abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:38:36 #109
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124683408
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:37 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ergens alles aan doen en het dan toch stuk zien lopen is niet bepaald een boost, hoor...
Nee maar je kan wel met opgeheven hoofd weglopen vind ik, desondanks dat het uiteindelijk niet gelukt is.
pi_124683410
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Jammer dat je het zo ziet. Doet me heel erg aan mijzelf denken zoals ik vroeger was.
Maar ik was dan ook behoorlijk depressief in die tijd.
Ik ben van dat gevoel afgekomen toen ik mijn 1e echte vriendinnetje kreeg, zij heeft mij het vertrouwen/gevoel teruggegeven dat ik wel de moeite waard was.
Depressies... Been there, done that. Ik denk nu wel te kunnen zeggen dat ik er overheen ben maar dat ik nog wel dat vleugje pessimisme heb overgehouden. En het is inderdaad zo fijn als je iemand ontmoet die je dat gevoel kan geven. Maar als je dan eenmaal weer op zoek bent naar een nieuw iemand is die stap op een of andere manier heel groot.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:39:08 #111
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124683426
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Nee maar je kan wel met opgeheven hoofd weglopen vind ik, desondanks dat het uiteindelijk niet gelukt is.
Maar als het een paar keer gebeurt dan ga je wel denken dat het dan wel aan jou zou liggen.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:39:41 #112
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124683445
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:38 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Waarom zouden ze dat niet willen met je dan?
Omdat je gesloten bent?
Je hebt verder toch nog heel veel dingen die je de moeite waard maken.
Ik zeg niet voor niks dat ik niet weet waar het vandaan komt :P. Ik weet het namelijk echt niet. Natuurlijk heb ik vervelende kanten, wie heeft die niet, maar die wegen lang niet op tegen mijn goede kanten :).

quote:

[..]

Dat kan. Toch lukt dat niet altijd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_124683449
quote:

[..]

Precies.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124683463
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Maar als het een paar keer gebeurt dan ga je wel denken dat het dan wel aan jou zou liggen.
Die gedachte vliegt zeker door je gedachten, daar ontkom je niet aan..
pi_124683476
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dikgedrukte heb ik ook en ook hier geen idee waar het vandaan komt en ik weet ook gewoon dat het niet klopt.

Echt heel vaag.
Ik denk dat het een stukje zelfbescherming is. Wanneer het inderdaad nergens op uitloopt dat je tegen jezelf kunt zeggen dat je dat al lang wist.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:41:11 #116
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124683492
Fijn dat jullie daar zo goed mee omgaan, ik kan me wel voorstellen dat je er een negatief gevoel aan over kunt houden, vooral als het niet de eerste keer is dat je vecht voor je relatie en faalt.
pi_124683502
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:35 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dikgedrukte heb ik ook en ook hier geen idee waar het vandaan komt en ik weet ook gewoon dat het niet klopt.

Echt heel vaag.
Als ik in Nederland had gewoond en single was geweest had ik je al lang geleden op een date gevraagd :@
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:41:45 #118
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124683512
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:40 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ik denk dat het een stukje zelfbescherming is. Wanneer het inderdaad nergens op uitloopt dat je tegen jezelf kunt zeggen dat je dat al lang wist.
Hmmm... Dat is best een goede, inderdaad :). Dat zou het bij mij ook wel eens kunnen zijn...
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:42:23 #119
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124683528
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:41 schreef Samzz het volgende:
Fijn dat jullie daar zo goed mee omgaan, ik kan me wel voorstellen dat je er een negatief gevoel aan over kunt houden, vooral als het niet de eerste keer is dat je vecht voor je relatie en faalt.
Ik herken het wel, zeker als je dan in je omgeving lange relaties ziet.
Je gaat je toch afvragen wat je dan verkeerd doet.
pi_124683546
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:38 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Depressies... Been there, done that. Ik denk nu wel te kunnen zeggen dat ik er overheen ben maar dat ik nog wel dat vleugje pessimisme heb overgehouden. En het is inderdaad zo fijn als je iemand ontmoet die je dat gevoel kan geven. Maar als je dan eenmaal weer op zoek bent naar een nieuw iemand is die stap op een of andere manier heel groot.
Dat gevoel had ik ook, totdat ik nog geen half jaartje later m'n 2e vriendin tegenkwam. Sindsdien ben ik permanent van dat gevoel af.
Tuurlijk vind ik het jammer dat het nu alweer 4 jaar geleden is dat ik voor het laatst met iemand had, maar nu ga ik tenminste niet meer aan mezelf twijfelen. Ik zie het zoals het is en weet waarom ik niemand meer heb gevonden in die tijd. Een groot deel van die tijd was ik ook gewoonweg niet toe aan een relatie denk ik.
Sterker nog, zelfs nu heb ik daar nog m'n twijfels over.

Ik hoop dat het voor je goed komt! ^O^ Heb zelf ook in die situatie gezeten en weet hoe kut dat is.

Heel veel sterkte toegewenst! :*
Meer kan ik niet voor je doen op dit forum :)
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:43:17 #121
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124683559
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:42 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik herken het wel, zeker als je dan in je omgeving lange relaties ziet.
Je gaat je toch afvragen wat je dan verkeerd doet.
Precies :). Mijn beste vriendin heeft al tijden een gelukkige relatie, ze wonen samen en gaan nog altijd als een verliefd stel met elkaar om, heel prettig om te zien O+.

Maar ook jaloersmakend :').
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:44:11 #122
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124683580
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als ik in Nederland had gewoond en single was geweest had ik je al lang geleden op een date gevraagd :@
Gelukkig, dan kan ik vannacht fijn slapen O+.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:44:31 #123
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124683584
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:43 schreef Samzz het volgende:

[..]

Precies :). Mijn beste vriendin heeft al tijden een gelukkige relatie, ze wonen samen en gaan nog altijd als een verliefd stel met elkaar om, heel prettig om te zien O+.

Maar ook jaloersmakend :').
Ja precies.
En zeker als het een relatie is tussen 2 mensen die je eigenlijk totaal niet bij elkaar vind passen en dat het zelfs hun lukt.
pi_124683599
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:44 schreef Samzz het volgende:

[..]

Gelukkig, dan kan ik vannacht fijn slapen O+.
Daar ging mijn poging om aan te geven dat je volgens mij een toffe meid bent, gesmoord in sarcasme :'(
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:45:40 #125
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124683615
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Die kant bestaat inderdaad. Juist dan moet je evroor zorgen dat dat niet de overhand krijgt.
pi_124683618
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja precies.
En zeker als het een relatie is tussen 2 mensen die je eigenlijk totaal niet bij elkaar vind passen en dat het zelfs hun lukt.
Ken jij die dan?
pi_124683626
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:31 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Eigenlijk niet. Ik heb wel ervaren dat dit beter was toen ik nog een leuke relatie had. Gewoon het krijgen van die bevestiging doet een hoop met je. Maar nu ik weer single ben kan ik voor mijn gevoel weer overnieuw beginnen. Ik praat heus wel met leuke mannen maar niet met het idee dat het een vervolg zal krijgen. Want wie zou dat nou willen met mij?
Maar waar het vandaan komt? Geen idee.
Misschien krijgt het geen vervolg omdat jij iemand niet vraagt voor een date?
Rustig aan.
pi_124683637
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat gevoel had ik ook, totdat ik nog geen half jaartje later m'n 2e vriendin tegenkwam. Sindsdien ben ik permanent van dat gevoel af.
Tuurlijk vind ik het jammer dat het nu alweer 4 jaar geleden is dat ik voor het laatst met iemand had, maar nu ga ik tenminste niet meer aan mezelf twijfelen. Ik zie het zoals het is en weet waarom ik niemand meer heb gevonden in die tijd. Een groot deel van die tijd was ik ook gewoonweg niet toe aan een relatie denk ik.

Ik hoop dat het voor je goed komt! ^O^ Heb zelf ook in die situatie gezeten en weet hoe kut dat is.

Als je dat van jezelf weet dan scheelt dat ook een hoop. Bedankt voor je raad, dat doet me zeker goed.
Ik was nooit zo'n fan van persoonlijke dingen bespreken of fora (zeker niet dit forum :p) maar het is wel fijn om om dit soort reacties te krijgen.
pi_124683670
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Not again. }:|
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_124683675
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:46 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Klopt, dat doe ik ook inderdaad niet. Maar dat is weer die onzekerheid. Ik hoop altijd dat de ander het doet als hij echt geïnteresseerd is.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:47:56 #131
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124683680
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja precies.
Oh, dat ken ik persoonlijk niet :P. Maar ik snap wel wat je bedoelt.

quote:
17s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daar ging mijn poging om aan te geven dat je volgens mij een toffe meid bent, gesmoord in sarcasme :'(
Je kent me toch :@.

Ik vind het lief van je, hoor :*.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:48:38 #132
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124683703
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:45 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ken jij die dan?
Ja.
Mijn beste maat bijvoorbeeld is echt het prototype botte hork.
Zijn vriendin/bijna vrouw is echt het tegenovergestelde, heel netjes, lerares, het feit dat we voor het stukje op de bruiloft niks stoms kunnen verzinnen wat ze gedaan heeft zegt al genoeg.
En toch zijn die al meer dan 10 jaar samen.
En niet dat ik echt jaloers op ze ben, ik moet er niet aan denken om met haar samen te wonen, vind ik het wel opvallend om te zien dat het blijkbaar zo goed werkt tussen hen.
pi_124683704
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat twijfelen heb ik ook heel erg. Dat is een bron van onzekerheid bij mij. Daar kan ik niet vanaf komen, omdat ik een extern signaal moet krijgen. Ik ben een denker en ik analyseer alles, dus ik ga niet ad hoc te werk. Ik moet feedback krijgen voordat ik zekerder kan worden, want anders blijf ik het gevoel houden dat ik blind vlieg en daar heb ik een gruwelijke hekel aan.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_124683719
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:46 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Als je dat van jezelf weet dan scheelt dat ook een hoop. Bedankt voor je raad, dat doet me zeker goed.
Ik was nooit zo'n fan van persoonlijke dingen bespreken of fora (zeker niet dit forum :p) maar het is wel fijn om om dit soort reacties te krijgen.
Ben blij dat je het zo ervaart :)
pi_124683728
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Die kant bestaat inderdaad. Juist dan moet je evroor zorgen dat dat niet de overhand krijgt.
Maar je moet wel voor die kant openstaan en doen aan zelfreflectie. Dat vind ik belangrijk.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_124683736
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:47 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo not again?
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Oh, dat ken ik persoonlijk niet :P. Maar ik snap wel wat je bedoelt.

[..]

Je kent me toch :@.

Ik vind het lief van je, hoor :*.
Dat ben ik soms wel ja, maar alleen voor de juiste mensen :*
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:50:29 #137
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124683756
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:46 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Sommige Fok!kers zijn net mensen.
Zolang je uit ONZ en KLB weg blijft.
pi_124683757
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat twijfelen heb ik ook heel erg. Dat is een bron van onzekerheid bij mij. Daar kan ik niet vanaf komen, omdat ik een extern signaal moet krijgen. Ik ben een denker en ik analyseer alles, dus ik ga niet ad hoc te werk. Ik moet feedback krijgen voordat ik zekerder kan worden, want anders blijf ik het gevoel houden dat ik blind vlieg en daar heb ik een gruwelijke hekel aan.
Ik vind het wel spannend hoor, blind vliegen :@
Hoort een beetje bij het leven vind ik! :P

Soms moet je gewoon de sprong in het diepe wagen.
Hup! Dan maar door de gehaktmolen! :D
pi_124683759
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ben je nog net zo actief bezig als een tijdje terug? Ik weet nog dat je er hard aan ging werken. Als je deze lijn door zet wordt je steeds zelf verzekerder.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:50:52 #140
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124683768
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:50 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoezo not again?

[..]

Dat ben ik soms wel ja, maar alleen voor de juiste mensen :*
I'm flattered O+.
pi_124683791
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:47 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoezo gelijk dat dan?
Jajoh je hebt gelijk ze moet vooral zo door blijven gaan.
Rustig aan.
pi_124683793
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:48 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja.
Mijn beste maat bijvoorbeeld is echt het prototype botte hork.
Zijn vriendin/bijna vrouw is echt het tegenovergestelde, heel netjes, lerares, het feit dat we voor het stukje op de bruiloft niks stoms kunnen verzinnen wat ze gedaan heeft zegt al genoeg.
En toch zijn die al meer dan 10 jaar samen.
En niet dat ik echt jaloers op ze ben, ik moet er niet aan denken om met haar samen te wonen, vind ik het wel opvallend om te zien dat het blijkbaar zo goed werkt tussen hen.
Oi :')

Maar daardoor laat je toch niet je eigen kijk op de mogelijkheid op een relatie beinvloeden?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:52:03 #143
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124683802
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:49 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar je moet wel voor die kant openstaan en doen aan zelfreflectie. Dat vind ik belangrijk.
Dat sowieso, kan je alleen maar van leren.
pi_124683816
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:47 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Klopt, dat doe ik ook inderdaad niet. Maar dat is weer die onzekerheid. Ik hoop altijd dat de ander het doet als hij echt geïnteresseerd is.
Maar word je niet zekerder als je je prettig voelt bij iemand? Ik zou dat wel worden eigenlijk en zo iemand mee uitvragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')