Nog beter! Wel eerst even de stroom uitschakelen! Just to be sure.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:44 schreef scrub_nurse het volgende:
die krijg je volgens mij gewoon bij gamma of iets dergelijks, je schroeft t kapje eraf, bevestigt het nieuwe haakje met touwtje en schroeft t kapje weer dicht.
Maar probleem is t trouwtje toch niet maar dat ding aan de schakelaar...quote:Op zondag 31 maart 2013 18:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Er zijn gewoon losse trekkoorden verkrijgbaar die je zo weer aan deze schakelaar kunt bevestigingen.
Die zijn denk ik ook wel op 2de paasdag bij de plaatselijke bouwmarkt te krijgen.
[ afbeelding ]
Alleen dat onderste oogje is toch stuk ? En toch niet dat stukje er net bovenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Maar probleem is t trouwtje toch niet maar dat ding aan de schakelaar...
Hier is het sowieso afgekochtquote:Op zondag 31 maart 2013 21:10 schreef klipper het volgende:
Wat je wbv betreft, ligt het eraan of dit voor kosten wbv of eigen rekening is.
Vaak wordt dit gezien als klein onderhoud en dus voor eigen rekening.
Bij veel wbv's kun je dit echter wel tegen een klein bedrag per maand afkopen.
De schakelaar moet compleet vervangen worden.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier is het sowieso afgekochtMaar als het makkelijk te doen is, doe ik het liever zelf morgen, zodat het weer werkt, dan dat ik moet wachten totdat de woningbouw tijd heeft
Nja het is niet moeilijk, vraag is alleen hoe technisch ben je?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier is het sowieso afgekochtMaar als het makkelijk te doen is, doe ik het liever zelf morgen, zodat het weer werkt, dan dat ik moet wachten totdat de woningbouw tijd heeft
Dit bedoel ik dus.......quote:Op zondag 31 maart 2013 21:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja het is niet moeilijk, vraag is alleen hoe technisch ben je?
Je moet 2 (of 3) draden los maken en in de nieuwe vast schroeven....
Nieuwe kost een euro of 10 denk.
Nou, omdat het anders simpelweg nachtrust kost omdat mijn jongens niet meer zelf de lamp aan kunnen doen in de badkamerquote:Op zondag 31 maart 2013 21:27 schreef klipper het volgende:
[..]
De schakelaar moet compleet vervangen worden.
Advies laten doen.
Waarom laten doen ipv zoiets makkelijks zelf te doen.
De meeste mensen halen de goedkoopste of in ieder geval de goedkopere uitvoeringen, die gaan vaak maar een paar jaar mee.
Dus wil je op safe spelen dan de wbv, of snel dan zelf doen, maar haal dan geen goedkoop prul in huis.
Ik kan ook zelf een lamp ophangen en vastmakenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja het is niet moeilijk, vraag is alleen hoe technisch ben je?
Je moet 2 (of 3) draden los maken en in de nieuwe vast schroeven....
Nieuwe kost een euro of 10 denk.
Daar voldoe ik dan wel aan.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef Troel het volgende:
Doe dan maar een leuke charmante vrijgezelle kerel ofzo
Nah, ik ga morgen overdag gewoon eens dat ding eraf schroeven, dan kan ik snel genoeg zien of ik dat zelf aandurf of niet, voor de snelheid van de woningbouw maakt het niet uit of ik vandaag de website invul of morgen, ze zijn toch dicht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |