Kom jij uit Zuid-Holland?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef Neouni het volgende:
Ook maar eens gewaagd aan paiq.
Wel leuke gesprekken gehad,
maar ook een paar waarbij je denk je wil zoveel mogelijk zeggen in je speeddate tijd.
En die vielen later tegen, meiden van in de 20 die erg veel aandacht nodig hadden, zware afknapper
Zo een gevoel als je die whatsapp geef, dat je minimaal elke 5 minuten een berichtje krijg.
En dan van die vragen of je er wat bij voel, na een paar minuten chatten...
het wisselt aardig, heb alleen totaal geen idee wat voor maximum afstand ze hanteren
Leer lezenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:58 schreef fantasyboy het volgende:
Ik zie er goed uit
ik heb geld om uit te geven
Havo/VWO en managment opleiding
Ik zoek een vrouw van rond 1.70-180
ben zelf 1.80
niet ouder dan 35 graag
liefts 25
Welke vrouw wil?
hahahaha....gaat vast lukken een leuke vrouw te vinden met zo'n karakterquote:
Ik denk dat Priscilla het wel in jou ziet zitten.quote:
Wie is dat en hoe ziet ze eruitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:08 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Ik denk dat Priscilla het wel in jou ziet zitten.
hahahahaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:11 schreef j669 het volgende:
Ik heb een tijdje geleden via relatieklik een leuke meid leren kennen. Al 3 weken berichten heen en weer gestuurd, heb nu ook haar mailadres en haar fb. Er zijn al aardig wat lieve woorden in beide richtingen gevallen en we weten (voor mijn gevoel) al redelijk wat van elkaar. Gisteren heb ik haar op date gevraagd, vandaag kwam ze met een bericht terug dat haar internet is afgesloten en daarom weinig online is, maar ze geeft verder geen antwoord of ze met me op date wil.
Wat is nu verstandig? De directe aanpak en gelijk om duidelijkheid vragen? Laten wachten tot ze er zelf een keer over begint? Accepteren dat ik misschien nu al in de friendzone zit en af en toe nog vriendschappelijk contact proberen te houden?
De dochter van Kimberley en het zusje van Belinda. Je herkent haar aan een ketting die ze om heeft zodat ze haar naam niet vergeet en ze vindt zelf dat ze er heel erg lekker uit ziet. Voor fotos moet je haar even googlen, kan niet missen.quote:
Want...ze kan toch gewoon antwoorden?...rot op hey (niet jij)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:17 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon nog een keer vragen. Negeert ze t weer or whatever, dan is t duidelijk
Simpel, vraag haar telefoon nummer. Aangezien ze geen internet heeft lijkt me dat de meest logische oplossing daar voor. Indien nee, klaaaaar!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:14 schreef j669 het volgende:
Nee, de kans lijkt me vrij klein dat dat geen smoes is, daarom deze vraag hier. Ik word aardig gek van de spanning, dus zelf neig ik al bijna naar optie 1...
hoe oud ben jij zelf?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:55 schreef Neouni het volgende:
Ook maar eens gewaagd aan paiq.
Wel leuke gesprekken gehad,
maar ook een paar waarbij je denk je wil zoveel mogelijk zeggen in je speeddate tijd.
En die vielen later tegen, meiden van in de 20 die erg veel aandacht nodig hadden, zware afknapper
Zo een gevoel als je die whatsapp geef, dat je minimaal elke 5 minuten een berichtje krijg.
En dan van die vragen of je er wat bij voel, na een paar minuten chatten...
het wisselt aardig, heb alleen totaal geen idee wat voor maximum afstand ze hanteren
Noord Holland, West Friesland.quote:
Zelf 31quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:34 schreef fokker2.0 het volgende:
[..]
hoe oud ben jij zelf?
krijg ze vaak van over de 30 terwijl ik aangeef liever wat jonger te hebben dan ikzelf![]()
k ga die schuifjes nog maar eens na , haha
Als je er echt zwaar op afknap kan je een leuke openingszin bedenken, weet je het meteenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:54 schreef marcel-o het volgende:
wat ik mis bij PaiQ, is het in kunnen geven van muzieksmaak.
stel ik ben rocker en bezoek veel festivals en de ander luistert soul/rmb/<insert slaapmuziek>
gaat lekker klikken dan op de lange duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |