abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 maart 2013 @ 17:19:20 #51
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_124724297
Dus als je een vrouw zwanger hebt gemaakt en zij wilt het houden dan wordt het alimentatie betalen?
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Be kind, you'll never know what a person is going through deep inside.
pi_124724321
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:19 schreef jcdragon het volgende:
Dus als je een vrouw zwanger hebt gemaakt en zij wilt het houden dan wordt het alimentatie betalen?
Ja, mits je het kind erkend of via rechtbank.
pi_124724353
Emigreren naar een land buiten de EU is een optie.
pi_124724375
Je zou ook een vaderschapstest kunnen aanvragen, toch? Om zeker te zijn dat het van jou is en/of de vrouw in kwestie jou niet naait.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2013 17:21:48 ]
  zondag 31 maart 2013 @ 17:22:33 #55
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_124724403
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:20 schreef teckna het volgende:

[..]

Het is zelfs mogelijk dat TS wel alimentatie moet betalen en dat de moeder besluit dat hij het kind niet mag zien?
pi_124724415
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:19 schreef jcdragon het volgende:
Vind je dat gek?
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_124724465
bekijk het positief summerof69, het bedrag dat je moet betalen kan je uitspreiden over 18 jaar ;)
  zondag 31 maart 2013 @ 17:24:55 #58
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_124724472
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:22 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Vind je dat gek?
Nee.
  zondag 31 maart 2013 @ 17:26:23 #59
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_124724523
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:24 schreef Holenbeer het volgende:
bekijk het positief summerof69, het bedrag dat je moet betalen kan je uitspreiden over 18 jaar ;)
Of meer zelfs.

quote:
Een ouder moet voor de kinderen de kosten van verzorging en opvoeding betalen, totdat zij 18 jaar zijn. Als het kind meerderjarig wordt, houdt echter de financiële verplichting niet op. Een ouder heeft voor de kinderen van 18, 19 en 20 jaar een "voortgezette onderhoudsplicht". Dit betekent dat hij of zij de kosten van levensonderhoud en studie moet betalen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alimentatie
pi_124724528
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:24 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Nee.
Gelukkig _O_ :D Maar ik denk dat als het voor de rechter komt dat een alimentatie-eis wel samenhangt met een bezoekregeling. Hoop ik :D
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
pi_124724635
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:13 schreef Neuroscience het volgende:
Alle voorbehoedsmiddelen ten spijt, als je seks hebt riskeer je de kans op conceptie. Neem je verantwoordelijkheid als man en ondersteun moeder en kind zo goed als je kan. :)
Ja, dat zal leuk zijn. De vrouw bepaalt simpelweg of hij dan zou moeten betalen. Dát is haar keuze...abortus is de tweede. Dat je daaraan meebetaalt vind ik logisch. Niet meebetalen. omdat zij toevallig daadwerkelijk een kindwens heeft of ee. andere reden om geen abortus te willen.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_124724694
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:29 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Ja, dat zal leuk zijn. De vrouw bepaalt simpelweg of hij dan zou moeten betalen. Dát is haar keuze...abortus is de tweede. Dat je daaraan meebetaalt vind ik logisch. Niet meebetalen. omdat zij toevallig daadwerkelijk een kindwens heeft of ee. andere reden om geen abortus te willen.
Soit, maar dan vind ik jou als man tekortschieten.
pi_124724886
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:31 schreef Neuroscience het volgende:

[..]

Soit, maar dan vind ik jou als man tekortschieten.
Dat mag. :)

Dat je voorbijgaat aan de rechten van een man, om die van het kind (dat zonder vader op gaat groeien...) nog maar niet te spreken, maakt dat ik jou als mens tekort vind schieten. :)

Voor de pil en abortus was het inderdaad zo dat seks een risico op een ongewenst kind inhield. Die ouderwetse tijd zijn we gelukkig al een tijdje kwijt. Man & vrouw zijn gelijkwaardig, toch? Dat we er dan niet voor kiezen om de vrouw een ongewenste en dus gedwongen abortus laten ondergaan, lijkt me menselijk. De gevolgen dáárvan zijn m.i. voor de vrouw; zij besluit dan om het kind te willen houden. TS heeft alles gedaan om dit te voorkomen.
pi_124724936
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Sneu knulletje gespot.
Wel effectief...
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
  Forum Admin zondag 31 maart 2013 @ 17:40:55 #65
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_124724958
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 16:45 schreef KoningPils het volgende:
Hoe oud ben jij? En de leeftijd van die meid?
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
  zondag 31 maart 2013 @ 17:41:18 #66
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_124724965
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:20 schreef teckna het volgende:

[..]

En daarom moet TS om te beginnen het kind niet erkennen bij de gemeente. Dan is TS voor de overheid niet de vader van het kind.

Moeders kan theoretisch echter wel roet in het eten gooien via -inderdaad- de rechter.
pi_124724995
quote:
14s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:38 schreef Five_Horizons het volgende:

[..]

Dat mag. :)

Dat je voorbijgaat aan de rechten van een man, om die van het kind (dat zonder vader op gaat groeien...) nog maar niet te spreken, maakt dat ik jou als mens tekort vind schieten. :)

Voor de pil en abortus was het inderdaad zo dat seks een risico op een ongewenst kind inhield. Die ouderwetse tijd zijn we gelukkig al een tijdje kwijt. Man & vrouw zijn gelijkwaardig, toch? Dat we er dan niet voor kiezen om de vrouw een ongewenste en dus gedwongen abortus laten ondergaan, lijkt me menselijk. De gevolgen dáárvan zijn m.i. voor de vrouw; zij besluit dan om het kind te willen houden. TS heeft alles gedaan om dit te voorkomen.
Dit helemaal. Vrouwen willen alleen gelijke rechten als het hun positief uitkomt. Dus als zij ervoor kiest het te houden en hij niet nadat het mis is gegaan moet ze zelf voor de kosten opdraaien

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2013 17:42:36 ]
pi_124725001
Ja, maar de reden dat het kind zonder vader opgroeit is net zozeer de moeder als de vader aan te rekenen. Beide maken een keuze. En dan kies ik als man liever voor het kind en neem ik mijn verantwoordelijkheid. :) Los daarvan besef ik me dat ik niet weet hoe ik zou handelen als het mij zou overkomen :)
pi_124725022
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:12 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Verveel je je weer DeParo? :')
DeParo? Leg eens uit.
pi_124725027
Kind niet erkennen, en vaderschapstest altijd weigeren kan ze je niks maken.
Ik ben terug.
pi_124725106
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:42 schreef Neuroscience het volgende:
Ja, maar de reden dat het kind zonder vader opgroeit is net zozeer de moeder als de vader aan te rekenen. Beide maken een keuze. En dan kies ik als man liever voor het kind en neem ik mijn verantwoordelijkheid. :) Los daarvan besef ik me dat ik niet weet hoe ik zou handelen als het mij zou overkomen :)
De vader heeft daar niet voor gekozen. :)

Door abortus te willen, neem je die verantwoordelijkheid; is niet zo ingewikkeld, denk ik. :)

De man heeft in de eerste plaats voor zichzelf, maar zeker ook voor het kind. De moeder bepaalt nu voor het kind iets anders. Het kind blijft zonder vader opgroeien of 'ie nu betaalt of niet. Fijne keuze....
pi_124725107
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:43 schreef Druiff het volgende:

[..]

DeParo? Leg eens uit.
Ts is een kloon van DeParo.
Net als jij overigens.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_124725117
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:06 schreef Lienekien het volgende:
Oh, en ik geloof er trouwens niks van.
Waarom niet? Kan iemand mij toelichten wat d'r onrealistisch is aan deze situatie? Ikzelf weet echt niets van zwangerschappen enzo. :)
pi_124725169
Niks te maken willen hebben met je bloedeigen kind.
Echt, wat een trieste instelling :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edensnator over 'n out
pi_124725253
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 17:46 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:

[..]

Ts is een kloon van DeParo.
Net als jij overigens.
Oh. Nee hoor. Ik houd alleen niet zo van dat troll-geschreeuw als de situatie simpelweg mogelijk is. Mijns inziens ook vreemd om zo'n verhaal te verzinnen; wat levert het dan op?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')