Kampioenschap wordt altijd pas op 't einde bepaald he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef De_Pel het volgende:
Hele jaar een fitte selectie, laatste wedstrijden 18 blessures en 6 schorsingen.
NEC thuis win je zelfs met Verhoek in de spits.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef Aldo-MC het volgende:
joden morgen verliezen niks aan de hand
Is gewoon tijdrekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef De_Pel het volgende:
Hele jaar een fitte selectie, laatste wedstrijden 18 blessures en 6 schorsingen.
Nee. Als je alleen Feyenoorders wilt, dan kan je naar Feyenoord Netwerk ofzo.quote:
Van wie?quote:
Dit is het Feyenoord topic, als je niks zinnigs over Feyenoord te melden hebt kun je vertrekken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee. Als je alleen Feyenoorders wilt, dan kan je naar Feyenoord Netwerk ofzo.
7 schorsingen inmiddels.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:20 schreef De_Pel het volgende:
Ik zeg alleen maar zinnige dingen. Het was gewoon tijdrekken van Mulder. BMI ging ook expres bal langzaam terug schieten. Clasie deed na een balverlies alsof hij zijn armen uit zijn kom had. Feyenoord gaat gewoon voor een punt en dat zie je aan alles.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is het Feyenoord topic, als je niks zinnigs over Feyenoord te melden hebt kun je vertrekken.
Klopt maar dat was bekend.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef ellevehC86 het volgende:
Zonder Pelleboer redden we het gewoon niet
Ach donder toch op nep ventje.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar zinnige dingen. Het was gewoon tijdrekken van Mulder. BMI ging ook expres bal langzaam terug schieten. Clasie deed na een balverlies alsof hij zijn armen uit zijn kom had. Feyenoord gaat gewoon voor een punt en dat zie je aan alles.
Clasie was echt zo. Moet ook geopereerd worden aan zijn schouder na het seizoen. Schouder gaat vaak uit de kom.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar zinnige dingen. Het was gewoon tijdrekken van Mulder. BMI ging ook expres bal langzaam terug schieten. Clasie deed na een balverlies alsof hij zijn armen uit zijn kom had. Feyenoord gaat gewoon voor een punt en dat zie je aan alles.
niet happenquote:
Dat wist ik weer niet. Al is het een raar fenomeen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Clasie was echt zo. Moet ook geopereerd worden aan zijn schouder na het seizoen. Schouder gaat vaak uit de kom.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef onlogisch het volgende:
Zo, dat geouwetyfushoer over 12 mei kan nu ook eindelijk de ijskast in
Precies ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef onlogisch het volgende:
nou wat fijn....quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:26 schreef onlogisch het volgende:
Twente zal wel weer een paar Feyenoorders overnemen idd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:29 schreef Muto het volgende:
Straks allemaal weer dromen van je buitenlandse transfer.
Je verliest gewoon terecht. Je kan 0 aanspraak maken op ook maar enig resultaat hier.quote:
ben je nu stoer?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:28 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Opletten, ik was hier de hele wedstrijd al.
dat is waar.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je verliest gewoon terecht. Je kan 0 aanspraak maken op ook maar enig resultaat hier.
Niemand haalt hier zijn niveau. Ze zakken allemaal door het ijs vandaag.
Vilhena, Boëtius, Mulder en voorop Clasie. Alleen Janmaat vind ik redelijk spelen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef j0rdiiii het volgende:
Stefan de Vrij zit al met zijn hoofd in het buitenland.
krijg zelf een plan Bquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:30 schreef kapiteintje het volgende:
Serieus krijg de tering allemaal in dat kankerheerenveen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |