Waarom het niet zo geweldige zelfbeeld?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik ben denk ik juist heel goed in het onderhouden van een relatie. Maar het beginnen van een relatie is meer een probleem. Ik ben een beetje verlegen(bij onbekenden) en heb niet zo'n geweldig zelfbeeld en dat werkt niet echt bij het versieren...
Ik kan daar met alle stelligheid nee op zeggen , ben niet het huisje boompje beestje type dus dan zullen ze me toch al niet gauw zien als relatiemateriaal.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef Comp_Lex het volgende:
Misschien ben ik wat te onduidelijk. Ik bedoel meer of anderen je zien als relatiemateriaal.
Oh, nu zijn het twee dingen in eenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef Comp_Lex het volgende:
Misschien ben ik wat te onduidelijk. Ik bedoel meer of anderen je zien als relatiemateriaal.
Ik kan zelf wel zeggen van wel, maar daar is niet iedereen het mee eensquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben een beetje te zwaar maar niet lelijk vet (vind ik zelf). Toch heb ik het idee dat mannen je dan al snel afkeuren. En qua karakter ben ik zelf ook van mening dat ik leuk ben om mee om te gaan en dat wordt ook wel bevestigd in de praktijk bij mensen met wie ik al om ga. Toch heb ik niet zo'n hoge eigendunk en ben ik redelijk pessimistisch ingesteld. Misschien een beetje een selffulfilling prophecy,quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom het niet zo geweldige zelfbeeld?
"In grote lijnen zijn we het eens over de te volgen route, maar we moeten nog invulling geven aan de kleine details."quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan zelf wel zeggen van wel, maar daar is niet iedereen het mee eens.
Soms moet je als je in een relatie zit ook iets toegevenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb wel dat ik te lang single ben en gewoon moeite heb om dan ook iemand in mijn leven toe te laten.
Degene waar ik nu mee ben heeft nooit bij me geslapen, volgens mij probeert die het voor een omweggetje wel duidelijk te maken maar ik woon zoiets hier van 10 jaar , ik vind in mijn eentje slapen heerlijk in mijn grote bed en ik heb moeite om die gewoonte op te geven.
Er is altijd wel iemand die je als relatiematerial ziet denk ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef Comp_Lex het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"In grote lijnen zijn we het eens over de te volgen route, maar we moeten nog invulling geven aan de kleine details."
Die zien mij als relatiemateriaal, maar ik hen (of hunquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die je als relatiematerial ziet denk ik.
Enig idee waar dat aan ligt?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik ben denk ik juist heel goed in het onderhouden van een relatie. Maar het beginnen van een relatie is meer een probleem. Ik ben een beetje verlegen(bij onbekenden) en heb niet zo'n geweldig zelfbeeld en dat werkt niet echt bij het versieren...
Dan is dat idd een selffulfilling prophecy lijkt me. Het gaat altijd meer om houding en instelling heb ik gemerkt. Vriend van me is absoluut geen casanova, maar heeft over aandacht van vrouwen niks te klagen. Vriendin van me is zwaar (ok, lets be honest, ze is dikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:25 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik ben een beetje te zwaar maar niet lelijk vet (vind ik zelf). Toch heb ik het idee dat mannen je dan al snel afkeuren. En qua karakter ben ik zelf ook van mening dat ik leuk ben om mee om te gaan en dat wordt ook wel bevestigd in de praktijk bij mensen met wie ik al om ga. Toch heb ik niet zo'n hoge eigendunk en ben ik redelijk pessimistisch ingesteld. Misschien een beetje een selffulfilling prophecy,
Eigenlijk niet. Ik heb wel ervaren dat dit beter was toen ik nog een leuke relatie had. Gewoon het krijgen van die bevestiging doet een hoop met je. Maar nu ik weer single ben kan ik voor mijn gevoel weer overnieuw beginnen. Ik praat heus wel met leuke mannen maar niet met het idee dat het een vervolg zal krijgen. Want wie zou dat nou willen met mij?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Enig idee waar dat aan ligt?
In elk geval is dit iets waar je aan kan werken
Als mannen je al afkeuren alleen maar omdat ze je te zwaar vinden dan is dat hun loss. Dan willen ze wsl toch alleen maar seks met jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:25 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik ben een beetje te zwaar maar niet lelijk vet (vind ik zelf). Toch heb ik het idee dat mannen je dan al snel afkeuren. En qua karakter ben ik zelf ook van mening dat ik leuk ben om mee om te gaan en dat wordt ook wel bevestigd in de praktijk bij mensen met wie ik al om ga. Toch heb ik niet zo'n hoge eigendunk en ben ik redelijk pessimistisch ingesteld. Misschien een beetje een selffulfilling prophecy,
Is het een nare break up geweest , kan namelijk zijn daar de onzekerheid ook vandaan kan komenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:31 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ik heb wel ervaren dat dit beter was toen ik nog een leuke relatie had. Gewoon het krijgen van die bevestiging doet een hoop met je. Maar nu ik weer single ben kan ik voor mijn gevoel weer overnieuw beginnen. Ik praat heus wel met leuke mannen maar niet met het idee dat het een vervolg zal krijgen. Want wie zou dat nou willen met mij?
Maar waar het vandaan komt? Geen idee.
Thanksquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan is dat idd een selffulfilling prophecy lijkt me. Het gaat altijd meer om houding en instelling heb ik gemerkt. Vriend van me is absoluut geen casanova, maar heeft over aandacht van vrouwen niks te klagen. Vriendin van me is zwaar (ok, lets be honest, ze is dik), maar zij heeft al jaren het soort relatie waar je jaloers op zou worden, die twee passen perfect bij elkaar. Waarom? Omdat ze elkaar tegenkwamen en verliefd werden. En omdat ze er open voor stonden. Niks ergers als afknapper dan onzekerheid, en onzekerheid is nergens voor nodig.
En niks mis met vrouwen met rondingen btw
Ik kan je vertellen uit ervaring dat Cruyffiaans het niet goed doet bij de vrouwenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als mannen je al afkeuren alleen maar omdat ze je te zwaar vinden dan is dat hun loss. Dan willen ze wsl toch alleen maar seks met je
Zie het maar zo: Die foute mannen filter je er gelijk uit en je houd meer mannen over die oprecht in je geinteresseerd zijn.
Ik kan er naast zitten trouwens, maar ik heb dan ook juist een positieve instelling
Elk nadeel heb ze voordeel
Je kan altijd weer terugkomen op een gesprek, niets mis mee..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:32 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
ThanksEn dat is wel iets om over na te denken. Ik moet het einde gewoon open laten en er niet van uitgaan dat het einde van het gesprek ook echt het einde is...
Doe je aan sport? Het heeft heel veel pluspunten op veel gebieden.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:32 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
ThanksEn dat is wel iets om over na te denken. Ik moet het einde gewoon open laten en er niet van uitgaan dat het einde van het gesprek ook echt het einde is...
En de hele avond over voetbal lullen vinden de meeste ook niet leuk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen uit ervaring dat Cruyffiaans het niet goed doet bij de vrouwen
Jammer dat je het zo ziet. Doet me heel erg aan mijzelf denken zoals ik vroeger was.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:31 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ik heb wel ervaren dat dit beter was toen ik nog een leuke relatie had. Gewoon het krijgen van die bevestiging doet een hoop met je. Maar nu ik weer single ben kan ik voor mijn gevoel weer overnieuw beginnen. Ik praat heus wel met leuke mannen maar niet met het idee dat het een vervolg zal krijgen. Want wie zou dat nou willen met mij?
Maar waar het vandaan komt? Geen idee.
Nou, eigenlijk absoluut niet. Het zat er al een tijd aan te komen en uiteindelijk hebben we allebei gezegd van dit wordt niks. Ik heb altijd heel veel energie in die relatie gestoken en kreeg er niks voor terug. Ik denk dat dat er uiteindelijk voor gezorgd heeft dat mijn zelfbeeld een deukje heeft opgelopen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:32 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Is het een nare break up geweest , kan namelijk zijn daar de onzekerheid ook vandaan kan komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |