SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG DAT MENS UIT PERNIS!!
IK WIL STAPPEN IN PERNIS OM HAAR IRL TE ZIEN!!
in pernis stappen? Zit daar wel een kroeg?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG DAT MENS UIT PERNIS!!
IK WIL STAPPEN IN PERNIS OM HAAR IRL TE ZIEN!!
Vast wel ja. Net als iedereen in dit topic dan :pquote:Op zondag 31 maart 2013 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
@Foto: Je broertje is ook een nep-supporter!
Pernis? Da's toch alleen industriequote:Op zondag 31 maart 2013 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in pernis stappen? Zit daar wel een kroeg?
Inderdaad. Daarom ben ik ook blij dat Ajax altijd ergens op kan terugvallen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:01 schreef Koen66 het volgende: [..] klopt, Feyenoord is net als Vitesse veel teveel afhankelijk van 1 speler
ik zeker, heb niet echt een favo club (hooguit dat ik het sommige clubs wat minder gunquote:Op zondag 31 maart 2013 00:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vast wel ja. Net als iedereen in dit topic dan :p
Geen idee. Dat mens woont in pernis, gaat regelmatig naar de kroeg. Heeft het lichaam van een walvis en de kledingsmaak van barbiequote:Op zondag 31 maart 2013 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in pernis stappen? Zit daar wel een kroeg?
Ze hebben slachtofferhulp moeten bellen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHA
Die cameraman met zn kop in dr flamoes
ik las beffenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben slachtofferhulp moeten bellen.
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vast wel ja. Net als iedereen in dit topic dan :p
Dat geloof ik graagquote:Op zondag 31 maart 2013 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben slachtofferhulp moeten bellen.
Mooi was datquote:Op zondag 31 maart 2013 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHA
Die cameraman met zn kop in dr flamoes
Leuk tochquote:Op zondag 31 maart 2013 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeker, heb niet echt een favo club (hooguit dat ik het sommige clubs wat minder gun)
quote:12:08am
Lekker wijf en dat vond ik vroeger ook al alleen was ik te verlegen om dat tegen je te zeggen
Supporter zijn is het team aanmoedigen, supporten. Dat doe ik iedere twee weken.quote:
Je support je team niet als je halverwege het seizoen zegt dat Ajax kampioen wordt. Tenzij je voor Ajax bent natuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Supporter zijn is het team aanmoedigen, supporten. Dat doe ik iedere twee weken.
Heeft niks met Ajax te maken. :-)
Je moedigt ze alleen aan als je in de kuip zit?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Supporter zijn is het team aanmoedigen, supporten. Dat doe ik iedere twee weken.
Heeft niks met Ajax te maken. :-)
Ik riep eind vorig seizoen al dat we dit seizoen kampioen zouden wordenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je support je team niet als je halverwege het seizoen zegt dat Ajax kampioen wordt. Tenzij je voor Ajax bent natuurlijk.
Maar waar moedig je ze voor aan dan? Je geeft niks om voetbal. Je bent misschien in een bevoorrechte positie om naar het stadion te gaan, voor veel mensen is dat niet weggelegd omdat het te duur is. Maar dat zijn in mijn ogen wel de echte supporters, die de hele week buikpijn hebben omdat we zonder pelle naar Heerenveen moeten. Die vanavond en morgen gewoon chagrijnig zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Leuk toch
Laat mij dan maar nep zijn. Ik zit iedere twee weken onze jongens aan te moedigen en ga ook naar Europese uitwedstrijden, tenzij die in Rusland, Oekraine e.d. worden gespeeld. :-)
Dat mag je over je eigen club zeggen jaquote:Op zondag 31 maart 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik riep eind vorig seizoen al dat we dit seizoen kampioen zouden worden
Ik roep elk seizoen dat we kampioen gaan worden.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik riep eind vorig seizoen al dat we dit seizoen kampioen zouden worden
Ga je elke week naar de tennis ja?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar waar moedig je ze voor aan dan? Je geeft niks om voetbal. Je bent misschien in een bevoorrechte positie om naar het stadion te gaan, voor veel mensen is dat niet weggelegd omdat het te duur is. Maar dat zijn in mijn ogen wel de echte supporters, die de hele week buikpijn hebben omdat we zonder pelle naar Heerenveen moeten. Die vanavond en morgen gewoon chagrijnig zijn.
Wat jij doet is hetzelfde als dat ik hier elke week bij de tennisvereniging ga kijken omdat het aan de bar wel gezellig is en de vrouwen in die rokjes er zeer lekker uit zien.
Terwijl ik geen ruk snap van het spel tennis.
Ik had het afgelopen 2 seizoenen wel goedquote:Op zondag 31 maart 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik roep elk seizoen dat we kampioen gaan worden.
Helaas heb ik het niet vaak goed.
Nee, ik mag niet meer op het terrein komen van de rechterquote:Op zondag 31 maart 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je elke week naar de tennis ja?
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet meer op het terrein komen van de rechter
Ik bedoel door er te zijn dan. Wat ik op internet neerflikker helpt toch niet :-)quote:Op zondag 31 maart 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moedigt ze alleen aan als je in de kuip zit?
Stadionverbod.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet meer op het terrein komen van de rechter
Je bedoelt de hele tijd iets anders dan je getypt had.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik bedoel door er te zijn dan. Wat ik op internet neerflikker helpt toch niet :-)
Zo lullig!!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze vinden het niet leuk als je ze in de kleedkamer op wacht.
Wat een aanstellers. Alsof een man hun nog nooit eerder naakt heeft gezien.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze vinden het niet leuk als je ze in de kleedkamer op wacht.
Ow, ik wil echt wel dat ze winnen hoor. Maar dat ze dan m'n moeder hier thuis de schuld van vanalles gaan geven vind ik niet ok. Doe gewoon een beetje normaal zeg.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar waar moedig je ze voor aan dan? Je geeft niks om voetbal. Je bent misschien in een bevoorrechte positie om naar het stadion te gaan, voor veel mensen is dat niet weggelegd omdat het te duur is. Maar dat zijn in mijn ogen wel de echte supporters, die de hele week buikpijn hebben omdat we zonder pelle naar Heerenveen moeten. Die vanavond en morgen gewoon chagrijnig zijn.
Wat jij doet is hetzelfde als dat ik hier elke week bij de tennisvereniging ga kijken omdat het aan de bar wel gezellig is en de vrouwen in die rokjes er zeer lekker uit zien.
Terwijl ik geen ruk snap van het spel tennis.
Heh? Wordt inderdaad tijd geloof ik jaquote:Op zondag 31 maart 2013 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt de hele tijd iets anders dan je getypt had.
Het wordt tijd om naar bed te gaan
Preciesquote:Op zondag 31 maart 2013 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een aanstellers. Alsof een man hun nog nooit eerder naakt heeft gezien.
Vrouwen kunnen echt hard gillen als er opeens een man in de kleedkamer staat he!!quote:
Andersom is dat nietquote:Op zondag 31 maart 2013 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen echt hard gillen als er opeens een man in de kleedkamer staat he!!
Dat is gewoon niet leuk meer
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan. Als het een zeekoe is wel.
Ghehequote:
Klote FBquote:Op zondag 31 maart 2013 00:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe
Ik heb het op de korfbal wel eens meegemaakt. Ook mannen zijn preuts en gillen.
En lullig he dat FB niet dezelfde smileys als FOK! gebruikt
Slikken krengquote:
quote:
Ik lig dubbel jaquote:
Nu gaat het over roy en zijn latente homo-gevoelensquote:
net zo oninteressantquote:Op zondag 31 maart 2013 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu gaat het over roy en zijn latente homo-gevoelens
Je gaat mij trakteren op een turkse pizza?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat zul jij raar opkijken als je daadwerkelijk moet slikken
Nee, maar denk dat ik morgen wat attributen moet meenemen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je gaat mij trakteren op een turkse pizza?
trustequote:Op zondag 31 maart 2013 00:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
net zo oninteressant![]()
Dan maar vroeg naar bed
Ik wil geen kikker-tepeldingenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, maar denk dat ik morgen wat attributen moet meenemen.
I plead the fifth!!quote:
tepelversiering maar dan kikkersquote:
Eng vooralquote:
owja, 1 uur minderquote:Op zondag 31 maart 2013 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen, over 5 uur gaat de wekker besef ik mij net!!
Sweet dreamsquote:Op zondag 31 maart 2013 00:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ga slapen, over 5 uur gaat de wekker besef ik mij net!!
Over een feestje in Amsterdamquote:
altijd ff goed in de gaten houden welke gedaan moeten worden en welke vanzelf gaanquote:Op zondag 31 maart 2013 00:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Direct even klokje vooruit gezet :-)
Telefoons en computers gaan vanzelf. Wekkertje nietquote:Op zondag 31 maart 2013 00:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
altijd ff goed in de gaten houden welke gedaan moeten worden en welke vanzelf gaan
wandklokken vaak ook nietquote:Op zondag 31 maart 2013 00:55 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Telefoons en computers gaan vanzelf. Wekkertje niet
Klopt.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wandklokken vaak ook niet
klokje in magnetron ook niet
maar die in DVD recorder weer wel
trustequote:Op zondag 31 maart 2013 01:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nu staat de wekker op 2.04
Tijd om te slapen dus
Ik ga er maar ook zo in, ben al te moe om te gamenquote:Op zondag 31 maart 2013 01:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
Nu staat de wekker op 2.04
Tijd om te slapen dus
Hoi Koentjequote:
sielugquote:Op zondag 31 maart 2013 01:17 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Duurt nog wel een paar uurtjes vrees ik...
trustequote:Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef Fototoestel90 het volgende:
Toch maar een poging tot slapen of wat dan ook doen
Vandaar de teleurstelling bij jullie beiden?quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 09:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vandaar de teleurstelling bij jullie beiden?
Mooi zoquote:Op zondag 31 maart 2013 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heerlijk...
Lig nu nog lui. Maar zo wel eruit
Heb echt megadorst
Ook voor jou?quote:
Geen idee.. ligt er aan of mensen me vandaag ook 3 maal op een rij zwaar teleurstellen. En hun afspraak niet nakomen en het mij pas vermelden als ik erachteraan zit en het dus al te laat is.quote:
Nope... Alleen mn beeld van de mensheid weer even correct bijgeschaafd.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Lekker geslapen? Nog mensen in de fik gezet?
Beetje melk, 2 klontjes alsjeblieft.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:49 schreef Evie het volgende:
[..]
Nope... Alleen mn beeld van de mensheid weer even correct bijgeschaafd.
Nu tijd voor koffie!
quote:
Alstu!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus
quote:Op zondag 31 maart 2013 10:52 schreef Evie het volgende:
[..]mogge!
[..]
Alstu!
En opgelucht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwoah al minder boos.. en teleurgesteld. En mezelf een aantal regels opgeworpen. Wat wel een goede is, zodat ik nooit meer stomme mensen in mn leven laat. Slaat niet helemaal op de mensen van gister.. die zijn vergeven mja..quote:
Gezien de grote mate waarin mensen jou schijnbaar teleurstellen wordt het hoog tijd dat je óf andere mensen om je heen verzamelt óf je verwachtingen voortaan ook expliciet maakt.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:48 schreef Evie het volgende:
Geen idee.. ligt er aan of mensen me vandaag ook 3 maal op een rij zwaar teleurstellen. En hun afspraak niet nakomen en het mij pas vermelden als ik erachteraan zit en het dus al te laat is.
Sjah familie kan ik moeilijk veranderen aan dat lijstje (alhoewel vanavond naar de film met mn beste vriend en zn ouders (die mij een beetje geadopteerd hebben zonder dat ze het wisten) lol). En bepaalde mensen vanwie de auto stuk gaat en die ziek zijn.. sjah is overmacht. Maar dan kan je dat ook even wat eerder vermelden gok ik danquote:Op zondag 31 maart 2013 10:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezien de grote mate waarin mensen jou schijnbaar teleurstellen wordt het hoog tijd dat je óf andere mensen om je heen verzamelt óf je verwachtingen voortaan ook expliciet maakt.
Jij ook alquote:Op zondag 31 maart 2013 11:04 schreef rival het volgende:
[..]
Was te laat, onbekend nummer.
Kater van hier tot Tokio
Gruwelijk mooi, kippevelquote:
Doordrinken danquote:Op zondag 31 maart 2013 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik
Voel me nog goed, ben nog bezopen denk ik!!
Waar ben je?quote:
Telkens weer.. op een keer na.. toen kraste de violisite tijdens het aller aller aller mooiste stukje van de matheusquote:
Even langs de McDquote:Op zondag 31 maart 2013 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ik
Voel me nog goed, ben nog bezopen denk ik!!
hehequote:Op zondag 31 maart 2013 11:16 schreef Evie het volgende:
[..]
Telkens weer.. op een keer na.. toen kraste de violisite tijdens het aller aller aller mooiste stukje van de matheus![]()
Johan was de man!
Verdeurie zo maak je mijn pasen nog godsdienstigquote:Op zondag 31 maart 2013 11:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe
Dit vind ik zelf ook erg mooi
Het koor zingt ook zo mooi, kun je leuk vinden (zoals ik), en hoef je helemaal niet godsdienstig voor te zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 11:23 schreef Evie het volgende:
[..]
Verdeurie zo maak je mijn pasen nog godsdienstig![]()
ssstquote:Op zondag 31 maart 2013 11:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het koor zingt ook zo mooi, kun je leuk vinden (zoals ik), en hoef je helemaal niet godsdienstig voor te zijn
quote:
Zie mijn post iets laterquote:Op zondag 31 maart 2013 11:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die is dicht
Ontbijtje met eitje croissantjes en koffie enzo
Ik kan datquote:Op zondag 31 maart 2013 11:27 schreef Evie het volgende:
[..]
ssstniet verder vertellen
[..]Goede plannen voor bij de koffie!
Ik luister nu ditquote:Op zondag 31 maart 2013 11:27 schreef Evie het volgende:
[..]
ssstniet verder vertellen
[..]Goede plannen voor bij de koffie!
Nou, "gelukkig" ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 11:44 schreef Samzz het volgende:
Vrolijk Pasen allemaal, gelukkig sneeuwt het
Jij begint toch over mc in amsterdam?quote:Op zondag 31 maart 2013 11:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Smakelijk
Hoezo zou ik om dit tijdstip al in A'dam zitten?
Klopt. Ik zeg dat er daar vast wel een open is, omdat grote stadquote:Op zondag 31 maart 2013 11:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij begint toch over mc in amsterdam?
Ja, echt niks aan...quote:Op zondag 31 maart 2013 11:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou, "gelukkig" ja.
Opflikkeren met die kou
Boh!quote:Op zondag 31 maart 2013 11:57 schreef Samzz het volgende:
Ik eet suikerbrood. Het enige lekkere uit Friesland
.
High 5quote:Op zondag 31 maart 2013 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap de foto niet
Trouwens, jouw onderschrift
Het fucking sneeuwt hierquote:Op zondag 31 maart 2013 12:35 schreef rival het volgende:
Sneeuw?? Hier schijnt de zon ik zou bijna zeggen dat het lekker weer is
Geweldigquote:Op zondag 31 maart 2013 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een truitje met streepjes aan.
Volgens Koen mag ik nu niet over straat want dan denkt de politie dat ik een boef ben..!
heb een ook en bol? hihiquote:Op zondag 31 maart 2013 12:54 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb een truitje met streepjes aan.
Volgens Koen mag ik nu niet over straat want dan denkt de politie dat ik een boef ben..!
WT had ook een griepje, en heeft tussen ons in gelegen.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat was vrijdag, ik denk dat ik een griepje heb opgelopen ofzo.
vind ik.zeer affreus.. ga door :$quote:
Miauw.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vind ik.zeer affreus.. ga door :$
Lik in je gezichtquote:Op zondag 31 maart 2013 14:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
vind ik.zeer affreus.. ga door :$
Nee ik moet dit even zelf verwerkenquote:
daar hoor ik sowieso al thuis dus dat doet er niet echt toe.:$quote:Op zondag 31 maart 2013 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
In je gezicht gelikt worden door een blaffende Roy. Het zal je maar gebeuren. Er zijn mensen voor minder in het gekkenhuis beland.
Jij bent gewoon jaloersquote:Op zondag 31 maart 2013 14:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
In je gezicht gelikt worden door een blaffende Roy. Het zal je maar gebeuren. Er zijn mensen voor minder in het gekkenhuis beland.
Heb je daar een gezellig kamerjte?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
daar hoor ik sowieso al thuis dus dat doet er niet echt toe.:$
Ik wil liever niet door jou in mijn gezicht gelikt worden.quote:
Maar wel rokje in haar gezicht likken.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil liever niet door jou in mijn gezicht gelikt worden.
Liever niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wel rokje in haar gezicht likken.
In haar gezicht? Dafuq. Kom op zeg. Bazen doen dat ergens anders.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar wel rokje in haar gezicht likken.
I LIKE IT HERE, IT'S NICE IN HERE.. I GET EVERYTHING FOR FREEEEEEEE LALALALALALAquote:Op zondag 31 maart 2013 14:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je daar een gezellig kamerjte?
oh ja.waar dan? :$quote:Op zondag 31 maart 2013 14:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
In haar gezicht? Dafuq. Kom op zeg. Bazen doen dat ergens anders.
Correct.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haar billetjes?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vond jij The Big Lebowski een toffe film?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
I LIKE IT HERE, IT'S NICE IN HERE.. I GET EVERYTHING FOR FREEEEEEEE LALALALALALA
Plz. Ga ff iemand anders daar likken.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar billetjes?
[..]
Vond jij The Big Lebowski een toffe film?
Ik ben geen echte baas, dus dat doe ik sowieso niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:56 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Plz. Ga ff iemand anders daar likken.
niet echt sorryquote:Op zondag 31 maart 2013 14:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haar billetjes?
[..]
Vond jij The Big Lebowski een toffe film?
Lief zijn die hequote:Op zondag 31 maart 2013 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben heel burgelijk bij de kinderboerderij geweest....
Ik moest me echt inhouden om die kleine geitjes niet gewoon mee te nemen hoor
dan voel je je even kind hé. ik herinner me een geitje nummer 33 dat verknocht aan me was ipv andersomquote:Op zondag 31 maart 2013 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
Die zijn echt te schattig.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:57 schreef LovelyLady het volgende:
K's Choice ken ik alleen muziek. Is het ook een film?quote:Op zondag 31 maart 2013 14:58 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet echt sorry![]()
k's choice daarentegen wel
Ik hoor het je zo zeggenquote:Op zondag 31 maart 2013 14:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja echt AAAWWW KOETSIEKOE UBERCUTE
alleen de pics willen niet uploaden
niet dat ik weet hoor.. ik had t idd over de muziekquote:Op zondag 31 maart 2013 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn echt te schattig.
Mijn ex woonde naast een kinderboerderij en in de lente gingen we dan de geitjes voeren.
[..]
K's Choice ken ik alleen muziek. Is het ook een film?
Ik was woensdag al mee met de klas van de jongste, en toen waren er 2 schaapjes van een dag oud.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zijn echt te schattig.
Mijn ex woonde naast een kinderboerderij en in de lente gingen we dan de geitjes voeren.
quote:
Ik dacht al dat ik iets had gemist.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
niet dat ik weet hoor.. ik had t idd over de muziek
Iedereen vind hem toch tof.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik iets had gemist.
Maar nu weet ik niet meer wie het was die die film ook tof vond.
Iedereen loopt er op te haten, maar 1 iemand vond hem tof en nu ben ik het vergeten.
Oja bedankt wt.quote:Op zondag 31 maart 2013 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WT had ook een griepje, en heeft tussen ons in gelegen.
We geven WT de schuld
Ik heb nergens last van gelukkig
Oeh lekkerquote:Op zondag 31 maart 2013 15:13 schreef AirwiN het volgende:
Zo, maar ff een pan hutspot gemaakt. Past wel goed bij het weer.
Gourmetten kan altijdquote:Op zondag 31 maart 2013 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He bah dat doe je toch met kerst
Wij eten spercibonen varkenshaasje en pomme duchesse
Ja ik weet het. Maar werd uitgenodigd door m'n neef, dus waarom nietquote:Op zondag 31 maart 2013 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He bah dat doe je toch met kerst
Wij eten spercibonen varkenshaasje en pomme duchesse
Zekers, uiteraard al ff voorgeproefd.quote:
Dat!quote:
Truequote:
Ach dan is het ook wel gezellig met een groepjequote:Op zondag 31 maart 2013 15:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja ik weet het. Maar werd uitgenodigd door m'n neef, dus waarom niet
Boh, dat klinkt ook lekker
De kok mag altijd stiekem proevenquote:
Niks stiekem, gewoon pontificaal proeven.quote:
Maar natuurlijkquote:Op zondag 31 maart 2013 15:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks stiekem, gewoon pontificaal proeven.
Kloptquote:Op zondag 31 maart 2013 15:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
True
Maar ik vond het zo overdreven om te doen
[..]
Ach dan is het ook wel gezellig met een groepje
[..]
De kok mag altijd stiekem proeven
Nee joh, gewoon altijd helemaal kijken.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon 3x kijkenen de 4de x de gehele film inkorten naar 10 minuten
Laatste 2 keer dat ik hem keek, heb ik het niet afgekeken omdat de persoon waarmee ik hem keek liever seks wilde dan de film kijken.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Gewoon 3x kijkenen de 4de x de gehele film inkorten naar 10 minuten
quote:
Cult weekend houden en dan nog meer dat soort films kijkenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee joh, gewoon altijd helemaal kijken.
Het is wel weer tijd voor een the godfather marathon.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Cult weekend houden en dan nog meer dat soort films kijken
Dat was een afleidingsmanoeuvrequote:Op zondag 31 maart 2013 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste 2 keer dat ik hem keek, heb ik het niet afgekeken omdat de persoon waarmee ik hem keek liever seks wilde dan de film kijken.
Sinds wanneer is dat een probleem?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste 2 keer dat ik hem keek, heb ik het niet afgekeken omdat de persoon waarmee ik hem keek liever seks wilde dan de film kijken.
Ja ... en daar waren toch nog meer gegadigden voor???quote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel weer tijd voor een the godfather marathon.
Seks.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat was een afleidingsmanoeuvre![]()
Kiezen tussen the Dude en seks ....how eviiiiil!
Ja en doordat je de eerste keer ging seksen wordt je de 2e keer vanzelf weer opnieuw geil en hoppa, weer seks.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
True that
Het zou gewoon de hele film herhaald worden
Ja ik heb het er net nog met huppel over gehad.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja ... en daar waren toch nog meer gegadigden voor???
Matig wel van ze.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat was een afleidingsmanoeuvre![]()
Kiezen tussen the Dude en seks ....how eviiiiil!
Omdat ik de film wilde zien.quote:
Seks verkiezen boven de dude. :")quote:
en weer en weer en weer..... we hebben het wel over The Big Lebowskiquote:Op zondag 31 maart 2013 15:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja en doordat je de eerste keer ging seksen wordt je de 2e keer vanzelf weer opnieuw geil en hoppa, weer seks.
En wat vond Huppel?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik heb het er net nog met huppel over gehad.
Het gaat niet zozeer om de film maar meer om de setting, de herinnering dat het eerder gebeurde en dat je bij elkaar bent.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
en weer en weer en weer..... we hebben het wel over The Big Lebowski
Matige voorbereiding...... wie gaat nou The Big Lebowski kijken als ie verwacht afgeleid te worden.....quote:
Seks plannenquote:Op zondag 31 maart 2013 15:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Matige voorbereiding...... wie gaat nou The Big Lebowski kijken als ie verwacht afgeleid te worden.....
Neem dan the deerhunter ofzo.... dan kan je in het begin seksen de film laten lopen en op een gegeven moment kom je dan bij het beste gedeelte van de film uit...... (je hebt ruim 30 minuten de tijd)
Uhu.quote:
Dat ook. Maar vind het vaak leuker om samen een film te kijken.quote:
Duhquote:Op zondag 31 maart 2013 15:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het gaat niet zozeer om de film maar meer om de setting, de herinnering dat het eerder gebeurde en dat je bij elkaar bent.
True that, misschien niet beginnen met zoenen maar ook echt blijven kijken.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook. Maar vind het vaak leuker om samen een film te kijken.
Ik verwachtte het niet. Anders had ik wel iets anders opgezet.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Matige voorbereiding...... wie gaat nou The Big Lebowski kijken als ie verwacht afgeleid te worden.....
Neem dan the deerhunter ofzo.... dan kan je in het begin seksen de film laten lopen en op een gegeven moment kom je dan bij het beste gedeelte van de film uit...... (je hebt ruim 30 minuten de tijd)
117 minuten zijn best wat leuke dingen in te doen.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Duh
The Big Lebowski kijk je veel vaker en je hebt zo'n 117 minuten de tijd![]()
Dit. Alleen kijk ik bijna nooit een filmquote:Op zondag 31 maart 2013 15:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ook. Maar vind het vaak leuker om samen een film te kijken.
Alsof ik dat doe.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:50 schreef muhahaha het volgende:
[..]
True that, misschien niet beginnen met zoenen maar ook echt blijven kijken.
Alleen als ik me echt verveel.quote:Op zondag 31 maart 2013 15:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit. Alleen kijk ik bijna nooit een film
Waarom niet?quote:Op zondag 31 maart 2013 15:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat schiet toch niet op
tenzij porno
Seksen met de tv aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |