koning janmaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:53 schreef Zaran het volgende:
Is er iemand die nog geen pijntje heeft gehad deze wedstrijd?
Mathijsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:53 schreef Zaran het volgende:
Is er iemand die nog geen pijntje heeft gehad deze wedstrijd?
Jij denkt dat ze het niet willen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus, voelen die gasten niet hoe dichtbij dat kampioenschap is. Alles geven verdomme! Dit moet je met een 2e elftal nog winnen puur op die eagerness voor het kampioenschap.
Je kon er weer op wachten he? Het Feyenoord-syndroom. Afhaken als het echt erom gaat.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Mathijs
Wat een rukzooi
Wordt niets dit
Ik denk dat ze het niet genoeg voelen, die pure passie zie je toch maar zelden hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:54 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze het niet willen?
Dat is alleen Verhoek gegeven iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet genoeg voelen, die pure passie zie je toch maar zelden hoor.
Ik zie het niet zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kom op het is nog niet afgelopen.
Blijf vertrouwen hebben
Iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kon er weer op wachten he? Het Feyenoord-syndroom. Afhaken als het echt erom gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |