quote:Op zondag 31 maart 2013 16:04 schreef Schalks. het volgende:
Als je op dat plaatje je hand over haar gezicht houdt lijkt het net of er een enorme penis uit haar romp steekt.
Gewoon je ogen dicht doen lijkt me makkelijker.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kaak.
Die houding van de mond.
[..]
De rest van het programma is wel te doen, moet ik dan steeds wegkijken als zij in beeld is? Hoe weet ik dan dat ze weer weg is? Niet erg praktisch, deze oplossing.
Idd die idiote mond. Zo keek ze ook altijd in de camera bij 'Powlitie'. Dom wijf.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die kaak.
Die houding van de mond.
[..]
De rest van het programma is wel te doen, moet ik dan steeds wegkijken als zij in beeld is? Hoe weet ik dan dat ze weer weg is? Niet erg praktisch, deze oplossing.
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:19 schreef WammesWaggel het volgende:
Nekwarmer verplicht stellen lijkt mij een goede voor haar, wat denken jullie?
Zo'n semi-zwoele blikquote:Op zondag 31 maart 2013 16:22 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Idd die idiote mond. Zo keek ze ook altijd in de camera bij 'Powlitie'. Dom wijf.
Idd.quote:
Ze is niet echt knap iddquote:Op zondag 31 maart 2013 16:17 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[ afbeelding ]
Godver wat een irritante kop.
'Yo, Janneke. Alles goed?'quote:Op zondag 31 maart 2013 16:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Sowieso die naam. 'Jojanneke'. Wat zou ik me aan die naam geėrgerd hebben als ze bij mij in de klas had gezeten.
Zou ze 'Jojanneke de giraffe' zijn genoemd?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:29 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
Sowieso die naam. 'Jojanneke'. Wat zou ik me aan die naam geėrgerd hebben als ze bij mij in de klas had gezeten.
Ja. Dat soort grappenmakers om het nog irritanter te maken. Ik hoor het mijn toenmalige maat al zeggen omdat zijn klasgenoot het tegen hem zei. Kutkneus was dat trouwens.quote:
Een lange hals is heel vrouwelijk, zoals ik al zei. Maar zo'n gespierd en geaderd ding als zij heeft niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Zou ze 'Jojanneke de giraffe' zijn genoemd?
'Fallusnek' dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 16:38 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Een lange hals is heel vrouwelijk, zoals ik al zei. Maar zo'n gespierd en geaderd ding als zij heeft niet.
Of zo'n bodybuildersnek terwijl ie net 200 kilo in de lucht opgeheven heeft.quote:
Tsja. De TS heeft me in ieder geval weer even vermaakt met dit topic. Dat is het belangrijkst.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:46 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Tsja. De TS heeft me in ieder geval weer even vermaakt met dit topic. Dat is het belangrijkst.
quote:Op zondag 31 maart 2013 16:36 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
[..]
Ja. Dat soort grappenmakers om het nog irritanter te maken. Ik hoor het mijn toenmalige maat al zeggen omdat zijn klasgenoot het tegen hem zei. Kutkneus was dat trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |