abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124683004
Ik heb wel dat ik te lang single ben en gewoon moeite heb om dan ook iemand in mijn leven toe te laten.
Degene waar ik nu mee ben heeft nooit bij me geslapen, volgens mij probeert die het voor een omweggetje wel duidelijk te maken maar ik woon zoiets hier van 10 jaar , ik vind in mijn eentje slapen heerlijk in mijn grote bed en ik heb moeite om die gewoonte op te geven.
pi_124683009
Misschien ben ik wat te onduidelijk. Ik bedoel meer of anderen je zien als relatiemateriaal.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_124683016
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ik ben denk ik juist heel goed in het onderhouden van een relatie. Maar het beginnen van een relatie is meer een probleem. Ik ben een beetje verlegen(bij onbekenden) en heb niet zo'n geweldig zelfbeeld en dat werkt niet echt bij het versieren...
Waarom het niet zo geweldige zelfbeeld?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124683033
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef Comp_Lex het volgende:
Misschien ben ik wat te onduidelijk. Ik bedoel meer of anderen je zien als relatiemateriaal.
Ik kan daar met alle stelligheid nee op zeggen , ben niet het huisje boompje beestje type dus dan zullen ze me toch al niet gauw zien als relatiemateriaal.
pi_124683045
quote:
Oh, nu zijn het twee dingen in een :P Om antwoord te geven: ja. Of dat een goed idee was voor die mensen: only time will tell. :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:23:55 #81
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124683052
quote:
Ik kan zelf wel zeggen van wel, maar daar is niet iedereen het mee eens :P.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_124683076
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:22 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Waarom het niet zo geweldige zelfbeeld?
Ik ben een beetje te zwaar maar niet lelijk vet (vind ik zelf). Toch heb ik het idee dat mannen je dan al snel afkeuren. En qua karakter ben ik zelf ook van mening dat ik leuk ben om mee om te gaan en dat wordt ook wel bevestigd in de praktijk bij mensen met wie ik al om ga. Toch heb ik niet zo'n hoge eigendunk en ben ik redelijk pessimistisch ingesteld. Misschien een beetje een selffulfilling prophecy,
pi_124683084
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:23 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik kan zelf wel zeggen van wel, maar daar is niet iedereen het mee eens :P.
"In grote lijnen zijn we het eens over de te volgen route, maar we moeten nog invulling geven aan de kleine details." :')
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:25:26 #84
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_124683090
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb wel dat ik te lang single ben en gewoon moeite heb om dan ook iemand in mijn leven toe te laten.
Degene waar ik nu mee ben heeft nooit bij me geslapen, volgens mij probeert die het voor een omweggetje wel duidelijk te maken maar ik woon zoiets hier van 10 jaar , ik vind in mijn eentje slapen heerlijk in mijn grote bed en ik heb moeite om die gewoonte op te geven.
Soms moet je als je in een relatie zit ook iets toegeven ;)
Zal de ander namelijk vast ook voor jou doen.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:25:42 #85
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124683097
quote:
Er is altijd wel iemand die je als relatiematerial ziet denk ik.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:25:53 #86
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124683100
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

"In grote lijnen zijn we het eens over de te volgen route, maar we moeten nog invulling geven aan de kleine details." :')
_O-.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_124683150
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:25 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Er is altijd wel iemand die je als relatiematerial ziet denk ik.
Die zien mij als relatiemateriaal, maar ik hen (of hun ;)) niet.. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2013 14:28:19 ]
pi_124683157
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:21 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ik ben denk ik juist heel goed in het onderhouden van een relatie. Maar het beginnen van een relatie is meer een probleem. Ik ben een beetje verlegen(bij onbekenden) en heb niet zo'n geweldig zelfbeeld en dat werkt niet echt bij het versieren...
Enig idee waar dat aan ligt?
In elk geval is dit iets waar je aan kan werken ;)

Edit:Spuit11 :P
pi_124683184
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:25 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Ik ben een beetje te zwaar maar niet lelijk vet (vind ik zelf). Toch heb ik het idee dat mannen je dan al snel afkeuren. En qua karakter ben ik zelf ook van mening dat ik leuk ben om mee om te gaan en dat wordt ook wel bevestigd in de praktijk bij mensen met wie ik al om ga. Toch heb ik niet zo'n hoge eigendunk en ben ik redelijk pessimistisch ingesteld. Misschien een beetje een selffulfilling prophecy,
Dan is dat idd een selffulfilling prophecy lijkt me. Het gaat altijd meer om houding en instelling heb ik gemerkt. Vriend van me is absoluut geen casanova, maar heeft over aandacht van vrouwen niks te klagen. Vriendin van me is zwaar (ok, lets be honest, ze is dik :') ), maar zij heeft al jaren het soort relatie waar je jaloers op zou worden, die twee passen perfect bij elkaar. Waarom? Omdat ze elkaar tegenkwamen en verliefd werden. En omdat ze er open voor stonden. Niks ergers als afknapper dan onzekerheid, en onzekerheid is nergens voor nodig.

En niks mis met vrouwen met rondingen btw ;)
pi_124683224
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:28 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Enig idee waar dat aan ligt?
In elk geval is dit iets waar je aan kan werken ;)
Eigenlijk niet. Ik heb wel ervaren dat dit beter was toen ik nog een leuke relatie had. Gewoon het krijgen van die bevestiging doet een hoop met je. Maar nu ik weer single ben kan ik voor mijn gevoel weer overnieuw beginnen. Ik praat heus wel met leuke mannen maar niet met het idee dat het een vervolg zal krijgen. Want wie zou dat nou willen met mij?
Maar waar het vandaan komt? Geen idee.
pi_124683236
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:25 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Als mannen je al afkeuren alleen maar omdat ze je te zwaar vinden dan is dat hun loss. Dan willen ze wsl toch alleen maar seks met je :P
Zie het maar zo: Die foute mannen filter je er gelijk uit en je houd meer mannen over die oprecht in je geinteresseerd zijn.

Ik kan er naast zitten trouwens, maar ik heb dan ook juist een positieve instelling :P
Elk nadeel heb ze voordeel :)
pi_124683246
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:31 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Eigenlijk niet. Ik heb wel ervaren dat dit beter was toen ik nog een leuke relatie had. Gewoon het krijgen van die bevestiging doet een hoop met je. Maar nu ik weer single ben kan ik voor mijn gevoel weer overnieuw beginnen. Ik praat heus wel met leuke mannen maar niet met het idee dat het een vervolg zal krijgen. Want wie zou dat nou willen met mij?
Is het een nare break up geweest , kan namelijk zijn daar de onzekerheid ook vandaan kan komen
pi_124683255
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:29 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dan is dat idd een selffulfilling prophecy lijkt me. Het gaat altijd meer om houding en instelling heb ik gemerkt. Vriend van me is absoluut geen casanova, maar heeft over aandacht van vrouwen niks te klagen. Vriendin van me is zwaar (ok, lets be honest, ze is dik :') ), maar zij heeft al jaren het soort relatie waar je jaloers op zou worden, die twee passen perfect bij elkaar. Waarom? Omdat ze elkaar tegenkwamen en verliefd werden. En omdat ze er open voor stonden. Niks ergers als afknapper dan onzekerheid, en onzekerheid is nergens voor nodig.

En niks mis met vrouwen met rondingen btw ;)
Thanks ;) En dat is wel iets om over na te denken. Ik moet het einde gewoon open laten en er niet van uitgaan dat het einde van het gesprek ook echt het einde is...
pi_124683267
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als mannen je al afkeuren alleen maar omdat ze je te zwaar vinden dan is dat hun loss. Dan willen ze wsl toch alleen maar seks met je :P
Zie het maar zo: Die foute mannen filter je er gelijk uit en je houd meer mannen over die oprecht in je geinteresseerd zijn.

Ik kan er naast zitten trouwens, maar ik heb dan ook juist een positieve instelling :P
Elk nadeel heb ze voordeel :)
Ik kan je vertellen uit ervaring dat Cruyffiaans het niet goed doet bij de vrouwen :')
pi_124683268
Persoonlijk weet ik van mezelf niet of anderen me zien als relatiemateriaal. Het is niet zozeer de issue van het krijgen van een relatie, maar meer of je een relatie kan krijgen. Ik krijg tegenwoordig totaal geen feedback whatsoever. Het meisje waar ik vorig jaar mee date vond mij leuk en aardig. Dan weet je hoe laat het is.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_124683270
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:32 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Thanks ;) En dat is wel iets om over na te denken. Ik moet het einde gewoon open laten en er niet van uitgaan dat het einde van het gesprek ook echt het einde is...
Je kan altijd weer terugkomen op een gesprek, niets mis mee..
pi_124683276
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:32 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Doe je aan sport? Het heeft heel veel pluspunten op veel gebieden.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:34:14 #98
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124683297
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:33 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen uit ervaring dat Cruyffiaans het niet goed doet bij de vrouwen :')
En de hele avond over voetbal lullen vinden de meeste ook niet leuk.
En biljarten schijnt ook geen sport te zijn die ze ontzettend sexy vinden.
rare wezens.
pi_124683304
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:31 schreef Kitlerrr het volgende:

[..]

Jammer dat je het zo ziet. Doet me heel erg aan mijzelf denken zoals ik vroeger was.
Maar ik was dan ook behoorlijk depressief in die tijd.
Ik ben van dat gevoel afgekomen toen ik mijn 1e echte vriendinnetje kreeg, zij heeft mij het vertrouwen/gevoel teruggegeven dat ik wel de moeite waard was.
pi_124683308
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:32 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Is het een nare break up geweest , kan namelijk zijn daar de onzekerheid ook vandaan kan komen
Nou, eigenlijk absoluut niet. Het zat er al een tijd aan te komen en uiteindelijk hebben we allebei gezegd van dit wordt niks. Ik heb altijd heel veel energie in die relatie gestoken en kreeg er niks voor terug. Ik denk dat dat er uiteindelijk voor gezorgd heeft dat mijn zelfbeeld een deukje heeft opgelopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')