quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Dat zegt denk ik meer over het niveau van het Nederlands elftal.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:20 schreef shaderon het volgende:
[..]
Om te janken ja? 7 spelers in het nederlands elftal..
Dat elk kwalificatieduel wint, iddquote:Op zondag 31 maart 2013 01:22 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat zegt denk ik meer over het niveau van het Nederlands elftal.
Als we met deze klaplullen naar het WK gaan zet ik de tv niet eens aan.quote:
Liever dit dan een team met de jong, heitinga, vd wiel, huntelaar, vn bommel, elia en nog meer troep dat van marwijk gebruiktequote:Op zondag 31 maart 2013 01:29 schreef Equites het volgende:
[..]
Als we met deze klaplullen naar het WK gaan zet ik de tv niet eens aan.
Dat is geen graadmeter. Heb je gezien waar voor een trieste landen er bij Nederland in de poule zittenquote:
Detailsquote:Op zondag 31 maart 2013 01:34 schreef Devv het volgende:
[..]
Dat is geen graadmeter. Heb je gezien waar voor een trieste landen er bij Nederland in de poule zitten?
Het spijt haar dat ze jou geslagen heeft ja, das wel lief.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:38 schreef Zaran het volgende:
Mijn vriendin stuurt me nu steeds whatsapp berichten dat het haar spijt, nu voel ik me best schuldig
Waar zit ze nu?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:38 schreef Zaran het volgende:
Mijn vriendin stuurt me nu steeds whatsapp berichten dat het haar spijt, nu voel ik me best schuldig
quote:Op zondag 31 maart 2013 01:39 schreef Equites het volgende:
[..]
Het spijt haar dat ze jou geslagen heeft ja, das wel lief.
schaken net een 5,5?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:40 schreef Maastoren het volgende:
Mathijsen scoorde als enige een voldoende vandaag. De rest was gewoon treurig
Clasie![]()
Boetius![]()
Verhoek![]()
![]()
Hoe Feyenoord speelde vandaag![]()
![]()
Tsja Schaken. Wat moet je ermee. Heeft 5-10 leuke wedstrijden per seizoen. Voor de rest heb je er ook niks aan. Maar vandaag was hij niet bijzonder slecht.quote:
Joh, nog een jaar om te groeien, al dan niet in de eredivisie (al zou de kwartfinale al heel wat zijn).quote:Op zondag 31 maart 2013 01:29 schreef Equites het volgende:
[..]
Pelle is inderdaad ontzettend belangrijk, maar toch vind ik dat je van deze gasten meer mag verwachten. Okay, behalve van Verhoek dan. Pluspunt is dat Vormer ondanks het collectieve falen toch vrij aardig speelde. Dat geeft hoop voor de resterende wedstrijden (mét Pelle).quote:Op zondag 31 maart 2013 01:18 schreef Equites het volgende:
[..]
De basis van Feyenoord is ook om te janken. Hoe kunnen jullie dat niet zien man. Pelle is de man die dit team leidt en vertrouwen geeft.
Van het WK moet je ook niks verwachten. Daar is het merendeel van deze jongens nog te jong en te onervaren voor.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:29 schreef Equites het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |