SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreemd he. Was me al eens eerder opgevallen.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:16 schreef MrStock het volgende:
Waarom is er vaak na de 2-0 een gigantische barrière om de 3-0 te maken...
Feyenoord-Vitesse maar gelijkquote:Op zondag 31 maart 2013 17:17 schreef tammepiet het volgende:
[ afbeelding ]
Psv moet nog naar AZ, Twente en krijgt Ajax nog.
Fey - Vit. kan ook alleen maar gunstig uitpakken.
Ja we hadden hem bijna. Werd jammer genoeg afgekeurdquote:Op zondag 31 maart 2013 17:16 schreef MrStock het volgende:
Waarom is er vaak na de 2-0 een gigantische barrière om de 3-0 te maken...
Als we op punten niemand hoeven in te halen vind ik dat we het maar op doelpunten moeten doen.quote:
Eens.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen Heracles aub zo
Fischer - Hoesen - Babel
Eriksen - Schöne - de Jong
Blind - Moisander - Alderweireld - van Rhijn
Vermeer
Tuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 18:13 schreef badboynova het volgende:
Zal jantje straks ook nog een liedje zingen
quote:Op zondag 31 maart 2013 18:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Tegen Heracles aub zo
Fischer - Hoesen - Babel
Eriksen - Schöne - de Jong
Blind - Moisander - Alderweireld - van Rhijn
Vermeer
Is dat probleem met zijn knie nu helemaal weg?quote:Op zondag 31 maart 2013 18:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alweer. Hopelijk krijgt ie nog een keer zijn beloning.
Nee Babel spreekt met ze voetenquote:
Basis volgende week a.u.b. Is al twee keer sterk ingevallenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:24 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoesen verdient absoluut meer minuten.
4 gols bij Jong Ajax in 2 wedstrijden, debuut Jong Oranje en gol. 2 keer sterk invallen in Ajax 1.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Basis volgende week a.u.b. Is al twee keer sterk ingevallen
Ja wil ik ook wel zien. Maar mijn stream gaat toch dood. Dus ik kijk later wel naar beelden ofzo.quote:
Tegen AZ was hij al heel sterk. En nu weer, lekker technisch ookquote:Op zondag 31 maart 2013 18:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
4 gols bij Jong Ajax in 2 wedstrijden, debuut Jong Oranje en gol. 2 keer sterk invallen in Ajax 1.
Wel genoeg zo.
Ja en maken ze documentaires overquote:Op zondag 31 maart 2013 18:26 schreef Artillerieschaap het volgende:
Okay dit is gewoon weer kots van EL. Toen Guidetti na een klein jaartje verhuur afscheid nam zonden ze dat volledig uit.
Dat valt niet te ontkennenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee maar toch een gunstig speelweekend
En ze hadden gewoon een penalty moeten krijgen die laatste min.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Die ruk Demouge had gewoon de 3-2 binnen moeten schieten vanmiddag.
Derk moet lekker verkocht worden in de zomer. Dat heeft geen zin meer bij Ajax.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:31 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik vind het verhaal Boerrigter toch wel erg triest worden. Hij werkt hard maar het heeft gewoon geen nut.Verder speelde ze de eerste helft erg goed, en de 2e helft werd het na de wissels weer een stuk beter. Hoesen viel heel goed in, zou hem toch wel vaker willen zien.
Hij krijgt af en toe een kans en maakt het dan niet waar. Hij moet het volgend jaar maar ergens anders gaan proberen. Niet goed genoeg meerquote:Op zondag 31 maart 2013 18:31 schreef Triptamine2 het volgende:
Ik vind het verhaal Boerrigter toch wel erg triest worden. Hij werkt hard maar het heeft gewoon geen nut.Verder speelde ze de eerste helft erg goed, en de 2e helft werd het na de wissels weer een stuk beter. Hoesen viel heel goed in, zou hem toch wel vaker willen zien.
Je vergeet de onthouden pingel, het moment wanneer makkelie affluitte was er nog de afvallende bal voor roda.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:31 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Die ruk Demouge had gewoon de 3-2 binnen moeten schieten vanmiddag.
Inderdaad, en dat is zuur, want in zijn eerste seizoen vond ik hem een nuttige speler.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Derk moet lekker verkocht worden in de zomer. Dat heeft geen zin meer bij Ajax.
Hij kan zo weer bij RKC terecht denk ikquote:Op zondag 31 maart 2013 18:32 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Hij krijgt af en toe een kans en maakt het dan niet waar. Hij moet het volgend jaar maar ergens anders gaan proberen. Niet goed genoeg meer
Vorig jaar schoot hij die ballen er wel in. Hij mist nu gewoon vorm, en heeft ook niet echt iets om op terug te vallen. Ik denk dat hij wel naar het buitenland gaatquote:Op zondag 31 maart 2013 18:33 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat is zuur, want in zijn eerste seizoen vond ik hem een nuttige speler.
[..]
Hij kan zo weer bij RKC terecht denk ik![]()
Gaat om de tegendoelpuntenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:37 schreef MrStock het volgende:
Ligt het aan mij of hebben we weinig doelpunten gemaakt voor een koploper?
Klopt.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:40 schreef Triptamine2 het volgende:
Oh, en Schone is voor mij toch wel een van de spelers die me het meest heeft verrast dit jaar. Speelt elke wedstrijd, en speelt altijd een voldoende. Zeer nuttige speler om erbij te hebben.
Poulsen ben ik niet zo'n fan van, maar ik heb ook nog steeds een soort heimwee naar Anita. Hoesen kan inderdaad een goede worden.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Klopt.
Poulsen ook uitstekend.
Hoesen ook een meevaller.
Als je kijkt wat die 3 gasten gekost hebben had je dit niet mogen dromen.
Ik ben juist wel fan van Poulsen. Extreem nuttige kracht. Veel mensen klagen op hem maar zonder zo'n speler heb je heel wat tegendoelpunten meer en punten minder.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:43 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Poulsen ben ik niet zo'n fan van, maar ik heb ook nog steeds een soort heimwee naar Anita. Hoesen kan inderdaad een goede worden.
We hebben sowieso dikke winst gemaakt op de transfermarkt en toch zo spelen. Echt alle credits aan Frank!quote:Op zondag 31 maart 2013 18:42 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Klopt.
Poulsen ook uitstekend.
Hoesen ook een meevaller.
Als je kijkt wat die 3 gasten gekost hebben had je dit niet mogen dromen.
Poulsen levert niets op als die blijft.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We hebben sowieso dikke winst gemaakt op de transfermarkt en toch zo spelen. Echt alle credits aan Frank!
Eens, vond alleen ook Sigthorsson matig.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goed resultaat en met vlagen goed voetbal gezien. Van Rhijn en Boerrigter waren niet best
En Sigthorsson was ook dramatisch. Verder helemaal eens.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Goed resultaat en met vlagen goed voetbal gezien. Van Rhijn en Boerrigter waren niet best
Ik bedoel dat we voor meer hebben verkocht dan gekocht. En toch zo blijven spelenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:53 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Poulsen levert niets op als die blijft.
Hoesen en Schone wel winst indrdaad.
Hoesen mag zijn plekkie overnemenquote:Op zondag 31 maart 2013 18:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Eens, vond alleen ook Sigthorsson matig.
quote:Na de Jong (19) is Eriksen (17) van alle Ajax spelers bij de meeste doelpunten betrokken geweest.
En meteen een Alvesje doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoesen mag zijn plekkie overnemen
Tegen psv siem ook spits. Altijd aanwezig in topduels.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
Die gekke Siem speelt ook weer als een baas nu we in de beslissende fase zitten.
Man of the match, absoluutquote:Op zondag 31 maart 2013 18:58 schreef ValHallen het volgende:
Die gekke Siem speelt ook weer als een baas nu we in de beslissende fase zitten.
Ja, dat is nog wel het meest verbazingwekkende.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat we voor meer hebben verkocht dan gekocht. En toch zo blijven spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |