quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef Schalks. het volgende:
Als je op dat plaatje je hand over haar gezicht houdt lijkt het net of er een enorme penis uit haar romp steekt.
Staan foto's zat van mij verspreid op FOK!, daar gaat je punt.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:09 schreef afstandbediening het volgende:
Mensen die over andermans uiterlijk oordelen.![]()
Zij kan er ook niets aan doen.
ps, TS post eens een foto van jezelf. Kijken wat het FOK!forum er van vindt.
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:10 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Staan foto's zat van mij verspreid op FOK!, daar gaat je punt.
En ze kan er wél wat aan doen, in 'ruststand' heeft ze dit niet.
Maar aangezien jijzelf ook over mijn uiterlijk wou oordelen neem ik aan dat jij ook een foto van jezelf post?quote:
Niks mis met lange nekken. Is erg vrouwelijk. Niet die van haar, though.quote:
Als je op dat plaatje je hand over haar gezicht houdt lijkt het net of er een enorme penis uit haar romp steekt.
Tering, die wallen krijgen ze met veel make up nog niet wegquote:Op zondag 31 maart 2013 16:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Godver wat een irritante kop.
Nee ik wil niet met mijn kop op internet omdat ik om mijn privacy geef. Het gaat mij erom dat iedereen loopt te oordelen over het uiterlijk van iemand. Je moet mooi zijn want dan ben je succesvol. Dat is complete onzin. Je moet naar het karakter kijken van iemand. Ben nu een zzp'er maar in de tijd dat ik voor een werkgever werkte en iemand moest aannemen, keek ik niet naar het uiterlijk maar naar het karakter en creativiteit van de sollicitant. Ik kan je zeggen dat ik altijd het beste binnen haalde.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar aangezien jijzelf ook over mijn uiterlijk wou oordelen neem ik aan dat jij ook een foto van jezelf post?
Die kaakquote:Op zondag 31 maart 2013 16:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
De rest van het programma is wel te doen, moet ik dan steeds wegkijken als zij in beeld is? Hoe weet ik dan dat ze weer weg is? Niet erg praktisch, deze oplossing.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:17 schreef trovey het volgende:
Gewoon niet kijken naar haar als ze er op is, opgelost.
Gewoon je ogen dicht doen lijkt me makkelijker.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kaak.
Die houding van de mond.
[..]
De rest van het programma is wel te doen, moet ik dan steeds wegkijken als zij in beeld is? Hoe weet ik dan dat ze weer weg is? Niet erg praktisch, deze oplossing.
Idd die idiote mond. Zo keek ze ook altijd in de camera bij 'Powlitie'. Dom wijf.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kaak.
Die houding van de mond.
[..]
De rest van het programma is wel te doen, moet ik dan steeds wegkijken als zij in beeld is? Hoe weet ik dan dat ze weer weg is? Niet erg praktisch, deze oplossing.
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Nekwarmer verplicht stellen lijkt mij een goede voor haar, wat denken jullie?
Zo'n semi-zwoele blikquote:Op zondag 31 maart 2013 16:22 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Idd die idiote mond. Zo keek ze ook altijd in de camera bij 'Powlitie'. Dom wijf.
Idd.quote:
Ze is niet echt knap iddquote:Op zondag 31 maart 2013 16:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
'Yo, Janneke. Alles goed?'quote:Op zondag 31 maart 2013 16:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Sowieso die naam. 'Jojanneke'. Wat zou ik me aan die naam geërgerd hebben als ze bij mij in de klas had gezeten.
Zou ze 'Jojanneke de giraffe' zijn genoemd?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Sowieso die naam. 'Jojanneke'. Wat zou ik me aan die naam geërgerd hebben als ze bij mij in de klas had gezeten.
Ja. Dat soort grappenmakers om het nog irritanter te maken. Ik hoor het mijn toenmalige maat al zeggen omdat zijn klasgenoot het tegen hem zei. Kutkneus was dat trouwens.quote:
Een lange hals is heel vrouwelijk, zoals ik al zei. Maar zo'n gespierd en geaderd ding als zij heeft niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou ze 'Jojanneke de giraffe' zijn genoemd?
'Fallusnek' dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:38 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Een lange hals is heel vrouwelijk, zoals ik al zei. Maar zo'n gespierd en geaderd ding als zij heeft niet.
Of zo'n bodybuildersnek terwijl ie net 200 kilo in de lucht opgeheven heeft.quote:
Tsja. De TS heeft me in ieder geval weer even vermaakt met dit topic. Dat is het belangrijkst.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:46 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Tsja. De TS heeft me in ieder geval weer even vermaakt met dit topic. Dat is het belangrijkst.
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja. Dat soort grappenmakers om het nog irritanter te maken. Ik hoor het mijn toenmalige maat al zeggen omdat zijn klasgenoot het tegen hem zei. Kutkneus was dat trouwens.
quote:Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet zij er wel beter uit.
Eh, de originele foto is van Inge de Buin.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:00 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet zij er wel beter uit.
mirin' vasculariteitquote:Op zondag 31 maart 2013 16:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Gatverdamme man, dat is toch geen gezicht? Heb je al zo'n opvallende nek als dat figuur in de Efteling, zitten er nog eens van die afzichtelijke aders op. Kunnen ze dat niet wegwerken met een kraag ofzo?Bah, Powjanneke.
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een screenshot van De Grote Improvisatieshow op RTL4, niks aan gephotoshopped ofzo.
Haha. 't Is wat als Inge de Bruin lekkerder is dan jijzelf. In ieder geval wel voor dat wijf.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eh, de originele foto is van Inge de Buin.
[ afbeelding ]
OK dan.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:29 schreef BlackLining het volgende:
Wat een kuttopic. Ik kan echt van iedereen wel een lelijke cap uit bewegend beeld halen. Zo lelijk is ze niet. Sterker nog, ze ziet er prima uit.
Typisch gevalletje "sharp knees, would not hit" dit.
Onterechte klacht, kuttopic en kansloze TS.
Gast, die aders in d'r nek zien er gewoon niet uit. Alsof ze op knappen staat. Alsof ze aan het schijten is.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:29 schreef BlackLining het volgende:
Wat een kuttopic. Ik kan echt van iedereen wel een lelijke cap uit bewegend beeld halen. Zo lelijk is ze niet. Sterker nog, ze ziet er prima uit.
Ik heb ook een tijdje geleden een topic geopend over die aders en nee, het is echt geen ongelukkige cap. Het is de hele tijd zo.quote:Op zondag 31 maart 2013 18:29 schreef BlackLining het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:09 schreef afstandbediening het volgende:
Mensen die over andermans uiterlijk oordelen.![]()
Zij kan er ook niets aan doen.
ps, TS post eens een foto van jezelf. Kijken wat het FOK!forum er van vindt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons aller kapitein haque is ook aanwezig
quote:Op zondag 31 maart 2013 20:21 schreef Haque het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'krak'
lolquote:Op zondag 31 maart 2013 20:09 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ik heb ook een tijdje geleden een topic geopend over die aders en nee, het is echt geen ongelukkige cap. Het is de hele tijd zo.
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:45 schreef jcdragon het volgende:
[ afbeelding ]
Onweerstaanbaar!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sjezus zegquote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef Schalks. het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef Schalks. het volgende:
Oh god, je hebt nog gelijk ookquote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef Schalks. het volgende:
Mwa, enorm? Maar ik begrijp je punt wel.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef Schalks. het volgende:
Jij transporteert je bloed gewoon via DHL?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef Meloewa het volgende:
OMFG ik heb al helemaal niks met aders maar dit is gewoon ziekelijk eng en vies
Laat me raden. Je zat vieze plaatjes te Googlen van dat wijf en zo ben je op dit antieke topic uitgekomen?quote:Op maandag 12 januari 2015 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Zo eens, viel me ook al op pas geleden.. Yugh.
Zi doet me echt denken aan een combinatie tussen Shaza Mouralia en nog iemand..... (weet even niet wie).quote:Op zondag 31 maart 2013 16:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |