5x scoort
Wel het ajax-logo en that's it he? Niet op de Davy manier die een RodaJC-logo neemt van 1 frame in een UI van 500 frames.quote:
Tuurlijk. Ik weet niet eens hoe dat moet.quote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel het ajax-logo en that's it he? Niet op de Davy manier die een RodaJC-logo neemt van 1 frame in een UI van 500 frames.
quote:Op zondag 7 april 2013 19:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel het ajax-logo en that's it he? Niet op de Davy manier die een RodaJC-logo neemt van 1 frame in een UI van 500 frames.
Ik overdreef idd wat, rustig.quote:Op zondag 7 april 2013 20:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Beide gewoon 1 frame. Hou ik een maand aan mijn afspraak is het nog niet goed.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:19 schreef Nober het volgende:
Alsof PSV kans maakt, die kunnen er helemaal niks van.
quote:Op zondag 7 april 2013 20:19 schreef Nober het volgende:
Alsof PSV kans maakt, die kunnen er helemaal niks van.
Waterman? Wat dachten ze, we nemen een keeper met het woord 'Water' erin!?quote:Op zondag 7 april 2013 18:59 schreef tompsv18 het volgende:
Ik stel voor dat PSV zo gaat spelen:
Waterman
Hutchinson-Marcelo-Derijck-Willems
Van Bommel-Toivonen-Strootman
Depay-Lens-Mertens
Zuurkool op?quote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Waterman? Wat dachten ze, we nemen een keeper met het woord 'Water' erin!?
Hutchinson? Die komt uit Canada via Denemarken.
Marcelo? Bijna net zogoed als Alex.
Derijck? Dat is niet eens een international en dat voor een Belg.
Willems? Geen Pieters, verstandig anders ben je hem weer een paar weken kwijt.
Van Bommel? Is die niet geschorst?
Toivonen? Ook al zo'n sportief mannetje.
Strootman? Dat schijnt wel een baas te zijn.
Depay? Die moet je tegen Zwolle laten spelen maar toch niet in zo'n wedstrijd?
Lens? Beter dan Matavz maar dat ben ik ook.
Mertens? Die dolt Van Rhijn natuurlijk.
Wie wil je dan opstellen? Matavz?quote:
quote:Op zondag 7 april 2013 20:38 schreef Nober het volgende:
[..]
Waterman? Wat dachten ze, we nemen een keeper met het woord 'Water' erin!?
Hutchinson? Die komt uit Canada via Denemarken.
Marcelo? Bijna net zogoed als Alex.
Derijck? Dat is niet eens een international en dat voor een Belg.
Willems? Geen Pieters, verstandig anders ben je hem weer een paar weken kwijt.
Van Bommel? Is die niet geschorst?
Toivonen? Ook al zo'n sportief mannetje.
Strootman? Dat schijnt wel een baas te zijn.
Depay? Die moet je tegen Zwolle laten spelen maar toch niet in zo'n wedstrijd?
Lens? Beter dan Matavz maar dat ben ik ook.
Mertens? Die dolt Van Rhijn natuurlijk.
Heeft Gini wel wedstrijdritme? Die speelde voor laatst tegen PEC volgensmij, tijdje geledenquote:Op zondag 7 april 2013 20:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wie wil je dan opstellen? Matavz?Lens doet het vaak goed tegen topploegen, heb ik het idee. Ik heb tien keer liever dat Matavz speelt dan Lens persoonlijk, net zoals dat ik liever heb dat Wijnaldum speelt dan Depay.
Ja inderdaad, Toivonen laat nooit wat zien.quote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kan nog wel eens scoren. De rest is helemaal onzichtbaar daar
?quote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft Gini wel wedstrijdritme? Die speelde voor laatst tegen PEC volgensmij, tijdje geleden
Gisteren werd hij gewisseld.quote:Op zondag 7 april 2013 20:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heeft Gini wel wedstrijdritme? Die speelde voor laatst tegen PEC volgensmij, tijdje geleden
Slecht, want ik had hem net in mijn team gezet.quote:
Zet Fer in je team, puntjes gaan komenquote:Op zondag 7 april 2013 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Slecht, want ik had hem net in mijn team gezet.
Wijnaldum scoorde laatst nog tegen RKC. Toppertje.quote:
Of Toivonen.quote:Op zondag 7 april 2013 20:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zet Fer in je team, puntjes gaan komen
Spannendste wedstrijd van het jaar tot nu toe.quote:
Op tenen staan telt niet mee.quote:Op zondag 7 april 2013 20:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, Toivonen laat nooit wat zien.
Nummers 1 en 2quote:Op zondag 7 april 2013 20:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Spannendste wedstrijd van het jaar tot nu toe.
Siggy en Babel prikken er beiden ff 2 in, nadat Schone de openingstreffer maakt en Cillessen een onterecht gegeven penalty heeft gehoudenquote:
Ik help het je hopenquote:Op maandag 8 april 2013 00:17 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Siggy en Babel prikken er beiden ff 2 in, nadat Schone de openingstreffer maakt en Cillessen een onterecht gegeven penalty heeft gehouden
Vreemd. Op de vorige pagina zei je nog dat alleen Lens kon scoren en de rest onzichtbaar is.quote:Op maandag 8 april 2013 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik help het je hopenIk heb dat optimisme echt niet.
Waarom zijn zoveel gasten negatief? Die lampies kunnen amper een bal raken man. Hun enige hoop is dat de scheids meezit.quote:Op maandag 8 april 2013 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik help het je hopenIk heb dat optimisme echt niet.
Ja ze kunnen altijd snel scoren natuurlijk. En counteren kunnen ze wel goed. Alleen in het spel maken zijn ze niet goed.quote:Op maandag 8 april 2013 00:21 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Vreemd. Op de vorige pagina zei je nog dat alleen Lens kon scoren en de rest onzichtbaar is.
Ik ben realistisch. We winnen daar echt bijna nooit, 3x in 30 jaar volgens mij. En hoe slecht ze daar ook zijn, als het tegen Ajax is kunnen ze het opeens wel lijkt hetquote:Op maandag 8 april 2013 00:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Waarom zijn zoveel gasten negatief? Die lampies kunnen amper een bal raken man. Hun enige hoop is dat de scheids meezit.
Misschien omdat zij realistischer kijken dan jij? Je praat nu alsof PSV 10x per jaar thuis verliest.quote:Op maandag 8 april 2013 00:22 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Waarom zijn zoveel gasten negatief? Die lampies kunnen amper een bal raken man. Hun enige hoop is dat de scheids meezit.
Daar ben ik bang voor. Het is altijd PSV wint van Ajax, Ajax wint van Feyenoord en Feyenoord wint van PSV.quote:Op maandag 8 april 2013 00:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Misschien omdat zij realistischer kijken dan jij? Je praat nu alsof PSV 10x per jaar thuis verliest.
Omdat je thuis van NEC en Heracles wint wil nog niet zeggen dat je onverslaanbaar bent.
Dit soort posts zijn zo mooi als de 3 punten in Eindhoven blijven
Daar klopt anders de laatste jaren helemaal niets meer van.quote:Op maandag 8 april 2013 01:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik bang voor. Het is altijd PSV wint van Ajax, Ajax wint van Feyenoord en Feyenoord wint van PSV.Heb ik het idee.
Nou in de Arena won Ajax makkelijk van Feyenoord en Feyenoord won van PSV, dus gerust ben ik niet...quote:Op maandag 8 april 2013 02:07 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Daar klopt anders de laatste jaren helemaal niets meer van.
ook primaquote:Op maandag 8 april 2013 05:48 schreef Devv het volgende:
Dit is wat er denk ik gaat gebeuren. PSV begint sterk en krijgt de wedstrijd al snel in handen. Ze komen vroeg op voorsprong en nemen Ajax in een wurggreep. Advocaat wisselt defensief om de voorsprong te verdedigen. PSV gaat achteruit lopen waardoor Ajax terug in de wedstrijd kan komen. Ajax komt vroeg in de tweede helft langszij waarna de twijfel in het elftal van PSV toeslaat. Ajax drukt PSV verder terug en slaat in de slotminuten genadeloos toe. Ajax wint en wordt voor de derde keer op rij landskampioen.
Ik dacht dat Ajax de mooiweerclub was?quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
http://www.weer.nl/wereld(...)X1235/eindhoven.html
Het weer zit ook nog eens mee. De voortekenen zijn goed
Jij denkt wel vaker dat je iets weet.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ajax de mooiweerclub was?.
Jij komt wel vaker met : ja maar ik heb gelijk en jij niet want aardappel, argumentenquote:Op dinsdag 9 april 2013 09:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij denkt wel vaker dat je iets weet.
Ik heb ook altijd gelijk want aardappel.quote:Op dinsdag 9 april 2013 09:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij komt wel vaker met : ja maar ik heb gelijk en jij niet want aardappel, argumenten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |