SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 12 aprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG DAT MENS UIT PERNIS!!
IK WIL STAPPEN IN PERNIS OM HAAR IRL TE ZIEN!!
in pernis stappen? Zit daar wel een kroeg?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:03 schreef Huppelmuts het volgende:
OMG DAT MENS UIT PERNIS!!
IK WIL STAPPEN IN PERNIS OM HAAR IRL TE ZIEN!!
Vast wel ja. Net als iedereen in dit topic dan :pquote:Op zondag 31 maart 2013 00:03 schreef Vinniiee het volgende:
@Foto: Je broertje is ook een nep-supporter!
Pernis? Da's toch alleen industriequote:Op zondag 31 maart 2013 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in pernis stappen? Zit daar wel een kroeg?
Inderdaad. Daarom ben ik ook blij dat Ajax altijd ergens op kan terugvallen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:01 schreef Koen66 het volgende: [..] klopt, Feyenoord is net als Vitesse veel teveel afhankelijk van 1 speler
ik zeker, heb niet echt een favo club (hooguit dat ik het sommige clubs wat minder gunquote:Op zondag 31 maart 2013 00:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vast wel ja. Net als iedereen in dit topic dan :p
Geen idee. Dat mens woont in pernis, gaat regelmatig naar de kroeg. Heeft het lichaam van een walvis en de kledingsmaak van barbiequote:Op zondag 31 maart 2013 00:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
in pernis stappen? Zit daar wel een kroeg?
Ze hebben slachtofferhulp moeten bellen.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHA
Die cameraman met zn kop in dr flamoes
ik las beffenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben slachtofferhulp moeten bellen.
Nee, gewoon nee.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:05 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Vast wel ja. Net als iedereen in dit topic dan :p
Dat geloof ik graagquote:Op zondag 31 maart 2013 00:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze hebben slachtofferhulp moeten bellen.
Mooi was datquote:Op zondag 31 maart 2013 00:06 schreef Huppelmuts het volgende:
WHAHAHAHAHA
Die cameraman met zn kop in dr flamoes
Leuk tochquote:Op zondag 31 maart 2013 00:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeker, heb niet echt een favo club (hooguit dat ik het sommige clubs wat minder gun)
quote:12:08am
Lekker wijf en dat vond ik vroeger ook al alleen was ik te verlegen om dat tegen je te zeggen
Supporter zijn is het team aanmoedigen, supporten. Dat doe ik iedere twee weken.quote:
Je support je team niet als je halverwege het seizoen zegt dat Ajax kampioen wordt. Tenzij je voor Ajax bent natuurlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Supporter zijn is het team aanmoedigen, supporten. Dat doe ik iedere twee weken.
Heeft niks met Ajax te maken. :-)
Je moedigt ze alleen aan als je in de kuip zit?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Supporter zijn is het team aanmoedigen, supporten. Dat doe ik iedere twee weken.
Heeft niks met Ajax te maken. :-)
Ik riep eind vorig seizoen al dat we dit seizoen kampioen zouden wordenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Je support je team niet als je halverwege het seizoen zegt dat Ajax kampioen wordt. Tenzij je voor Ajax bent natuurlijk.
Maar waar moedig je ze voor aan dan? Je geeft niks om voetbal. Je bent misschien in een bevoorrechte positie om naar het stadion te gaan, voor veel mensen is dat niet weggelegd omdat het te duur is. Maar dat zijn in mijn ogen wel de echte supporters, die de hele week buikpijn hebben omdat we zonder pelle naar Heerenveen moeten. Die vanavond en morgen gewoon chagrijnig zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:10 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Leuk toch
Laat mij dan maar nep zijn. Ik zit iedere twee weken onze jongens aan te moedigen en ga ook naar Europese uitwedstrijden, tenzij die in Rusland, Oekraine e.d. worden gespeeld. :-)
Dat mag je over je eigen club zeggen jaquote:Op zondag 31 maart 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik riep eind vorig seizoen al dat we dit seizoen kampioen zouden worden
Ik roep elk seizoen dat we kampioen gaan worden.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik riep eind vorig seizoen al dat we dit seizoen kampioen zouden worden
Ga je elke week naar de tennis ja?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar waar moedig je ze voor aan dan? Je geeft niks om voetbal. Je bent misschien in een bevoorrechte positie om naar het stadion te gaan, voor veel mensen is dat niet weggelegd omdat het te duur is. Maar dat zijn in mijn ogen wel de echte supporters, die de hele week buikpijn hebben omdat we zonder pelle naar Heerenveen moeten. Die vanavond en morgen gewoon chagrijnig zijn.
Wat jij doet is hetzelfde als dat ik hier elke week bij de tennisvereniging ga kijken omdat het aan de bar wel gezellig is en de vrouwen in die rokjes er zeer lekker uit zien.
Terwijl ik geen ruk snap van het spel tennis.
Ik had het afgelopen 2 seizoenen wel goedquote:Op zondag 31 maart 2013 00:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik roep elk seizoen dat we kampioen gaan worden.
Helaas heb ik het niet vaak goed.
Nee, ik mag niet meer op het terrein komen van de rechterquote:Op zondag 31 maart 2013 00:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je elke week naar de tennis ja?
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet meer op het terrein komen van de rechter
Ik bedoel door er te zijn dan. Wat ik op internet neerflikker helpt toch niet :-)quote:Op zondag 31 maart 2013 00:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moedigt ze alleen aan als je in de kuip zit?
Stadionverbod.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik mag niet meer op het terrein komen van de rechter
Je bedoelt de hele tijd iets anders dan je getypt had.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:18 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik bedoel door er te zijn dan. Wat ik op internet neerflikker helpt toch niet :-)
Zo lullig!!quote:Op zondag 31 maart 2013 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze vinden het niet leuk als je ze in de kleedkamer op wacht.
Wat een aanstellers. Alsof een man hun nog nooit eerder naakt heeft gezien.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze vinden het niet leuk als je ze in de kleedkamer op wacht.
Ow, ik wil echt wel dat ze winnen hoor. Maar dat ze dan m'n moeder hier thuis de schuld van vanalles gaan geven vind ik niet ok. Doe gewoon een beetje normaal zeg.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar waar moedig je ze voor aan dan? Je geeft niks om voetbal. Je bent misschien in een bevoorrechte positie om naar het stadion te gaan, voor veel mensen is dat niet weggelegd omdat het te duur is. Maar dat zijn in mijn ogen wel de echte supporters, die de hele week buikpijn hebben omdat we zonder pelle naar Heerenveen moeten. Die vanavond en morgen gewoon chagrijnig zijn.
Wat jij doet is hetzelfde als dat ik hier elke week bij de tennisvereniging ga kijken omdat het aan de bar wel gezellig is en de vrouwen in die rokjes er zeer lekker uit zien.
Terwijl ik geen ruk snap van het spel tennis.
Heh? Wordt inderdaad tijd geloof ik jaquote:Op zondag 31 maart 2013 00:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bedoelt de hele tijd iets anders dan je getypt had.
Het wordt tijd om naar bed te gaan
Preciesquote:Op zondag 31 maart 2013 00:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat een aanstellers. Alsof een man hun nog nooit eerder naakt heeft gezien.
Vrouwen kunnen echt hard gillen als er opeens een man in de kleedkamer staat he!!quote:
Andersom is dat nietquote:Op zondag 31 maart 2013 00:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen echt hard gillen als er opeens een man in de kleedkamer staat he!!
Dat is gewoon niet leuk meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |