Feedback? Hou je een vergadering achteraf?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:33 schreef Comp_Lex het volgende:
Persoonlijk weet ik van mezelf niet of anderen me zien als relatiemateriaal. Het is niet zozeer de issue van het krijgen van een relatie, maar meer of je een relatie kan krijgen. Ik krijg tegenwoordig totaal geen feedback whatsoever. Het meisje waar ik vorig jaar mee date vond mij leuk en aardig. Dan weet je hoe laat het is.
Das dan jammer, maar zo ben ikquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan je vertellen uit ervaring dat Cruyffiaans het niet goed doet bij de vrouwen
Dikgedrukte heb ik ook en ook hier geen idee waar het vandaan komt en ik weet ook gewoon dat het niet klopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:31 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ik heb wel ervaren dat dit beter was toen ik nog een leuke relatie had. Gewoon het krijgen van die bevestiging doet een hoop met je. Maar nu ik weer single ben kan ik voor mijn gevoel weer overnieuw beginnen. Ik praat heus wel met leuke mannen maar niet met het idee dat het een vervolg zal krijgen. Want wie zou dat nou willen met mij?
Maar waar het vandaan komt? Geen idee.
Waarom zou dat zo zijn? Als je zelf weet dat je er alles aan gedaan hebt dan zou dat alleen maar goed voor je zelfbeeld moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:34 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk absoluut niet. Het zat er al een tijd aan te komen en uiteindelijk hebben we allebei gezegd van dit wordt niks. Ik heb altijd heel veel energie in die relatie gestoken en kreeg er niks voor terug. Ik denk dat dat er uiteindelijk voor gezorgd heeft dat mijn zelfbeeld een deukje heeft opgelopen.
Dat hoeft niet letterlijk zo. Het mag ook gewoon via een compliment gaan of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Feedback? Hou je een vergadering achteraf?
Ergens alles aan doen en het dan toch stuk zien lopen is niet bepaald een boost, hoor...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waarom zou dat zo zijn? Als je zelf weet dat je er alles aan gedaan hebt dan zou dat alleen maar goed voor je zelfbeeld moeten zijn.
Ik heb het ook, en ik weet wel waar het vandaan komt.. Ik heb mezelf voorgenomen om mij daardoor niet meer neer te laten halen en mensen moeten mij maar accepteren zoals ik ben, kunnen ze dat niet, hun verlies, niet het mijne..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dikgedrukte heb ik ook en ook hier geen idee waar het vandaan komt en ik weet ook gewoon dat het niet klopt.
Echt heel vaag.
Waarom zouden ze dat niet willen met je dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dikgedrukte heb ik ook en ook hier geen idee waar het vandaan komt en ik weet ook gewoon dat het niet klopt.
Echt heel vaag.
Nee maar je kan wel met opgeheven hoofd weglopen vind ik, desondanks dat het uiteindelijk niet gelukt is.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ergens alles aan doen en het dan toch stuk zien lopen is niet bepaald een boost, hoor...
Depressies... Been there, done that. Ik denk nu wel te kunnen zeggen dat ik er overheen ben maar dat ik nog wel dat vleugje pessimisme heb overgehouden. En het is inderdaad zo fijn als je iemand ontmoet die je dat gevoel kan geven. Maar als je dan eenmaal weer op zoek bent naar een nieuw iemand is die stap op een of andere manier heel groot.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jammer dat je het zo ziet. Doet me heel erg aan mijzelf denken zoals ik vroeger was.
Maar ik was dan ook behoorlijk depressief in die tijd.
Ik ben van dat gevoel afgekomen toen ik mijn 1e echte vriendinnetje kreeg, zij heeft mij het vertrouwen/gevoel teruggegeven dat ik wel de moeite waard was.
Maar als het een paar keer gebeurt dan ga je wel denken dat het dan wel aan jou zou liggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar je kan wel met opgeheven hoofd weglopen vind ik, desondanks dat het uiteindelijk niet gelukt is.
Ik zeg niet voor niks dat ik niet weet waar het vandaan komtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat niet willen met je dan?
Omdat je gesloten bent?
Je hebt verder toch nog heel veel dingen die je de moeite waard maken.
Dat kan. Toch lukt dat niet altijd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee maar je kan wel met opgeheven hoofd weglopen vind ik, desondanks dat het uiteindelijk niet gelukt is.
Precies.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die gedachte vliegt zeker door je gedachten, daar ontkom je niet aan..quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als het een paar keer gebeurt dan ga je wel denken dat het dan wel aan jou zou liggen.
Ik denk dat het een stukje zelfbescherming is. Wanneer het inderdaad nergens op uitloopt dat je tegen jezelf kunt zeggen dat je dat al lang wist.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt heel vaag.
Als ik in Nederland had gewoond en single was geweest had ik je al lang geleden op een date gevraagdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Echt heel vaag.
Hmmm... Dat is best een goede, inderdaadquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:40 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het een stukje zelfbescherming is. Wanneer het inderdaad nergens op uitloopt dat je tegen jezelf kunt zeggen dat je dat al lang wist.
Ik herken het wel, zeker als je dan in je omgeving lange relaties ziet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:41 schreef Samzz het volgende:
Fijn dat jullie daar zo goed mee omgaan, ik kan me wel voorstellen dat je er een negatief gevoel aan over kunt houden, vooral als het niet de eerste keer is dat je vecht voor je relatie en faalt.
Dat gevoel had ik ook, totdat ik nog geen half jaartje later m'n 2e vriendin tegenkwam. Sindsdien ben ik permanent van dat gevoel af.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:38 schreef Kitlerrr het volgende:
[..]
Depressies... Been there, done that. Ik denk nu wel te kunnen zeggen dat ik er overheen ben maar dat ik nog wel dat vleugje pessimisme heb overgehouden. En het is inderdaad zo fijn als je iemand ontmoet die je dat gevoel kan geven. Maar als je dan eenmaal weer op zoek bent naar een nieuw iemand is die stap op een of andere manier heel groot.
Preciesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik herken het wel, zeker als je dan in je omgeving lange relaties ziet.
Je gaat je toch afvragen wat je dan verkeerd doet.
Gelukkig, dan kan ik vannacht fijn slapenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik in Nederland had gewoond en single was geweest had ik je al lang geleden op een date gevraagd
Ja precies.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Mijn beste vriendin heeft al tijden een gelukkige relatie, ze wonen samen en gaan nog altijd als een verliefd stel met elkaar om, heel prettig om te zien
.
Maar ook jaloersmakend.
Daar ging mijn poging om aan te geven dat je volgens mij een toffe meid bent, gesmoord in sarcasmequote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gelukkig, dan kan ik vannacht fijn slapen.
Die kant bestaat inderdaad. Juist dan moet je evroor zorgen dat dat niet de overhand krijgt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar als het een paar keer gebeurt dan ga je wel denken dat het dan wel aan jou zou liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |