SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd he. Was me al eens eerder opgevallen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:16 schreef MrStock het volgende:
Waarom is er vaak na de 2-0 een gigantische barrière om de 3-0 te maken...
Feyenoord-Vitesse maar gelijkquote:Op zondag 31 maart 2013 17:17 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Psv moet nog naar AZ, Twente en krijgt Ajax nog.
Fey - Vit. kan ook alleen maar gunstig uitpakken.
Ja we hadden hem bijna. Werd jammer genoeg afgekeurdquote:Op zondag 31 maart 2013 17:16 schreef MrStock het volgende:
Waarom is er vaak na de 2-0 een gigantische barrière om de 3-0 te maken...
Als we op punten niemand hoeven in te halen vind ik dat we het maar op doelpunten moeten doen.quote:
Eens.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen Heracles aub zo
Fischer - Hoesen - Babel
Eriksen - Schöne - de Jong
Blind - Moisander - Alderweireld - van Rhijn
Vermeer
Tuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 18:13 schreef badboynova het volgende:
Zal jantje straks ook nog een liedje zingen
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen Heracles aub zo
Fischer - Hoesen - Babel
Eriksen - Schöne - de Jong
Blind - Moisander - Alderweireld - van Rhijn
Vermeer
Is dat probleem met zijn knie nu helemaal weg?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alweer. Hopelijk krijgt ie nog een keer zijn beloning.
Nee Babel spreekt met ze voetenquote:
Basis volgende week a.u.b. Is al twee keer sterk ingevallenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoesen verdient absoluut meer minuten.
4 gols bij Jong Ajax in 2 wedstrijden, debuut Jong Oranje en gol. 2 keer sterk invallen in Ajax 1.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Basis volgende week a.u.b. Is al twee keer sterk ingevallen
Ja wil ik ook wel zien. Maar mijn stream gaat toch dood. Dus ik kijk later wel naar beelden ofzo.quote:
Tegen AZ was hij al heel sterk. En nu weer, lekker technisch ookquote:Op zondag 31 maart 2013 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
4 gols bij Jong Ajax in 2 wedstrijden, debuut Jong Oranje en gol. 2 keer sterk invallen in Ajax 1.
Wel genoeg zo.
Ja en maken ze documentaires overquote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
Okay dit is gewoon weer kots van EL. Toen Guidetti na een klein jaartje verhuur afscheid nam zonden ze dat volledig uit.
Dat valt niet te ontkennenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar toch een gunstig speelweekend
En ze hadden gewoon een penalty moeten krijgen die laatste min.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Die ruk Demouge had gewoon de 3-2 binnen moeten schieten vanmiddag.
Derk moet lekker verkocht worden in de zomer. Dat heeft geen zin meer bij Ajax.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:31 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik vind het verhaal Boerrigter toch wel erg triest worden. Hij werkt hard maar het heeft gewoon geen nut.Verder speelde ze de eerste helft erg goed, en de 2e helft werd het na de wissels weer een stuk beter. Hoesen viel heel goed in, zou hem toch wel vaker willen zien.
Hij krijgt af en toe een kans en maakt het dan niet waar. Hij moet het volgend jaar maar ergens anders gaan proberen. Niet goed genoeg meerquote:Op zondag 31 maart 2013 18:31 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik vind het verhaal Boerrigter toch wel erg triest worden. Hij werkt hard maar het heeft gewoon geen nut.Verder speelde ze de eerste helft erg goed, en de 2e helft werd het na de wissels weer een stuk beter. Hoesen viel heel goed in, zou hem toch wel vaker willen zien.
Je vergeet de onthouden pingel, het moment wanneer makkelie affluitte was er nog de afvallende bal voor roda.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Die ruk Demouge had gewoon de 3-2 binnen moeten schieten vanmiddag.
Inderdaad, en dat is zuur, want in zijn eerste seizoen vond ik hem een nuttige speler.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derk moet lekker verkocht worden in de zomer. Dat heeft geen zin meer bij Ajax.
Hij kan zo weer bij RKC terecht denk ikquote:Op zondag 31 maart 2013 18:32 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hij krijgt af en toe een kans en maakt het dan niet waar. Hij moet het volgend jaar maar ergens anders gaan proberen. Niet goed genoeg meer
Vorig jaar schoot hij die ballen er wel in. Hij mist nu gewoon vorm, en heeft ook niet echt iets om op terug te vallen. Ik denk dat hij wel naar het buitenland gaatquote:Op zondag 31 maart 2013 18:33 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat is zuur, want in zijn eerste seizoen vond ik hem een nuttige speler.
[..]
Hij kan zo weer bij RKC terecht denk ik![]()
Gaat om de tegendoelpuntenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:37 schreef MrStock het volgende:
Ligt het aan mij of hebben we weinig doelpunten gemaakt voor een koploper?
Klopt.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:40 schreef Triptamine2 het volgende:
Oh, en Schone is voor mij toch wel een van de spelers die me het meest heeft verrast dit jaar. Speelt elke wedstrijd, en speelt altijd een voldoende. Zeer nuttige speler om erbij te hebben.
Poulsen ben ik niet zo'n fan van, maar ik heb ook nog steeds een soort heimwee naar Anita. Hoesen kan inderdaad een goede worden.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Klopt.
Poulsen ook uitstekend.
Hoesen ook een meevaller.
Als je kijkt wat die 3 gasten gekost hebben had je dit niet mogen dromen.
Ik ben juist wel fan van Poulsen. Extreem nuttige kracht. Veel mensen klagen op hem maar zonder zo'n speler heb je heel wat tegendoelpunten meer en punten minder.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Poulsen ben ik niet zo'n fan van, maar ik heb ook nog steeds een soort heimwee naar Anita. Hoesen kan inderdaad een goede worden.
We hebben sowieso dikke winst gemaakt op de transfermarkt en toch zo spelen. Echt alle credits aan Frank!quote:Op zondag 31 maart 2013 18:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Klopt.
Poulsen ook uitstekend.
Hoesen ook een meevaller.
Als je kijkt wat die 3 gasten gekost hebben had je dit niet mogen dromen.
Poulsen levert niets op als die blijft.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben sowieso dikke winst gemaakt op de transfermarkt en toch zo spelen. Echt alle credits aan Frank!
Eens, vond alleen ook Sigthorsson matig.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goed resultaat en met vlagen goed voetbal gezien. Van Rhijn en Boerrigter waren niet best
En Sigthorsson was ook dramatisch. Verder helemaal eens.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goed resultaat en met vlagen goed voetbal gezien. Van Rhijn en Boerrigter waren niet best
Ik bedoel dat we voor meer hebben verkocht dan gekocht. En toch zo blijven spelenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Poulsen levert niets op als die blijft.
Hoesen en Schone wel winst indrdaad.
Hoesen mag zijn plekkie overnemenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eens, vond alleen ook Sigthorsson matig.
quote:Na de Jong (19) is Eriksen (17) van alle Ajax spelers bij de meeste doelpunten betrokken geweest.
En meteen een Alvesje doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoesen mag zijn plekkie overnemen
Tegen psv siem ook spits. Altijd aanwezig in topduels.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
Die gekke Siem speelt ook weer als een baas nu we in de beslissende fase zitten.
Man of the match, absoluutquote:Op zondag 31 maart 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
Die gekke Siem speelt ook weer als een baas nu we in de beslissende fase zitten.
Ja, dat is nog wel het meest verbazingwekkende.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we voor meer hebben verkocht dan gekocht. En toch zo blijven spelen
quote:Op zondag 31 maart 2013 19:32 schreef The_Groove het volgende:
Ik vind het tijd voor wat Siem adoratie hier!
Deze man speelt een halve seizoenhelft een 6.5je om dan het af te sluiten met een 8.
Al 3 seizoenen op rij is hij gewoon instrumentaal bij het kampioenschap.
Siem
[ afbeelding ]
En Hoesen was weer goed.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:36 schreef Smoofie het volgende:
Ja siggy was weer slecht, hebben we dat weer gehad jordii
Deze man speelt een halve seizoenhelft een 6.5je om dan het af te sluiten met een 8.
Siem
[ afbeelding ]
Denk het ook wel, maar ik vond hem wel erg veel zwerven en dan aan de bal geen idee hebben wat hij ermee moest, vrij lopen is goed maar naar de cornervlag schiet ook niet opquote:
Hij kan ook niet echt heel veel beter.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:36 schreef Smoofie het volgende:
Ja siggy was weer slecht, hebben we dat weer gehad jordii
Siem
[ afbeelding ]
http://eredivisie.nl/vide(...)en-van-der-wiel.htmlquote:Op zondag 31 maart 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog beelden van de huldiging van Jan, Vurnon en Greg?
Bedanktquote:Op zondag 31 maart 2013 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
http://eredivisie.nl/vide(...)en-van-der-wiel.html
Geen dank man!quote:Op zondag 31 maart 2013 19:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Nog beelden van de huldiging van Jan, Vurnon en Greg?
Ik respecteer je karikaturen. Maar hier lach ik omquote:Op zondag 31 maart 2013 19:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Siem speelde vandaag voor de verandering eens goed. Niettemin mag hij weg van de zomer
E. v/d Sarquote:
Ik zou dat echt vreselijk vinden zo in het middelpunt van de belangstelling staanquote:
Waarom? Siem speelt ook vaak zat dramatisch. Maar vandaag was hij goedquote:Op zondag 31 maart 2013 19:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik respecteer je karikaturen. Maar hier lach ik om![]()
[..]
E. v/d Sar
Topquote:Op zondag 31 maart 2013 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Meest stabiele speler bij Ajax.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom? Siem speelt ook vaak zat dramatisch. Maar vandaag was hij goed
Zou Sulejmani ook een afscheid krijgenquote:Op zondag 31 maart 2013 20:01 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Top![]()
Verschil in lengte tussen vdSar en Anita
Niet altijd op het middenveldquote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou Sulejmani ook een afscheid krijgen
Mag El Hamdaoui ook komen. En dan mag Frank het afmakenquote:Op zondag 31 maart 2013 20:03 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Dat wordt zo'n Spaans tomaten smijtfestival
quote:Op zondag 31 maart 2013 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Als Sigthorsson dit doen dat scheurt hij alles in zijn enkels en zijn knieën af. Beide benen trouwens.
Bovenstaande uit verschillende wedstrijden. De C1 doet het blijkbaar goed op een toernooi in België, staan in de halve finale morgen. De C2 heeft het Overmars toernooi in Epe gewonnen( oa PSV, AZ, Arsenal, Dortmund, Vitesse, Gladbach, Malmo, Mechelen en Schalke deelnemers.)quote:28' Liefhebbers van mooi voetbal komen aan hun trekken met dank aan Ajax. Ze nemen zelfs een bal af van de tegenstander met de zool, getekend Koks.
24' Benninga kan net niet bij een bal van Dilrosun. Voordien dolde Mees de Wit met zijn tegenstander. De backs van Kortrijk zien sterretjes in deze match.
22' De Nederlanders zijn oppermachtig. Steeds geraken ze hun mannetje voorbij. Als er geen andere oplossing is, doen ze het collectief. Sidoel probeert van ver, maar een metertje naast. Ajax toont vandaag voorlopig het beste voetbal van de hele dag.
05' Lichtvoetige Dilrosun is een genot om naar te kijken. De rechtsachter van Kortrijk vindt dat minder aangenaam
19' DOELPUNT 1-1: Het is bij momenten genieten van het spel op de korte ruimte van de Amsterdammers. Ze breien door de verdediging en Eiting klaart de klus met een lobje.
03' Fosu-Mensah met een schitterende crossbal. Mees de Wit neemt aan, komt naar binnen maar het schot is iets te centraal. Seys pakt. Ajax duidelijk beter.
Ja ok, dat is gewoon niet echt een openbaar spreker... maar vdWiel maakt echt debiele fouten met woorden, zinsbouw, grammatica... allesquote:Op zondag 31 maart 2013 20:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Sar soms ook een beetje gehakkel enzo
Ja en dan ook nog clichés. Al zou ik daar ook niet willen staanquote:Op zondag 31 maart 2013 20:07 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ja ok, dat is gewoon niet echt een openbaar spreker... maar vdWiel maakt echt debiele fouten met woorden, zinsbouw, grammatica... alles
Mag hij (v/d Sar) toch wel wat aan verbeteren, hij moest wat teveel spiekenquote:Op zondag 31 maart 2013 20:07 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Ja ok, dat is gewoon niet echt een openbaar spreker... maar vdWiel maakt echt debiele fouten met woorden, zinsbouw, grammatica... alles
Net een spreekbeurtquote:Op zondag 31 maart 2013 20:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mag hij (v/d Sar) toch wel wat aan verbeteren, hij moest wat teveel spieken
Klopt, maar dan zijn dit mooie oefenmomentjes imho... moet nog wat groeien in zn rol, maar dat komt welquote:Op zondag 31 maart 2013 20:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mag hij (v/d Sar) toch wel wat aan verbeteren, hij moest wat teveel spieken
"Ik wil graag wat vertellen over Schildpadden"quote:
Ja is ook niet zo'n prater. Maar beter dat hij er staat dan een v/d Boog of van der Aatquote:Op zondag 31 maart 2013 20:11 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zijn dit mooie oefenmomentjes imho... moet nog wat groeien in zn rol, maar dat komt wel
Denk het ook welquote:Op zondag 31 maart 2013 20:11 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Klopt, maar dan zijn dit mooie oefenmomentjes imho... moet nog wat groeien in zn rol, maar dat komt wel
twitter:siemdejong twitterde op zondag 31-03-2013 om 20:08:37Blij met het resultaat! En een mooi afscheid voor @Jan_Vertonghen @Vurnon @Gvanderwiel #Bedankt! #32 reageer retweet
Jammer dat van de Sar niet bepaald charismatisch is.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ja misschien over paar jaar Seedorf terugquote:Op zondag 31 maart 2013 20:22 schreef VeX- het volgende:
[..]
Jammer dat van de Sar niet bepaald charismatisch is.
Hij mist de bravoure en branie van een typische Ajacied.
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:35 schreef Wessiej het volgende:
Doet iemand mij aub dat filmpje met de psv fans en de bus met de schoentjes.
We worden kampioen.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:10 schreef Schanulleke het volgende:
De droom is weer een stukje dichterbij!
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:35 schreef Wessiej het volgende:
Doet iemand mij aub dat filmpje met de psv fans en de bus met de schoentjes.
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 31-03-2013 om 21:39:20F: Dit is een vrolijk Pasen: #ajanec en indrukwekkend afscheid @vurnon @gvanderwiel @jan_vertonghen @afcajax 1/2 http://t.co/1X860c40wh reageer retweet
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 31-03-2013 om 21:42:18F: en #Aras zorgt voor de slagroom op de taart http://t.co/gx2BK1vbhU @afcajax 2/2 reageer retweet
Die had dit seizoen wss nog behoorlijk wat minuten op rechts gemaakt als hij niet vertrokken was.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 31-03-2013 om 21:39:20F: Dit is een vrolijk Pasen: #ajanec en indrukwekkend afscheid @vurnon @gvanderwiel @jan_vertonghen @afcajax 1/2 http://t.co/1X860c40wh reageer retweet
twitter:FrankRonald1970 twitterde op zondag 31-03-2013 om 21:42:18F: en #Aras zorgt voor de slagroom op de taart http://t.co/gx2BK1vbhU @afcajax 2/2 reageer retweet
Zo dan.
Scoort alleen maar geweldige gols daar, ongelofelijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
Zo dan.
Echt he tenenkrommend zo'n briefje.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:55 schreef GGMM het volgende:
Je merkt wel dat Van der Sar niet vaak voor heel veel mensen heeft gesproken.
Ja, behoorlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:56 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Echt he tenenkrommend zo'n briefje.
Ja al die feitjes uit je hoofd leren doe je ook niet zomaarquote:Op zondag 31 maart 2013 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou er zeker voor zorgen dat ik geen briefje nodig had, ja.
Vertonghen zouden jij en ik een 2 uur durend monoloog over kunnen houden. Kwam totaal niet oprecht over zo. Had iemand als van Praag altijd wel.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja al die feitjes uit je hoofd leren doe je ook niet zomaar
Wat een faal.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 31-03-2013 om 22:06:14Het was een uitstekend weekeinde voor Ajax. Zelf winnen en Feyenoord en PSV zien verliezen. http://t.co/hVmxVHXZkb http://t.co/RoVcJaQGRr reageer retweet
Geloof me, ik had nog erger gestotterd als van der Sar daarzo. Ik zou dan ook maar wat clichés opdreunen waarschijnlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 22:06 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Vertonghen zouden jij en ik een 2 uur durend monoloog over kunnen houden. Kwam totaal niet oprecht over zo. Had iemand als van Praag altijd wel.
Ohjee er zitten mensen achter dat accountquote:Op zondag 31 maart 2013 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
Wat een faal.twitter:AFCAjax twitterde op zondag 31-03-2013 om 22:06:14Het was een uitstekend weekeinde voor Ajax. Zelf winnen en Feyenoord en PSV zien verliezen. http://t.co/hVmxVHXZkb http://t.co/RoVcJaQGRr reageer retweet
Ze verliezen toch ook allebei punten?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:07 schreef Gramulanion het volgende:
Het is poolen. Dus in de gaten krijgen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef Devv het volgende:
[..]
Is het nou de bedoeling dat je ze omver schiet?
quote:Op zondag 31 maart 2013 19:53 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Als Sigthorsson dit doen dat scheurt hij alles in zijn enkels en zijn knieën af. Beide benen trouwens.
Wat stond er op? Kutkakkerlakken?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:28 schreef truedestiny het volgende:
Iemand nog opgevallen wat er op de sjaal stond die Vertonghen kreeg van die f-side gast?
Zoiets wel ja. Jan zei ook iets van "ik zal hem dan maar niet laten zien".quote:Op zondag 31 maart 2013 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat stond er op? Kutkakkerlakken?
Jammer dat hij geen liedje wilde zingenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Zoiets wel ja. Jan zei ook iets van "ik zal hem dan maar niet laten zien".
Keeper niveau ligt daar ook niet zo hoog he maarja je hebt wel gelijk hij heeft daar genoeg beauty's gemaakt.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Scoort alleen maar geweldige gols daar, ongelofelijk.
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:15 schreef tammepiet het volgende:
Landelijke rouwdag voor 11,2 miljoen Nederlanders komt er weer aan.
AFCA can't be stopped.
Ik kan niet wachten op de Calimero reactiesquote:Op zondag 31 maart 2013 23:15 schreef tammepiet het volgende:
Landelijke rouwdag voor 11,2 miljoen Nederlanders komt er weer aan.
AFCA can't be stopped.
Mooi voorbeeld van een speler die vanuit een technische basis de wereldtop haalde, die beentjesquote:
Hoesen.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:34 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld van een speler die vanuit een technische basis de wereldtop haalde, die beentjes
Hopen dat Hoesen zijn voorbeeld een beetje volgt.
Ook nog in Finland gespeeldquote:Op maandag 1 april 2013 00:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoesen.![]()
Ik ben fan. Ook mooi voor hem dat zijn carrière nog wat lijkt te worden, bij Fulham was hij spits 88.
Jol zag het niet in hem zitten toch? Die haalde zeker liever een spits als Midoquote:Op maandag 1 april 2013 01:17 schreef Artillerieschaap het volgende:
In 1900 magazine vertelde Hoesen dat zijn keuze voor Fulham ingegeven was door de onzekere toekomst van Fortuna, als Ajax was gekomen had hij toen al voor Amsterdam gekozen. Hij raadt het jonge spelers eigenlijk af vroeg naar het buitenland te gaan.
http://nos.nl/video/490673-wegwerpgebaar-lens-naar-fans-psv.htmlquote:Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef Amoeba het volgende:
Is er een filmpje van die vermeende middelvinger van Lens?
Ik geloof dat Jol Ajax getipt heeft over Hoesen. Fulham heeft ook nog steeds een belang van 30% in hem.quote:Op maandag 1 april 2013 01:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jol zag het niet in hem zitten toch? Die haalde zeker liever een spits als Mido
Dat is minderquote:Op maandag 1 april 2013 01:37 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Ik geloof dat Jol Ajax getipt heeft over Hoesen. Fulham heeft ook nog steeds een belang van 30% in hem.
ik zat in 410quote:Op zondag 31 maart 2013 22:50 schreef Amoeba het volgende:
F Side: Wij zijn Ajax.
VAK410: WIJ ZIJN DE BESTE!
Fischer was bij vlagen weer heerlijk, zoals altijd wat mij betreft maar nu scoorde hij wel 2 keer. De Jong ook heel goed en Hoesen viel goed in ja.quote:Op maandag 1 april 2013 02:51 schreef Class het volgende:
Nix kunnen zien vandaag, Fisher MotM ? Hoesen weer lekker ingevallen?
Fischer en Hoesen gaan de wedstrijd tegen PSV weer beslissenquote:Op maandag 1 april 2013 02:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Fischer was bij vlagen weer heerlijk, zoals altijd wat mij betreft maar nu scoorde hij wel 2 keer. De Jong ook heel goed en Hoesen viel goed in ja.
Hoogtepuntjes;
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Tyquote:Op maandag 1 april 2013 02:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Fischer was bij vlagen weer heerlijk, zoals altijd wat mij betreft maar nu scoorde hij wel 2 keer. De Jong ook heel goed en Hoesen viel goed in ja.
Hoogtepuntjes;
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja, dat zou een grote stap vooruit zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 11:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eerste Divisie wordt verbouwd
De Jupiler League gaat de komende jaren op de schop. Er komt een nieuwe regeling voor promotie en degradatie, het aantal clubs wordt in eerste instantie teruggebracht naar zestien en de vaste speeldag staat ter discussie.
Volgens operationeel directeur Jelle Beuker van de Jupiler League staan de clubs nu voor belangrijke keuzes. "Er gaat sowieso wat veranderen", zegt hij. Mogelijk zullen de belofteteams van grote clubs als PSV, Ajax en Feyenoord uitkomen in de nieuwe eerste divisie. Volgens Beuker hebben die clubs daar wel oren naar.
http://nos.nl/l/490730
Dat zou mooi zijn
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant spelen ze dan op vrijdag ipv maandag, is logistiek wat minderquote:Op maandag 1 april 2013 11:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eerste Divisie wordt verbouwd
De Jupiler League gaat de komende jaren op de schop. Er komt een nieuwe regeling voor promotie en degradatie, het aantal clubs wordt in eerste instantie teruggebracht naar zestien en de vaste speeldag staat ter discussie.
Volgens operationeel directeur Jelle Beuker van de Jupiler League staan de clubs nu voor belangrijke keuzes. "Er gaat sowieso wat veranderen", zegt hij. Mogelijk zullen de belofteteams van grote clubs als PSV, Ajax en Feyenoord uitkomen in de nieuwe eerste divisie. Volgens Beuker hebben die clubs daar wel oren naar.
http://nos.nl/l/490730
Dat zou mooi zijn
Misschien word dat dan ook wel wat verbouwd?quote:Op maandag 1 april 2013 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant spelen ze dan op vrijdag ipv maandag, is logistiek wat minder
Ik bedoelde meer dat de afvallers en niet invallers van het eerste op maandag mee doen met de beloftes, als die op vrijdag gaan spelen kunnen de potentiële bankzitters voor het eerste niet mee doen en spelen ze dus eigenlijk geen wedstrijden meerquote:Op maandag 1 april 2013 11:30 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Misschien word dat dan ook wel wat verbouwd?
Ah, zo, niet eens bij stil gestaan joh. Dat zijn idd wel dingen waar dan op gelet moet worden ja.quote:Op maandag 1 april 2013 11:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat de afvallers en niet invallers van het eerste op maandag mee doen met de beloftes, als die op vrijdag gaan spelen kunnen de potentiële bankzitters voor het eerste niet mee doen en spelen ze dus eigenlijk geen wedstrijden meer
Hoe kom je er toch bij dat Daley vertrekt?quote:Op maandag 1 april 2013 11:50 schreef tammepiet het volgende:
Whatsupp met Boilesen? Moet bij een vertrek van Blind toch met Dijks voor lb klaar zijn.
1 juni 2013 vooralsnog.quote:Op maandag 1 april 2013 11:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat Daley vertrekt?
Ik ga uit van het laatste persbericht. Goed gesprek, spoedig verder praten.quote:
Ik vraag me ook af waar ie heen zou moeten. Ik heb wel het idee dat, hoe goed ie het nu ook doet, dit zijn top is. Maar goed, hij heeft me al vaker verrast, dus het kan altijd.quote:Op maandag 1 april 2013 11:52 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hoe kom je er toch bij dat Daley vertrekt?
Als hij dit seizoen nog minuten maakt in het eerste is dat een bonus. Volgend seizoen staat hij er wel.quote:Op maandag 1 april 2013 11:50 schreef tammepiet het volgende:
Whatsupp met Boilesen? Moet bij een vertrek van Blind toch met Dijks voor lb klaar zijn.
Ik zie er echt niet zo heel veel potentie in. Hij is verdedigend zo ontzettend kwetsbaar en met Boilesen heb je een meer dan prima alternatief.quote:
Ik zou hem wel eens op CVM willen zien. Denk dat ie het daar goed zal doen.quote:
Dan zit hij Boccara en Sporkslede weer in de weg en we hebben Poulsen nog een jaar die het toch lang niet slecht doetquote:Op maandag 1 april 2013 13:11 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik zou hem wel eens op CVM willen zien. Denk dat ie het daar goed zal doen.
Gaat denk ik ook gebeuren als Boilesen terugkomt. Frank zag dat ook wel zitten iig.quote:Op maandag 1 april 2013 13:11 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik zou hem wel eens op CVM willen zien. Denk dat ie het daar goed zal doen.
Poulsen is, op Boerrigter en Lukoki na, de meest nutteloze kracht die we hebben. Dat kan een jeugdspeler of Blind ook.quote:Op maandag 1 april 2013 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zit hij Boccara en Sporkslede weer in de weg en we hebben Poulsen nog een jaar die het toch lang niet slecht doet
Dan onderschat je Poulsen toch behoorlijkquote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Poulsen is, op Boerrigter en Lukoki na, de meest nutteloze kracht die we hebben. Dat kan een jeugdspeler of Blind ook.
Die hebben i.t.t. Blind nog helemaal niets bewezen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan zit hij Boccara en Sporkslede weer in de weg en we hebben Poulsen nog een jaar die het toch lang niet slecht doet
Ik onderschat hem niet. Maar wat hij doet, zouden een hoop andere spelers ook kunnen. Hij is wel redelijk, maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan onderschat je Poulsen toch behoorlijk
Blind is dit seizoen ook pas voor het eerst redelijk daarvoor was het altijd huilen met de pet op.quote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Die hebben i.t.t. Blind nog helemaal niets bewezen.
Maar nu is hij de meest constante, hij heeft zichzelf erg goed ontwikkeld.quote:Op maandag 1 april 2013 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind is dit seizoen ook pas voor het eerst redelijk daarvoor was het altijd huilen met de pet op.
Het is al vanaf het begin duidelijk gemaakt dat Poulsen tijdens zijn tweede seizoen plaats moest gaan maken voor de jongere garde.quote:Op maandag 1 april 2013 13:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan onderschat je Poulsen toch behoorlijk
Ik zou daar nu al liever Schone zien.quote:Op maandag 1 april 2013 13:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is al vanaf het begin duidelijk gemaakt dat Poulsen tijdens zijn tweede seizoen plaats moest gaan maken voor de jongere garde.
Dus? Als een speler constant een bepaald niveau laat zien, waarom zou je dan je oordeel baseren op de jaren ervoor?quote:Op maandag 1 april 2013 13:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blind is dit seizoen ook pas voor het eerst redelijk daarvoor was het altijd huilen met de pet op.
Daar kom je ook niet altijd mee weg. Dat gaat prima thuis tegen clubs zoals NEC maar daar is het ook mee gezegd.quote:Op maandag 1 april 2013 13:18 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik zou daar nu al liever Schone zien.
Daar ben ik het mee oneens. Schone is een van de meest constante spelers dit seizoen, waar ie ook staat. Ik denk dat hij het daar goed zou doen.quote:Op maandag 1 april 2013 13:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar kom je ook niet altijd mee weg. Dat gaat prima thuis tegen clubs zoals NEC maar daar is het ook mee gezegd.
Moet zich in verdedigend opzicht nog wel echt bewijzen, maar wie weet.quote:Op maandag 1 april 2013 13:20 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee oneens. Schone is een van de meest constante spelers dit seizoen, waar ie ook staat. Ik denk dat hij het daar goed zou doen.
Sporksklede wordt niks dat is toch duidelijk, dus hij heeft enkel Boccara voor zich.quote:Op maandag 1 april 2013 13:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond hem lang niet slecht spelen toen hij in het eerste stondquote:Op maandag 1 april 2013 13:21 schreef Syntix het volgende:
[..]
Sporksklede wordt niks dat is toch duidelijk, dus hij heeft enkel Boccara voor zich.
Dat is waar. Maar ik zou het wel eens willen zien. Poulsen haalt vaak de snelheid uit een aanval, terwijl Schone altijd snel doordraait of speelt.quote:Op maandag 1 april 2013 13:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Moet zich in verdedigend opzicht nog wel echt bewijzen, maar wie weet.
Die keren dat hij inviel toen het al 3-0 stond er niks aan de hand was? Had hij anders niet al veel vaker genoemd moeten worden door FdB of bij de selectie horen te zitten...quote:Op maandag 1 april 2013 13:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vond hem lang niet slecht spelen toen hij in het eerste stond
En nu?quote:Op maandag 1 april 2013 13:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Ik heb even navraag gedaan en het schijnt dat Jan Everse op de 2e ring zat.
Was ie van een bitterbal aan het genieten?quote:Op maandag 1 april 2013 13:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Heeft Boerrigter hem uiteindelijk geraakt met 1 van zijn 300 kansloze schoten?quote:Op maandag 1 april 2013 13:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Je kunt hem geen doorzettingsvermogen ontzeggen in ieder gevalquote:Op maandag 1 april 2013 13:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Heeft Boerrigter hem uiteindelijk geraakt met 1 van zijn 300 kansloze schoten?
het gevolg van spelen met Schone op die plek dat er meer mensen achter de bal zijn dan met Poulsen, die vult dat goed in, want die speelt als een soort libero voor zijn verdediging met Moisander links en Alderweireld rechts in de zone, hierdoor spelen Blind en Van Rhijn een stuk verder naar voren, volgens mij 1 van de redenen dat Van Rhijn gisteren niet lekker speelde, de andere was dat hij Boerrigter voor zich had die veel ruimtes dicht liep ipv voor hem te creëren, dat vult Schone een stuk beter in als rechtsbuitenquote:Op maandag 1 april 2013 13:18 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik zou daar nu al liever Schone zien.
Ik hoopte zo, dat toen ie er die keer lekker langs liep gisteren, hij hem in de kruising zou schieten. Schiet ie hem in de 2e ring.quote:Op maandag 1 april 2013 13:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Boerrigter haat Everse, vandaar dat hij alles in de 2e ring schoot.quote:
Nee, de precisie ontbrak.quote:Op maandag 1 april 2013 13:27 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Daar van Ricardo, daar heb je een punt. Maar ik had wel het idee dat het een stuk vloeiender liep door de afwezigheid van Poulsenquote:Op maandag 1 april 2013 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gevolg van spelen met Schone op die plek dat er meer mensen achter de bal zijn dan met Poulsen, die vult dat goed in, want die speelt als een soort libero voor zijn verdediging met Moisander links en Alderweireld rechts in de zone, hierdoor spelen Blind en Van Rhijn een stuk verder naar voren, volgens mij 1 van de redenen dat Van Rhijn gisteren niet lekker speelde, de andere was dat hij Boerrigter voor zich had die veel ruimtes dicht liep ipv voor hem te creëren, dat vult Schone een stuk beter in als rechtsbuiten
Ik gunde hem ook een goal zeker toen hij er op snelheid langs ging die keer, op een gegeven moment werd het zielig, hij was al eerder rijp voor een wissel en dat was ook zeker gebeurd als Babel fitter was geweestquote:Op maandag 1 april 2013 13:30 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik hoopte zo, dat toen ie er die keer lekker langs liep gisteren, hij hem in de kruising zou schieten. Schiet ie hem in de 2e ring.
Elke. Fucking. Keer.
Poulsen maakt ons kampioen man. Hij is echt heeeeel nuttig.quote:Op maandag 1 april 2013 13:31 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Daar van Ricardo, daar heb je een punt. Maar ik had wel het idee dat het een stuk vloeiender liep door de afwezigheid van Poulsen
Je zit er volledig naast. Elke verdedigende middenvelder is nuttig, niet alleen Poulsen. Er zijn veel meer spelers die kunnen wat hij doet.quote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Poulsen maakt ons kampioen man. Hij is echt heeeeel nuttig.
Tja, het is gewoon jammer dat het zo zielig is geworden met hemquote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gunde hem ook een goal zeker toen hij er op snelheid langs ging die keer, op een gegeven moment werd het zielig, hij was al eerder rijp voor een wissel en dat was ook zeker gebeurd als Babel fitter was geweest
Nee man. We worden kampioen door twee geweldige spelers die ten alle tijden van alle kanten ondergewaardeerd worden en gezeik moeten verwerken. de Jong en Eriksen, dat zijn de 2 waar alles van afhangt.quote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Poulsen maakt ons kampioen man. Hij is echt heeeeel nuttig.
Ga je hem nou echt die ongelukkige eigen goal kwalijk nemen? Kom op zegquote:Op maandag 1 april 2013 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vooral zijn doelpunt was wonderschoon. Heb je gister nog genoten van Boerrigter overigens?
Dat zeker niet, maar ik heb ook geen idee waarop jij zijn goede invalbeurten baseert.quote:Op maandag 1 april 2013 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ga je hem nou echt die ongelukkige eigen goal kwalijk nemen? Kom op zeg
Poulsen is veel intelligenter dan Enoh, hij laat het team goed functioneren en heeft zeker zijn waarde maar de echte bepalende spelers zijn toch Eriksen en de Jongquote:Op maandag 1 april 2013 13:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je zit er volledig naast. Elke verdedigende middenvelder is nuttig, niet alleen Poulsen. Er zijn veel meer spelers die kunnen wat hij doet.
Dit hoorde je 1,5 jaar geleden ook toen Enoh speelde, hij was heel nuttig omdat hij veel ballen afpakte. Tegelijkertijd haalt hij wel al het voetbal er uit.
Ik kan ook niet begrijpen dat er enorm veel supporters zijn die de waarde van die twee niet zien. Poulsen, Alderweireld, Moisander, Blind, dat zijn uiteindelijk vervangbare spelers. Maar zoek maar eens een tweede Eriksen of Siemquote:Op maandag 1 april 2013 13:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Poulsen is veel intelligenter dan Enoh, hij laat het team goed functioneren en heeft zeker zijn waarde maar de echte bepalende spelers zijn toch Eriksen en de Jong
Enoh levert alle ballen die die verovert weer in. Poulsen niet.quote:Op maandag 1 april 2013 13:34 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Je zit er volledig naast. Elke verdedigende middenvelder is nuttig, niet alleen Poulsen. Er zijn veel meer spelers die kunnen wat hij doet.
Dit hoorde je 1,5 jaar geleden ook toen Enoh speelde, hij was heel nuttig omdat hij veel ballen afpakte. Tegelijkertijd haalt hij wel al het voetbal er uit.
Zo blij dat die jongen weg is, sympathieke speler maar heel slecht voor m'n hartquote:Op maandag 1 april 2013 13:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Enoh levert alle ballen die die verovert weer in. Poulsen niet.
Je begrijpt me verkeerdquote:Op maandag 1 april 2013 13:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Poulsen loopt ook gewoon erg slim. Staat bijna altijd op de goede plek, zanikt nooit en pakt volgens mij weinig kaarten. Veel gasten zouden op die plek veel kaarten pakken.quote:
Het probleem is wel dat je dan geen jeugdspelers meer in Ajax 1 kan zetten die al in de Jupiler league spelen (hoogstwaarschijnlijk dan als ze het Spaanse model overnemen)quote:Op maandag 1 april 2013 14:47 schreef BankAardappel het volgende:
Ik lees op VI dat ze de jupiler league will hervormen en misschien de reserves van Ajax, Feyenoord en PSV er willen laten spelen om het aantrekkelijker te maken. Een beetje zoals in Spanje. Zou wel beter zijn, dan zou ik opeens wel jupiler league willen zien.
Klopt ja, daarentegen hoef je geen samenwerkingsverband meer aan te gaan met een kleine club, en hou je de ontwikkeling van die spelers in eigen hand. Maar weet ook niet precies hoe dat werkt, is ook wel fijn om een reserve team te hebben waar spelers ritme op kunnen doen na een blessure ofzo.quote:Op maandag 1 april 2013 15:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat je dan geen jeugdspelers meer in Ajax 1 kan zetten die al in de Jupiler league spelen (hoogstwaarschijnlijk dan als ze het Spaanse model overnemen)
Enoh is een held.quote:Op maandag 1 april 2013 13:41 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hoe doet het best goed daar. Beter hem achter de hand dan een Lukoki.quote:Op maandag 1 april 2013 15:10 schreef Capi het volgende:
[..]
transfervrij vertrokken naar RKC, daarvoor werd hij wel verhuurd aan NAC
Komt niet helemaal lekker uit dan eigenlijk..Ze hebben net het 2e elftal zo neer gezet dat het A plus reservespelers zijn. Dat niet kunnen wisselen lijkt me niet zo handig eigenlijk...quote:Op maandag 1 april 2013 15:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Het probleem is wel dat je dan geen jeugdspelers meer in Ajax 1 kan zetten die al in de Jupiler league spelen (hoogstwaarschijnlijk dan als ze het Spaanse model overnemen)
Even langs een blindenschool gaan, daar schijnen veel ajacieden te zittenquote:Op maandag 1 april 2013 15:24 schreef Max-Westerman het volgende:
Iemand interesse in 2 slecht zicht plekken voor zondag?
Normale prijs
lol hou op man xDquote:Op maandag 1 april 2013 15:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Even langs een blindenschool gaan, daar schijnen veel ajacieden te zitten![]()
![]()
xDquote:Op maandag 1 april 2013 15:28 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
lol hou op man xD
ik kan niet meer stoppen met lachen lolol![]()
ja precies xdquote:Op maandag 1 april 2013 15:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Even langs een blindenschool gaan, daar schijnen veel ajacieden te zitten![]()
![]()
Dit vind ik geen leuke opmerking.quote:Op maandag 1 april 2013 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja precies xd
en als je boertjes wilt zien even naar de begraafplaats, die kregen bij het zien van het slechte voetbal van psv direct een hartstilstand xD
Wahahahahahhaaaquote:Op maandag 1 april 2013 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
ja precies xd
en als je boertjes wilt zien even naar de begraafplaats, die kregen bij het zien van het slechte voetbal van psv direct een hartstilstand xD
Is er familie van je overleden aan PSV?quote:Op maandag 1 april 2013 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit vind ik geen leuke opmerking.
Nee aan een begraafplaats.quote:Op maandag 1 april 2013 15:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is er familie van je overleden aan PSV?
Allemaal dood door vuurwerkquote:Op maandag 1 april 2013 15:33 schreef Tyron het volgende:
[..]
en als je twente supporters wilt vinden kan je lang zoeken :p
die zijn er niet meer xD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |