wat ben jij voor een kutnoobquote:
Ziet er goed uit, goede oldskool muziekquote:Op zondag 31 maart 2013 16:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dit topic is op mijn mobiel geopend dus hopelijk is het goedgegaan
Een vet % van 2 is niet mogelijk dacht ik altijdquote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef mtchel112 het volgende:
sprak laatst met iemand die het over trainen wou hebben, hij had 2% lichaamsvet volgens zijn metingen, en hij trainde alleen met dumbells, en alles op het zelfde gewicht (dus bv 10kg dumbell voor curl, db squat, shoulder press, rows etc.) anders zou je uit verhouding groeien.
interresant gesprek, en gezegd dat ik graag zn schema wou om het is te proberen.
goeie kerel
ach, laat m zn momentje hebben, hij is afgekickt van wiet en drinkt daarom nu veelquote:Op zondag 31 maart 2013 16:13 schreef Seam het volgende:
[..]
Een vet % van 2 is niet mogelijk dacht ik altijd. Record staat toch op 4% en die gast moest daar zoveel voor slikken...
alleen lijken hebben 2% BFquote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef mtchel112 het volgende:
sprak laatst met iemand die het over trainen wou hebben, hij had 2% lichaamsvet volgens zijn metingen, en hij trainde alleen met dumbells, en alles op het zelfde gewicht (dus bv 10kg dumbell voor curl, db squat, shoulder press, rows etc.) anders zou je uit verhouding groeien.
interresant gesprek, en gezegd dat ik graag zn schema wou om het is te proberen.
goeie kerel
quote:Op zondag 31 maart 2013 15:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Je cut gaat de goede kant op bro!
Yeah, mensen die niet zoveel op internet komen en alleen maar uitgaan van calipers in de gym enzo hebben altijd zo'n vertekend beeld van bf%.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef mtchel112 het volgende:
goeie kerel
Haha ik lach mensen altijd uit als ze dat beweren, net zoals meisjes die beweren op 8 % te zittenquote:
Gewoon nog een keertje naar je oude gaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:27 schreef ChesterPerry het volgende:
god wou morgen voor het eerst naar me nieuwe sportschooltje zie ik dat ie dicht zit....
waar eentje is meer voor kickboks en evt andere vechtsporten en conditie 2x in de week, zit een klein krachthonkje bijquote:
ik bepaal datquote:Op zondag 31 maart 2013 16:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waarom zou je je druk maken om dat? Je ''hoort'' er nu toch ook gewoon even goed ''bij'' ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |