Wel smaak, maar geen goedequote:Op vrijdag 5 april 2013 20:50 schreef Karina het volgende:
Ze hebben ookj allemaal geen kledingsmaak.
Ik lees wederom BZVquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, op de tv is Everybody Dance Now (dat is collectief besloten ofzo) . Ik probeerde BZT op de laptop te kijken, maar dat gaat dus nie
Yep. Al zal het wel van oorsprong Italiaans zijn.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Geef mij de hoop, is dat origineel van Andre ofzo?
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Geef mij de hoop, is dat origineel van Andre ofzo?
No way, en Guus kedeng kedeng dendert eroverheen? Wowquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep. Al zal het wel van oorsprong Italiaans zijn.
kinkerstraat kleding?quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:53 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Veel Kinkerstraat-kleding volgens mij. In ieder geval wel de colbertjes
en iets anders dan de PC Hooft vermoed ikquote:
Nogal. Eerder Albert Cuypachtig.quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
en iets anders dan de PC Hooft vermoed ik
Kinkerstraat Amsterdam.quote:
quote:Op vrijdag 5 april 2013 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kinkerstraat Amsterdam.
Corpulente dames in leggings en oranje-gezichten, nepnagels en nepharen.
Klinkt een beetje "Hotter than my daughter"-achtigquote:Op vrijdag 5 april 2013 20:57 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Kinkerstraat Amsterdam.
Corpulente dames in leggings en oranje-gezichten, nepnagels en nepharen.
Heb er zelf tijdens mijn studie-tijd gewoond maar zo erg als de dames bij Hotter Than My Daughter heb ik nog niet gezien.quote:
Dus daar lopen zequote:Op vrijdag 5 april 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klinkt een beetje "Hotter than my daughter"-achtig
Nou ja met al die alcohol zou het best kunnenquote:Op vrijdag 5 april 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
En eerst 5 minuten terugblikAlsof we het niet meer weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |