Gun Danny ook es wat geld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom is dat een emo.gif waard?
Ah, goed bezigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hee kerel, alles goed? Ik deed eerst havo trouwensToen voor vwo gegaan, nu vwo 6 dus
Ja, uiteraardquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, goed bezig![]()
![]()
Dit jaar dus ook weer in EXA te vinden?
Ik zit nu op HBO, tweedejaars ondertussen
Ik ook als het goed isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, uiteraard
Ik neem aan dat het dan goed bevalt? Wat doe je?
M maar je doet toch geen examensquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook als het goed is![]()
Informatica, bevalt inderdaad wel goed tot nu toe. Komend project een routeplanner maken met de hele klas. Dat wordt chaos.
dan kunnen ze er niet opklikken dacht ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
als ik mijn profielfoto op facebook instel dat alleen ik 'm kan zien, wat zien anderen dan als mijn profielfoto?
Nee maar dan kan ik er wel zijn toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
M maar je doet toch geen examenssowieso klasprojecten
Echt bagger ja, ik wilde naar binnen met m'n vriendin maar er kwam een te grote stroom mensen naar buiten waardoor ik halfuur moest wachten tot ik eindelijk binnen was, tering.quote:
Op FB?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe in hemelsnaam vind je iemand waarvan je alleen vaag de naam en een omschrijving wat ie doet op school weet
IDK, misschien voornaam + woonplaats. En dan moet ie z'n woonplaats maar net erop hebben staanquote:
ja dat is het lastige want ik weet zn naam ook niet meer zekerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
IDK, misschien voornaam + woonplaats. En dan moet ie z'n woonplaats maar net erop hebben staan
Waarom?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe in hemelsnaam vind je iemand waarvan je alleen vaag de naam en een omschrijving wat ie doet op school weet
Zoek dan op wat je denkt dat zijn naam is + woonplaats + school, en weet je zijn hobbies?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik wil zn facebook begluren
Al gedaan maar kan niks vinden, ik doe iets foutquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zoek dan op wat je denkt dat zijn naam is + woonplaats + school, en weet je zijn hobbies?
Ik wilde aanbieden dat ik hem wel voor je wil zoeken, maar toen bedacht ik me dat ik niet jongens voor jou ga stalkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Al gedaan maar kan niks vinden, ik doe iets fout
Dat is een goed ideequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:00 schreef JRRY het volgende:
Ik wil deze zomer in een ijssalon werken, lijkt me leuk.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik wilde aanbieden dat ik hem wel voor je wil zoeken, maar toen bedacht ik me dat ik niet jongens voor jou ga stalken
Ja in zo'n hele coole met heel veel smaken wil ik werken, maar die hebben we hier niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat is een goed ideedit ga ik ook doen
Zo heeft een jongen jou in bed gekregen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
tevens werkte de zin 'heet jij wi-fi want ik voel een connectie' heel goed
aanrader
Wij wel, en meer 3 minuten fietsenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja in zo'n hele coole met heel veel smaken wil ik werken, maar die hebben we hier niet.
Ik vind iedereenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:02 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]![]()
+ je weet niet hoe hij eruit ziet
nee zo heb ik een nummer gehosseldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:03 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zo heeft een jongen jou in bed gekregen?
Oh derrie lucky you.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wij wel, en meer 3 minuten fietsen
Ik heb nog nooit een nummer van iemand gekregenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee zo heb ik een nummer gehosseld
zo van
'ik heet sabine'
'mooie naam'
'weet je wat nog mooier is? mijn nummer'
vast welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een nummer van iemand gekregen
Supermarkt is kut, ik wil anders ook wel patatjes bakken of serveren bij een wokrestaurant ofzoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja man, ik wilde eerst in een supermarkt, maar dit is veel leuker
Ja maar dan moest ik erom vragenquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar dan moest ik erom vragen
(of ik regelde het nummer via een tumblrpagina zonder dat die persoon daarvan wist![]()
)
Dat zijn wel leuke ideeën, kledingwinkel oid lijkt me ook leuk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:07 schreef JRRY het volgende:
[..]
Supermarkt is kut, ik wil anders ook wel patatjes bakken of serveren bij een wokrestaurant ofzo
Of bij klerenwinkels, mensen kleren verkopen lijkt me ook leuk. Bij Batavia Stad genoeg vacatures wel denk ik.
Ja maar dat zorgt niet voor echte werkervaring en dergelijke. En jij bent boer.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:12 schreef Drabit het volgende:
Gewoon betaald ouders helpen, dat werkt goed!Hoef nooit naar mijn werk te lopen en kan vrij pakken wanneer ik wil.
aww welkequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vanavond film kijken met mijn rechterhand![]()
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vanavond film kijken met mijn rechterhand![]()
Klopt, die werkervaring doe ik later opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar dat zorgt niet voor echte werkervaring en dergelijke. En jij bent boer.
Haha, bij mij komt ze gewoon zeker langs!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef JRRY het volgende:
[..]vies jong.
Mijn vriendin komt misschien, hangt af van wat haar vriendinnen gaan doen____!!
Klopt, en ik zie mezelf ook niet de tuin doen of zoiets.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef Drabit het volgende:
[..]
Klopt, die werkervaring doe ik later opIk verwacht niet dat ik rond kan komen van mijn studiefinanciering later. En ik snap dat mensen die geen boer zijn hun ouders niet kunnen helpen met het schoonmaken van de stallen
PFFF!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Haha, bij mij komt ze gewoon zeker langs!
Ik zou graag dierenarts willen worden, dus ik doe de goede ervaring op aangezien ik regelmatig in contact kom met dierenartsenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
Bullshit Op een boerderij doe je genoeg werkervaring op, maar wel alleen in de agrarische sector
Ik twijfel nog, het woord of een film op rtl8 of gezellig met mezelf Lord Of The Rings kijkenquote:
Zwaar leven manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:14 schreef JRRY het volgende:
[..]vies jong.
Mijn vriendin komt misschien, hangt af van wat haar vriendinnen gaan doen____!!
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eetse, veel plezier met je chick, wel nueken he. En als je geen condooms hebt, voor het zingen de kerk uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:19 schreef Drabit het volgende:
Ik ga eten, doeg doeg, tot laat vanavond denk ik
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ok
Pas op, wees gewaarschuwd.Jij kijkt rare dingen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je maintiendrai
fappen terwijl je lotr kijkt is niet aan te raden denk ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik twijfel nog, het woord of een film op rtl8 of gezellig met mezelf Lord Of The Rings kijken
(Of Harry Potter, zoveel keuzes)
He bah waarom denk je meteen dat ik ga mastruberenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
fappen terwijl je lotr kijkt is niet aan te raden denk ik
omdat orks
omdat je zei dat je een film ging kijken met je rechterhandquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:24 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
He bah waarom denk je meteen dat ik ga mastruberen
Trouwens: Arwen
Dus als jij zo film gaat kijken met die jongen ga jij ook meteen seks hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat je zei dat je een film ging kijken met je rechterhand
Of niks, of de film op RTL8.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus als jij zo film gaat kijken met die jongen ga jij ook meteen seks hebben![]()
En JRRY, wat ga jij vanavond kijken?
touchequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:27 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus als jij zo film gaat kijken met die jongen ga jij ook meteen seks hebben![]()
En JRRY, wat ga jij vanavond kijken?
Oja. Maar hoe kom ik aan die connecties? Dan moet ik zeker gaan trouwen met de dochter van Beyoncé ofzo, ja dag. Of gewoon Taylor Swift, die is maar 6 jaar ouder dan ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Geen, voor zulk soort baan heb je connecties nodig.
Doe het wel veilig en denk eraan:quote:
Die zijn zomz wel leuk, van die sappige verhalen. En vrolijk enzo. Ik vind wel veel films leuk, ben met geen enkele soort film obsessed. Leuke film trouwens, Obsessed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:29 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom kijk je vrouwenfilms![]()
Ja dan moet je dat soort dingen regelenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:29 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oja. Maar hoe kom ik aan die connecties? Dan moet ik zeker gaan trouwen met de dochter van Beyoncé ofzo, ja dag. Of gewoon Taylor Swift, die is maar 6 jaar ouder dan ik.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Doe het wel veilig en denk eraan:
'Het maakt niet uit "watzkebeurt" zolang je anus maar niet uitscheurt'![]()
![]()
Misschien is werken bij de Free Record Shop al een kleine opstap.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dan moet je dat soort dingen regelen
Mijn moeder komt er dan altijd bij zitten en gaat de hele film afkrakenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
Die zijn zomz wel leuk, van die sappige verhalen. En vrolijk enzo. Ik vind wel veel films leuk, ben met geen enkele soort film obsessed. Leuke film trouwens, Obsessed.
Nouja mijn moeder die gaat altijd zitten zeiken op talentvolle mooie vrouwen die knapper zijn dan haar. Zelfde geldt voor stiefmoeder en vader doet dat met mannen die met sixpack in beeld komenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mijn moeder komt er dan altijd bij zitten en gaat de hele film afkrakendus ik kijk standaard RTL7 tbh
Hij had ene mooie auto toch? Je weet toch dat jongens met mooie auto's niet laat op de avond een film kijken om alleen van een afstandje van je aanwezigheid te genietenquote:
iedere jongen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
om alleen van een afstandje van je aanwezigheid te genieten
O nee dat doet die van mij niet, gewoon op de verhaallijn, ze weet binnen 20 minuten het plot en dan gaat ze het me uitleggen wat er gaat gebeurenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:32 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nouja mijn moeder die gaat altijd zitten zeiken op talentvolle mooie vrouwen die knapper zijn dan haar. Zelfde geldt voor stiefmoeder en vader doet dat met mannen die met sixpack in beeld komen
ik haat films waarvan je al kan voorspellen wat er gebeurdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
O nee dat doet die van mij niet, gewoon op de verhaallijn, ze weet binnen 20 minuten het plot en dan gaat ze het me uitleggen wat er gaat gebeuren![]()
![]()
Daarom gewoon films met Seagal en Stallone, dan heb je dat gezeik niet.
ik ga niks doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar je gaat hem dus blueballen?
Ik denk altijd dat ik weet wat er gebeurd, maar dan blijkt dat toch niet zo te zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik haat films waarvan je al kan voorspellen wat er gebeurddie zet ik dan ook na 30min uit want saai
Verliefd op Ibiza ahumquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik haat films waarvan je al kan voorspellen wat er gebeurddie zet ik dan ook na 30min uit want saai
Niks doen -> geen seks -> hij is nu wss bezig zich af te trekken op de gedachte dat jullie het gaan doen op zijn suede achterbank -> je blueballt hem.quote:
Ik word altijd chagrijnig als de film een wending krijgt die ik niet leuk vind.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik weet wat er gebeurd, maar dan blijkt dat toch niet zo te zijn![]()
nee dat heb ik heel somsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk altijd dat ik weet wat er gebeurd, maar dan blijkt dat toch niet zo te zijn![]()
Ik vind dat juist fijn, want dan weet ik dat de film niet net doet alsof alles perfect is, maar juist gaat over een imperfecte situatiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:36 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik word altijd chagrijnig als de film een wending krijgt die ik niet leuk vind.
quote:
Dat is dan zijn fout en niet de mijne want ik hoef niet op te leven naar iemand zijn verwachtingen grquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niks doen -> geen seks -> hij is nu wss bezig zich af te trekken op de gedachte dat jullie het gaan doen op zijn suede achterbank -> je blueballt hem.
Vrouw ontmoet man, de man heeft iemand anders, ze raken toch verliefd, er komt nog een probleem bij, uiteindelijk komen ze toch samen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee dat heb ik heel somsde meeste romantische comedy's zijn doorgaans hetzelfde
expect nothing and you'll never be disappointedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]vind het nog steeds zonde van m'n geld
[..]
Dat is dan zijn fout en niet de mijne want ik hoef niet op te leven naar iemand zijn verwachtingen gr
De laatste film die ik zag die ineens een totaal andere wending had was Looper. Op het einde dacht ik echt WTFFF en dat zijn de betere films.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vrouw ontmoet man, de man heeft iemand anders, ze raken toch verliefd, er komt nog een probleem bij, uiteindelijk komen ze toch samen.
Werkt welquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
expect nothing and you'll never be disappointed
Always hope, but never expectquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:38 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
expect nothing and you'll never be disappointed
Looper heb ik niet gezienquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
De laatste film die ik zag die ineens een totaal andere wending had was Looper. Op het einde dacht ik echt WTFFF en dat zijn de betere films.
ja klopt, die was ook erg tofquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Looper heb ik niet geziende beste film die ik ooit heb gezien was trouwens A Beautiful Mind, want daar zitten dingen in die je niet aan ziet komen als je hem de eerste keer kijkt
(zelfde met gladiator
)
Is goed, sowieso heeft looper die ene acteur die ook geweldig was in inceptionquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:40 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja klopt, die was ook erg tof
Dan gaan wij samen looper kijken, ik wil 'm nog wel een keer zien.
Joseph Gordon Levitt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is goed, sowieso heeft looper die ene acteur die ook geweldig was in inception
joseph gordon levittquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is goed, sowieso heeft looper die ene acteur die ook geweldig was in inception
Niet teveel over in zitten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:41 schreef Dromenvangertje het volgende:
er is weer zo'n heerlijke spanning tussen mij en mijn pa
Die jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joseph Gordon Levitt.
In de laatste Batman was ie ook goed
En die film heb ik ook niet gezienquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
joseph gordon levitt500 days of summer
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ogod, 21 & Over (2013) - IMDb deze ga ik vanavond zien
5,6
34/100 metascorequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ogod, 21 & Over (2013) - IMDb deze ga ik vanavond zien
5,6
mehquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Niet teveel over in zitten.
wow kijk meer filmsquote:[..]
Die jaik heb de laatste batman niet gezien
[..]
En die film heb ik ook niet gezien![]()
Hij lijkt trouwens ontzettend veel op Keanu Reeves
nee ik heb 'm gekozen want hij had django al gezienquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]![]()
zeg me alsjeblieft niet dat hij die heeft uitgekozen
Ook deze horrordag doorstaan?quote:
Wat een heerlijke dagquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook deze horrordag doorstaan?
Je bent toen toch wel weer binnen gelaten he?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
meh
toen ik donderdag uitging mocht ik niet weg omdat het te laat was ofzo
dus ik zei dat ik wel ging waarop mn pa reageerde met 'als je weggaat kom je het huis niet meer in'
en raad eens waar ik heen ging
[..]
wow kijk meer films
Dajngo niet nog een keer willen zienquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee ik heb 'm gekozen want hij had django al gezien
Hoezo horrordagquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ook deze horrordag doorstaan?
Nee ik moest zwoegen manquote:
werken 7-17 en het was KEI en KEIDRUKquote:
Ja ik ook. Maar het was wel een fijne dagquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee ik moest zwoegen man
Nooit zo hard gelopen
ja de deur was gewoon open toen ik thuis kwam om 12u smiddagsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent toen toch wel weer binnen gelaten he?
Achja, ik heb vanavond niks beters te doenquote:[..]
Dajngo niet nog een keer willen zienDjango
![]()
Ik zou 'm alleen al nog eens willen zien omdat hij gemaakt is door Tarantino
Ja klopt, echt he. Ik kon de winkel niet binnenkomen want bij die servicebalie stond een rij van 10 mensen en karren gingen uit en in dus ik kon nauwelijks de winkel binnenkomen. En paaseitjes op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
werken 7-17 en het was KEI en KEIDRUK
IK KEN DEZE even denkenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jullie moeten mij helpen met een film vinden.
Verhaal:
Je hebt een jongen die vroeger een vriend had, en samen hebben ze door een brievenbus op te blazen de buurvrouw vermoord. Vervolgens werd hij verliefd op een ander meisje en zei hij 'I'll come back for you', deze pleegt later zelfmoord. Dan lijkt het alsof hij door zijn gedachten terug in de tijd kan, en hij verandert dus de gebeurtenissen. Op het eind beseft hij dat de enige manier om het meisje te redden is door haar nooit te ontmoeten.
Hoe heet deze film
Dan ben je lang door gegaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ja de deur was gewoon open toen ik thuis kwam om 12u smiddags
[..]
Achja, ik heb vanavond niks beters te doen
en nu?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:50 schreef badschaap het volgende:
Toestraks bij t tafeltennissen heb ik iemand uit t publiek echt bijna tegen zn cholera bakkes geslagen. Vuile proveceur wat t is
Dankjequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
The Butterfly Effect (2004) - IMDb
aub
Vind je jezelf nu stoer dat je hier zo op reageert?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:52 schreef hamerhaaitje het volgende:
Vind je jezelf nu stoer dat je dat zo zegt?
Niet weten dat hamer een en al swag isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu stoer dat je hier zo op reageert?
Nee, ik verveel me.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vind je jezelf nu stoer dat je hier zo op reageert?
DV heeft grote internetbek, toen ik voor der stond was ze bang #truestoryquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Niet weten dat hamer een en al swag is
Ik ben een keer voor nazi uigescholden door een oude man, kankerjoch genoemd door een tokkie en lief gevonden door een downiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar het was wel een fijne dag
Iedereen zn eigen taak, het ging super goed, opperbaas zei dat het er goed bij lag, en we liepen ver voorPASEN
Hier het zelfdequote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:48 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja klopt, echt he. Ik kon de winkel niet binnenkomen want bij die servicebalie stond een rij van 10 mensen en karren gingen uit en in dus ik kon nauwelijks de winkel binnenkomen. En paaseitjes op.
iedereen zou bang zijn als er ineens een walrus voor hun stond die zomaar telkens hun arm omdraaide #truestoryquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Sabine heeft grote internetbek, toen ik voor der stond was ze bang #truestory
watquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:51 schreef hamerhaaitje het volgende:
Waarom voel je je genoodzaakt dit te delen met ons?
Aggresiefe gekquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:50 schreef badschaap het volgende:
Toestraks bij t tafeltennissen heb ik iemand uit t publiek echt bijna tegen zn cholera bakkes geslagen. Vuile proveceur wat t is
Je hebt gewoon een daterape uiterlijk manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
DV heeft grote internetbek, toen ik voor der stond was ze bang #truestory
Jij was aan het provoceren jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
iedereen zou bang zijn als er ineens een walrus voor hun stond die zomaar telkens hun arm omdraaide #truestory
is beter, geen irritante ventjes die je gaan uitdagenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een daterape uiterlijk man
Waarom noemde hij je nazi?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een keer voor nazi uigescholden door een oude man, kankerjoch genoemd door een tokkie en lief gevonden door een downie
[..]
Hier het zelfde
hahahahaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben een keer voor nazi uigescholden door een oude man, kankerjoch genoemd door een tokkie en lief gevonden door een downie
[..]
Hier het zelfde
oja dat was ik al helemaal vergetenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Flikker op![]()
Met die waterpistooltjes
Dat heeft niets te maken met je uiterlijk, maar met hoe boos je kijkt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
is beter, geen irritante ventjes die je gaan uitdagen
Omdat iets duurder was dan hij verwachttequote:
Wat zijn oude mensen ook liefquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Hier het zelfde
Negeren, behalve bij de downiequote:
Wtf, een oude man die een AH-medewerker uitscheldt, wat sneu. Van een tokkie kan je het verwachtenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Hier het zelfde
ga je hem een knuffel jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Negeren, behalve bij de downie
als jij boos kijkt dan denkt iedereen dat je die ene actiefiguur van de intertoys niet mocht van mamaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met je uiterlijk, maar met hoe boos je kijkt.
jaah, die zijn lieef!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Negeren, behalve bij de downie
Eerlijk ik denk dat iemand van mijn postuur minder snel uitgedaagd word dan een ecto oidquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met je uiterlijk, maar met hoe boos je kijkt.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als jij boos kijkt dan denkt iedereen dat je die ene actiefiguur van de intertoys niet mocht van mama
Was een meisje (ben ik vrij zeker van) en neequote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als jij boos kijkt dan denkt iedereen dat je die ene actiefiguur van de intertoys niet mocht van mama
Ik heb gister per ongeluk voor het eerst een vrouw 'meneer' genoemdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Was een meisje (ben ik vrij zeker van) en nee
Zou kunnen ja, toch heb ik zelf ook nooit dat ik uit word gedaagd, denk dat het ook te maken heeft met waar je opgroeit en hoe je tegen dat soort dingen aankijktquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Eerlijk ik denk dat iemand van mijn postuur minder snel uitgedaagd word dan een ecto oid
Eerder voor die vrouw toch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb gister per ongeluk voor het eerst een vrouw 'meneer' genoemd![]()
beschamend hehe
doe ik zo vaakquote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb gister per ongeluk voor het eerst een vrouw 'meneer' genoemd![]()
beschamend hehe
Nu ga ik dus nooit meer lachenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee grapje
blijf maar lachen, is liev
Lijkt*quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:00 schreef supersof het volgende:
Lijk me zo vervelend als iemand je bij het verkeerde geslacht noemt![]()
lachen maakt je knapper, geen grapquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nu ga ik dus nooit meer lachen
oh ja sorryquote:
Ik hoef niet eens te lachen om knap te zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
lachen maakt je knapper, geen grap
Sinds wanneer luister jij go go dolls?quote:
Ja maar jij bent 190 toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, toch heb ik zelf ook nooit dat ik uit word gedaagd, denk dat het ook te maken heeft met waar je opgroeit en hoe je tegen dat soort dingen aankijkt
ik luister alleen die en soms die ene van de radio.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij go go dolls?
Ik sinds Beyonce een van hun nummers coverde, ik dacht, dan moet het wel goed zijn ja tog.
stoer manquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:03 schreef OmgevallenFlat het volgende:
ik word nooit uitgedaagd want ik ben altijd met 5 mensen ofzo
ja ik ben nu nog maar 1.77 ofzo en niet echt breed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, toch heb ik zelf ook nooit dat ik uit word gedaagd, denk dat het ook te maken heeft met waar je opgroeit en hoe je tegen dat soort dingen aankijkt
pipa in je zak dan lopen z eniet meer over je heen maar rennen een blok omquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:05 schreef badschaap het volgende:
o
[..]
ja ik ben nu nog maar 1.77 ofzo en niet echt breed.
Maar ga na dit seizoen ook inplaats van tafeltennis fitness doen.
En alst kan ook iets van mma ofzo dusja.
dan laat ik niet meer zo makkelijk over me heen lopen
Ik denk dat als je gewoon de instelling hebt dat je niet over je heen laat lopen, dat ook niet gebeurtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:05 schreef badschaap het volgende:
o
[..]
ja ik ben nu nog maar 1.77 ofzo en niet echt breed.
Maar ga na dit seizoen ook inplaats van tafeltennis fitness doen.
En alst kan ook iets van mma ofzo dusja.
dan laat ik niet meer zo makkelijk over me heen lopen
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
pipa in je zak dan lopen z eniet meer over je heen maar rennen een blok om
In je zak? zemmer die doe je in je broekquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:06 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
pipa in je zak dan lopen z eniet meer over je heen maar rennen een blok om
Deze vind ik goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:03 schreef supersof het volgende:
[..]
ik luister alleen die en soms die ene van de radio.
ja die bedoel ikquote:
Heb er nog 2 liggen dacht ik, moet voldoende zijnquote:
Ja echt geweldigquote:
Nicequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
Vanavond oppassen bij de buren dus ik heb gewoon internet van thuis
Oke doeiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:08 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja echt geweldig
B. coverde 'm eens, ook wel leuk maar slechte kwaliteit helaas, doeiimisschien ben ik er vanavond ook wel, denk het haast wel.
wat verdient je?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:08 schreef supersof het volgende:
Vanavond oppassen bij de buren dus ik heb gewoon internet van thuis
Heb er hier nog 1 liggen, als ik binnenkort geld teveel heb maar eens nieuwe hardeschijf kast en voeding kopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb er nog 2 liggen dacht ik, moet voldoende zijn
geen idee nogquote:
Ja, dat zou echt vet zijnquote:
beide niet lekkerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Vanavond zelfgemaakte erwtensoepmet roggebrood
Je hebt wel commentaar op dat hij geen vriendin heeft, maar het coke snuiven vind je niet raarquote:
Ik kan niet weten of dat waar is of niet. Verder interesseert dat mij weinigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je hebt wel commentaar op dat hij geen vriendin heeft, maar het coke snuiven vind je niet raar
waarom?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
coke is voor zielige mensen zonder geweten
Gewetenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
coke is voor zielige mensen zonder geweten
nee teveel coke gebruik maakt je kapotquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Geweten![]()
Dat weerhoud je alleen maar van je doel.
en wees eerlijk, wat boeit mij het nou dat andere mensen het kut hebben.
Ik gebruik geen cokequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee teveel coke gebruik maakt je kapot
Coke is anders een van de veiligste drugs?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
nee teveel coke gebruik maakt je kapot
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:23 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Coke is anders een van de veiligste drugs?
Verder is het niet fysiek verslavend, en als het echt clean is, heb je daar bijna geen last van.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
Je tussenbeentje gaat er van naar de klote man
utrecht en ik ga nu eten en nee ik ga niet naar die meet groetjesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
waar dan en ga je naar de meet
oow oke jammerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:29 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
utrecht en ik ga nu eten en nee ik ga niet naar die meet groetjes
in de meeste cocaine zit maar 70% echtequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Verder is het niet fysiek verslavend, en als het echt clean is, heb je daar bijna geen last van.
koop dan goedequote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
in de meeste cocaine zit maar 70% echte
Oké is goed, doe ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:33 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dan moet je het zelf maken, dus begin maar met cacaoplanten
Ik heb niet zoveel te vertellen ben ik bang. Vrij saai levenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:48 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nou vertel eens een leuk verhaal.
waarquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel te vertellen ben ik bang. Vrij saai leven
[..]
waar
Normaal neem ik geen nee als antwoord, maar voor alle niet vrouwelijke mensen, maak ik dit keer een uitzondering.quote:
Opgevenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Normaal neem ik geen nee als antwoord, maar voor alle niet vrouwelijke mensen, maak ik dit keer een uitzondering.
Blijkt wel weer jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 18:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik ben met weinig tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |