Even mijn zonnebril opzetten moment.......quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:31 schreef Lijnloos het volgende:
Fluor Kleurtjes!
[ afbeelding ]
Nieuw vestje in de maak...
Oma.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:09 schreef kaatje50 het volgende:
goede morgen dames. Ben een paar dagen niet geweest, omdat ik Oma ben geworden.
2 april is mijn kleindochter geboren, Loiza![]()
ik had mijn haakwerk meegenomen naar de bevalling, maar heb maar één toer gehaakt.
voelde raar te gaan zitten haken, terwijl mijn schoondochter daar lag te zwoegen...
Over een paar daagjes is de adrenaline wel een beetje gezakt en komt er, hopelijk, rust in mijn hoofd, lijf en kan ik weer volop aan de slag met handwerken....
Voorlopig nog even aan de deken werken, dan maar eens kijken wat er nog nodig of wenselijk is aan babykleertjes...leuke ideeën zijn natuurlijk van harte welkom
begin je dan wel goed?quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:32 schreef trovey het volgende:
Mijn 4,5 uur deken klopt niet.64 lossen opzetten en dan een motief per twee haken...gaat twee rijen goed en dan hou ik ineens een steek over. aan het einde...en ik heb nog steeds 64 steken.
Snap er de bieten van
, al twee keer uitgehaald.
Nog maar eens het patroon bekijken, anderen klagen er niet over dus ik zal wel iets fout doen.
ik had hem nog net gelezen, vond het wel een goed (zo zou ik het doen, niks uithalen, sjoemelen wel, haha)quote:
ja maar het ging niet over die eerste rij, waar ze steken overhield, begreep ik bij de 2e keer lezen? dan gaat dit verhaal niet meer op.quote:Op vrijdag 5 april 2013 13:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik had hem nog net gelezen, vond het wel een goed (zo zou ik het doen, niks uithalen, sjoemelen wel, haha)
hmm, je hebt gelijk... dan weet ik het niet. zover reikt mijn haakkennis nietquote:Op vrijdag 5 april 2013 13:06 schreef trui het volgende:
[..]
ja maar het ging niet over die eerste rij, waar ze steken overhield, begreep ik bij de 2e keer lezen? dan gaat dit verhaal niet meer op.
Ja, en het zijn maar twee rijen, begin en rij 2 die je steeds herhaalt. Als ik die 2e rij niet goed deed zou het toch meteen fout moeten gaan en niet na 2 goede rijen?quote:
lijnloos helemaal gaaf! Ook ravelry? Ik ga ook eens kleding proberen denk ik als ik dit ziequote:Op vrijdag 5 april 2013 08:31 schreef Lijnloos het volgende:
Fluor Kleurtjes!
[ afbeelding ]
Nieuw vestje in de maak...
hoestie met je deken nu?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:33 schreef Toverheks het volgende:
HieperdePiep en Hoera Oma Kaatje, en een mooie naam, nu maar lekker haken voor je kleindochter, vestjes/truitjes/dasjes/wantjes en wat al niet meer.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:09 schreef kaatje50 het volgende:
goede morgen dames. Ben een paar dagen niet geweest, omdat ik Oma ben geworden.
2 april is mijn kleindochter geboren, Loiza![]()
ik had mijn haakwerk meegenomen naar de bevalling, maar heb maar één toer gehaakt.
voelde raar te gaan zitten haken, terwijl mijn schoondochter daar lag te zwoegen...
Over een paar daagjes is de adrenaline wel een beetje gezakt en komt er, hopelijk, rust in mijn hoofd, lijf en kan ik weer volop aan de slag met handwerken....
Voorlopig nog even aan de deken werken, dan maar eens kijken wat er nog nodig of wenselijk is aan babykleertjes...leuke ideeën zijn natuurlijk van harte welkom
ppffff echt? Ben je dan werkloos of gewoon lekker weekend?quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:39 schreef Ynske het volgende:
mn baan houd op, dus ben aan t haken op t werk
weer een uiltje klaar
quote:Op vrijdag 5 april 2013 14:40 schreef CREADO het volgende:
[..]
ppffff echt? Ben je dan werkloos of gewoon lekker weekend?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |