Gun Danny ook es wat geld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:04 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Waarom is dat een emo.gif waard?
Ah, goed bezigquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:05 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hee kerel, alles goed? Ik deed eerst havo trouwensToen voor vwo gegaan, nu vwo 6 dus
Ja, uiteraardquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, goed bezig![]()
![]()
Dit jaar dus ook weer in EXA te vinden?
Ik zit nu op HBO, tweedejaars ondertussen
Ik ook als het goed isquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:08 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja, uiteraard
Ik neem aan dat het dan goed bevalt? Wat doe je?
M maar je doet toch geen examensquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook als het goed is![]()
Informatica, bevalt inderdaad wel goed tot nu toe. Komend project een routeplanner maken met de hele klas. Dat wordt chaos.
dan kunnen ze er niet opklikken dacht ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
als ik mijn profielfoto op facebook instel dat alleen ik 'm kan zien, wat zien anderen dan als mijn profielfoto?
Nee maar dan kan ik er wel zijn toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:12 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
M maar je doet toch geen examenssowieso klasprojecten
Echt bagger ja, ik wilde naar binnen met m'n vriendin maar er kwam een te grote stroom mensen naar buiten waardoor ik halfuur moest wachten tot ik eindelijk binnen was, tering.quote:
Op FB?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe in hemelsnaam vind je iemand waarvan je alleen vaag de naam en een omschrijving wat ie doet op school weet
IDK, misschien voornaam + woonplaats. En dan moet ie z'n woonplaats maar net erop hebben staanquote:
ja dat is het lastige want ik weet zn naam ook niet meer zekerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
IDK, misschien voornaam + woonplaats. En dan moet ie z'n woonplaats maar net erop hebben staan
Waarom?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 16:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
hoe in hemelsnaam vind je iemand waarvan je alleen vaag de naam en een omschrijving wat ie doet op school weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |