Deze?quote:Op zaterdag 6 april 2013 14:03 schreef theycouldbewrong het volgende:
Misschien een beetje vaag.
Maar ik zoek een nummer, die vaak bij openingen van gymwedstrijden werd gebruikt.
Het is een oud dance achtig nummer, zonder zang,
In mijn hoofd heb ik het deuntje precies, lastig uit te leggen maar zal het proberen
Het is een soort drum, die steeds sneller gaat, nja sneller, begint langzaam en dan steeds sneller werkend naar een climax
Oke ik heb het deuntje opgenomen met stokken en pannenhaha wil het zo graag weten
Hier is het:het gaat niet om de kwaliteit
Hij is van dit jaar, begint met een synth, dan sax.quote:Op vrijdag 5 april 2013 07:10 schreef SGYENZO het volgende:
Ik zoek zo'n sloom saxofoon liedje. (Nee, niet mr. Saxobeat.)
Deze misschien?quote:Op zondag 7 april 2013 07:28 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Hij is van dit jaar, begint met een synth, dan sax.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:16 schreef MarsX het volgende:
Weet iemand welke vocal sample hier word gebruik op 3 minuut 13??
Deze?quote:Op maandag 8 april 2013 20:10 schreef TanteJulia het volgende:
Er is toch ook een versie van Rattle (van de Bingoplayers) welke wordt gezongen door een vrouw? Ik geloof dat ze iets zingt van; gettin' ready for de night... en het refrein van Rattle (get up) blijft het zelfde. De vrouw zingt best hoog en ik weet nog dat ik dacht; wat jammer dat het refrein zo'n harde mannenstem zit.
Ze draaien hem hier regelmatig tijdens het stappen want het is een lekker up-tempo nummer. Maar aangezien ik met deze beschrijving nergens een naam kan vinden begin ik te twijfelen of het refrein wel Rattle is. Iemand die mij verder kan helpen?
Graag gedaan!quote:
Een beetje meer info zou handig zijn. Werd het lied gezongen? Zo ja door een man of vrouw, werden er instrumenten gebruikt, wat is het tempo van het lied enz...quote:Op maandag 8 april 2013 16:58 schreef Naadje29 het volgende:
Help kan iemand me helpen vorige week Donderdag op Eredivisie live was er een mooi nummer te horen na de Uefa Europa League Samenvattingen? wie o wie ik zou echt blij zijn als iemand het weet...alvast bedankt! en als ik iemand kan helpen doe ik het graag..:))
Pfieuw! Zelf weer gevonden na een week of 3 zoeken, serieus opgeluchtquote:Op woensdag 20 maart 2013 14:00 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik zoek een vrij lieflijk nummer gezongen door 2 vrouwen met gitaar? (waren in de clip ook te zien) Tijdje terug werd het nog wel eens op 3fm gedraaid (ongetwijfeld nog wel eens, maar kon hem niet in de lijsten vinden). In mijn geheugen doet het een beetje denken aan de stem van de zangeres van Two Monsters & Men maar misschien zit ik daar wel helemaal fout.
deze wellicht?quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:37 schreef Silverado het volgende:
Ik zoek een waarschijnlijk wat ouder nummer.
- van een dame
- best vrolijk
- af en toe begeleid met instrumenten (denk trompet / sax)
- volgens mij zingt ze "it's you that I want"
Google kan natuurlijk niks met deze omschrijving, misschien dat er bij iemand een belletje gaan rinkelen?
Je bedoelt een steeldrum?quote:Op dinsdag 9 april 2013 14:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Op zoek naar een soort heel vrolijk dancehall nummer uit denk ik 2004/2005? Het is heel vrolijk en heeft een soort Caribische xylofoon. Heel repetitief en vrij onbekend volgens mij.
Meer dan dit weet ik niet haha.
Iemand?
Longshot:quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:37 schreef Silverado het volgende:
- van een dame
- best vrolijk
Google kan natuurlijk niks met deze omschrijving, misschien dat er bij iemand een belletje gaan rinkelen?
nee, sorryquote:
nee, sorry ook nietquote:
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:37 schreef Silverado het volgende:
- van een dame
- best vrolijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |