wat ben jij voor een kutnoobquote:
Ziet er goed uit, goede oldskool muziekquote:Op zondag 31 maart 2013 16:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dit topic is op mijn mobiel geopend dus hopelijk is het goedgegaan
Een vet % van 2 is niet mogelijk dacht ik altijdquote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef mtchel112 het volgende:
sprak laatst met iemand die het over trainen wou hebben, hij had 2% lichaamsvet volgens zijn metingen, en hij trainde alleen met dumbells, en alles op het zelfde gewicht (dus bv 10kg dumbell voor curl, db squat, shoulder press, rows etc.) anders zou je uit verhouding groeien.
interresant gesprek, en gezegd dat ik graag zn schema wou om het is te proberen.
goeie kerel
ach, laat m zn momentje hebben, hij is afgekickt van wiet en drinkt daarom nu veelquote:Op zondag 31 maart 2013 16:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Een vet % van 2 is niet mogelijk dacht ik altijd. Record staat toch op 4% en die gast moest daar zoveel voor slikken...
alleen lijken hebben 2% BFquote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef mtchel112 het volgende:
sprak laatst met iemand die het over trainen wou hebben, hij had 2% lichaamsvet volgens zijn metingen, en hij trainde alleen met dumbells, en alles op het zelfde gewicht (dus bv 10kg dumbell voor curl, db squat, shoulder press, rows etc.) anders zou je uit verhouding groeien.
interresant gesprek, en gezegd dat ik graag zn schema wou om het is te proberen.
goeie kerel
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je cut gaat de goede kant op bro!
Yeah, mensen die niet zoveel op internet komen en alleen maar uitgaan van calipers in de gym enzo hebben altijd zo'n vertekend beeld van bf%.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef mtchel112 het volgende:
goeie kerel
Haha ik lach mensen altijd uit als ze dat beweren, net zoals meisjes die beweren op 8 % te zittenquote:
Gewoon nog een keertje naar je oude gaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:27 schreef ChesterPerry het volgende:
god wou morgen voor het eerst naar me nieuwe sportschooltje zie ik dat ie dicht zit....
waar eentje is meer voor kickboks en evt andere vechtsporten en conditie 2x in de week, zit een klein krachthonkje bijquote:
ik bepaal datquote:Op zondag 31 maart 2013 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken om dat? Je ''hoort'' er nu toch ook gewoon even goed ''bij'' ?
Bemoei je met je eigen zaken.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken om dat? Je ''hoort'' er nu toch ook gewoon even goed ''bij'' ?
yoloquote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef ChesterPerry het volgende:
wat gebeurt er als je synthol in je dolo spuit eigenlijk
Dan doet het pijn tijdens de seks.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef ChesterPerry het volgende:
dan wordt ie dickquote:Op zondag 31 maart 2013 16:57 schreef ChesterPerry het volgende:
?quote:
zoiezo Belgiëquote:Op zondag 31 maart 2013 17:42 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
denken ze nou echt dat 8 jarige aan de aas gaan
met kort haarquote:Op zondag 31 maart 2013 18:45 schreef ChesterPerry het volgende:
ook vrouwen die hier over praten hoor
je had graag een vierkant hoofd?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha.
Ik besef trouwens dat ik altijd een bol hoofd zal hebben. Genetics.
net zoals Kromo?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb echt hamsterwangen.
2:45. Over kinderen die last van roidrages krijgenquote:
dat is idd erg,jaquote:Op zondag 31 maart 2013 19:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
..widjojo?Ja misschien wel erger.
20000 mensen maar die anabolen gebruiken. Valt me mee.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:32 schreef Pastapipos het volgende:
Hij ziet er nieteens goed uitEn sterk zo te zien ook niet
Je moet nagaan hoeveel mensen er serieus bodybuilden en dan kijken of het meevalt.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
20000 mensen maar die anabolen gebruiken. Valt me mee.
Nee. Ik bekijk dat op 16miljoen Nederlanders.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:41 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je moet nagaan hoeveel mensen er serieus bodybuilden en dan kijken of het meevalt.
Zo ff geedit, maar goed dan is het wel weinig ja als je het zo bekijkt.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nee. Ik bekijk dat op 17miljoen Nederlanders.
In andere zeiden ze 160.000 ;p Is natuurlijk niet zeker te zeggenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
20000 mensen maar die anabolen gebruiken. Valt me mee.
Ja dat komt dichter in de buurt in mijn ervaring. Ik zie zo veel anabolenspuiters in mijn gym.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
In andere zeiden ze 160.000 ;p Is natuurlijk niet zeker te zeggen
Omdat hier grotere gasten zitten nogmaals.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:41 schreef Jahr00n het volgende:
Iemand ervaring met een workout routine change in de cut? Ik heb wat meer tijd nu dus kan een dag meer trainen.
3day split>4day ub/lb.
Sinds badr tegen alistair overeem moest gebruikt hij roids, paar maanden daarvoor kreeg hij geheel toevallig papa mike als trainer... alleen zijn de organisaties de corrupste in de hele sportwereld dus jammergenoeg blijft het doorgaanquote:Op zondag 31 maart 2013 19:47 schreef Pastapipos het volgende:
Ik heb net 4 filmpjes over anabolen gekeken. In elke kwam papa mike (back to basics apeldoorn, trainer van badr hari) voor
Pics.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:03 schreef THEFXR het volgende:
die trainer van obese heeft genetics, whoooaaa
kan je goed mee swaffelenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb echt hamsterwangen.
Ja. Genetics. Of goede toegang tot celltech.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:03 schreef THEFXR het volgende:
die trainer van obese heeft genetics, whoooaaa
zouden er srs kids van 14 zijn die roids nemen? lijkt me dat je dan zo door kan naar t ziekenhuis, 18 jaar is weer iets anders (alsnog sad). zoweiso, als je 14 bent al steroiden overwegenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:29 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
2:45. Over kinderen die last van roidrages krijgen
Was gisteren met iemand (18) aan t praten die helemaal geobsedeerd is door zyzz. Heeft tot nu toe alleen nog maar thuis getraind en gaat volgende week pas beginnen met sportschool. Heeft al wel veel nagedacht over roids en dat t zoveel sneller zou zijn enzoquote:Op zondag 31 maart 2013 21:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
zouden er srs kids van 14 zijn die roids nemen? lijkt me dat je dan zo door kan naar t ziekenhuis, 18 jaar is weer iets anders (alsnog sad). zoweiso, als je 14 bent al steroiden overwegentoen overwoog ik of ik gta IV ging spelen of huiswerk ging maken
er is een jeugdschaatser betrapt op roids, krijg hij van ze vader met 15 jaar.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:48 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
zouden er srs kids van 14 zijn die roids nemen? lijkt me dat je dan zo door kan naar t ziekenhuis, 18 jaar is weer iets anders (alsnog sad). zoweiso, als je 14 bent al steroiden overwegentoen overwoog ik of ik gta IV ging spelen of huiswerk ging maken
Ikke...biobrood gegeten.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef Awesome_ het volgende:
Wie heeft er gecheat vandaag?
Biecht onder deze EZ-bar:
-||||---\_/\_/---||||-
Zuurdesem om precies te zijn. Biologisch.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:45 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Biobrood? Wat moet ik me daar bij voorstellen?
Wat is er niet biologisch aan graan?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:48 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Zuurdesem om precies te zijn. Biologisch.
Dat zei ik niet..was alleen aanvulling op wat ik zei.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Wat is er niet biologisch aan graan?
Tja, die kleurstoffen komen te weinig buiten. Gelukkig lopen die van mij minstens 120 dagen van het jaar buiten te grazen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:50 schreef Fanta-stick het volgende:
In normaal volkorenbrood stoppen ze teveel kleurstoffen.
Ja echt op schandalige manier tekeer gegaan. Wel een nummer van een 5/10 gescoord.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:52 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Hoe was t stappe gistere maat? Enkeltje naar de klote zkr weer?
Haha!quote:Op zondag 31 maart 2013 22:52 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Tja, die kleurstoffen komen te weinig buiten. Gelukkig lopen die van mij minstens 120 dagen van het jaar buiten te grazen.
Daar hou ik niet van, wel van brood en chocola. Voor mij is dat dus cheaten.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:58 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je dat al cheaten noemt.5000kcal teveel wegbunkeren bij de King noem ik cheaten.
Gewoon 6 day split man. 2 keer per dag pompen ga je niet volhouden zonder zieke kuurschema's.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:03 schreef Awesome_ het volgende:
Wel fuck. Nu m'n homegym gestalte begint te krijgen (pics volgen wanneer die af is) wil ik dus all day every day trainen. Mensen die nog zieke 7 day (double) splits weten?
Kuren is geen probleem, G. Link naar goede 6day?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Gewoon 6 day split man. 2 keer per dag pompen ga je niet volhouden zonder zieke kuurschema's.
Je hebt ook gewoon een rustdag nodig.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:03 schreef Awesome_ het volgende:
Wel fuck. Nu m'n homegym gestalte begint te krijgen (pics volgen wanneer die af is) wil ik dus all day every day trainen. Mensen die nog zieke 7 day (double) splits weten?
Op roids ben ik zeker niet tegen (ook niet pro roids), zou persoonlijk het er niet voor over hebben om 8-10 weken met de gedachte te lopen of mn lever t nog we'll redt etc. Voor minimale gains die je toch weer verliestquote:Op zondag 31 maart 2013 21:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Was gisteren met iemand (18) aan t praten die helemaal geobsedeerd is door zyzz. Heeft tot nu toe alleen nog maar thuis getraind en gaat volgende week pas beginnen met sportschool. Heeft al wel veel nagedacht over roids en dat t zoveel sneller zou zijn enzo
Ik dacht dat het Fanta was aan het BORen met een rechte bar.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef Awesome_ het volgende:
Wie heeft er gecheat vandaag?
Biecht onder deze EZ-bar:
-||||---\_/\_/---||||-
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Fanta was aan het BORen met een rechte bar.
Stoer hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 19:09 schreef ChesterPerry het volgende:
nou ik er over nadenk vrouwen hebben eigenlijk nergens recht van spreken over
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:12 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Fanta was aan het BORen met een rechte bar.
Goedzo meis! Ben trots op je!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
O: 3 croissantjes met halva(!)-jam en jus de orange.
T: half zakje chocoladepaaseieren.
L: 4 crackers met slankie 48+
T: andere helft van chocoladepaaseieren.
D: aardappelreepjes gefrituurd in zonnebloemolie met zelfgemaakte gehakballetjes.
T: kom muesli met 2 bolletjes vanille-ijs en een appel.
Thanks! Doe dit nu al ongeveer maand deze voeding en de weegschaal wil nog niet mee werken maar dat komt vanzelf denk ik! Posts zoals die van jou houden de motivatie erin, hihi!quote:
Ja precies..je moet gewoon op je broekmaat letten. En altijd plassen he voor het wegen!!! Dankje lief.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Thanks! Doe dit nu al ongeveer maand deze voeding en de weegschaal wil nog niet mee werken maar dat komt vanzelf denk ik! Posts zoals die van jou houden de motivatie erin, hihi!
welke smaak weegschaal heb je de mijne is van Philips kan er zelfs op zien dat ik net een sapje heb weggedronken hij geeft vijf cijfers achter de nulquote:Op zondag 31 maart 2013 23:31 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Thanks! Doe dit nu al ongeveer maand deze voeding en de weegschaal wil nog niet mee werken maar dat komt vanzelf denk ik! Posts zoals die van jou houden de motivatie erin, hihi!
Hihi ja die van mij gaf vanochtond Kool-Aid aan!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:33 schreef Kerol het volgende:
[..]
welke smaak weegschaal heb je de mijne is van Philips kan er zelfs op zien dat ik net een sapje heb weggedronken hij geeft vijf cijfers achter de nul
Lolll xDxdxDiksdee!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:33 schreef Kerol het volgende:
[..]
welke smaak weegschaal heb je de mijne is van Philips kan er zelfs op zien dat ik net een sapje heb weggedronken hij geeft vijf cijfers achter de nul
mot altijd wel lage als ik weer mezelf weeg nadat ik net heb gepist dikke mindfuk voor die weegschaal man zo van wtf hoe is dat zo snel gegaan ja yolo
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:26 schreef Awesome_ het volgende:
O: 3 croissantjes met halva(!)-jam en jus de orange.
T: half zakje chocoladepaaseieren.
L: 4 crackers met slankie 48+
T: andere helft van chocoladepaaseieren.
D: aardappelreepjes gefrituurd in zonnebloemolie met zelfgemaakte gehakballetjes.
T: kom muesli met 2 bolletjes vanille-ijs en een appel.
Dat is echt veel te veel vette troep, kan nooit gezond zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 23:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Brunch 2 petit pains met kipsaté en filet american.
Avondeten 6 stokbroodjes met kipsaté en filet american, soep en paar stukjes rolade en wat beenham.
Nu kipspiesjes en gehaktballetjes.
Net 6km hardgelopen.
U srs? Want wij nietquote:Op zondag 31 maart 2013 23:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat is echt veel te veel vette troep, kan nooit gezond zijn
hoeveel zou het zijn na hardlopen, 1500 cal?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Brunch 2 petit pains met kipsaté en filet american.
Avondeten 6 stokbroodjes met kipsaté en filet american, soep en paar stukjes rolade en wat beenham.
Nu kipspiesjes en gehaktballetjes.
Net 6km hardgelopen.
jij komt er wel de gains komen wel broquote:Op zondag 31 maart 2013 23:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk straks nog een bak kwark weg. Moet tog wat eiwitjes hebbon
Psies. Vet eten = vet op de heupen, dames! Let vooral op verzadigde vetten want die zijn precies hetzelfde qua structuur als lichaamsvet en wordt dus 1 op 1 opgeslagen!!!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:39 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Dat is echt veel te veel vette troep, kan nooit gezond zijn
Om en nabij.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:41 schreef Kerol het volgende:
[..]
hoeveel zou het zijn na hardlopen, 1500 cal?
net als teveel eiwit pas maar op als je al 1 eiwitje teveel op eet wordt het al geconverteerd naar vetquote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Psies. Vet eten = vet op de heupen, dames! Let vooral op verzadigde vetten want die zijn precies hetzelfde qua structuur als lichaamsvet en wordt dus 1 op 1 opgeslagen!!!
dat is lekkerste drankje die er is a mattiequote:Op zondag 31 maart 2013 23:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hihi ja die van mij gaf vanochtond Kool-Aid aan!
dan nu de hamvraagquote:Op zondag 31 maart 2013 23:44 schreef THEFXR het volgende:
oke, ik werd gisteren om 12 uur wakker, zaterdag, dus
ff stokbrood gebakken en 3 zakjes sate=9 stokjes geveten met een halve liter cola
om 2 uur drop
om 3 uur kop kippesoep
om 4 uur een halve liter sinas
om 6 uur een magnetron maaltijd en zuipe
om 7 uur blikje anaalas
om 8 uur weer sinas
om 9 uur een zak chips 200 gr
om 10 uur 500 gr groente
om 11 uur 2 mokken thee
om 1 uur 6 frikandellen en een halve liter cola
ergens tussendoor nog 300 gr borrelnoten weggewerkt
om 3 uur gaan slapen
how was your cheatday???
Die jonge wil gewoon advies hebben.quote:
Ja tog!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:45 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
dat is lekkerste drankje die er is a mattie
Tss maar anders ontwikkeld hij anorexia, dat moeten we ook niet hebben/.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Die jonge wil gewoon advies hebben.
Nog een paar puntjes van advies. Verander de petit pains en stokbroodjes in bruin brood zitten anti-oxidanten in en leef je tot 7 jaar langer door. Wat groente voor de vitamientjes en mineralen, krijg altijd zo´n bleke huid en heb nergens meer de puf voor. En in plaats van alle vleeswaren kan je ook tofoe eten, veel beter voor het milieu en je gezondheid.
welke smaak pak je altijdquote:
Als je al geen nierstenen hebt gekregen! Vriend van mij is ook al zo door geslagen in dat fitnessgebeuren, eieren hier, biefstukken daar! Betrapte em zelfs een keer op het oplossen van een poeder uit een grote emmer in water. Wat denk je? Drie maanden later, nierstenen!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:44 schreef Kerol het volgende:
[..]
net als teveel eiwit pas maar op als je al 1 eiwitje teveel op eet wordt het al geconverteerd naar vet
Succes met je lever.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:51 schreef Jahr00n het volgende:
Het cutten gaat mij niet snel genoeg. Ik ga DNP zetten.
Ik gebruik het in de bulk. lean gainsquote:Op zondag 31 maart 2013 23:51 schreef Jahr00n het volgende:
ja kloptquote:Op zondag 31 maart 2013 23:48 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Als je al geen nierstenen hebt gekregen! Vriend van mij is ook al zo door geslagen in dat fitnessgebeuren, eieren hier, biefstukken daar! Betrapte em zelfs een keer op het oplossen van een poeder uit een grote emmer in water. Wat denk je? Drie maanden later, nierstenen!
ik DPAquote:Op zondag 31 maart 2013 23:51 schreef Jahr00n het volgende:
Hahaquote:Op zondag 31 maart 2013 23:54 schreef Kerol het volgende:
[..]
ja klopt
het leven van een bber gaat niet over rozen heb ook nog een verhaal over m'n opa hij had toen die 30 was eens creatine genome. toen die 83 was overleed hij plots niemand weet waarom maar ik weet het wel die creatine heeft hem genakt
Reageert er iemand op deze post: ach je had slaquote:Mijn lijstje van vandaag is belachelijk...
O: niks, geen tijd, super aan het haasten om optijd onderweg te zijn
T: appeltaart
T: paar handjes chips
T: 1 glas witte wijn
T: 2 stukjes stokbrood + kruidenboter
D: beetje varkenshaas, 2 mini gehaktballetjes, paar patatjes, wat sla, stukje maiskolf
T: 2 witte wijn
Morgen maar weer ff normaal en ook ontbijten...
sinds ik DNP zet maak ik de fat losses van mijn levenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:51 schreef Jahr00n het volgende:
had ik maar zo kk weinig gegetenquote:Op zondag 31 maart 2013 23:58 schreef Kerol het volgende:
D: beetje varkenshaas, 2 mini gehaktballetjes, paar patatjes, wat sla, stukje maiskolf
Maar jij bent gewoon een baas toch?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
had ik maar zo kk weinig gegeten
ik heb 200 gram chocolade repen en een xxl 300kkgrote zak chips lopen vreten.
moet wel om die zieke gains te behouden. dirty bulken mag dan.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ach yolo blijf geniete deze dagen neem je voor liefquote:Op zondag 31 maart 2013 23:59 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
understatementquote:Op maandag 1 april 2013 00:00 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Maar jij bent gewoon een baas toch?.
gewoon 5 marathons lopen per week tog om de vetgains te beperkenquote:Op maandag 1 april 2013 00:01 schreef ChesterPerry het volgende:
voeding is in principe overrated als je genoeg traint
Wat kan mij het milieu bommen? Vleesch verdomme!quote:Op zondag 31 maart 2013 23:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Die jonge wil gewoon advies hebben.
Nog een paar puntjes van advies. Verander de petit pains en stokbroodjes in bruin brood zitten anti-oxidanten in en leef je tot 7 jaar langer door. Wat groente voor de vitamientjes en mineralen, krijg altijd zo´n bleke huid en heb nergens meer de puf voor. En in plaats van alle vleeswaren kan je ook tofoe eten, veel beter voor het milieu en je gezondheid.
quote:Op maandag 1 april 2013 00:01 schreef ChesterPerry het volgende:
voeding is in principe overrated als je genoeg traint
neu heb het meer over 2x per dag trainenquote:Op maandag 1 april 2013 00:02 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
gewoon 5 marathons lopen per week tog om de vetgains te beperken
Dat is in een dieet topic hoop ik?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:58 schreef Kerol het volgende:
[..]
Reageert er iemand op deze post: ach je had sla![]()
jaquote:Op maandag 1 april 2013 00:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat is in een dieet topic hoop ik?
Ja kijk maar uit in Lif voor dat je het weet nakken ze je.quote:Op maandag 1 april 2013 00:07 schreef ChesterPerry het volgende:
kan je een ban krijgen voor een bepaald subforum?
Yes.. Ik post ook in het make-up topic, daarom niet geband. Connecties met die wijffies daar.quote:Op maandag 1 april 2013 00:07 schreef ChesterPerry het volgende:
kan je een ban krijgen voor een bepaald subforum?
Ja, ik ben wel aan het minderen in melk, neem normaal alleen 500ml als ontbijt en dan 300ml bij lunch op werk. Alleen vandaag was ik te lui en melk met havermout is lekker makkelijk.quote:Op maandag 1 april 2013 00:12 schreef Kerol het volgende:
vind je het niet fijner om wat meer te eten ipv melk sappie
waarom geen volle melk?quote:Op maandag 1 april 2013 00:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ben ook op dieet.
Mijn lijstje van vandaag
O: 500ml halfvolle melk + 50gr havermout
M: 500ml halfvolle melk + 50gr havermout
T: 50gr pinda's
T: 400ml halfvolle melk + 35gr whey
A: 300gr zalmmoot + 200gr broccoli
T: 50gr pinda's
T: 50gr Chorizo
N: 250gr magere kwark + 35gr whey
Ik was lui.
filmpje?quote:Op maandag 1 april 2013 00:15 schreef Pastapipos het volgende:
Vandaag 2,5L volle melk gedronken. Best weinig voedsel in huis en had vandaag verjaardag dus ging makkelijk onderweg. Brace yourselves, lactose farts are coming
Ben langzaam aan het cutten, van 3500 naar 3100 gegaan. Ik vul die kcals aan vet dan liever op met pinda's oid.quote:
Moet je ze zelf ff in een droge pan bruin bakken.quote:Op maandag 1 april 2013 00:21 schreef THEFXR het volgende:
bij de lidl hebben ze ongebrande,ongezouten cashewnoten, niet te vreten, joh
ja oke, maar dat ongebrande trek ik echt niequote:Op maandag 1 april 2013 00:22 schreef Sapstengel het volgende:
Ik eet altijd ongezouten. Veel lekkerder en beter, zelfde met pinda's.
First world problem.quote:Op maandag 1 april 2013 00:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ja oke, maar dat ongebrande trek ik echt nie
quote:Op maandag 1 april 2013 00:37 schreef seto het volgende:
http://fatcouples.tumblr.com/
zie, je hoeft helemaal niet naar de jim te gaan om liefde te vinden
die zijn inmiddels allemaal overleden...quote:Op maandag 1 april 2013 00:37 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
http://www.be2.nl/be2/v3m(...)XLB:20130331223717:s
Dat is wel jammer, die hebben nu een te laag BF naar jouw smaak.\quote:Op maandag 1 april 2013 00:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die zijn inmiddels allemaal overleden...
Denk aan alle money die je kan maken met die erfenis, G.quote:Op maandag 1 april 2013 00:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die zijn inmiddels allemaal overleden...
fat? dat is geen vet meer dat isquote:Op maandag 1 april 2013 00:37 schreef seto het volgende:
http://fatcouples.tumblr.com/
zie, je hoeft helemaal niet naar de jim te gaan om liefde te vinden
Je vindt het net zo heet als vuurwerk of fat to infinity and beyond?quote:Op maandag 1 april 2013 00:43 schreef THEFXR het volgende:
[..]
fat? dat is geen vet meer dat is [ afbeelding ]
Kabayumquote:Op maandag 1 april 2013 00:47 schreef IrCute het volgende:
O: paasontbijt bij een gaar duits tentje, een omelet met kaas, champignons, paprika en ui en toast met jam
L/D: Lamsrack, brocolli ovenschotel, aardappelen
T: Paaseieren met caramel en marshmellow vulling
T: Verjaardagstaart: CAKE BATTER CONFETTI™
Layers of moist Red Velvet Cake and Cake Batter Ice Cream® with Rainbow Sprinkles wrapped in fluffy White Frosting
omg heb je anoreksia ofzowquote:Op maandag 1 april 2013 00:53 schreef Fanta-stick het volgende:
O: Havermout met yoghurt en bosbessen (niet helemaal opgekregen)
L:2 lijnzaadcrackers met hummus en komkommer
T: Paar olijven/Augurken
D: 2 Zuurdesem sneetjes met 4 eieren
T: 4 halve walnoten
I know weinig, had geen honger en niet getraind.
quote:
waar zijn je groente?quote:Op maandag 1 april 2013 00:56 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ochtend: 2 boterhammen met een multi vitamine bruistablet en een banaan
Middag: 2 boterhammen met kipfilet, 2 boterhammen met kaas, 1 boterham met pindakaas, 1 gekookt eitje, 1 zoethout thee met suiker,
Avond: 2 borden patat+frikandel
Avond2: 2 boterhammen met pindakaas+eierkoek
avond3: nootjes en chips
zometeen: 2 boterhammen+shake.
Is er iemand jaloers?quote:Op maandag 1 april 2013 00:57 schreef IrCute het volgende:
Haar bovenarmen zijn net zo vet als mijn bovenbenen
Weetje IrCute, ik mocht jou altijd wel, maar dat je gaat fucken met mijn foto's vind ik minder.quote:
eh....... groentesoep gehad... my badquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 00:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Weetje IrCute, ik mocht jou altijd wel, maar dat je gaat fucken met mijn foto's vind ik minder.
Fucking grappige film!quote:
Mijn favoriete filmquote:Op maandag 1 april 2013 01:04 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Fucking grappige film!
+1 voor Amurica!
Dat heb ik nooit gezegd, Drive is een bazenfilm, In Bruges vond ik een kutfilmquote:Op maandag 1 april 2013 01:06 schreef seto het volgende:
geen wonder dat je drive dan saai vond met zo'n smaak
Oh, dus over een jaar ben jij m'n vriendin?quote:Op maandag 1 april 2013 00:58 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Weetje IrCute, ik mocht jou altijd wel, maar dat je gaat fucken met mijn foto's vind ik minder.
Hahaha, toen ik ging afrijden mocht ik mijn eigen muziek opzetten, de nacht vantevoren kon ik niet slapen, drive gekeken en tijdens mijn examen dat nr opquote:
Hij heeft met Eva, you mad?quote:Op maandag 1 april 2013 01:09 schreef IrCute het volgende:
Gvd, ryan gosling is zo geil. De enige man op deze wereld waarmee ik keihard zou vreemdgaan.
Have no fear!quote:Op maandag 1 april 2013 01:09 schreef IrCute het volgende:
Gvd, ryan gosling is zo geil. De enige man op deze wereld waarmee ik keihard zou vreemdgaan.
quote:
Eva Mendes...... Would do!quote:
* ManageTheAnger slaps IrCute around with a large trout!quote:Op maandag 1 april 2013 01:12 schreef IrCute het volgende:
[..]
Eva is een manwijf, Emma Stone en Ryan passen beter bij elkaar
Pics or it didnt happenquote:Op maandag 1 april 2013 01:11 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Have no fear!
His look-a-like is here!
To the rescue......
here I am.....
Al zijn muziek is wat dat betreft geniaal. Doet me altijd denken aan die old school arcade racers.quote:Op maandag 1 april 2013 01:08 schreef IrCute het volgende:
[..]
Hahaha, toen ik ging afrijden mocht ik mijn eigen muziek opzetten, de nacht vantevoren kon ik niet slapen, drive gekeken en tijdens mijn examen dat nr opin 1x geslaagd.
Naja ging meer dat ze met mijn gewicht zit te spotten.quote:Op maandag 1 april 2013 01:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh, dus over een jaar ben jij m'n vriendin?
quote:Op maandag 1 april 2013 01:19 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Naja ging meer dat ze met mijn gewicht zit te spotten.
Welke film?quote:
Hoeveel takes?quote:Op maandag 1 april 2013 01:34 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik hebvandaag fotoshoetoe met mezelf gehouden.
Fight club, toffe filmquote:
quote:
quote:
quote:
Ondernemen is risico, you win some you lose some.quote:
Nee, weet al ongeveer hoe het eruitziet..Hij heeft wel een babyface maar dat kan soms lekker zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 01:47 schreef seto het volgende:
je ziet zijn gezicht niet eens goed, straks is het een dikke plork
ik eet niet alle dagen hetzelfdequote:Op maandag 1 april 2013 01:59 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Geen dikke chick?
I would definitely hit that
Ohja! Die moet ik eens weer checken.quote:
Ja manlets worden altijd snel buff.quote:Op maandag 1 april 2013 01:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan heeft hij een goed lichaam voor een manlet.
Ja, maar ik prefereer toch een lange dude. Die gewoon lekker sterk is en je op kan tillen etc. ALs een manlet mij optilt dan kan ik met mijn hand de grond nog raken.quote:Op maandag 1 april 2013 02:05 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja manlets worden altijd snel buff.
Whehe ja idd. Manlets zijn ook geen echte mannen.quote:Op maandag 1 april 2013 02:06 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ja, maar ik prefereer toch een lange dude. Die gewoon lekker sterk is en je op kan tillen etc. ALs een manlet mij optilt dan kan ik met mijn hand de grond nog raken.
quote:Op maandag 1 april 2013 02:10 schreef seto het volgende:
[..]
jij wordt ook graag opgetild door sterke mannen?
Precies.quote:Op maandag 1 april 2013 02:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whehe ja idd. Manlets zijn ook geen echte mannen.
Ja meestal wel. Elke zondag ga ik daarvoor naar een speciale parkeerplaats.quote:Op maandag 1 april 2013 02:10 schreef seto het volgende:
[..]
jij wordt ook graag opgetild door sterke mannen?
Goed filmpje.quote:Op maandag 1 april 2013 04:13 schreef ZetaOS het volgende:
Mexicaans jochie heeft synthol gebruikt om zijn biceps iets te vergroten
Hier issie dicht goffedommequote:Op maandag 1 april 2013 11:05 schreef Bendoe het volgende:
Mijn gym man, niet normaal druk. Fuk u iester
ik werd een keer door een taxichauffeur uitgenodigd om naar een parkeerplaats te gaan in delft waar wat shemales stonden die veel beter konden zuigen dan vrouwenquote:Op maandag 1 april 2013 04:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja meestal wel. Elke zondag ga ik daarvoor naar een speciale parkeerplaats.
Nice, welke parkeerplaats?quote:Op maandag 1 april 2013 11:34 schreef seto het volgende:
[..]
ik werd een keer door een taxichauffeur uitgenodigd om naar een parkeerplaats te gaan in delft waar wat shemales stonden die veel beter konden zuigen dan vrouwen
(srs)
wat een manlet, op mijn 13e was ik al 1.88quote:Op maandag 1 april 2013 11:52 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Hoe kan ik mezelf goed trainen?Lol.
ja dat weet ik natuurlijk niet he welkequote:Op maandag 1 april 2013 11:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nice, welke parkeerplaats?
Maar het schijnt wel zo te zijn ja, dat homo's en shemales over het algemeen betere blowjobs geven dan vrouwen.
Jammer. Bruggelen langs de A1 zat bij mij om de hoek, alleen die is helemaal verbouwd en nu komt er niemand meer.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 11:52 schreef Jahr00n het volgende:
LIF / Hoe kan ik mezelf goed trainen?Lol.
Zo'n gefrustreerde jelly ecto.quote:Geniet nog maar een beetje zonder die kutsportschool. Iets gezonder eten doet al wonderen dus alleen chips in het weekend en frikandelbroodjes max 1x oer week
Hahah of ik ga er proberen op te springen en dan zeggen dat het mijn beurt is.quote:Op maandag 1 april 2013 12:15 schreef seto het volgende:
gwn je lats flaren en vragen of ze ff op kunne schieten
Ja hier ookben ik bang. Op feestdagen is het net alsof iedereen die normaal over de hele week komt, er dan allemaal in die paar uur is.quote:Op maandag 1 april 2013 12:14 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik hou mijn hart vast voor de sportschool straks. Wordt weer nummertjes trekken voor de legpress en loten voor de loopband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |