Nee maar je kan wel met opgeheven hoofd weglopen vind ik, desondanks dat het uiteindelijk niet gelukt is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens alles aan doen en het dan toch stuk zien lopen is niet bepaald een boost, hoor...
Depressies... Been there, done that. Ik denk nu wel te kunnen zeggen dat ik er overheen ben maar dat ik nog wel dat vleugje pessimisme heb overgehouden. En het is inderdaad zo fijn als je iemand ontmoet die je dat gevoel kan geven. Maar als je dan eenmaal weer op zoek bent naar een nieuw iemand is die stap op een of andere manier heel groot.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo ziet. Doet me heel erg aan mijzelf denken zoals ik vroeger was.
Maar ik was dan ook behoorlijk depressief in die tijd.
Ik ben van dat gevoel afgekomen toen ik mijn 1e echte vriendinnetje kreeg, zij heeft mij het vertrouwen/gevoel teruggegeven dat ik wel de moeite waard was.
Maar als het een paar keer gebeurt dan ga je wel denken dat het dan wel aan jou zou liggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar je kan wel met opgeheven hoofd weglopen vind ik, desondanks dat het uiteindelijk niet gelukt is.
Ik zeg niet voor niks dat ik niet weet waar het vandaan komtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet willen met je dan?
Omdat je gesloten bent?
Je hebt verder toch nog heel veel dingen die je de moeite waard maken.
Dat kan. Toch lukt dat niet altijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar je kan wel met opgeheven hoofd weglopen vind ik, desondanks dat het uiteindelijk niet gelukt is.
Precies.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die gedachte vliegt zeker door je gedachten, daar ontkom je niet aan..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als het een paar keer gebeurt dan ga je wel denken dat het dan wel aan jou zou liggen.
Ik denk dat het een stukje zelfbescherming is. Wanneer het inderdaad nergens op uitloopt dat je tegen jezelf kunt zeggen dat je dat al lang wist.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dikgedrukte heb ik ook en ook hier geen idee waar het vandaan komt en ik weet ook gewoon dat het niet klopt.
Echt heel vaag.
Als ik in Nederland had gewoond en single was geweest had ik je al lang geleden op een date gevraagdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dikgedrukte heb ik ook en ook hier geen idee waar het vandaan komt en ik weet ook gewoon dat het niet klopt.
Echt heel vaag.
Hmmm... Dat is best een goede, inderdaadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:40 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stukje zelfbescherming is. Wanneer het inderdaad nergens op uitloopt dat je tegen jezelf kunt zeggen dat je dat al lang wist.
Ik herken het wel, zeker als je dan in je omgeving lange relaties ziet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:41 schreef Samzz het volgende:
Fijn dat jullie daar zo goed mee omgaan, ik kan me wel voorstellen dat je er een negatief gevoel aan over kunt houden, vooral als het niet de eerste keer is dat je vecht voor je relatie en faalt.
Dat gevoel had ik ook, totdat ik nog geen half jaartje later m'n 2e vriendin tegenkwam. Sindsdien ben ik permanent van dat gevoel af.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:38 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Depressies... Been there, done that. Ik denk nu wel te kunnen zeggen dat ik er overheen ben maar dat ik nog wel dat vleugje pessimisme heb overgehouden. En het is inderdaad zo fijn als je iemand ontmoet die je dat gevoel kan geven. Maar als je dan eenmaal weer op zoek bent naar een nieuw iemand is die stap op een of andere manier heel groot.
Preciesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik herken het wel, zeker als je dan in je omgeving lange relaties ziet.
Je gaat je toch afvragen wat je dan verkeerd doet.
Gelukkig, dan kan ik vannacht fijn slapenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in Nederland had gewoond en single was geweest had ik je al lang geleden op een date gevraagd
Ja precies.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Mijn beste vriendin heeft al tijden een gelukkige relatie, ze wonen samen en gaan nog altijd als een verliefd stel met elkaar om, heel prettig om te zien
.
Maar ook jaloersmakend.
Daar ging mijn poging om aan te geven dat je volgens mij een toffe meid bent, gesmoord in sarcasmequote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan ik vannacht fijn slapen.
Die kant bestaat inderdaad. Juist dan moet je evroor zorgen dat dat niet de overhand krijgt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als het een paar keer gebeurt dan ga je wel denken dat het dan wel aan jou zou liggen.
Ken jij die dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies.
En zeker als het een relatie is tussen 2 mensen die je eigenlijk totaal niet bij elkaar vind passen en dat het zelfs hun lukt.
Misschien krijgt het geen vervolg omdat jij iemand niet vraagt voor een date?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:31 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ik heb wel ervaren dat dit beter was toen ik nog een leuke relatie had. Gewoon het krijgen van die bevestiging doet een hoop met je. Maar nu ik weer single ben kan ik voor mijn gevoel weer overnieuw beginnen. Ik praat heus wel met leuke mannen maar niet met het idee dat het een vervolg zal krijgen. Want wie zou dat nou willen met mij?
Maar waar het vandaan komt? Geen idee.
Als je dat van jezelf weet dan scheelt dat ook een hoop. Bedankt voor je raad, dat doet me zeker goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook, totdat ik nog geen half jaartje later m'n 2e vriendin tegenkwam. Sindsdien ben ik permanent van dat gevoel af.
Tuurlijk vind ik het jammer dat het nu alweer 4 jaar geleden is dat ik voor het laatst met iemand had, maar nu ga ik tenminste niet meer aan mezelf twijfelen. Ik zie het zoals het is en weet waarom ik niemand meer heb gevonden in die tijd. Een groot deel van die tijd was ik ook gewoonweg niet toe aan een relatie denk ik.
Sterker nog, zelfs nu heb ik daar nog m'n twijfels over.
Ik hoop dat het voor je goed komt!Heb zelf ook in die situatie gezeten en weet hoe kut dat is.
Heel veel sterkte toegewenst!![]()
Meer kan ik niet voor je doen op dit forum
Not again.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien krijgt het geen vervolg omdat jij iemand niet vraagt voor een date?
Klopt, dat doe ik ook inderdaad niet. Maar dat is weer die onzekerheid. Ik hoop altijd dat de ander het doet als hij echt geïnteresseerd is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Misschien krijgt het geen vervolg omdat jij iemand niet vraagt voor een date?
Oh, dat ken ik persoonlijk nietquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja precies.
En zeker als het een relatie is tussen 2 mensen die je eigenlijk totaal niet bij elkaar vind passen en dat het zelfs hun lukt.
Je kent me tochquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar ging mijn poging om aan te geven dat je volgens mij een toffe meid bent, gesmoord in sarcasme
Ja.quote:
Dat twijfelen heb ik ook heel erg. Dat is een bron van onzekerheid bij mij. Daar kan ik niet vanaf komen, omdat ik een extern signaal moet krijgen. Ik ben een denker en ik analyseer alles, dus ik ga niet ad hoc te werk. Ik moet feedback krijgen voordat ik zekerder kan worden, want anders blijf ik het gevoel houden dat ik blind vlieg en daar heb ik een gruwelijke hekel aan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik ook, totdat ik nog geen half jaartje later m'n 2e vriendin tegenkwam. Sindsdien ben ik permanent van dat gevoel af.
Tuurlijk vind ik het jammer dat het nu alweer 4 jaar geleden is dat ik voor het laatst met iemand had, maar nu ga ik tenminste niet meer aan mezelf twijfelen. Ik zie het zoals het is en weet waarom ik niemand meer heb gevonden in die tijd. Een groot deel van die tijd was ik ook gewoonweg niet toe aan een relatie denk ik.
Sterker nog, zelfs nu heb ik daar nog m'n twijfels over.
Ik hoop dat het voor je goed komt!Heb zelf ook in die situatie gezeten en weet hoe kut dat is.
Heel veel sterkte toegewenst!![]()
Meer kan ik niet voor je doen op dit forum
Ben blij dat je het zo ervaartquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:46 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Als je dat van jezelf weet dan scheelt dat ook een hoop. Bedankt voor je raad, dat doet me zeker goed.
Ik was nooit zo'n fan van persoonlijke dingen bespreken of fora (zeker niet dit forum :p) maar het is wel fijn om om dit soort reacties te krijgen.
Maar je moet wel voor die kant openstaan en doen aan zelfreflectie. Dat vind ik belangrijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die kant bestaat inderdaad. Juist dan moet je evroor zorgen dat dat niet de overhand krijgt.
Hoezo not again?quote:
Dat ben ik soms wel ja, maar alleen voor de juiste mensenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat ken ik persoonlijk niet. Maar ik snap wel wat je bedoelt.
[..]
Je kent me toch.
Ik vind het lief van je, hoor.
Sommige Fok!kers zijn net mensen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:46 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Als je dat van jezelf weet dan scheelt dat ook een hoop. Bedankt voor je raad, dat doet me zeker goed.
Ik was nooit zo'n fan van persoonlijke dingen bespreken of fora (zeker niet dit forum :p) maar het is wel fijn om om dit soort reacties te krijgen.
Ik vind het wel spannend hoor, blind vliegenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat twijfelen heb ik ook heel erg. Dat is een bron van onzekerheid bij mij. Daar kan ik niet vanaf komen, omdat ik een extern signaal moet krijgen. Ik ben een denker en ik analyseer alles, dus ik ga niet ad hoc te werk. Ik moet feedback krijgen voordat ik zekerder kan worden, want anders blijf ik het gevoel houden dat ik blind vlieg en daar heb ik een gruwelijke hekel aan.
Ben je nog net zo actief bezig als een tijdje terug? Ik weet nog dat je er hard aan ging werken. Als je deze lijn door zet wordt je steeds zelf verzekerder.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat twijfelen heb ik ook heel erg. Dat is een bron van onzekerheid bij mij. Daar kan ik niet vanaf komen, omdat ik een extern signaal moet krijgen. Ik ben een denker en ik analyseer alles, dus ik ga niet ad hoc te werk. Ik moet feedback krijgen voordat ik zekerder kan worden, want anders blijf ik het gevoel houden dat ik blind vlieg en daar heb ik een gruwelijke hekel aan.
I'm flatteredquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo not again?
[..]
Dat ben ik soms wel ja, maar alleen voor de juiste mensen
Oiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja.
Mijn beste maat bijvoorbeeld is echt het prototype botte hork.
Zijn vriendin/bijna vrouw is echt het tegenovergestelde, heel netjes, lerares, het feit dat we voor het stukje op de bruiloft niks stoms kunnen verzinnen wat ze gedaan heeft zegt al genoeg.
En toch zijn die al meer dan 10 jaar samen.
En niet dat ik echt jaloers op ze ben, ik moet er niet aan denken om met haar samen te wonen, vind ik het wel opvallend om te zien dat het blijkbaar zo goed werkt tussen hen.
Dat sowieso, kan je alleen maar van leren.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:49 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar je moet wel voor die kant openstaan en doen aan zelfreflectie. Dat vind ik belangrijk.
Maar word je niet zekerder als je je prettig voelt bij iemand? Ik zou dat wel worden eigenlijk en zo iemand mee uitvragen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:47 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Klopt, dat doe ik ook inderdaad niet. Maar dat is weer die onzekerheid. Ik hoop altijd dat de ander het doet als hij echt geïnteresseerd is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |