abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124682519
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:02 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Die vage hints zijn altijd zo klote.
soms zijn duidelijke hints voor een autist ook best wel klote, je moet het bij wijze van in m'n gezicht gooien voordat ik het snap :')
pi_124682548
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Vage hints is helemaal niets, net zoals aan het lijntje houden }:|
Ik ga dan altijd net zo vaak vaag terug doen :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:05:24 #53
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124682558
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:03 schreef Barbusse het volgende:

[..]

In een relatie goed met elkaar kunnen praten over alle denkbare onderwerpen is natuurlijk belangrijk, maar het is toch ondoenlijk om alles op tafel te gooien terwijl je nog maar net een maand samen bent? Lijkt mij alleen maar een overdosis eerlijk gezegd. Zeg wat je wilt zeggen, wanneer je dat wilt.
Ook na een jaar blijft het voor mij lastig :). Daar moet je als man natuurlijk wel mee om kunnen gaan en het niet persoonlijk op gaan vatten, bijvoorbeeld :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_124682612
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik ga dan altijd net zo vaak vaag terug doen :')
Zoals, hoe doe je dat dan?
pi_124682626
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ook na een jaar blijft het voor mij lastig :). Daar moet je als man natuurlijk wel mee om kunnen gaan en het niet persoonlijk op gaan vatten, bijvoorbeeld :).
Als ze dat doen, their loss. Klinkt misschien hard, maar als je een relatie aangaat, ga je die aan met de complete persoonlijkheid. Dus daar hoort dit soort dingen ook bij.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_124682639
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:05 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat gaat iemand als die je langzaam leert kennen toch ook wel inzien dat dat bij je karakter hoort. Ik denk dan meer dat je iemand moet hebben die moeite en tijd neemt om je langzaam te leren kennen.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:08:27 #57
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124682642
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Als ze dat doen, their loss. Klinkt misschien hard, maar als je een relatie aangaat, ga je die aan met de complete persoonlijkheid. Dus daar hoort dit soort dingen ook bij.
Dat wel, maar ik snap wel dat het moeilijk kan zijn voor een partner als ze niet helemaal binnen gelaten worden zeg maar.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:10:46 #58
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124682707
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:07 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Uiteraard, maar het is wel een drempel en ik snap best wel dat het voor de andere persoon lastig kan zijn iemand niet helemaal te kunnen doorgronden, simpelweg omdat diegene het niet toelaat :).

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:08 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat gaat iemand als die je langzaam leert kennen toch ook wel inzien dat dat bij je karakter hoort. Ik denk dan meer dat je iemand moet hebben die moeite en tijd neemt om je langzaam te leren kennen.
Lijkt me wel :Y. Maar het vergt natuurlijk wel een bepaalde mate van opoffering en vooral ook veel geduld, vooral wanneer iets dat je ziet zitten er niet uit wil komen.
pi_124682709
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Zoals, hoe doe je dat dan?
Ik kreeg eens de vraag "are you single or in a relationship?" Zij was de hele tijd al vaag aan het doen, date ja, date nee, volgende week, nee toch niet, niet daar, want daar komt mijn ex, blablabla. Om moe van te worden. Ik vraag je uit, zeg ja of nee of ik bel je. Zeg niet alle drie tegelijkertijd. Dus toen ze dat aan me vroeg antwoordde ik met "dunno, you want me to be?". Nooit meer wat van haar gehoord :')
pi_124682741
Sowieso, die vraag stellen terwijl ik je uitvraag. Muts. :')
pi_124682780
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:08 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat wel, maar ik snap wel dat het moeilijk kan zijn voor een partner als ze niet helemaal binnen gelaten worden zeg maar.
Dat geloof ik best, maar een beetje geduld opbrengen in een relatie is te moeilijk tegenwoordig? Je moet binnen een jaar samenwonen en binnen 2 jaar verloofd zijn? Iedereen bepaald zijn eigen tempo toch?
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:13:06 #62
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124682783
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:11 schreef Barbusse het volgende:
Sowieso, die vraag stellen terwijl ik je uitvraag. Muts. :')
Ik snap die vraag wel, stiekem _O-. Genoeg mensen die stiekem wel een relatie hebben, maar toch gaan daten :P.
pi_124682844
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:10 schreef Samzz het volgende:

[..]

Uiteraard, maar het is wel een drempel en ik snap best wel dat het voor de andere persoon lastig kan zijn iemand niet helemaal te kunnen doorgronden, simpelweg omdat diegene het niet toelaat :).

[..]

Lijkt me wel :Y. Maar het vergt natuurlijk wel een bepaalde mate van opoffering en vooral ook veel geduld, vooral wanneer iets dat je ziet zitten er niet uit wil komen.
Zijn de mannen die je ontmoet ook vaak juist degene die je snel leert kennen , of heb je ook weleens wat gehad met iemand die ook een vriend was voordat het wat werd ??
Ik had namelijk eerst dat ik steeds heel snel op iemand verliefd werd en dan niet kende en uiteindelijk niets werd. Nu heb ik meer met iemand die ook al een vriend van me is daarvoor al en daar is het makkelijker bij omdat die me al kent en ja ik weet dat die bij sommige dingen even moet slikken omdat die het even niet altijd kan plaatsen maar ik kan me meer bij hem ook mezelf zijn omdat die juist ook een vriend is.
pi_124682885
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:13 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik snap die vraag wel, stiekem _O-. Genoeg mensen die stiekem wel een relatie hebben, maar toch gaan daten :P.
Nou nee, dan ben je in mijn ogen TE wantrouwend. Maar dat ben ik. Mischien heb ik de vrouw van mijn leven laten schieten hierdoor. Oh, snap. ;(
pi_124682916
Zijn er verder mensen die, net als ik, nog steeds niet weten of ze in staat zijn om een relatie te krijgen en te onderhouden?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:17:43 #66
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124682917
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:15 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Zijn de mannen die je ontmoet ook vaak juist degene die je snel leert kennen , of heb je ook weleens wat gehad met iemand die ook een vriend was voordat het wat werd ??
Ik had namelijk eerst dat ik steeds heel snel op iemand verliefd werd en dan niet kende en uiteindelijk niets werd. Nu heb ik meer met iemand die ook al een vriend van me is daarvoor al en daar is het makkelijker bij omdat die me al kent en ja ik weet dat die bij sommige dingen even moet slikken omdat die het even niet altijd kan plaatsen maar ik kan me meer bij hem ook mezelf zijn omdat die juist ook een vriend is.
Een combinatie van :).
pi_124682918
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat geloof ik best, maar een beetje geduld opbrengen in een relatie is te moeilijk tegenwoordig? Je moet binnen een jaar samenwonen en binnen 2 jaar verloofd zijn? Iedereen bepaald zijn eigen tempo toch?
Mee eens :Y
pi_124682939
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:17 schreef Comp_Lex het volgende:
Zijn er verder mensen die, net als ik, nog steeds niet weten of ze in staat zijn om een relatie te krijgen en te onderhouden?
Hiero :W

:P

Maar the best way to find out is to try :P
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:18:39 #69
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_124682941
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:16 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nou nee, dan ben je in mijn ogen TE wantrouwend. Maar dat ben ik. Mischien heb ik de vrouw van mijn leven laten schieten hierdoor. Oh, snap. ;(
Als je het hebt meegemaakt, ben je dan te wantrouwend? Ik weet het niet... Het zou ook niet mijn eerste vraag zijn, hoor _O-. Maar ik snap hem ergens wel.

quote:
Ja, hoor. En dan niet het eerste, maar het laatste :).
pi_124682961
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:15 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dit vind ikzelf ergens juist de mooiste relaties
pi_124682972
quote:
Meldt.. Zowel het eerste als het tweede.. Onderhouden is het lastige ervan..

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 30-03-2013 14:21:10 (goed commentaar) ]
pi_124682973
O, en iedereen bedankt voor de adviezen die me gegeven zijn! O+
pi_124682976
quote:
Geen idee waar je met deze vraag precies op doelt, want ook al ben je 40 jaar getrouwd kun je nog steeds een scheiding aanvragen. Relatie krijgen is 1 ding, makkelijk te verifieren lijkt me. Een relatie ONDERHOUDEN is wel zo subjectief dat niemand daar een antwoord op kan geven. Ook al hebben ze een relatie.
  zaterdag 30 maart 2013 @ 14:20:40 #74
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_124682979
quote:
Krijgen lukt wel, en onderhouden heb ik wat mindere ervaringen mee maar ook dat zal ongetwijfeld ooit lukken.
pi_124682992
quote:
Ik ben denk ik juist heel goed in het onderhouden van een relatie. Maar het beginnen van een relatie is meer een probleem. Ik ben een beetje verlegen(bij onbekenden) en heb niet zo'n geweldig zelfbeeld en dat werkt niet echt bij het versieren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')