quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, ga eens weg met die barcadiscussie van je elke keer. Ik word er zo moe van. Maak een voodoopop van Messi ofzo.
Echt hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Fackin epische samenvatting nu op de Arabische stream
Op basis van die vele uitgespeelde 100% kansen die de nu gelukkig geblesseerde immers allemaal naast heeft geschoten bedoel je?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef inZanity het volgende:
Tweede helft zo doorgaan en je wint gewoon.
Kap ff met je gejank over Barca/Real, echt niet boeiend.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef inZanity het volgende:
Tweede helft zo doorgaan en je wint gewoon.
Ik zijn moeder.quote:
ik moet echt hmf op wa hebben voor die fotosquote:
Shawiska Al-Sabahdin?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik haat hem zo die gast die nu commentaar geeft.
Bij mij doet ie Spaanse commentatoren na.... met zijn Goooolquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Fackin epische samenvatting nu op de Arabische stream
Echt he wat een malloten op dat EDLquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef heiden6 het volgende:
Feyenoord tevreden met een gelijkspel? KANKER OP.
Dit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef heiden6 het volgende:
Feyenoord tevreden met een gelijkspel? KANKER OP.
Die grafcommentator die daar rondlooptquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Echt he wat een malloten op dat EDL
Vage Arabische shitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:43 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Welke stream heb jij dan![]()
gewoon Gerald Sibon en nog zo'n Friese homo.
Jij begon hoor, kneusje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Serieus, ga eens weg met die barcadiscussie van je elke keer. Ik word er zo moe van. Maak een voodoopop van Messi ofzo.
Het is zaterdag Pelle is aan het hosselen in de kroeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:43 schreef Zaran het volgende:
Is Pelle wel in stadion? is nog helemaal niet in beeld geweest, Guidetti ging gewoon tussen de supporters zitten
Dit is inderdaad weer hetzelfde spel als in het begin van het seizoen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:43 schreef DonRaja het volgende:
Zo zie je maar hoe belangrijk is dat de bal voor een beetje vastgehouden wordt...
Mark van Rijswijk bedoel je? Die waardeer ik wel, vooral ook door het Europa League Schakelprogramma op EL op donderdagavond.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef Aldo-MC het volgende:
at hem zo die gast die nu commentaar geeft.
De Jan gaat scoren tegen z'n oude clubje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
0-4
'48 Vilhena
63' Vilhena
79' Vilhena
85' Boëtius
Vilhenaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:43 schreef Insomnia_ het volgende:
0-4
'48 Vilhena
63' Vilhena
79' Vilhena
85' Boëtius
Moet je bij Kapiteintje zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef Merkie het volgende:
[..]
Kap ff met je gejank over Barca/Real, echt niet boeiend.
Er zit gewoon niks in, ja alleen geweldige voetbalkwaliteiten. Kan die jongen ook niks aan doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:44 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vilhena
Als we kampioen worden staat die kerel bij de huldiging alsnog zo leeg en inhoudsloos te kijken als altijd volgens mij![]()
Die kerel was anders ook iets van plantsoendienstmedewerker geworden of, waarschijnlijker, drugskoerierquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er zit gewoon niks in, ja alleen geweldige voetbalkwaliteiten. Kan die jongen ook niks aan doen.
Die jongen heeft zoveel voetbal in z'n kop, dat er geen ruimte meer is voor enig denkvermogen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Er zit gewoon niks in, ja alleen geweldige voetbalkwaliteiten. Kan die jongen ook niks aan doen.
Uitkerinkje dit dat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die kerel was anders ook iets van plantsoendienstmedewerker geworden of, waarschijnlijker, drugskoerier
Dat moet ook gebeuren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:46 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die kerel was anders ook iets van plantsoendienstmedewerker geworden of, waarschijnlijker, drugskoerier
van Rijswijk is het.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:43 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die grafcommentator die daar rondloopt
Theo Reitsma
Nah, heb het over die kerel in het algemeen. Van Rijswijk is wel redelijk dacht ik, maar Reitsmaquote:
Donder op man, check je eigen posts in het Messi-topic en die 10 topics die je met posts van jou alleen kunt vullen n.a.v. een willekeurige El Classico.quote:
Theo Reitsmaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:50 schreef PizzaGeit het volgende:
erel in het algemeen. Van Rijswijk is wel redelijk dacht ik, maar Reits
Die UIquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:51 schreef Jimbo het volgende:
komop godverdomme. Zit bij a op mn bot te kluiven ipv mn nagels
koning janmaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:53 schreef Zaran het volgende:
Is er iemand die nog geen pijntje heeft gehad deze wedstrijd?
Mathijsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:53 schreef Zaran het volgende:
Is er iemand die nog geen pijntje heeft gehad deze wedstrijd?
Jij denkt dat ze het niet willen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, voelen die gasten niet hoe dichtbij dat kampioenschap is. Alles geven verdomme! Dit moet je met een 2e elftal nog winnen puur op die eagerness voor het kampioenschap.
Je kon er weer op wachten he? Het Feyenoord-syndroom. Afhaken als het echt erom gaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mathijs
Wat een rukzooi
Wordt niets dit
Ik denk dat ze het niet genoeg voelen, die pure passie zie je toch maar zelden hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze het niet willen?
Dat is alleen Verhoek gegeven iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet genoeg voelen, die pure passie zie je toch maar zelden hoor.
Ik zie het niet zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom op het is nog niet afgelopen.
Blijf vertrouwen hebben
Iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kon er weer op wachten he? Het Feyenoord-syndroom. Afhaken als het echt erom gaat.
Is gewoon pussy juice van alle Feyenoorders.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:59 schreef kapiteintje het volgende:
Godverdomme, wat hebben ze op dat gras gespoten die kutfriezen
Dat dus!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik wel, ze winnen gewoon met 0-1
of verhoekquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:03 schreef iBenny het volgende:
Storing bij bestellen upc. Feyenoord - Heerenveen is daarom gratis te bekijken op kanaal 222 en 225
Boven gemiddeld slim toch?quote:
De bank gezien. Wordt het er niet beter van ben ik bang.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:05 schreef De_Pel het volgende:
't wordt alleen maar slechter en slechter
Als er niet snel iets veranderd gaan we er gewoon af.
Draagt hélemaal nix bi jiddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:08 schreef Zaran het volgende:
Ik snak echt niet waarom Verhoek werd ingebracht
Tenminste 15 graden daar.quote:
Ik lik z'n schminck eraf als hij de winnende maakt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:12 schreef Windwalker88 het volgende:
Als Teen nu ineens 3 keer scoort, eet ik m'n schoen op
Ik wil d'r bips wel eens flink supportenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:13 schreef Zaran het volgende:
[..]
Wat voor supporter ben je als je de vriendin van Pelle niet eens kent
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Is al heel watquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch wel op z'n slof gekregen iig.
Doe nou eens normaal debieltjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef De_Pel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Kampioenschap wordt altijd pas op 't einde bepaald he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef De_Pel het volgende:
Hele jaar een fitte selectie, laatste wedstrijden 18 blessures en 6 schorsingen.
NEC thuis win je zelfs met Verhoek in de spits.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef Aldo-MC het volgende:
joden morgen verliezen niks aan de hand
Is gewoon tijdrekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef De_Pel het volgende:
Hele jaar een fitte selectie, laatste wedstrijden 18 blessures en 6 schorsingen.
Nee. Als je alleen Feyenoorders wilt, dan kan je naar Feyenoord Netwerk ofzo.quote:
Van wie?quote:
Dit is het Feyenoord topic, als je niks zinnigs over Feyenoord te melden hebt kun je vertrekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Als je alleen Feyenoorders wilt, dan kan je naar Feyenoord Netwerk ofzo.
7 schorsingen inmiddels.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef De_Pel het volgende:
Ik zeg alleen maar zinnige dingen. Het was gewoon tijdrekken van Mulder. BMI ging ook expres bal langzaam terug schieten. Clasie deed na een balverlies alsof hij zijn armen uit zijn kom had. Feyenoord gaat gewoon voor een punt en dat zie je aan alles.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is het Feyenoord topic, als je niks zinnigs over Feyenoord te melden hebt kun je vertrekken.
Klopt maar dat was bekend.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef ellevehC86 het volgende:
Zonder Pelleboer redden we het gewoon niet
Ach donder toch op nep ventje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar zinnige dingen. Het was gewoon tijdrekken van Mulder. BMI ging ook expres bal langzaam terug schieten. Clasie deed na een balverlies alsof hij zijn armen uit zijn kom had. Feyenoord gaat gewoon voor een punt en dat zie je aan alles.
Clasie was echt zo. Moet ook geopereerd worden aan zijn schouder na het seizoen. Schouder gaat vaak uit de kom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar zinnige dingen. Het was gewoon tijdrekken van Mulder. BMI ging ook expres bal langzaam terug schieten. Clasie deed na een balverlies alsof hij zijn armen uit zijn kom had. Feyenoord gaat gewoon voor een punt en dat zie je aan alles.
niet happenquote:
Dat wist ik weer niet. Al is het een raar fenomeen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Clasie was echt zo. Moet ook geopereerd worden aan zijn schouder na het seizoen. Schouder gaat vaak uit de kom.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef onlogisch het volgende:
Zo, dat geouwetyfushoer over 12 mei kan nu ook eindelijk de ijskast in
Precies ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef onlogisch het volgende:
nou wat fijn....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef onlogisch het volgende:
Twente zal wel weer een paar Feyenoorders overnemen idd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:29 schreef Muto het volgende:
Straks allemaal weer dromen van je buitenlandse transfer.
Je verliest gewoon terecht. Je kan 0 aanspraak maken op ook maar enig resultaat hier.quote:
ben je nu stoer?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Opletten, ik was hier de hele wedstrijd al.
dat is waar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je verliest gewoon terecht. Je kan 0 aanspraak maken op ook maar enig resultaat hier.
Niemand haalt hier zijn niveau. Ze zakken allemaal door het ijs vandaag.
Vilhena, Boëtius, Mulder en voorop Clasie. Alleen Janmaat vind ik redelijk spelen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Stefan de Vrij zit al met zijn hoofd in het buitenland.
krijg zelf een plan Bquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus krijg de tering allemaal in dat kankerheerenveen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |