SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zo ken ik Ajacied ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
Er zit echt een steekje bij jou los he, zomaar schelden tegen alles en iedereen wat niet dezelfde mening als jij of FM heeft![]()
waar heeft iederreen last van vanavond
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Feyenoord wit, rood, wit, roodquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is Feyenoord.
Ajax heeft een wit-rood-wit shirt.![]()
Wat zit de commentator nou te praten over "terecht van de scheids dat hij het stil legt"
Er werd een overtreding gemaakt dan ligt het toch altijd stil als je er voor fluit?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik denk het weer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo ken ik Ajacied ook nietwaar heeft iederreen last van vanavond
Incelfrikandel![]()
Nog steeds beter dan het alternatiefquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Aan Immers mis je niet veel, wat een belachelijk slechte balcontrole had die gast weer vandaag!
Waarom brengen ze niet Goossens er in ipv Verhoek?![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn hoofd was voor de lijn, geen offside dus![]()
![]()
Zonder de Pel is er alleen niemand om de kansen te benutten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Een kans had er in gemoeten en een kansje had er in gekund.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen een kansje en een kans?
Beide geen goal toch?![]()
oh, dankquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een kans had er in gemoeten en een kansje had er in gekund.![]()
Feyenoord en scheidsrechters dit jaar.........quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Waarom ga jij zijnde een mod heel de tijd lopen trollen? Echt walgelijk gewoon omdat niemand je berichten kan verwijderen. Machtsmisbruikquote:![]()
![]()
Stel je nou niet zo aan joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom ga jij zijnde een mod heel de tijd lopen trollen? Echt walgelijk gewoon omdat niemand je berichten kan verwijderen. Machtsmisbruik![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom ga jij zijnde een mod heel de tijd lopen trollen? Echt walgelijk gewoon omdat niemand je berichten kan verwijderen. Machtsmisbruik![]()
![]()
Not this shit againquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
Hap.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom ga jij zijnde een mod heel de tijd lopen trollen? Echt walgelijk gewoon omdat niemand je berichten kan verwijderen. Machtsmisbruik
Ga huilen.![]()
![]()
hihiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Donder op vent.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
PIEP PIEP PIEP PIEPquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom ga jij zijnde een mod heel de tijd lopen trollen? Echt walgelijk gewoon omdat niemand je berichten kan verwijderen. MachtsmisbruikXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik heb daar nog nooit een supporter in een Ajaxshirt op de tribune zien zitten, terwijl er toch iedere wedstrijd ten minste een moet zijn.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb daar nog nooit een supporter in een Ajaxshirt op de tribune zien zitten, terwijl er toch iedere wedstrijd ten minste een moet zijn.![]()
![]()
Zeg dat nou niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het is GGMM die doet niks anders dan z'n macht misbruiken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
ze hebben daar toch ook zo'n hele rare ajax haat?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb daar nog nooit een supporter in een Ajaxshirt op de tribune zien zitten, terwijl er toch iedere wedstrijd ten minste een moet zijn.![]()
Dit had het topic net even nodig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef ellevehC86 het volgende:
random kutspeler Feyenoord post!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat lekker in je Feyenooit topic kloten, treurwilg.
Ben ik meervoud ofzo? Anders zeg je toch geen 'gaat'![]()
![]()
ja he?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit had het topic net even nodig.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?![]()
ik heb geen zin om van topic te wisselen, dus dan vraag ik het maar hier:
wie was die Feyenoorder piet gisteren tijdens VI?![]()
Meervoud is gaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ga je nu GGMM zijn taak overnemen? Scheer je weg, schavuit!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gaat is geen meervoud.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ben ik meervoud ofzo? Anders zeg je toch geen 'gaat'Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat was Pietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef Adames het volgende:
wie was die Feyenoorder piet gisteren tijdens VI?Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
Het is niet echt je avond.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is toch gebiedende wijs debiel.
''Gaat heen en vermenigvuldigt u''![]()
Uitvinder van hondelul, wat een baas ben je dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef Adames het volgende:
wie was die Feyenoorder piet gisteren tijdens VI?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
ga weg danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus, de taalkennis van sommige users hier
Te triest voor woorden![]()
Je zegt het zelf, gaat heen (in je eentje) om te verdubbelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is toch gebiedende wijs debiel.
''Gaat heen en vermenigvuldigt u''
Wie is er nou een debiel?![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je zegt het zelf, gaat heen (in je eentje) om te verdubbelen.
Wie is er nou een debiel?![]()
Cursusje Nederlands voor jou?![]()
![]()
Vormer ontsnapt aan een kaart. Feyenoord heeft echt weinig te klagen zeg.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Leukquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef Hazzard het volgende:
Beste kans Feyenoord, 'nuff said. Tweede helft dendert Feyenoord eroverheen.![]()
Goeie grapquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef inZanity het volgende:
Feyenoord scoor eens. Veel beter tot nu toe.![]()
Slimmer - zonder arrogantie - dan de meeste mensen hier hoor.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef Adames het volgende:
[..]
ga nou niet zeggen dat jij slim bent![]()
ze missen Messiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef inZanity het volgende:
Vanochtend hoorde ik San Marco bij Heerenveen TV zeggen dat ze het drukzetten doseren.
Groetjes van mij![]()
quote:
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Welk station?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Lach maar. Ik spreek je na de wedstrijd.![]()
Hoi PizzaGeitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef inZanity het volgende:
85% van de mensen in Nederland denkt dat ze bovengemiddeld slim zijn. Ik durf het in jouw geval zeer sterk te betwijfelen, al helpen Inzanity en Doublepain je in dit geval wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:28 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Slimmer - zonder arrogantie - dan de meeste mensen hier hoor.![]()
Moet ook wel, anders is het niet vol te houden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanochtend hoorde ik San Marco bij Heerenveen TV zeggen dat ze het drukzetten doseren.
Groetjes van mijOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zeker. Hadden we nu misschien al een pingels gehad na één van z'n perfect uitgevoerde schwalbes.quote:![]()
Wat heb ik ermee te maken?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef Adames het volgende:
[..]
85% van de mensen in Nederland denkt dat ze bovengemiddeld slim zijn. Ik durf het in jouw geval zeer sterk te betwijfelen, al helpen Inzanity en Doublepain je in dit geval wel.![]()
Ik denk het niet, ik weet het. Maar ik mag ervan uitgaan - nogmaals, ik wil niet arrogant overkomen- dat als je zonder moeite in 5-gymnasium terechtkomt je wel bovengemiddeld slim bent.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:29 schreef Adames het volgende:
[..]
85% van de mensen in Nederland denkt dat ze bovengemiddeld slim zijn. Ik durf het in jouw geval zeer sterk te betwijfelen, al helpen Inzanity en Doublepain je in dit geval wel.![]()
betaaltquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Rot op manHoeveel heeft Feyenooit betaalt aan de KNVB?
![]()
![]()
Weer een scheidsrechter die vanavond gratis een opel naar keuze kan uitzoeken.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Blom laat gewoon lekker alles gaan, kan je veel minder verkeerd doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:31 schreef GotenSSJ het volgende:
Rot op manHoeveel heeft Feyenooit betaalt aan de KNVB?
En was ook aangeschoten![]()
In Eindhoven kan je een Mercedes uitkiezenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef AFCNiels het volgende:
Weer een scheidsrechter die vanavond gratis een opel naar keuze kan uitzoeken.![]()
overduidelijk iddquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Feyenoord wéér de scheids meeHet is dit seizoen wel heel erg.
![]()
Altijd hèquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
Oh.![]()
Toch leuk hoeveel joden er opeens zijn bij een wedstrijd van Feyenoord, zijn ze er ook met zoveel als ze zelf spelen?
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Hoezo? De keeper stond ervoor hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef PizzaGeit het volgende:
Pff, jammer, die bal van De Schaak had er best in gemogen.![]()
Ik ga mijn gelijk toegeven aan Schanulleke in het Ajaxtopic.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
Ach als je voor zo'n hands al een pingel gaat geven.
Is een 90% goal een pingel .. voor hands aan de zijkant waar hij niet gigantisch veel aan kon doen.
/zegtiemanddieheereveenlieverzietwinnen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
meerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef ellevehC86 het volgende:
Toch leuk hoeveel joden er opeens zijn bij een wedstrijd van Feyenoord, zijn ze er ook met zoveel als ze zelf spelen?![]()
Lol, huiliequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
![]()
Ja het blijft feest met dat Feyenoord. Zo af en toe de scheids mee kan best, maar ditquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Blom laat gewoon lekker alles gaan, kan je veel minder verkeerd doen.
En was ook aangeschoten
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Nee, dan zitten ze in het stadionquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef ellevehC86 het volgende:
Toch leuk hoeveel joden er opeens zijn bij een wedstrijd van Feyenoord, zijn ze er ook met zoveel als ze zelf spelen?![]()
Het is net Ajax jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
![]()
![]()
Laten we zeggen dat Feijenoord de scheids weer niet tegen heeft.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dat laatste is heel erg rullevantquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef MouzurX het volgende:
Is een 90% goal een pingel .. voor hands aan de zijkant waar hij niet gigantisch veel aan kon doen.
/zegtiemanddieheereveenlieverzietwinnen.![]()
dan zijn ze niet meer te tellenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef ellevehC86 het volgende:
nou nou nouquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft juist weinig de scheidsrechter mee, simpele taalhoer die je bent.![]()
eens, was inderdaad geen penalty. En die scheidsrechters hebben zich toch wat aangetrokken van de kritiek: van beide kanten wordt er veel toegelaten en blessures faken wordt meer genegeerd. Prima ontwikkelingquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef MouzurX het volgende:
/zegtiemanddieheereveenlieverzietwinnen.![]()
Ik heb niet het gevoel dat iemand op jouw plaatjes zit te wachten, als ik heel eerlijk ben dan he.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:35 schreef ellevehC86 het volgende:
random kutaanvaller Feyenoord inserted
[ afbeelding ]![]()
Dusja. zelf hang je de grammar nazi uit en noem je mensen die taalfouten maken ''achterlijk'' , en als bij jou blijkt dat je zelfs te dom bent om te poepen noem je mensen die je verbeteren ''taalhoeren''quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax heeft juist weinig de scheidsrechter mee, simpele taalhoer die je bent.![]()
![]()
Overigens hoeft hij van mij geen pingel te geven bij aangeschoten hands. Alderweireld heeft dit seizoen al 2x in soortgelijke situaties een pingel tegen gehad.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
MARCO VAN BASTEN GAAT FEYENOORD VERSLAAN MET DE FRIEZEN MUHAHAHAH MOEHHAHAHA WHAHAHA![]()
![]()
![]()
En Ajax wint morgen
"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
eerlijk gezegd probeer ik mezelf hoop in te praten dat het altijd erger kanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik heb niet het gevoel dat iemand op jouw plaatjes zit te wachten, als ik heel eerlijk ben dan he.
90% van de ajax supporters wonen ver van Amsterdam vandaan.quote:
En niet te vergeten die bekerwedstrijd tegen AZ toen meer dan de helft van de supporters vroeg weg gingen![]()
De eerstequote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Er wonen meer ajacieden in Amsterdam dan feyenoorders in Rotterdam.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef Zaran het volgende:
[..]
90% van de ajax supporters wonen ver van Amsterdam vandaan.
En niet te vergeten die bekerwedstrijd tegen AZ toen meer dan de helft van de supporters vroeg weg gingen
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik vind Heerenveen goed fel.
Veel balverlies, maar Feyenoord verliest de tweede bal wel vaak omdat Heerenveen de fouten met fysiek probeert terug te draaien.Dit, dus.![]()
Ze hebben ook ong. 4 miljoen fans. Zou gek zijn, als ze allemaal in Amsterdam woonden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:37 schreef Zaran het volgende:
[..]
90% van de ajax supporters wonen ver van Amsterdam vandaan.
En niet te vergeten die bekerwedstrijd tegen AZ toen meer dan de helft van de supporters vroeg weg gingen"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Daarom ook:quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben ook ong. 4 miljoen fans. Zou gek zijn, als ze allemaal in Amsterdam woonden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er wonen meer ajacieden in Amsterdam dan feyenoorders in Rotterdam.AFCA
Maaskantquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
utr - vvv 2-1
wil - gro 1-2
Groetjes van mij.![]()
![]()
Is dan ook redelijk sneu dat je als hoofdstad maar één profclub hebt...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er wonen meer ajacieden in Amsterdam dan feyenoorders in Rotterdam.![]()
Eentje die vorig seizoen 3x meer inkomsten had dan Feyenoordquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is dan ook redelijk sneu dat je als hoofdstad maar één profclub hebt....
AFCA
Ligt Aphrodite al op bed ofzo?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:42 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is dan ook redelijk sneu dat je als hoofdstad maar één profclub hebt...![]()
quote:Ik wist wel dat je een PSV'er was.quote:"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bedankt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Je bent er wel heel blij mee dat je screenshots kan maken he?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Wat een gelul op Radio 1, alsof Immers van cruciale waarde is voor FeyenoordOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
geweldigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
Je bent er wel heel blij mee dat je screenshots kan maken he?![]()
Ja, hij is een belangrijke schakelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:48 schreef Shreyas het volgende:
Wat een gelul op Radio 1, alsof Immers van cruciale waarde is voor Feyenoord![]()
Jaloezie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent er wel heel blij mee dat je screenshots kan maken he?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Jouw gelijk?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga mijn gelijk toegeven aan Schanulleke in het Ajaxtopic.Life is what you make it.![]()
Dat kan ik beter:quote:
edit, nee niet: Philippe Leonard is zo'n baas dat hij niet eens een eigen plaatje nodig heeft!Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
ik nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:50 schreef Hazzard het volgende:
82' Verhoek 0-1, ik ben ervan overtuigd.![]()
Bij iedere bal verlies wilt een Feyenoord wel dat bal uitgaat, omdat ze zogenaamd blessure hebben.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, een foto van Clasie.
Hij is net zo onzichtbaar als op het veld.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, een foto van Clasie.
Hij is net zo onzichtbaar als op het veld.
Fiorentina is de enige die interesse heeft. Zegt ook wel genoeg.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, een foto van Clasie.
Hij is net zo onzichtbaar als op het veld.![]()
Ah ja. Dat is de grootste bedreiging van de derde Amsterdamse titel op rij.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, sorry. Jij had gelijk over de arbitrage bij FeyenoordLife is what you make it.![]()
Ze hebben weer pijn.
Grootste pussyclub van de wereld."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Nee, de grootste bedreiging is puntverlies voor Ajax, kan dodelijk zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ah ja. Dat is de grootste bedreiging van de derde Amsterdamse titel op rij.![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de grootste bedreiging is puntverlies voor Ajax, kan dodelijk zijn.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat Heerenveen het niet afmaakt, dan valt de goal vaak aan de andere kant.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heb ik heletijd het gevoel dat Feyenoord elk moment de 0-1 gaat scoren?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Goede teksten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de grootste bedreiging is puntverlies voor Ajax, kan dodelijk zijn.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Omdat ze al het hele seizoen onvoorstelbaar veel geluk hebben.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heb ik heletijd het gevoel dat Feyenoord elk moment de 0-1 gaat scoren?![]()
Dit lijkt me een open deur.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, de grootste bedreiging is puntverlies voor Ajax, kan dodelijk zijn.![]()
Niet eerlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:53 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat Heerenveen het niet afmaakt, dan valt de goal vaak aan de andere kant.![]()
0-0 is trouwens ook een prima eindstand.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Zou een slechte dag voor het voetbal zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:54 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De mogelijkheid zou kunnen bestaan dat Feyenoord wint.![]()
Echt jongen, let eens op je taal FOK!ker zijnde. Ongelooflijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:54 schreef GotenSSJ het volgende:
Echt jongen, blijf eens staan als Feyenoorder zijnde. Ongelofelijk![]()
![]()
Een slechte dag voor jou, ja.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zou een slechte dag voor het voetbal zijn.![]()
Leet ja?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:55 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Echt jongen, leet eens op je taal FOK!ker zijnde. Ongelooflijk.Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Clasie gaat binnenkort toch voor 35 miljoen naar een topclub?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Jeetje man, weer een blessure. We krijgen straks zes minuten blessuretijd ofzoOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je vergeet de kommaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Clasie gaat binnenkort toch voor 35 miljoen naar een topclub?![]()
Jongens, waar zijn we mee bezig. Het is dat het veld groen is, maar dit lijkt verder niet op voetbal.![]()
![]()
Je mist een kommaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:56 schreef AFCNiels het volgende:
Clasie gaat binnenkort toch voor 35 miljoen naar een topclub?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het lijkt wel alsof de zwaartekracht meer vat heeft op feyenoordspelers.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Clasie was twee klasses beter dan Eriksen toch ?
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2013 21:57:50 ]![]()
Prima. Ik woon niet in Nederland, zal er niet van wakker liggen als ik eerlijk benquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Godver. Neemt niet weg dat dat van mij een typefout was en dat van jou gewoon dom.
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik blijf Sexbierum een aparte naam voor een dorp vinden.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
clasie = vmquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:57 schreef Scorpie het volgende:
Clasie was twee klassen beter dan Eriksen toch ?
eriksen = mcl
ik snap het niet.![]()
Waar moet je zo'n tijdmachine anders voor gebruiken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Triest dat je een tijdmachine hebt en dan gaat kijken wat ik ga posten.![]()
Hou maar gewoon even je mond.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:56 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Godver. Neemt niet weg dat dat van mij een typefout was en dat van jou gewoon dom.![]()
Dan ben je achterlijk. Ik kan toch ook zeggen dat Messi beter is in zijn rol dan Siem de Jong in zijn rol?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
clasie = vm
eriksen = mcl
ik snap het niet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |