SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Zo ken ik Ajacied ook nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:15 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]![]()
![]()
Er zit echt een steekje bij jou los he, zomaar schelden tegen alles en iedereen wat niet dezelfde mening als jij of FM heeft![]()
waar heeft iederreen last van vanavond
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Feyenoord wit, rood, wit, roodquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is Feyenoord.
Ajax heeft een wit-rood-wit shirt.![]()
Wat zit de commentator nou te praten over "terecht van de scheids dat hij het stil legt"
Er werd een overtreding gemaakt dan ligt het toch altijd stil als je er voor fluit?When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Ik denk het weer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef Paul het volgende:
[..]
Zo ken ik Ajacied ook nietwaar heeft iederreen last van vanavond
Incelfrikandel![]()
Nog steeds beter dan het alternatiefquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef Hephaistos. het volgende:
Aan Immers mis je niet veel, wat een belachelijk slechte balcontrole had die gast weer vandaag!
Waarom brengen ze niet Goossens er in ipv Verhoek?![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zijn hoofd was voor de lijn, geen offside dus![]()
![]()
Zonder de Pel is er alleen niemand om de kansen te benutten.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Een kans had er in gemoeten en een kansje had er in gekund.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk het verschil tussen een kansje en een kans?
Beide geen goal toch?![]()
oh, dankquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een kans had er in gemoeten en een kansje had er in gekund.![]()
Feyenoord en scheidsrechters dit jaar.........quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Waarom ga jij zijnde een mod heel de tijd lopen trollen? Echt walgelijk gewoon omdat niemand je berichten kan verwijderen. Machtsmisbruikquote:![]()
![]()
Stel je nou niet zo aan joh.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom ga jij zijnde een mod heel de tijd lopen trollen? Echt walgelijk gewoon omdat niemand je berichten kan verwijderen. Machtsmisbruik![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom ga jij zijnde een mod heel de tijd lopen trollen? Echt walgelijk gewoon omdat niemand je berichten kan verwijderen. Machtsmisbruik![]()
![]()
Not this shit againquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
Hap.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom ga jij zijnde een mod heel de tijd lopen trollen? Echt walgelijk gewoon omdat niemand je berichten kan verwijderen. Machtsmisbruik
Ga huilen.![]()
![]()
hihiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Donder op vent.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
PIEP PIEP PIEP PIEPquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Waarom ga jij zijnde een mod heel de tijd lopen trollen? Echt walgelijk gewoon omdat niemand je berichten kan verwijderen. MachtsmisbruikXbox Live Gamertag : ThaD16![]()
Ik heb daar nog nooit een supporter in een Ajaxshirt op de tribune zien zitten, terwijl er toch iedere wedstrijd ten minste een moet zijn.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb daar nog nooit een supporter in een Ajaxshirt op de tribune zien zitten, terwijl er toch iedere wedstrijd ten minste een moet zijn.![]()
![]()
Zeg dat nou niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Het is GGMM die doet niks anders dan z'n macht misbruiken.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
ze hebben daar toch ook zo'n hele rare ajax haat?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:23 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb daar nog nooit een supporter in een Ajaxshirt op de tribune zien zitten, terwijl er toch iedere wedstrijd ten minste een moet zijn.![]()
Dit had het topic net even nodig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef ellevehC86 het volgende:
random kutspeler Feyenoord post!
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gaat lekker in je Feyenooit topic kloten, treurwilg.
Ben ik meervoud ofzo? Anders zeg je toch geen 'gaat'![]()
![]()
ja he?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dit had het topic net even nodig.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?![]()
ik heb geen zin om van topic te wisselen, dus dan vraag ik het maar hier:
wie was die Feyenoorder piet gisteren tijdens VI?![]()
Meervoud is gaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ga je nu GGMM zijn taak overnemen? Scheer je weg, schavuit!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gaat is geen meervoud.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ben ik meervoud ofzo? Anders zeg je toch geen 'gaat'Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Dat was Pietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef Adames het volgende:
wie was die Feyenoorder piet gisteren tijdens VI?Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
Het is niet echt je avond.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is toch gebiedende wijs debiel.
''Gaat heen en vermenigvuldigt u''![]()
Uitvinder van hondelul, wat een baas ben je dan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef Adames het volgende:
wie was die Feyenoorder piet gisteren tijdens VI?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
ga weg danquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:26 schreef PizzaGeit het volgende:
Jezus, de taalkennis van sommige users hier
Te triest voor woorden![]()
Je zegt het zelf, gaat heen (in je eentje) om te verdubbelen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:25 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Het is toch gebiedende wijs debiel.
''Gaat heen en vermenigvuldigt u''
Wie is er nou een debiel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |