geen idee, ik heb er geen verstand van... maar er is kennelijk nu nog een hoop ruimte voor twijfel. anders was het geen issue.quote:Op woensdag 3 juli 2013 10:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Analoge TV werkte decennialang in het zelfde frequentiegebied, en met meer dan een miljoen watt per kanaal. Waar zijn al die nadelige effecten daarvan?
Er is altijd ruimte voor twijfel. Juist in de wetenschap!quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:11 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
geen idee, ik heb er geen verstand van... maar er is kennelijk nu nog een hoop ruimte voor twijfel. anders was het geen issue.
En vooral onzekere mensen kiezen ervoor om bepaalde dingen te geloven om een groter gevoel van zekerheid te krijgen. Mensen hebben (of kennen mensen met) vage klachten zonder een goede verklaring of mensen die kanker krijgen die gezond geleefd hebben. Het geeft meer zekerheid om de schuld te geven aan een straling die je niet begrijpt maar wel uit je leef omgeving zou kunnen verbannen dan toe te geven dat er slechte dingen gebeuren met goede mensen zonder dat daar een aanwijsbare reden voor is.quote:Op woensdag 3 juli 2013 13:10 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
ja dr zullen altijd mensen zijn die toch geloven wat ze zelf willen..
Dus ligt daar een markt voor KPN en weet ik wie nog meer. De overheid kan zich beter eens gaan verkleinen in plaats vergroten.quote:Op woensdag 3 juli 2013 07:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het is alleen voor Ziggo klanten trouwens. Niet voor iedereen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |