Zojuist een kaartje gekocht!quote:Op zaterdag 6 april 2013 10:08 schreef Bosbeetle het volgende:
King diamond komt naar 013... stiekem is dat toch wel een guilty pleasure van mij
quote:
quote:Faal
We´re always extra proud when we have a local band in our line-up. Faal are from our beloved Brabant soil and are always looking to make this ground wobble on their bass-heavy sound. Doom metal that pays homage to all the great doom metal bands that came before them, these guys don’t settle for anything less than a physical experience of sound.
Sta jij op die foto?quote:Op donderdag 11 april 2013 20:17 schreef lifeblind het volgende:
Zo, we spelen in September op Incubate!![]()
[ afbeelding ]
[..]
Nee mijn baardgroei is helaas na 27 jaar nog steeds bedroevend slechtquote:Op donderdag 11 april 2013 20:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik dacht even dat jij die baas met die dikke sik was.
Ik las het ja, wel onverwachts als je mij vraagt.quote:Op zondag 14 april 2013 12:45 schreef Jigzoz het volgende:
En weer een bassist dood. Deftones-oprichter overleden
Best aardig ja. Al is het maar om zijn eigen dorp in Zweden, waar hij als burgemeester optreedt.quote:Op donderdag 4 april 2013 09:05 schreef AthCom het volgende:
Ik vind Hypocrisy dan weer wel tof.
En die metalopleiding:
Coolquote:Op maandag 15 april 2013 23:39 schreef lifeblind het volgende:
Zo! 22 juni support van Evoken!![]()
[ [url=https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/539629_603769369636051_1494369748_n.jpg]afbeelding ][/url]
LOL benieuwd hoe dat zou klinkenquote:Op donderdag 18 april 2013 18:51 schreef GimmeGore het volgende:
Ik Ik dacht even dat new material een genre was
Thanatos.quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef Thanatos45 het volgende:
Weet je wat ik me nou plotseling afvraag? Waarom de meeste metalbands alleen uit mannen bestaan (behalve de zanger(es) die wat vaker vrouwelijk is). De verdeling tussen mannelijke en vrouwelijke metalheads is volgens mij toch een stuk gelijker.
Vraag me niet hoe ik er zo plotseling op kom overigens
Dat was alleen niet de inspiratie voor mijn naamquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:56 schreef AthCom het volgende:
[..]
Thanatos.![]()
Althans, de eerste twee albums vind ik zeer fijn.
Even aandacht voor de mevrouwen dan:quote:Op vrijdag 19 april 2013 13:31 schreef Thanatos45 het volgende:
Weet je wat ik me nou plotseling afvraag? Waarom de meeste metalbands alleen uit mannen bestaan (behalve de zanger(es) die wat vaker vrouwelijk is). De verdeling tussen mannelijke en vrouwelijke metalheads is volgens mij toch een stuk gelijker.
Vraag me niet hoe ik er zo plotseling op kom overigens
ceberal bore niet meer, zangeres is weg volgens mijquote:Op woensdag 24 april 2013 20:43 schreef GimmeGore het volgende:
vrouwen bands
ok wel voornamelijk zangeressen
In de gothic metalscene struikel je over de vrouwenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:49 schreef GimmeGore het volgende:
Sinners Bleed ook, maar dat betekent niet dat het hier in de clips kerels zijn
Wat voor band dan wel?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:51 schreef GimmeGore het volgende:
Ik zag laatst een met een violiste en een bassiste, maar t was geen folk band
metaalmoeheid? Wat luister je nu dan?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:52 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ben volgens mij een beetje afgekickt van Metal. En als ik Death of Black metal hoor vind ik het behoorlijk triest eigenlijkThrash kan ik nog nauwelijks lijden, gaat de verkeerde kant op dit.
Drum and bass en een beetje dubstep.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
metaalmoeheid? Wat luister je nu dan?
Niets mis meequote:Op woensdag 24 april 2013 21:54 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Drum and bass en een beetje dubstep.
Maar dan heb ik het niet over Pendulum of Skrillex, die artiesten blijf ik gay vinden
Ik ga binnenkort ook naar RFLX te Amsterdam waar ik echt zin in heb
Precies. Ik heb 'm ook net op de FP gegooid.quote:
ik vind hem nog wel grappig gedaan ookquote:Op donderdag 25 april 2013 18:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Precies. Ik heb 'm ook net op de FP gegooid.
"Moge hij heerschen met ijzeren hand!"quote:Op donderdag 25 april 2013 18:48 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik vind hem nog wel grappig gedaan ook
mja dat vond ik wel een goeiequote:Op donderdag 25 april 2013 18:49 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
"Moge hij heerschen met ijzeren hand!"
Hell yeah.
We zijn wel wat gewend.quote:Op donderdag 25 april 2013 18:50 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja dat vond ik wel een goeie
die comments onder het bericht
het is fok ik had ook niet anders verwachtquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 18:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Precies. Ik heb 'm ook net op de FP gegooid.
Wat is het tegenwoordig dan wat je op hebt staan?quote:Op woensdag 24 april 2013 21:52 schreef RoW_0 het volgende:
Ik ben volgens mij een beetje afgekickt van Metal. En als ik Death of Black metal hoor vind ik het behoorlijk triest eigenlijkThrash kan ik nog nauwelijks lijden, gaat de verkeerde kant op dit.
Ik heb een beetje ruzie met Eric Jan. Dat komt omdat ik hem een keer goed getrollt had op Facebook. Kon die niet hebben, best jammerquote:Op donderdag 25 april 2013 18:29 schreef Giertje het volgende:
bij deze om eric jan tevreden te houden
[ afbeelding ]
Dat zie je een paar postjes terug.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:26 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Wat is het tegenwoordig dan wat je op hebt staan?
Ik heb ook regelmatig metaalmoeie fases, ik kan daar niet echt mee zitten
Edit: spuit11
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |